Jump to content

Cat "tine" un TDI ??


oaspetele
 Share

Postare recomandată

Felicitari :lol: ati reusit sa reinviati un topic mort din 13.11.2004 :lol:

Oricum eu pe masinuta mea am 285.000 km, iar eu am facut cu ea vreo 65.000. Schimburile, si in rest, probleme minore :P ... Acum am inceput sa dau doar ce ceva necazuri cu ea, dar sper sa le rezolv repede :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 79
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • SHARANEL

    6

  • oaspetele

    4

  • kador

    3

  • voinea

    2

Am avut ocazia azi sa ma plimb cu un passat b 5.5 din 2003 care arata la bord 850.000.

Culmea ca arata foarte bine,si mergea la fel de bine.

Imi pare rau ca nu am avut cu ce sa ai fac poze sa va arat,dar credeti-ma pe cuvant.

Motor 1.9 tdi awx 131 cp

Modificat de sorin mihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

offtopic...legat de km...se poate afla valoare reala a km masinii, in cazul in care s-a umblat la kilometraj?

mersi si scuze pt off

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul tine cam 300 de mii, dupa aia masina ajunge in Ro (se da inapoi km pana la 130 mii) si mai tine inca odata cu cat a iesit din germania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In principu DA, se pot afla km reali la dieselu tau

Modificat de joky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

off again :D

@joky

cum anume?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

225000 de km si masina am cumparat-o la 198000 acum 1 an si jumate

E motor AXR si n-a fost niciodata curatata turbina sau facute alte operatiuni.

Toti cei care au mers cu masina mi-au spus ca ar vrea ca TDI-urile lor sa mearga la 225000 ca al meu.

Nu am pic de mizerie pe EGR dar nici nu o prea las sub 2000 dupa ce se incalzeste.

Consumul de ulei e cam de 500 ml la fiecare 15000 de km .

Daca doamne fereste mi s-ar duce turbina atunci as da 500 de euro pe alta turbina si as merge in continuare cu masina asta pana nu mai poate ea sau eu :icon_thumright:

Asadar daca nu abuzati de el cand e rece si apoi nu va temeti sa bagati piciorul in el

cand s-a incalzit eu cred ca si TDI-ul PD poate sa duca usor macar 300k.

Mira-mas, ai cumparat masina de un an jumate si n-ai pic de mizerie pe EGR...in exterior cred

La turbina posibil, ca aia se autocurata daca ai stil adecvat dar la EGR?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motoarele TDI bine intretinute merg 5-600000 km fara nici o problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

"aaa...uitasem....fara cip tuning...alea distrug motorul in maxim 50.000 km...indiferent de starea lui...(caz fericit la 50 mii km)"

De ce dezinformezi? Ce ai vrut sa spui cu asta? Ca daca imi iau o masina noua (diesel normal) si-i pun un chip, in 50k km o fac praf? Vorbesti mai mult ca sigur din povesti...nu contest faptul ca or fi fost si motoare stricate din cauza chip-ului dar nu generaliza...am o gramada de cunostinte care au chip si nu de 50k km ci de cateva sute de mii si nu au avut niciodata nicio problema...asa ca astea-s vrajeli. Atata timp cat nu fortezi motorul prea tare (in sensul ca il duci de la 90 cp la 130 cp) nu are ce sa se intample.

Si ca sa fiu on topic, alh-ul meu are 230k, a fost chipuit la 210k cand chiar am avut ceva probleme cu turbina, adica mai luam limp mode. De cand am pus chipul n-am mai luat niciodata. 230k pe bord, poate avea el si mai mult...oricum, merge super.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maina mea are 190k si inafara de pompa de motorina care am schimbat-o pe la 120k nu am schimbat nimic bine inafara de consumabile (placute ulei filtre discuri )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

200 k 1.9 tdi 105 pd 2007 am schimbat doar pompa de motorina la 180 k ,nici o curatare turbina sau egr , remapare tcm de 30 k singura prob ar fi consumul in jur de 10 % cam in toate conditzile ,,urmeaza UPGRADE cu vnt20 si aproape dublarea puterii sunt curios ce o sa se intample ,,,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passatul de firma(1.9tdi 116cp, 1999) are in momentul de fata 470k si inca mai duce:) a fost schimbate doar consumbile si o data segmentat. Turbo si ambreiajul sunt cele originale ale masini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

... si distributia, sau ai incadrat-o la consumabile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

passat 2002 de firma 420500 km, turbo original, ambreiaj schimbat 160000 km condus zilnic in regim mixt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma mir... passat B5/1,9TDI ATJ/2000, 500.000 km, este la a 3-a turbina, prima a decedat la 250.000, a doua la 440.000, s-a mai schimbat kit ambreiaj cu volant cu tot (de 2 ori, odata la aprox. 200.000, a doua la 400.000), axa cu came la 420.000, usa soferului este descentrata, cand spal masina intra apa deasupra usii, in general masina prezinta urme vizibile de uzura peste tot, mentionez ca este masina de firma pe care am preluat-o la 210.000, inca de pe-atunci cu destule probleme. Cred ca e inutil sa spun ca incerc sa conduc "sanatos", exact ca si cum ar fi masina mea. Reviziile se fac cu strictete la 15-17.000 km, in general se schimba tot ce e necesar, totusi se tine cont ca masina valoreaza ~2000 euro, deci nu ni se accepta reparatii de 3000 de euro. Prin natura traseelor, masina este condusa frecvent pe drumuri neasfaltate sau chiar forestiere, uneori merge si pe dealuri, profit din plin de diferentialul pseudo-blocabil (obligat-fortat). Pompa tandem, caseta de directie, compresorul de clima, injectoarele sunt originale.

S-a mai reparat alternatorul, iar consumul de ulei este de aprox. 3 litri intre schimburi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti consuma cam mult ulei ... 1 L hai sa zicem ca e acceptabil in 15 000 de km, dar deja 3 e prea mult. Bine varsta isi spune cuvantul ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 litru e un consum normal pt orice masina, insa reparatia motorului ar costa foarte mult (nu, nu ajunge o segmentare), asa ca s-a hotarat sa se traga pe masina pana cade gramada, apoi o dam la pogramul rabla. Passatul insa refuza sa se predea :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca a fost de firma nu ma mir cat ulei consuma si cate turbine s-au schimbat.Cu toate acestea inca se tine tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ultimii 300.000 km eu am condus-o, cum am stiut eu mai bine, am protejat turbina si masina cat s-a putut. Si colegul meu care a dus-o pana la 210.000 la fel, este un sofer responsabil. La 500.000 voi mai credeti in povesti gen "nu consuma un gram de ulei"? Nu, la 500.000 km o masina prezinta urme avansate de uzura, la toate subansamblurile. Ar mai fi o chestie, masina a fost adusa din Germania SH prin 2005, deci e posibil sa aiba ceva km in plus fata de cat indica in bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

T4 meu ACV are peste 450.000 km si am schimbat ambreiajul (probabil a 2-a oara) si turbina pentru ca desi facea presiune rezonabila incepuse sa scuipe ulei in admisie. Am mai inlocuit compresorul de AC dar cred ca din cauza primului proprietar ca a mers foarte mult fara freon, era spart un senzor de presiune. Nu consuma ulei, la 15000 km completez maxim 250g, Am schimbat balamalele la usa sofer si rolele la usa culisanta. In rest uzura normala (scaunul soferului ros pana la burete) dar restul ok si totul e functional. Si la orice temperatura - testat pana la -20 grade (anul trecut ca anul asta nu a fost aici sub -12) porneste la sfert de cheie. In schimb va trebui sa dau cu antifon pragurile - in Germania e interzis sa dai pe sosele iarna cu nisip, doar cu clorura. De asta masinile aduse de acolo nu au pic de rugina pe dedesubt si la noi in cativa ani se duc, nisipul si pietrisul ridicat de roti "slefuiesc" vopseaua si instant intra rugina. Toti spun ca acest motor poate sa tina 1.000.000 km fara reparatii (segmenti, set, samd.). Oricum, e gama de "vw comerciale" nu autoturisme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

saluytare lume.cat credeti ca ma  duce mororasul meu de la masina  mea? actual am 200 mi km,schimburi la timp si un EGR schimbat! ma mai duce altii 200 mi? ce pareri aveti. stiti pe cineva cu  g6 cu km multi?ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te tine si o viata daca nu traiesti prea mult :)) glumesc..motorul in sine duce multi km, poate varia intre 500.000-1.000.000 km in functie de regimul de folosire, consumabilele folosite, samd ; nu iti face griji, majoritatea in alte tari fac 200.000 in 2-3 ani..sunt masini pe forum care au reali 7-800.000, dar pe ceasuri 180.000..costisitoare sunt restul pieselor, spre exemplu ambreiaj, volant, turbo, DPF, senzori si tot ce tine de electrica, injectoare, pompa etc ! atata timp cat motorul suna frumos, merge fara problemele ( fara fum / consum de ulei / trepidatii ) ii mai poti face cate o scanare din cand in cand sa mai afli cateva date despre injectie / turbo / sau alte erori ; spor !  :beer:

Modificat de bgd_b92
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!