Jump to content

Colectie defectiuni comune Fabia


rvacaru
 Share

Postare recomandată

Am rezolvat sambata dimineata cu doua tampoane de cauciuc "home made". altele doua mi-au scapat prin bord, dar din fericire nu fac scandal :angry: . Ms de sfaturile date!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti,

Am o problema cu martorul de ASR, mai exact de ieri dupa ce am fost la vulcanizare sa fac o pana, dupa ce am montat la loc roata, de undeva din viteza a 3-a imi clipeste martorul de ASR de parca as fi pe gheata si, implicit, imi taie puterea. Treaba e ca daca dezactivez ASR-ul masina merge fara probleme(din cate imi dau eu seama).

Aveti idee de la ce i se trage ?

Multam anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Cred ca poate senzorul de viteza incorporat in rulmentul rotii da semne de oboseala, insa pana la o scanare vag-com nu o sa stii.

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! ;) zi-mi si mie te rog ce sunete se aud in bord, deasupra aeratoarelor centrale? l amine se aude un scartzait de plastic cu cauciuc(asa mi se pare mie) si nush ce sa fac?imi poti spune mai multe cum sa aflu exact ce am in bord??? :D :D :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat problema cu scaderea nivelului de lichid de racire in sistem si cresterea presiunii in vasul de expansiune. asa cum mi-a spus saboteur, de vina era garnitura de chiulasa. nu era arsa, era doar la inceputul drumului spre duca. la unul dintre cilindri, intr-un "colt" (stiu ca cercul nu are colturi, intelegeti voi ce vreau sa spun :vwrullz: ) avea o zona cam de 7-8 mm pe cercul cilindrului putin cam arsa si tocmai langa acea zona este unul din canalele prin care curge apa. dupa remediere, am mers cam 10 km si nu a mai scazut DELOC nivelul, iar cand am desfacut capacul nu a mai iesit gaz. :P

numa'bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, am schimbat-o. te costa 60 lei garnitura, manopera depinde de mecanic si cam 100-150 lei rectificarea chiulasei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

surubele le-ai schimbat? eu cand am mers sa-mi schimb garnitura mi-au schimbat si surubele. am citit undeva ca se recomanda sa se schimbe pt ca se alungesc, sau ceva de genul asta. eu am schimat in service reprezentant skoda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a zis nenea mecanicul ca nu se necesita inca sa le schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

dupa 6(sase) luni de banuieli, diagnoze, dat cu presupul, urmarit senzor etc...intr-un final nenea mecanicul imi masoara presiunea la ulei din motor.Diagnostic: pacientul are nevoie urgenta de o segmentare! Scurt! sunt dezamagit! fabia 1.4 AZF, 44kw, impecabila, 110k km la bord, originali...sa cer si o a doua opinie??? sa verific si pompa de ulei???

:))

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma1an, niste valori ale presiunii de ulei?

Mai exact: n-are nicio legatura presiunea de ulei cu uzura segmentilor (poate cu uzura cuzinetilor :rolleyes: )....

Valori de referinta pentru motorul AZF:

1. Presiune de ulei (masurata la cald, temperatura uleiului 80grade, 2000rpm turatia motorului) = minim 2 bari

2. Presiunea de ulei la turatie marre a motorului (ex. 4000rpm, aceleasi conditii de temperatura) = minim 7 bari

Daca una din cele 2 valori, sau niciuna, nu este obtinuta, prima verificare trebuie facuta la pompa de ulei. Presiunea se masoara imediat dupa pompa de ulei, la switch-ul de presiune.

3. Compresia motorului (temperatura ulei motor minim 30grade) = minim 7.5 bar la uzura maxima, diferenta intre 2 cilindri nu mai mare de 3 bar.

Cauze: neetanseitati supape admisie, evacuare, segmenti (exista procedura de determinare exacta). Remedii functie de cauzele stabilite.

Cam asta trebuie urmarit. Succes cu mecanicii ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa o zi in care nu mai aveam chef de nimic, mi-a venit si mie in gand pompa:blah: ...cu mare respect fata de mecanicul curent, dar am sa apelez la altcineva sa fac verificarea pompei de ulei :) valorile mele la masurarea presiunii era de 0.7 bari la relanti si 4 bari la 4000 ture :D asta mi-a comunicat mecanicul...mentionez k senzorul de ulei se aprinde random, se stinge se aprinde cand doreste DAR NUMAI CAND APA AJUNGE LA 90 DE GRADE!!! folosesc ulei Gulf 5w40... astept sa-mi intre salarul ca sa pot sa-mi fac o programare la un service bun

Modificat de BLiTZ
Daca nu termini cu emoticonurile alea cu gramada iei WARNING. Ultimul avertisment!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Obligatoriu norma de ulei pentru AZF VW 501.01, VW502.00 or VW504.00

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg ce are sula cu prefectura, adica presiunea la ulei cu segmentarea....

segmentii fac presiune la ulei sau ce? Daca are compresie nu sunt dusi segementii.

Ori e pompa dusa ori cuzinetii uzati, ori uleiul praf.

Totusi cam devreme 110k originali sa fie terminata linia...dar asta depinde de posesor ce a bagat in ea (ulei de la bunica, filtru din hartie igienica, etc)

Modificat de saboteur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Segmentii plus camasile au binenteles importanta la mentinerea presiunii si implicit la consumul de ulei.

Daca nu exista consum de ulei peste limitele normale cauza presiunii scazute este in alta parte.

In caz ca exista consum de ulei sau ( si ) fum albastru la evacuare e clar ca prima data trebuie facut setul motor caci e praf apoi revizuite presiunile pe fiecare cilindru in parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu o intrebare.

Stie cineva unde gasesc modulul de immobilizer.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imobilizatorul este parte integranta a ceasurilor de bord, fizic ca si componenta separata (de ex. ca si calculatorul de motor) el nu exista.

In urma solicitarii primita sub forma de mesaj privat de la colegul SanX, postez aici valorile presiunii de ulei pentru motorul

1.2 MPi, AWY 40kW:

1. Presiune de ulei (masurata la cald, temperatura uleiului 80grade, 2000rpm turatia motorului) = minim 2 bari

2. Presiunea de ulei la turatie marre a motorului (ex. 4000-5000rpm, aceleasi conditii de temperatura) = maxim 6 bari (atentie!!!)

Cheers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Acum 2 zile nu am mai putut deschide portbagajul, masina mea fiind o Fabia sedan. Crezand ca este cunoscuta problema cu actuatorul, sau poate switchul de la clapeta de deschidere de deasupra numarului, m-am prezentat azi in service.

Stupoare insa, problema vine de la cablajul de la portbagaj care s-a intrerupt in dreptul amortizorului/balamalei, in interiorul furtunasului de protectie al firelor. Am fost chemat la masina sa constat defectiunea si pot sa spun ca acele fire erau destul de roase din cauza oboselii metalului creata de inchiderea si deschiderea portbagajului.

Baiatul din service mi-a spus ca este o problema comuna la Fabia sedan, motiv pentru care am si postat aici si ca problema poate sa reapara chiar si prin inlocuirea completa a cablajului de la portbagaj intrucat nu s-a gasit o solutie mai buna care sa protejeze acele fire.

Mie mi se pare jenant pentru Skoda ca are o astfel de problema fiind clar o problema de proiectare si sunt oarecum dezamagit.

A mai avut cineva problema asta, as fi curios sa vad cat de frecventa este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin...dupa aprox 1 luna...probleme insa tot am... schimbat cuzinetii, erau uzati intr-o masura avansata, dar senzorul de ulei tot se aprinde...presiune ulei este in limite normale, la diagnoza nu apare nimic...concluzia: schimbam masina :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

* Caseta de directie (electro-hidraulica) curge sau devine dificil de operat. Exista 2 fabricanti, TRW si KOYO, de obicei KOYO e putin problematic.

Caracteristic: TRW are un sensor angular rectangular , iar KOYO are unul rotund

Costuri inlocuire: aprox. 6-700euro

.......... exact asta era defectul la masina care am luat-o acum un Fabia Break 1,9 TDI ......costuri 1973 lei noi......era TRW :vaidecapulmeu, dar imi convine pretul masinii asa ca o pun la punct si ....asta e

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

sal . sunt nou pe aici , asa ca tin sa salut toata lumea . am o skoda fabia mod 2001 , elegance cu motor 1.4 16v de 101 cp . tin sa zis ca masina e ok pt codus zi de zi dar am cateva probleme (mici ) care tin sa le rezolv si nush cum . in primu rand nu-mi merge inchiderea din cheie (cheie tip briceaj ) , nu merge ac-ul , nu se aprind ledurile din portiera , nu merg geamurile electrice individual ( merg de pe consola de la sofer toate 4 dar nu si de la pasager sau din spate , am incalzire in scaune dar nu merge cel de la sofer , nu mi se inchide haionul cand inchid masina cu cheia in iala .

am fost la reprezentatza si mi-au zis ca nu se pot conecta la modulu de confort si mi-au dar si eroare de pe VAS 5051B

18020 P1612 035

Engine Control module incorrect coding

mi sa zis ca ar trebuie sa inlocuiesc calculatoru , sau ca ar mai fi o modalitate . va rog sa-mi spuneti ce pot sa fac .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AC-ul il rezolvi recodand calculatorul de motor. Este problema des intalnita la modelul tau (discutata aici pe forum). Probabil ca cu aceasta ocazie vei rezolva si modulul de confort.

Vezi topicul Probleme AC Fabia. Exact problema codarii incorecte a calculatorului de motor exact pe tipul de motor AUB (ce ai si tu).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!