Jump to content

Colectie defectiuni comune Fabia


rvacaru
 Share

Postare recomandată

Am si eu mai multe defectiuni la o Skoda Fabia Combi din 2002. De aceea va solicit ajutorul prin niste sfaturi unde se poate sau prin recomandarea unui service specializat pe Skoda in Bucuresti. Am urmatoarele probleme:

1. la virajul la stanga si cand iau piciorul de pe acceleratie se aude un uruit(zgomot);

2. geamurile electrice spate nu se mai pot actiona din spate, doar de la sofer;

3. am gasit apa pe covorasul de la pasagerul din fata dupa ploaie si dupa ce am spalat-o;

4. un mic joc la volan;

5. cat ma costa sa vopsesc bara fata?

Va multumesc!!! ^_^

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa incerc sa raspund eu foarte pe scurt:

1. probabil anvelope uzate neuniform, rulmenti defecti in cutie, rulmenti roata; din pacate trebuie efectuata o diagnosticare competenta amanuntita;

2. posibile cauze: butoanele de actionare de pe usile spate sunt defecte sau cablajele sunt defecte; de asemenea trebuie verificat amanuntit;

3. iti recomand sa citesti topicul Apa in interior pe la usi; stiu ca nu prea are legatura titlul dar este vorba de scurgerile din exterior sub parbriz; trebuie demontate stergatoarele si masca de plastic de sub ele ca sa ai acces. Vei gasi acolo muuuulte frunze putrezite si multa apa. trebuie cutatat tot.

4. trebuie investigat amanuntit. Posibil joc in caseta de directie.

5. aici sfatul meu este sa pui mana pe telefon si sa suni pe la ateliere de vopsitorie si sa intrebi de un deviz estimativ. E cel mai rapid si mai concret mod de a afla. Mai mult, afli si cat dureaza operatiunea, cand poti sa faci o eventuala programare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi!!! Dar cum scot stergatoarele?

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi!!! Dar cum scot stergatoarele?

gata, am reusit....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana in prezent am experimentat probl cu:

Termostatul - cleme rupte - inlocuit,

Schimbat lant distributie+pinioane,

Contact usa sofer defect. Dezavantaje clare: nu avertizeaza la deschiderea usii daca am farurile aprinse, si se rearmeaza inchiderea centralizata daca nu pornesc imediat - problema nerezolvata.

In rest nimic deosebit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Inainte de toate salutare,

Azi am luat fiecare pagina cu topic-uri in parte si am citit cam tot ce ma interesa si am gasit multe raspunsuri la intrebarile mele (sunt nou in domeniul auto) in concluzie super forumul.

Dar, (exista un dar) am urmatoarea problema: sunt fericitul posesor al,,Negrutzei" (a se citi Fabia) din 2001 si chestia care ma seaca cu adevarat e ca am vazut la toata lumea cu masini cat de cat ca toate portierele se deschid in trepte si daca sunt in rampa portierele stau deschise, la toata lumea mai putin la mine. Nu exista cele 3 trepte la nici una din usi, ce pot face sa existe si de ce nu exista oare.

VA multumesc anticipat.

PS Sper ca e ok unde am postat daca nu, rog un operator sa mute post-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare!

acele trepte de inchidere sunt date de o tija din plastic, putin curba, ce este legata de usa, intr-o parte, si intra in cadrul usii in cealalta parte. tija in cauza are niste "denivelari", care corespund acelor trepte. acuma, daca usile au fost deschise si ras-deschise, plasticul, prin frecare, s-a uzat cu timpul. e ceva normal, zic eu, si iti sugerez sa nu-ti faci griji atat de mari incat sa nu dormi noaptea. si skabia mea e din 2001 si la usa soferului am aceleasi simptome. probabil ca tijele acelea se pot inlocui foarte simplu, dar nu stiu daca se pot comanda serparat. poate se potrivesc de la alte modele. la asta sa rapunda cei care sunt mai in tema.

numa'bine, s-o stapanesti sanatos si bine ai venit pe forum!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare!

ieri, la un drum mai lung, mi s-a aprins martorul presiune/nivel ulei. daca PRIN sonda de ulei curge cate un pic de ulei, nivelul uleiului e la fel ca dupa schimb, iar martorul se apinde cand si cand, sa inteleg ca e doar sonda dusa, nu?

multumesc si duminica placuta!

ps. acuma sunt la socrii, in oltenia si plec in jumate de ora spre timisoara. sper sa n-am probleme!

numa'bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca e doar sonda defecta, am avut si eu problema asta, faza faina era ca mi se aprindea martorul doar cind acceleram (de unde mi-a fost clar ca nu e problema reala de presiune)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare!

la mine, martorul se aprinde doar dupa o perioada de timp de mers, apoi se aprinde daca turatia scade sub 2000 rpm (peste 2000 se stinge), apoi se aprinde daca turatia scade sub 3000 rpm, apoi ramana aprins (in sensul ca clipeste). cam de asta am avut parte ieri pe drum, pe langa aglomeratia de rigoare si drumurile execabile.

am dat deja comanda de sonda - 25 lei, maine imi ajunge si sper maine sa o si schimb.

va tin la curent!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare!

revin cu detalii. ieri, am reusit sa schimb sonda de ulei. intr-adevar, vechea sonda era strapunsa si curgea ulei PRIN ea, spre mufa. multumesc de ajutor.

numa'bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Calde salutari tuturor Skoda-rilor. Vreau sa va felicit pt intretinerea acestui forum si sa ma plang de una din problemele mele. Detin de ceva vreme o frumusete de Fabie break,din 2004, cu un motor 1,2 :D . Ma cam supara incuietoarea usii soferului (cred) pt ca nu-mi tipa cand uit luminile aprinse, etc. Asa am cumparat-o. Cine ma ajuta sa-mi remediez problema? Cu eventuale alte probleme, promit sa cer sfaturi utile de la voi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine-ai venit. Avem un coleg care repara switch-uri de la broasca de usa aici http://vwforum.ro/index.php?showto...6136&st=320 insa este din Bucuresti. Mai arunca o privire pe la aria de Prestari servicii poate gasesti pe cineva mai aproape de tine care repara. Sau mergi la intalniri membri vwforum Bacau si poate gasesti pe cineva sa-ti faca macar o recomandare catre vreun meserias.

Acum m-am uitat pe "prestari servicii" si-ar mai fi userul MasinaPoporului care repara in Iasi switch-uri. http://vwforum.ro/index.php?showto...witch&st=20

Cheers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aprecies rapiditatea de raspundere la mesaje! :P

As cere un sfat prietenesc... Vreau sa actualizez ora in bord, dar holbandu-me pe acolo ...NIK :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rotire spre dreapta si tinut rotit a butonului de reset (e unul singur) inseamna reglaj minute (merge crescator de la 0-59) iar spre stanga inseamna reglaj ora (tot crescator 0-23).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Nu stiu daca am intrat bine la topic, oricum vreau sa va intreb la cat timp se schimba lichidul de racure la Fabia 1.9 TDI??? Acum cateva zile s-a aprins beculetul cu indicatorul nivelului de racire, m-am dus la un magazin si am cumparat 1 litru lichid racire si am completat, nu mi-a intrat tot dar vecul s-a stins. Ma intrebam daca este nevoie sa schimb lichidul de racire.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cateva zile, in timp ce-mi conduc frumusetea de masina, :icon_thumright: , ma atentioneaza cu un DING si imi palpaie temeratura ext la 4grade C. De multe ori , cand pornesc, imi arata 3 grade C dar apoi...dupa ceva timp ma DING-uie la cap si iar imi arata 4 grade. E ceva de speriat? :wub:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-i de speriat. Cand scade temp sub ~4.5 C face biip si-ti arata o steluta la ecranul computadorului de bord, semn ca poate fi polei pe sosea. Uneori enervant dar, in nici un caz periculos.

Modificat de MarlboroMan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Nu stiu daca am intrat bine la topic, oricum vreau sa va intreb la cat timp se schimba lichidul de racure la Fabia 1.9 TDI??? Acum cateva zile s-a aprins beculetul cu indicatorul nivelului de racire, m-am dus la un magazin si am cumparat 1 litru lichid racire si am completat, nu mi-a intrat tot dar vecul s-a stins. Ma intrebam daca este nevoie sa schimb lichidul de racire.

Multumesc.

Unii spun ca ar fi recomandat sa se schimbe lichidul de racire o data la 2 ani. Fabrica nu recomanda schimbarea lui. Problema este cand lichidul isi schimba culoare - devine maroniu.

Ai grija daca completezi doar cu lichid concentrat fara a pune si apa distilata. Creste punctul de inghet/ scad proprietatile fizico-chimice, cu cat lichidul este mai concentrat. Normal este indicat o proportie 1:1 ( lichid concentrat / apa distilata ).

Ai grija sa completezi doar cu G12 sau G12plus !

OT : Ninutzu, nu face DING, face BING ! :blah:

Modificat de bebeko
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

Va rog sa ma ajutati cu urmatoarea problema:

Zilele trecute am observat la Fabia mea model 2005, motor 1.2 ceva care atarna langa inelul de tractare la bara din spate. Parea un cablu. M-am uitat mai atent si era un fel de garnitura dintr-un burete. Am bagat mana cat am putut sub bara si garnitura era de la o piesa care parea desprinsa de undeva ca se misca libera prin interiorul barei daca o impingeam cu degetele. Am tras de marginea barei si am reusit sa scot piesa. Nu am nici ce mai mica idee ce este. Pare un filtru. De atunci am mers cu masina si n-am avut probleme. Ma puteti lamuri ce e chestia care mi-a cazut din masina? Seria scrisa pe ea este: 1h0819465. Pe internet am gasit undeva o poza, o atasez. E de pe ebay olanda cred si se cheama Luftgitter piesa acolo: http://cgi.ebay.nl/Luftgitter-Gitter-Luft-...34.c0.m14.l1262

Multumesc

post-58392-1258870609_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este una din cele 2 guri de ventilatie ale habitaclului, partea de evacuare. Sunt 2 montate pe masina, pe fusta din spate (partea de caroserie care se afla sub bara spate), stg si dr. In mod normal ar trebui repozitionata acea piesa in locasul ei pentru ca ai putea sa te trezesti cu apa in portbagaj, la roata de rezerva, atunci cand afara ploua. Operatia este putin mai dificila pentru ca necesita demontarea barii spate. Si, daca tot s-a rupt buretele ala de etansare de pe ea ar trebui, cand o remontezi, sa folosesti ceva burete izolator. Am intalnit cateva cazuri cand piesele au ramas la locul lor insa buretele dimprejur s-a rupt si apa a ajuns in portbagaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi frumos Blitz pt raspuns. Poate incerc sa o pun singur sau sa astup gaura aia cu ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astupatul NU cred ca e o solutie prea fericita. Gaurile alea au rolul de a ventila atmosfera din habitaclu. Nemaiindeplinindu-se aceasta functie, o problema imediata ar fi acumularea de umezeala in aerul din habitaclu=>probleme cu aburirea geamurilor. O alta chestie: nu se mai depresurizeaza corect habitaclul atunci cand inchizi usile; urmari: disconfort in urechi datorita varfurilor de presiune care se creaza la inchiderea usilor si inchidere necorespunzatoare a usilor. Recomand calduros sa repozitionezi corect acea piesa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!