Jump to content

Cat "tine" un TDI ??


oaspetele
 Share

Postare recomandată

poate suna cam neacademic intrebarea, dar asa, o medie aproximativa, cam cati km ar merge un Tdi fara ca mana unui mecanic sa mangaie motorul ?/??

:pirat:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 79
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • SHARANEL

    6

  • oaspetele

    4

  • kador

    3

  • voinea

    2

in ce sens : am gasit in D un Audi 4 1.9TDI Kombi de vanzare.

pretul e de 9000 euro, dar cred ca se mai poate negocia. exemplarul e bine garnisit cu dotari extra, e cu 116 cp, si e Audi, ce mama......

doar ca are 158 000 km.

ce ziceti ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca poti sa-l inmatriculezi la noi e ok.

Nu-ti fa probleme de motor.

Viata unui diesel tine si de felul cum e ingrijit si mai ales de felul cum e condus. Daca pui ulei bun , la timp, motorina buna, schimbi filtre si ce trebuie cum scrie la carte si mai ales nu faci raliuri cu el ... tine peste 350 000 km ... care nu cred sa apuci sa-i faci fara sa te plictisesti de masina.

In plus orice motor poate fi reparat la nevoie!

Parerea mea! :pirat:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 158.000 km, masina e ca noua, cel putin din punctul de vedere al motorului. Stiu un amic foarte apropiat :) care la 300 K scoate 0-100km/h, mai repede ca in cartea tehnica... 8)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in ce sens : am gasit in D un Audi 4 1.9TDI Kombi de vanzare.

pretul e de 9000 euro, dar cred ca se mai poate negocia. exemplarul e bine garnisit cu dotari extra, e cu 116 cp, si e Audi, ce mama......

doar ca are 158 000 km.

ce ziceti ??

Eu zic sa iei masina linistit, ca motorul va mai duce destul.

Masina mea avea 110 000km si nu mi-a fost frica sa o iau, iar un TDI cred ca tine mai mult decat 1.8T-ul meu.

In orice caz, nu cred ca vei gasi un TDI la un pret bun fara sa aiba peste 100 000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate, Audi-ul a zburat..........

se pare ca tot Volkswagen scrie pe mine.

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

tu cauti in germania sa inteleg...

la VW motorul ALH de 90CP este euro 3 (din cate stiu eu) de la 2001... trebuie vazut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la VW motorul ALH de 90CP este euro 3 (din cate stiu eu) de la 2001...

e si la modelul anului 2000 (sau cel putin la mine e, masina fabricata in aprilie 2000).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

pai tot ce e fabricat de la 06.2000 e trecut model 2001 pe carte. Daca si al tau este (cel din aprilie) atunci e perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul poate sa te tina foarte mult... si in medie tine peste 300k km. Dar se poate sa ai probleme si mai reped emia ales cu echipamentul de injectie sau turbosuflanta (astea ca sa fie chestiile scumpe). Oricum inainte de motor cedeaza dintre restul componentelor, deci cu cat mai putini km cu atat mai bine.

Stiu exemple cu motoare peste 250k km fara probleme si exemple cu motoare ratate de tinere, adica pana in 150k km. Poate ghinionul, poate motorina proasta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai tot ce e fabricat de la 06.2000 e trecut model 2001 pe carte. Daca si al tau este (cel din aprilie) atunci e perfect.

sa intelegem ca ceea ce e fabricat dupa 06.2000 e aproape sigur euro 3??

cum sta treaba la Pompen-Duse ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

si pana la urma cat "tine" un tdi

eu ma apropii vertiginos de 240k

Poate facem un topic la discutii generale:

"Cati km au masinilie voastre?"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu azi dimineata aveam 148 556 .. and counting ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici conteaza si nr de km reali (mai ales pt cei ce nu au luat masinile de noi) pe care probabil nu-i vom afla niciodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alinica2001

85.000 KM and counting... :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am auzit o traznaie - cica daca atunci cand motorul e cald si functioneaza la relanti deschizi capacul de la ulei si iese fum, motorul ar fi uzat

am verificat chestia si iese un fum de numa' numa'.

ce parere aveti? e normal sa iasa fum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiu pe la 350.000 - 400.000 km...cand ii mai pui un rand de segmenti si o mai duci kilometri buni...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite eu am 100.000 km si testul de compresie in cilindrii arata valorile maxime in toti cilindri ( valorile maxime din plaja de valori acceptata de producator ).. so daca vorbim doar de blocul motor sunt sanse sa tina mult si bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu doar motorul e important intr-o masina.

de fapt problema nu e de cat tine motorul ci de cat tin piesele ce intra in alcatuirea masini ca ansamblu.

e usor sa crezi ca daca faci o segmentare a motorului ai scapat de orice problema. trebuie sa iei in calcul ca toate piesele din masina sunt calculate in ore de functionare.

rand pe rand ele cad, mai devreme sau mai tarziu, cert e ca se ajunge la un punct in care nu mai e rentabil sa le schimbi.

ce faci cand dupa ce ai schimbat un set motor mai pica o turbina, se sparge rulmentul din pompa de apa sau un contact in ecu ?

btw tot ce e piesa "hard" in motor (de ex:clilindrii, arborele) sunt aceeleasi pe parcursul a multor generatii de masini, nu sta nimeni sa proiecteze din 2 in 2 ani un motor de la a la z.

propun sa facem o statistica printr-un nou topic in care fiecare sa treaca ce i s-a stricat la masina si km care-i avea masina in acel moment.

testul cu fumul pe la capacul de ulei cred ca e bun pentru un motor pe benzina. la diesel nu are nici o relevanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu daca microbuzele au motorul la fel cu masinile despre care vorbim noi aici...dar stiu zeci de microbuze in orasul meu care fac de ani buni SPANIA la greu incarcate la maxim...cu persoane si bagaje.Fabricatia lor e 1999,2000,2001 etc, toate sunt diesel-e si au la ora actuala 900.000 km fara a se fi umblat in ele...in motor.Cred ca au ceva uzura, dar inca n-au cerut RK-uri...Dar dupa fiecare drum de Spania schimbul de ulei era obligatoriu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

energizer...sunt de acord cu tine.Dar oricum aici vorbim de masini nemtesti si eu zic ca la cele fabricate dupa 1994 sunt relativ noi desi au multi km la bord si deci renteaza sa la schimbi segmenti.Eventual un set motor.Cat sa te mai tina dupa aceea?Inca 200.000 km?Se poate ... si asta e suficient pentru ca nu faci km in astia intr-un an si oricum dupa aceea o vinzi...Dacaq incep sa te lase si altele, solutia e aceeasi:VANZAREA!!!

Cat despre Km reali ... am vazut Passat din 2002 cu 350.000 km la bord.Ori in nici un targ , nici o piata nu gasesti km astia pe bordul nici unei masini.Nici una de 15 ani nu are mai mult de 200.000 km la bord.Pana ne invatam noi romanii sa mergem la service ..la reprezentanta sa ne verfice acolo cati km avea pe bord la ultima revizie in Germania, mai este ceva vreme.Si oricum motorul tine dupa cum il ingrijesti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
am auzit o traznaie - cica daca atunci cand motorul e cald si functioneaza la relanti deschizi capacul de la ulei si iese fum, motorul ar fi uzat

am verificat chestia si iese un fum de numa' numa'.

ce parere aveti? e normal sa iasa fum?

Este normal, stai linistit. Aceasi emotie am avut-o si eu, insa am verificat la n+1 TDI-uri si toate scot acel abur cu presiune. Specialistii spun ca e din cauza ca sunt f comprimate motoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am prieten care a luat passat din germania cu 280.000 km cu carte de service.Neamtul e neamt! IREPROSABIL.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 years later...

eu am330000 si nu ma plang! distributie si consumabile schimbate la timp si tine peste500000. multa bafta!:vwrullz:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al meu Golf are 380.000 KM, l-am luat la 314.000 KM dintr-un autohaus din Berlin si n-am avut probleme cu el exceptand turbina pe care am schimbat-o la 350.000, luam "limp mode" cand nu ma asteptam. Sper sa mearga la fel ca si pana acum, n-am ce sa-i reprosez :Driver: . Eu zic ca TDi-urile daca sunt ingrijite duc lejer peste 500.000 KM, dar tine si de norocul fiecaruia cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!