Jump to content

Cat "tine" un TDI ??


oaspetele
 Share

Postare recomandată

Gabi_Ciolpani

Masina din semnatura am luat-o din Germania si avea la bord 213.000 km, toate reviziile la zi pe carte acu are 257.000km si motorasul merge impecabil ce sa zic nu ma zgarcesc la schimbul de ulei, filtre care il fac pe la 8000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 79
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • SHARANEL

    6

  • oaspetele

    4

  • kador

    3

  • voinea

    2

Am un prieten care a facut la un golf 4... 430.000km uzura la interior se vedea pe masina dar motorul mergea impecabil. Revizii si piese la timp :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Am vazut TDI si cu 600000 km. Sincer cred ca, cu anumite piese schimbate (turbina, injectoare) duce si mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OFF > Andrei_C10, este cumva vorba despre un Passat B5, AHF, de taxi (CJ)?

Modificat de Predator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am bagat Passatul in service (B5, ATJ, 380.000 km!!!), s-a dus axa cu came. Km astia ii are in bord, dar e posibil sa aibe mai multi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca am mai scris undeva. Am un prieten cu un B5 variant din '99 motor AJM (PD). Avea acum 3 ani fix 800.000 de km. La 500.000 i-a schimbat turbina, interiorul e cam terminat, dar motorul toarce ca o pisica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a schimbat axa cu came, tachetii si toate garniturile/oringurile de la injectoare (preventiv) si motorul a devenit mult, mult mai silentios! Daca stiam de unde se trage zgomotul de tractor, o duceam demult in service! Cost total (piese+manopera) 1800 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat B5/2001, proaspat scos din service VW (a avut un mic incident) - 288.000 si masina merge perfect;

Ulei si consumabile la timp!

1.9 TDI - 131 CP!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VW Golf 3/1995, nu am umblat la motor de cand am cumparat-o. 360.000 km si motorul merge mai mult decat bine. Nu scoate fum, nu mananca ulei si trage foarte bine. Desigur i-am schimbat consumabilele la timp si am folosit numai ulei de calitate (LMolly, Castrol). Eu am cumparat masina cand avea 170.000 de km, resetati cred si am facut eu cu ea restul de km.

1.9 TDI 90 CP

Modificat de untouchablle
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OFF > Andrei_C10, este cumva vorba despre un Passat B5, AHF, de taxi (CJ)?

:offtopic: Am vazut masina acum cativa ani buni. Nu cred ca e aceeasi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
racingparts.ro

motor AUY 400mii km, schimbata turbina de 2 ori acum, 2 debitmetre, refacuta chiulasa complet deoarece baga presiune in apa

toarce f bine , uzura nu era mare pe cilindri :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

golf 4 variant, acum doi ani a trecut pe la mine avea 600.000 km in bord reali, acum masina este in germania cu tot cu proprietar si are putin peste 800.000km.

eu cu masina din semnatura am 200.000 km, nu i-ams chimbat decat garnitura de chiulasa si distributia, in rest consumabile si gaz :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe langa masina din semnatura conduc un VW Caddy 1.9 TDI , 2002, motor ALH.

Acum are 430.000 km , eu am facut ultimii 300.000 cu ea.

Schimbat: elemente suspensie/directie/franare - la greu.

turbina la 375K (nu era cazul ) , doua debitmetre si in rest ... consumabile.

Motorul merge si porneste bine , usor zgomotos ,are ceva gaze de carter,usoare scurgeri de ulei.Intre doua schimburi(15.000 km) la 10.000 km complectez cca. 6-700 ml ulei.

Nu am inlocuit nimic ce tine de motor ,cutie, injectie ,ambreiaj ,volant. Nici macar alternator , electromotor sau bujii incandescente.

Calificativ general: FB

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

1.000.000 km cu 1.9TDI (probabil este cel de 90CP)

Aia mi se pare reclama toata ziua la Skoda;mi se pare greu de crezut ca in RO se poate face zilnic 685km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu cred ca este reclama - este doar partea plina a paharului. Din 1000 de motoare sa zicem (scot din burta cifrele astea) 100 trec de 600.000; Ca la altele se fisureaza chiulasa la 120.000, cad injectoarele ca mustele cand vine iarna sau mai stiu eu ce este tot la fel de adevarat.

Eu am avut 2 motore VAG care nu consumau ulei de loc - si unul care consuma 2,5 l intre schimburi cu masina luata de noua. Asta nu inseamna ca celelalte 2 motoare nu au fost foarte bune (din toate punctele de vedere).

Asta ultimul este foarte zglobiu, are compresia constanta si buna in toate pistoanele, trage foarte bine - dar papa ulei undeva fix la maximul admisibil de producator. Poate fi ceva de 2 lei (exemplu un semering de supape stricat - sau ceva mai scump si mai greu de reparat: segment de motor).

Nu am vrut sa-mi desfaca motorul si l-am lasat asa. Daca ma intrebi pe mine motor TDI PD nu as mai lua. Generatia veche era clar mai fiabila. Probabil si generatia noua 2.0 TDI CR. De 1.6 TDI CR nu am auzit lucruri bune (poate doar de consum).

Modificat de MOTANUL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa 1 milion kilometri masina arata foarte bine si in poze. Probabil l-au platit pe individul respectiv sa se plimbe zilnic cu masina sa isi faca reclama acum. Costuri: mai mici decat reclama la tv probabil, impact mai mare :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sunt putin off-topic!!!Nu am avut eu ocazia sa vad motor de vw cu multi kilometri si care sa se fi stiut daca s-a umblat sau nu la motor, insa am un amic care a luat un Mercedes din Germania, bej, care a fost evident taxi si care avea 800.000 de kilometri!!!!!M-a chemat cand l-a adus, l-a pornit de fata cu mine, fara fum ,fara trepidatzii!!!Iar motorul suna grozav, un rontzait clar, pitzigaiat, nu grohait de diesel obosit!M-a lasat mut masina aia!Si functiona totul pe ea!

Imi pare rau ca nu a fost un VW, desi eu sunt convins ca exploatat asa cum trebuie si intretinut pe masura, un TDI tzine mult peste 500.000!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei juma

motorul TDI nu are limita de km si de viata....atata timp cat ai grija de el...

ganditi-va al autocare care au milioane de km....

cel mai important: ulei, filtre schimbate la timp si de calitate si motorina buna....

aaa...uitasem....fara cip tuning...alea distrug motorul in maxim 50.000 km...indiferent de starea lui...(caz fericit la 50 mii km)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cornelcristea

Golful meu din 2003 (101 CP)are acum 250.000 km reali.Pana pe la 220.000 completam doar 200-300 gr ulei pe la 10.000 dupa schimb, cand se aprinde becul la ulei(in galben). De ceva vreme ciupeste cam 500 gr in 12.500

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

220.000KM??? si 500 gr la 12.500 ? mie la 10.000KM aproape litru mi lo papat? ce ulei ai ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul TDI nu are limita de km si de viata....atata timp cat ai grija de el...

ganditi-va al autocare care au milioane de km....

aaa...uitasem....fara cip tuning...alea distrug motorul in maxim 50.000 km...indiferent de starea lui...(caz fericit la 50 mii km)

Autocarele merg in turatii mult mai mici, la un tir de exemplu la 2500 rpm intra in zona rosie.

Am cip tuning de la 40.000 km, acum am 123.000 si n-am ratat nicio ocazie de a profita la maxim de cai, si ghici? Nu am probleme nici cu motorul, nici cu ambreiajul. Daca vorbesti din experienta ta, spune-ne si noua cateva intamplari horror traite de tine.

Dar de fapt n-ai nici cea mai vaga idee ce implica si ce face un "cip tuning", altfel n-ai arunca pe forumuri niste cifre aiurea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chip tuningul in limitele rezonabilului pt un auto de serie poate de multe ori ajuta la consum etc...

Omul cred ca face confuzie cu tuningul de competitie serioasa unde 1-2kW face diferenta intre un premiu/bani substantiali si locul 2 unde te alegi cu praful de pe toba...

Acolo ai nevoie ca motorul sa tina la performante maxime cit dureaza competitia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am 235k km cu masina din semnatura, turbina curatata in Noiembrie, se afla in stare foarte buna , ambreiajul original a tinut pana acum o mie de km.......parerea mea, daca ai grija de masina, are si ea grija de tine.......si mai trebuie un strop de noroc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

225000 de km si masina am cumparat-o la 198000 acum 1 an si jumate

E motor AXR si n-a fost niciodata curatata turbina sau facute alte operatiuni.

Toti cei care au mers cu masina mi-au spus ca ar vrea ca TDI-urile lor sa mearga la 225000 ca al meu.

Nu am pic de mizerie pe EGR dar nici nu o prea las sub 2000 dupa ce se incalzeste.

Consumul de ulei e cam de 500 ml la fiecare 15000 de km .

Daca doamne fereste mi s-ar duce turbina atunci as da 500 de euro pe alta turbina si as merge in continuare cu masina asta pana nu mai poate ea sau eu :icon_thumright:

Asadar daca nu abuzati de el cand e rece si apoi nu va temeti sa bagati piciorul in el

cand s-a incalzit eu cred ca si TDI-ul PD poate sa duca usor macar 300k.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!