Jump to content

Seat Leon 1.9 TDi


MOTANUL

Postare recomandată

Salutare - inauntru se strange pamant destul de mult in zona aia (in 3 ani erau deja vreo 10 cm de pamant si deasupra frunze). Acum ca nu am mai curatat de vreo 8 ani acolo cred ca pot sa scot cadastru pe portiunea aia de pamant :)

E posibil sa fi fost si o ciobitura acolo de la pietricele de a aparut rugina. Nu e un capat de tara - in 2 saptamani imi termin garajul si o sa ma ocup un pic de Seat ca prea l-am neglijat de multa vreme.

Am postat si pe topicul utilajului - merge si porneste fara cusur acum :) Maine se vede cu suratele lui si ieșim la o plimbare in afara Bucurestiului după.

Link către comentariu
  • 2 months later...

Alte covorase - sistemul de prindere oval cu cheita nu se mai fabrica.

Am cumparat sistemul de prindere rotund si consider ca e mai bun.

20180109_140606.jpg

20180109_140621.jpg

Link către comentariu
  • 9 months later...

2006 - cumparat masina
07.2010 reincarcat inslatia de AC fara nicio reparatie
03.2011 / 73.000 km schimbat frei-ul de la alternator (incepuse sa huruie cand miscam volanul)
05.2011 / 74.500 km reincarcat instalatia AC fara nicio reparatie (nu au detectat nici o neetanseitate).
07.2011 / 75.500 km schimbat un o-ring la o imbinare (pe unde pierdea lichid de racire instalatia de aer conditionat).
06.2012 / 86.000 km schimbat bucsele de la bara stabilizatoare (febi germany 14718 / 1JO 411 314 T)
09.2013 / 99.000 km schimbat buton reglaj oglinzi (s-a rupt) ~ 240 lei
09.2013 / 99.000 km schimbat contact frana ~ 30 de lei
2017 130.000 schimbat bucsele de la bascula.

2018 145.000 prima eroare la motor in 12 ani. Am schimbat supapa EGR (avea membrana sparta)

2018 145.000 schimbat o bucsa la electromotor (nu revenea rotita de pe volant de fiecare data cand pornea motorul si caraia jumatate de secunda).

Isi pierduse unsoarea si era mizerie acolo. In rest arata foarte bine electromotorul (platou/carbuni nu au fost schimbati).

Modificat de MOTANUL
Link către comentariu

probabil una dintre cele mai longevive masini de pe forum

da-ne si cateva date legate de "consumabile": discuri/ placute frana (cate seturi?), distributie, anvelope, acumulatori, etc.

eu am "investit" in golful 4 de la 130.000 la 200.000 km aprox. 2500 euro, asa ca ai grija daca mai ai de gand sa pastrezi leonul. cheltuielile abia acum incep

Link către comentariu

Nu am vrut sa pun discurile ca sunt oarecum consumabile. (pot sa ma uit in facturile de piese sa vad data cand le-am schimbat). Din ce tin eu minte au fost schimbate 1 singura data.

Acumulator am scris deja pe paginile anterioare: 1 singura data. Anvelope 1 data (si cele de iarna si cele de vara). Distributie la timp ca nu aveam km (deci de 2 ori).

Ref. la cheltuieli: Probabil pe la 150.000-160.000 va trebui sa schimb discul de ambreiaj si ce o mai fi necesar daca tot dau jos cutia - rulment, placa de presiune.

Modificat de MOTANUL
Link către comentariu
  • 1 month later...

2018 138.000 articulația cu bila de lângă caseta de direcție stânga schimbată (joc minim). Cap bara dr fără pic de joc dar burduf pivot crăpat. Ambele schimbate. Refăcut geometria - totul ok. 

Link către comentariu
  • 4 months later...

2006 - cumparat masina

07.2010 reincarcat inslatia de AC fara nicio reparatie
03.2011 / 73.000 km schimbat frei-ul de la alternator (incepuse sa huruie cand miscam volanul)
05.2011 / 74.500 km reincarcat instalatia AC fara nicio reparatie (nu au detectat nici o neetanseitate).
07.2011 / 75.500 km schimbat un o-ring la o imbinare (pe unde pierdea lichid de racire instalatia de aer conditionat).
06.2012 / 86.000 km schimbat bucsele de la bara stabilizatoare (febi germany 14718 / 1JO 411 314 T)
09.2013 / 99.000 km schimbat buton reglaj oglinzi (s-a rupt) ~ 240 lei
09.2013 / 99.000 km schimbat contact frana ~ 30 de lei
2017 130.000 schimbat bucsele de la bascula.
2018 135.000 prima eroare la motor in 12 ani. Am schimbat supapa EGR (avea membrana sparta)
2018 135.000 schimbat o bucsa la electromotor (nu revenea rotita de pe volant de fiecare data cand pornea motorul si caraia jumatate de secunda).
2018 138.000 schimbat: articulația cu bila de lângă caseta de direcție stânga + cap bara dr (burduf spart)
2019 144.000 trebuie sa schimb: flanse amortizoare fata, bucse bara stabilizatoare, intrerupator frana din nou

Nu am nici o certitudine - dar pare ca turbina la rece a inceput sa scoata un sunet ciudat (nu a vazut un mecanic sau inginer masina sa spuna ceva obiectiv). Dar o sa intreb daca se poate verifica.

Modificat de MOTANUL
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

2006 - cumparat masina

07.2010 reincarcat inslatia de AC fara nicio reparatie
03.2011 / 73.000 km schimbat frei-ul de la alternator (incepuse sa huruie cand miscam volanul)
05.2011 / 74.500 km reincarcat instalatia AC fara nicio reparatie (nu au detectat nici o neetanseitate).
07.2011 / 75.500 km schimbat un o-ring la o imbinare (pe unde pierdea lichid de racire instalatia de aer conditionat).
06.2012 / 86.000 km schimbat bucsele de la bara stabilizatoare (febi germany 14718 / 1JO 411 314 T)
09.2013 / 99.000 km schimbat buton reglaj oglinzi (s-a rupt) ~ 240 lei
09.2013 / 99.000 km schimbat contact frana ~ 30 de lei
2017 130.000 schimbat bucsele de la bascula.
2018 135.000 prima eroare la motor in 12 ani. Am schimbat supapa EGR (avea membrana sparta)
2018 135.000 schimbat o bucsa la electromotor (nu revenea rotita de pe volant de fiecare data cand pornea motorul si caraia jumatate de secunda).
2018 138.000 schimbat: articulația cu bila de lângă caseta de direcție stânga + cap bara dr (burduf spart)
2019 144.000 schimbat: flanse amortizoare fata, intrerupator-contact frana (al II-lea), Acumulator 77 Ah Varta (al II-lea)

 

Link către comentariu

Cred ca este ultimul sezon pentru anvelopele de vara (sunt destul de tocite). Urmeaza setul 6 de anvelope.

Cele de iarna au fost cumparate anul asta.

 

IMG_20190515_114749.jpg

Link către comentariu
  • 1 year later...

2006 - cumparat masina

07.2010 reincarcat inslatia de AC fara nicio reparatie
03.2011 / 73.000 km schimbat frei-ul de la alternator (incepuse sa huruie cand miscam volanul)
05.2011 / 74.500 km reincarcat instalatia AC fara nicio reparatie (nu au detectat nici o neetanseitate).
07.2011 / 75.500 km schimbat un o-ring la o imbinare (pe unde pierdea lichid de racire instalatia de aer conditionat).
06.2012 / 86.000 km schimbat bucsele de la bara stabilizatoare (febi germany 14718 / 1JO 411 314 T)
09.2013 / 99.000 km schimbat buton reglaj oglinzi (s-a rupt) ~ 240 lei
09.2013 / 99.000 km schimbat contact frana ~ 30 de lei
2017 130.000 schimbat bucsele de la bascula.
2018 135.000 prima eroare la motor in 12 ani. Am schimbat supapa EGR (avea membrana sparta)
2018 135.000 schimbat o bucsa la electromotor (nu revenea rotita de pe volant de fiecare data cand pornea motorul si caraia jumatate de secunda).
2018 138.000 schimbat: articulația cu bila de lângă caseta de direcție stânga + cap bara dr (burduf spart)
2019 144.000 schimbat: flanse amortizoare fata, intrerupator-contact frana (al II-lea), Acumulator 77 Ah Varta (al II-lea)

2020 Reconditionare turbo garantie 12 luni pana in Ianuarie 2021. (turbo KP39)

Link către comentariu
  • 5 weeks later...

Am vandut masina. A ajuns la un cunoscut deci o sa mai o vad. 152.000 km

 

Am facut cateva poze inainte sa o dau. Pentru o masina de 14 ani vechime eu zic ca arata bine. Masina nu e polishata - doar am spalat-o sa fie curata.

 

IMG-20201003-174612.jpg IMG-20201003-174520.jpg IMG-20201003-173818.jpg IMG-20201003-173807.jpg IMG-20201003-173653.jpg IMG-20201003-173548.jpg IMG-20201003-173154.jpg IMG-20201003-173114.jpg

Modificat de MOTANUL
Link către comentariu

Mașina arata foarte bine. Și nu doar pentru o masina de vârstă ei... Felicitări noului proprietar pe care, dacă este membru pe forum și vrea sa continue topicul, îl aștept cu un PM.

Până atunci, întrucât mașina a fost vândută, topicul se închide. 

Link către comentariu
  • Rave a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!