Jump to content

Volan care sta in line dreapta spre dreapta.


Extreme
 Share

Postare recomandată

Maicamea a mers vreo 3000 de km cu o roata cu un cauciuc nou, iar celelalte au fost uzate. Acuma care e problema masina trage intr-o parte (cred din cauza caucicului-e o diferenta destul de mare intre ele) si am observat ca in line dreapta volanul nu e chiar drept e putin spre dreapta (masina trage stanga) sa fie oare din cauza aceea?

Cum rezolv aceasta problema, ma dispera faptul ca volanul e un pic spre dreapta? Sa cumpar inca un cauciuc nou pe fata ca sa echilibrez problema, numai ca aici ar fi alta problema nu mai gasesc modela acela de cauciuc, are ceva daca pun alt tip de cauciuc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa ai ambele cauciucuri de acelasi tip, la fel de tocite si umflate la aceeasi presiune ca sa mearga masina drept pe drum. Daca si dupa ce ai pus acelasi tip de cauciucuri tot nu merge drept, regleaza-i geometria directiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiti cu as putea sa fac ca volanul sa-mi stea drept in linie dreapta, si din ce cauza sta putin spre dreapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu am mai intralnit nimeni problema aceasta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune cauciucurile de pe spate, care sunt la fel pe fata, si vezi daca mai trage.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine sta spre stanga in linie dreapta :hainoroc:! Cred ca si din cauza cum trage dreapta eu trebuie sa tin de el spre stanga. Poate dupa ce am sa-i reglez unghiul va sta drept. Incearca sa ii reglezi unghiul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Extreme, daca dupa ce ai incercat metodele "savante"...aici ma refer la geometrie, roti echilibrate si umflate uniform, etc...tot nu merge, incearca sa desfaci volanul, sa il scoti de pe ax si sa il rotesti cu un "dinte" sau doi mai inspre stanga. Axul volanului, are in partea de sus niste caneluri (dinti) pe care intra volanul propriu zis. Poti sa il scoti si sa il rotesti astfel incat sa stea cum vrei tu. Pentru asta, ar trebui sa:

1. Pui rotile sa stea drept. Atentie sa fii pe o suprafata orizontala

2. Scoti volanul si il pui la loc rotit astfel incat el sa fie drept (orizontal), aliniat cu pozitia rotilor.

NOTA. Nu stiu exact cum e la Touran dar, in caz ca exista senzor de rotire a volanului (sau ceva de genul asta) ai grija. Daca ai si airbag mai bine vorbeste cu cineva care se pricepe sa nu dereglezi ceva. Mai asteapta eventual parerile si altor colegi mai priceputi decat mine de pe forum

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca inainte volanul iti statea drept la mersul inainte, atunci e o problema de geometrie... trebuie mers sa iti faci geometria rotilor. E posibil sa se fi deformat ceva si atunci se vede cand o pui pe rampa, sau daca e vorba de o deviere mica, asta e.. i-a venit momentul unor ajustari ( mostly de bielete este vorba )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Problema incepe sa se rezolve. Nu mai trage in dreapta iar volanul aproape ca si-a revenit. (sta aproape drept)

Problema incepe sa se rezolve. Nu mai trage in dreapta iar volanul aproape ca si-a revenit. (sta aproape drept)

Concluzia: Nu faceti ca mine sa mergeti cu cauciucuri uzate diferit. Pt mine a fost o lectie asa ca de acuma am sa le schimb cand va trebui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...
vladut cristian

salutare, uitati-va va rog in poza si dati-va cu parerea e corect asa sa stea volanul pe drum ca e in oras sau afara, si dupa cum stiti drumurile noastre sunt putin inclinate spre dreapta. i-am facut de curand o reglare a geometriei supra rotilor si se pare ca trage si acum dreapta pe drum; daca merg intr-o parcare subterana dexemplu si las rotile drepte volanul sta drept; voi ce ma sfatuiti sa fac?

mai poate fi si de la amortizoare ca la test mi-au iesit valorile:

fata stanga dreapta

44% 51%

spate stanga dreapta , dar valorile au fost cica admise

35% 32%

post-60008-0-39344900-1295719639_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 years later...

salut, aceiasi problema o am si eu cu Golful, volanul sta spre stanga. am schimbat curand bielete fata spater plus flanse amortizoare fata spate amortizoare spate, se pare ca acum a curs unul de pe stanga fata, masina se comporta jalnic, posibil sa fie de la amortizorul ala ? trosneste, la curbe se simte in volan naspa, bate pe fata ! 

 poate sa fie si de la capetele de bara ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inlocuieste amortizor si vedem dupa. Foarte posibil sa necesite geometrie, cum se face dupa inlocuirea capetelor de bara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!