Jump to content

Pierd ulei


danny_andrei
 Share

Postare recomandată

Am observat si eu intr-o zi ceva umezeala mai jos de epuratorul de gaze carter, pe furtunul care merge in jos de la epurator, undeva la o imbinare.

Am sters si am vazut ca nu s-a mai umezit.

Se poate rezolva ceva daca se repeta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Pytu

    4

  • 17LIR

    3

  • vincent

    2

  • bbogdanmircea

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

@bbogdanmircea - eu am schimbat recent supapa EGR (avea membrana sparta) si deocamdata nu mai pierde ulei pe acolo

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am eu probleme cu ea desi probabil ca i-ar trebui o curatare si ei dar am vazut ca mai multi useri au adoptat niste solutii de genul redirectionarea scurgeri de ulei din EGR sau alte treburi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Sa traiti domnilor,

De curand m-am trezit si eu cu o problema, și cred ca in mare parte din vina mea. Intr-o zi (acum 1 luna si jumatata) am verificat nivelul de ulei din motor, indica sub nivelul admis, asa ca am completat, completarea am facut-o cu motorul rece. Problema este ca am pus un pic mai mult decat trebuia.

Drept urmare, la schimbul de ulei am observat ca in dreapta motorului, sub scut (uitandu-te din pozitia soferului) era curs putin ulei pe o teava, scutul era murdar de ulei, in fata, chiar langa furtunul de la intercooler (am impresia ca de la intercooler) iar motorul face mai mult zgomot.

Am o intrebare, sunt din bucuresti, berceni, care ma poate ajuta si pe mine cu o diagnoza? As vrea sa stiu cam cum se prezinta masina in situatia asta......

Bogdan

P.S. Nu stiu daca am gresit threadul, dar in caz de am facut asta, rog un admin sa-l mute.

Modificat de C o s m i n
mutare in topic corespunzator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

salutare. Am o problema ciudata, din punctul meu de vedere.im compartimentul motor, in partea dreapta jos, spre roata din dreapta se afla piesa atasata de mine. intre punctele 7 si 8, am observat o scurgere de ulei si nu stiu sursa acesteia. Va rog daca cineva poate sa-mi dea mai multe detalii.New Picture.bmp

mentionez ca nu pierd o cantitate mare de ulei. chiar sa fiu sincer, consumul de ulei este minim, in sensul ca de la ultimul schimb de ulei, au trecut 3500 km si nu a trebuit sa completez deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca este vorba de intercooler. Daca nu completezi ulei de la schimb la schimb nu ar trebui sa iti faci probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e ca daca uleiul iese pe acolo, tubulatura (traseul) turbo nu mai e perfect etansa, de aici rezulta o pierdere de putere. Cu cat se largeste fisura (sau poate e de la garnitura imbatranita dupa cum se vede in poza) cu atat o sa simti pierderea de putere mai bine, pana cand masina o sa intre in limp mode... Deci nu e ceva urgent de rezolvat, dar sa stii cam cum sta treaba.

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ dragos2010, dupa schita pe care o prezinti este vorba, asa cum zice si un alt coleg, de un cuplaj de la furtunul admisiei care se afla sub presiune. Acest sistem de inbinare se se intalneste la turbo, intercooler sau Valva EGR. La anumite modele VW aceata garnitura se vinde numai impreuna cu furtunul!, la alte modele se vinde separat, cert este ca aceste garnituri sunt aproape identice diferenta fiind numai la diametru garniturii. Pe scurt uite aici codurile de la 3 garnituri:

3C0 145 117 Garnitura , 43,95 mm

3C0 145 117 F Garnitura, 57,85 mm

3C0 145 117 D Garnitura, 53,95mm

deoarece este o garnitura destul de solicitata (trepidatie, temperatura, presiune, ulei)in foate multe cazuri schimbarea garniturilor este indicata.

Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun. Si asta presupune ca trebuie sa schimb acea garnitura...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema nu este scurgerea de ulei ci pierderea partiala a presiunii (si acesta pierdere de presiuneeste minima si nu duce la o pierdere substantiala a puterii motorului!). Avand in vedere ca o garnitura costa cativa Ron nu cred ca nu merita sa o schimbi, si astfel ai rezolvat cu "Problema ciudata" si nu vei avea nici scurgeri de ulei. Sau pe tine te interesau numai detaliile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 years later...

Salutare, am ridicat masina pe elevator si am observat in spatele motorului, in partea de jos, niste transpiratii de ulei pe ceva furtune.(poze) 

Am demontat scutul motor si nu e ulei pe scut. Nici nu consuma ulei, nu am completat niciodata si verific joja periodic. Deci probabil pierderile sunt insignifiante, dar totusi ma gandesc sa nu fie ceva care se agraveaza incetul cu incetul. 

Motor 2.0 CR TDI - 170cp - cod motor CFGB - an fabricatie 2010

Intrebare: De la ce provin scurgerile de ulei? 

PSX-20190818-193314.jpg

PSX-20190818-193431.jpg

PSX-20190818-193827.jpg

PSX-20190818-194027.jpg

Video: 

 

Modificat de Mihail Ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!