Jump to content

Tempomat / Cruise Control Golf V


gabi71
 Share

Postare recomandată

Da jos maneta. Vezi daca ai fir rupt in ea,curata si switchurile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E curatat verificata .. desfacuta si verificata si cea noua.. e totul ok in maneta.. ambele manele..si cea veche si cea noua..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci probează cu alt calculator de coloana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am demontat azi iar totul.. la maneta noua erau doua fire galbele la cea veche 1.. la modulul coloana vechi pinii celor doua fire galbene erau una si aceeasi la modulul nou nu si pentru asta la maneta noua trebuia sa unesc acele doua fire si sa fie exact la maneta veche..m am uitat si pe net si da e corect acum cum este facut..ok..toate bune..dar..nu mai am eroarea cu sw defective in measuring block.. normal ca toate butoanete de la cc sunt functionale la ambele calculatoare de coloana dar..nu functioneaza cu nici unul din calculoatoare..ce l vechi clar a functionat.. iar problema a aparul pe cand era montat cel vechi..deci totul e ok dar nu functioneaza deloc...

Mai este o eroare ce imi apare la engine ce se refera la calculator coloana dar pe calculatorul coloana nu mai exista nici o eroare..nu cred ca are legatura cu cc ul..

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

Modificat de horhe55
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Greu de zis prin telefon, având in vedere ca ai făcut verificările necesare, poate ai omis ceva. Dezactivează cc ul pe motor, după care reactivează. Verifica firul de la coloana la ecu motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

IN blocurile de masura de pe ECU ce apare la starea CCS ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat si dezactivatul si activatul inapoi.. degeaba.. pai firul de la coloana si ecu e singurul lucru ce nu am verificat..in coloana e.. ca l am vazut..in ecu nu stiu daca mai e..

 

In measuring block spune ca not operating.. orice as face asta spune...

 

Modificat de horhe55
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU asta ar trebui sa spuna pe ECU< asta inseamna ca nu te uiti tu unde trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mdaa.. ai dreptate.. eu m am referit la ce arata in steering wheel.. am sa caut si in engine sa vad ce e si acolo si va anunt..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca masina este diesel,posteaza ce apare.in blocurile 006 si 022

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta apare.. cu el off si on

1.jpg

2.jpg

1.jpg

2.jpg

este diesel.. golf 5 1.9tdi bkc

Modificat de horhe55
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

switchul de la ambreiaj vad ca este apasat tot timpul iar la actionarea butonylui ON nu se modifica decat 1 byte, nu 2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, daca apesi pedala se modifica ceva ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa-i cateva pedale, de regula asa pare pana il apesi prima oara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia e problema.. oricat as apasa nu se schimba valoarea sw ului de la ambreiaj.. acum problema e unde e si cum il scot...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este cu corpul pompei de ambreiaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 hours ago, horhe55 said:

Aia e problema.. oricat as apasa nu se schimba valoarea sw ului de la ambreiaj.. acum problema e unde e si cum il scot...

Acel 1 din pozitia 4 de la dreapta la stanga nu se modifica, dar cel din pozitia 3 se modifica la apasarea pedalei de ambreiaj?

Si in primele 2 pozitii, se modifica ceva la apasarea pedalei de frana ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am refacut toate incercarile cu ambele puncte 006 si 022 totul cu motorul pornit si apasand pe rand acceleratia frana si ambreiajul toate cu cc off si toate cu cc on

 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Switch ambreiaj și frână, ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Back to 0..

Faptul ca am schimbat ceasurile .. exista riscul sa nu fie adaptate ok si sa nu functioneze din cauza asta?

Am observat si o chestie la ceasuri.. imi indica cu aproximativ 5km mai mult decat trebuie si presupum ca e o problemă si asta.. ma gandesc ca si cc ul ar fi tot din adaptarea cesurilor.. ca nu stiu ce sa i mai fac..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subit, cc ul functioneaza.. dar cum funcționează.. apas on dupa in momentul cand apas pe + se aprinde si martorul in bord si se activeaza..si..merge.. inainte apasam on..se aprindea si martorul in bord si asa imi dadeam seama sa funcioneaza..apasam + si se seta.. nu stiu cauza acestei schimbari in functionare.. acuma..alta chestie.. eu am schimbatceasurile su cu 870 la sfarsit.. nu era normal sa imi indice viteza setata in ercanul din maxidot? Undeva in stanga jos.. la mine nu arata nimic acolo legat de cc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!