Jump to content

Pierd antigel


Lucionix
 Share

Postare recomandată

Am si eu o problema:pierd antigel,se face presiune prea mare in instalatie si ajunge sa fie data afara pe la vasul de expansiune.

1.am schimbat capacul la vasul de expansiune dar degeaba;

2.temperatura aratata de bord este de 90 grade si nu creste indiferent de situatie;

3.nu se vad bule in vasul de expansiune..vine antigel pe retur normal;

4.nu fierbe apa;

5.nu apare ulei in vasul de expansiune doar urmele care se vad in poza

6.nu bolboroseste apa;

7.caldura merge fara nicio problema;

8.la esapament nu vad aburi/fum ;apa nu picura pe esapament;

9.la interior, nu exista umezeala;

10.se intampla doar la turatii mari la drum lung..in oras nici o treaba nu are

Un termoflot defect/spart poate da simptomele de mai sus ?Garnitura a mai fost schimbata odata anul trecut si planeitatea facuta (asa mi s-a spus cel putin).A mers bine 1 an de zile.

De cand am problema asta imi arata in bord uleiul mai rece cu 10 grade decat de obicei(si in oras si la drum lung).Are vre-un sens chestia asta?

post-10065-0-52330400-1319459967_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am patit si eu la un golf2, a fost fisurata garnitura de chiulasa.Nu amesteca lichidele,nu fumega alb,dar facea presiune in vas de arunca apa afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nici uleiul nu este atins de antigel eu spun sa mai atepti daca iti permiti pana apare defectiunea evidenta. Dar daca ai de facut drumuri lungi...e mai complicat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garnitura de chiulasa. Chiar daca nu sunt urme de ulei in antigel.

Din moment ce ai presiune mare pe instalatie, e clar de unde apare: din compresie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din moment ce ai presiune mare... e clar de unde apare: din compresie.

Ok,multumesc.Deci trebuie sa exclud termoflotul...daca era spart pierdea pe-acolo pur si simplu...era una din variantele mecanicului sa-l scoata si sa-l puna pe direct.Pentru ce,nu stiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e spart termoflotul ai plin de ulei in antigel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are racitorul nimic. Eu am avut probleme cu el si era mult ulei in vas. Trebuia sa il curat mereu. Plus ca nu aveam probleme de genu' presiune in instalatie s.a.

Si eu tot la garnitura de chiulasa ma gandesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uita te cu atentie la radiator prin grila de jos de sub bara exact in partea de jos la inaditura dintre radiator parte metalica si plastic acolo o sa vezi urme fine de umezeala deci pierderi, ma lovesc exact de aceeasi problema am sesizat o accidental dupa ce sau uitat o gramda de ochi la ea{problema}

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna seara.

Vin si eu cu o problema....

In ultima perioada au inceput sa apara pete de antigel sub masina dupa ce aceasta sta putin parcata....ciudat este ca nivelul din vas nu scade....nu fierbe motorul,caldura baga,cu motorul pornit nu curge nimic....dupa ce opresc motorul si o las un pic in parcare apare si pata de antigel...are cineva idee ce ar putea avea?

Sambata o sa merg sa o urc pe rampa sa ma uit atent pe unde ar putea curgeI(pompa de apa,furtune, etc) dar poate imi da cineva o idee unde as putea sa verific fara sa stau sa caut toata ziua :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am aflat si pe unde curge~~Pompa de apa~~.....acum trebuie sa o dau jos sa montez alta dar am nevoie de schema de la distributie pentru un 1.9 tdi ASZ 130 cp...PD.....daca o are cineva il rog sa ma ajute si pe mine:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta te ajuta?

post-11532-0-18233500-1322392318_thumb.p

Modificat de kelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am revenit.

Cum am mai spus,pierdeam antigel.Nu era ulei in vasul de expansiune,nu era apa in ulei,nu se ducea apa pe esapament,nu erau bule in vas,dar am vazut ca din cand in cand temperatura scade de la 90 la 80,70.Am decis sa schimb termostatul.L-am schimbat,era blocat pe intredeschis,iar acum nu mai pierd antigel si nu mai este acea presiune pe circuit.A aparut o alta problema.La drum( in panta mai ales sau la turatii mai mari) creste temperatura de la 90 si nu mai vine caldura deloc.Temperatura creste pana la 130 daca continui sa merg.Nu fierbe motorul !!! lichidul din vas este chiar rece si nu fierbe .Am tras imediat pe dreapta,nu am stat mai mult de 2 min,iar acul a venit rapid la 90 si a inceput sa bage caldura.In unele cazuri,urca pana la 95-100,o scot din viteza si o las sa mearga si revine destul de repede la 90,dar sunt si momente cand nu mai scade o perioada buna de timp.Cand simt ca baga caldura inseamna ca si-a revenit.Nu inteleg care e problema.Motorul nu fierbe!

Daca bag lichid putin peste nivelul minim,il da afara pana ajunge la jumatatea vasului,iar dupa ce ajunge la jumatate,ramane acolo si nu mai pierd.

Sa fie termostatul...........?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in teorie pare garnitura de chiulasa dusa.... termostul nou, nu lucreaza ?? desfa si vezi sa nu fie blocat pe inchis, dar cam greu de crezut, pentru o piesa noua...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai bine sa nu-si faca iluzii cu termostatul.Eu am schimbat doua garnituri de chiulasa si aproximativ aceleasi simptome le aveam.130 si nu fierbe?Dar cam ce inseamna fiert la tine Dane?

Daca iti arunca apa din vas e garnitura mai mult ca sigur...nu e obligatoriu sa fie ulei in antigel.Verificat pe propria piele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar nu sunt simptome de garnitura...Nu inteleg de ce indica,in acel moment,100-130 si apa este rece....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca iti arunca antigel din vas pierzi compresie deci e simptom de garnitura in cel mai fericit caz.Poate fi si chiulasa.Nu ma crezi, asa-i?

Modificat de speedo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la fel am patit si eu acum doi ani la masina din semnatura si...surpriza.... garnitura terminata...INSA ce ma face sa stau in dubii este faptul ca nu arunca tot lichidul din vas...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus o sticla la supapa de sub vasul de expansiune si cu noul termostat nu am mai pierdut lichid.Cu termostatul vechi,toate pierderile de lichid erau pe la acea supapa de evacuare.Acum,cu noul termostat s-au rezolvat pierderile de lichid,dar a aparu problema temperaturii crescute(ajunge la 130,apa fiind rece,nu este presiune,nu arunca,nu fierbe,dar in acel moment nu mai baga caldura deloc)In timp scurt,cand masina nu e fortata,acul revina repede la 90.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de apa cu paleti rupti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu vine G12 pe retur in vas poate fi o varianta si asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi,am schimbat termostatul.Exact la fel.

Sa nu se aeriseasca?sau aerisirea nu are treaba cu temperatura...?

Modificat de dan45
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are. Dar deja dupa atatea termostate sigur nu e problema de termostat. De aerisit sigur se aeriseste la un moment dat. Vei observa ca dupa ce deschide termostatul, mai trebuie sa completezi antigel.

Cat a fost termostatul jos, nu te-ai uitat la paletii pompei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mecanicul a zis ca el nu crede ca sunt probleme cu pompa...circuitul se aeriseste singur?cum pot face o aerisire completa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"um pot face o aerisire completa?"

intr un borcan pui antigel iar in altu scoti pana nu mai iasa cu "bule de apa minerala" :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai trecut de epoca Daciilor. Te-ai obosit sa citesti macar 2 postari mai sus?

Dan45, daca "nu crede" in probleme cu pompa, ii ramane de schimbat doar garnitura de chiulasa. ;)

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!