Jump to content
Sign in to follow this  
danny_andrei

Pierd ulei

Recommended Posts

memoris

Da cred ca e elementul respectiv ,multumesc si scuze de intarziere. Acum am aceiasi problema si la Polo de servici ,oare e o problema comuna?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pytu

Fratilor am si eu o problema care nu stiu cat este de normala...La masina din semnatura, la debitmetru se afla o capsula care are pe corpul ei un orificiu.De ceva timp am observat ca pe acel orificiu am scurgeri de ulei.este normal?M-am gandit ca poate este de la filtrul de aer...l-am schimbat insa..acelasi fenomen.Am postat si o poza in care am indicat acel orificiu.Mentionez ca masina merge foarte bine neavand pirderi de putere sau altceva care sa ma faca sa ma gandesc la debitmetru defect.Ajutati-ma va rog!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
DragonBallz

este normal pe acolo sa circule un pic de ulei dar nu ar trebuii sa iasa pe acolo.cred ca lipseste vreun surub ceva de acolo

Share this post


Link to post
Share on other sites
alc2

Este supercurat in interiorul debitmetrului la tine , probabil ai facut " curatenie " dupa ce ai constatat scurgerea.... La mine sunt urme evidente de ulei pe peretii interiori , dar nu am scurgeri . Se pare ca uleiul de acolo este aruncat de turbina . Am intrebat 2 mecanici si am primit 2 raspunsuri diferite: unul a zis ca sigur e dusa turbina mea si ca nu are voie sa fie ulei acolo , celelalt a zis ca a vazut la alte motoare depuneri de 2-3 cm pe peretii interiori si mergeau f. bine.....asta astept si eu sa aflu, cine are dreptate . Mai util ar fi sa testezi daca turbina baga presiune cat trebuie in sarcina .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Muffi

Ala din poza nu e debitmetrul. Aia e valva EGR (exhaust gas recirculation). Intotdeauna sunt depuneri in EGR (gaze nearse din evacuare). Asta e rolul ei.

Share this post


Link to post
Share on other sites
BogdanS

Va lamurit colegul Muffi... :) Intradevar aia e valva EGR si e normal sa existe depuneri acolo. Uneori devin prea mari si din cauza asta valva aia se blocheaza iar motorul nu mai porneste. Se curata, dar e destul de migaloasa treaba de dat jos si curatat.

Btw: debitmetrul de aer se afla pe furtunul ce iese din cutia filtrului de aer, adica in partea opusa valvei EGR.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pytu

Multumesc pt raspunsuri.Insa tot nu prea am inteles.Mentionez ca acea poza nu este a motorului meu.La mine nu este asa curat..imi curge ulei pe-acolo ce-i drept nu mult dar curge..turbina eu zic ca merge foarte bine, nu am pierderi de putere.Chiar ieri am facut o proba si la 180 km/h mergea foarte bine si inca mai mergea.deci nu ma pot gandi la debitmetru sau turbosuflanta cazute.Deci pana la urma este normal ca prin acel orificiu sa se prelinga ulei?La ce sa ma astept sau ce sa fac..?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pytu

Masina are 176000 KM reali.de la 159000 in tara, am adus-o din Germania.am schimbat toate consumabilele la timp si chiar nu imi bat joc de ea.poate fi oare din cauza ca nu am curatat niciodata debitmetrul?sau mai bine zis caile de intrare a aerului?pana la urma sa inteleg ca aceasta valva(EGR) nu apartine debitmetrului...se poate schimba aparte?deci aceasta valva retine depunerile din evacuare.. in cazul asta ce sa caute ulei in evacuare?masina nu papa gram de ulei..

Share this post


Link to post
Share on other sites
BogdanS

Pytu, nu ai inteles? Aia e valva EGR, o clapeta prin a carei pozitie se regleaza recircularea gazelor de evacuare. In spatele acelei "ciuperci" argintii, inspre parbriz deci, ai o tija care se blocheaza uneori, atunci cand in interior se aduna prea multa funingine/mizerie... poti se apesi pe ea si sa vezi daca agata, daca e in pericol de a se bloca. Debitmetrul de aer nu are nici o legatura cu asta, ala masoara debitul de aer curat de pe admsie si se afla in partea dreapta cum te uiti din fata la motor, pe furtunul ala gen acordeon ce iese din cutia de la filtrul de aer (il vezi ca o mufa dreptunghiulara).

Valva EGR e normal sa aiba mizerie inauntru... depuneri de la gazele recirculate... Acum nu stiu daca e normal sa ai acolo ulei, probabil sunt vapori de ulei din gazele de evacuare care se condenseaza acolo... Gazele alea vin de la turbina, nu stiu cat de normal e sa contina vapori de ulei...

Edited by BogdanS

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pytu

AHA!!!multumesc mult pt raspuns BogdanS, acum parca m-am mai luminat.am sa verific acea clapeta sa vad cum se misca.ar mai fi ceva..in continuarea EGR-ului spre stanga...ce este acea componenta pe care la mine scrie PIERBURG...eu puteam sa jur ca acela este debitmetrul..sa nu razi.. :P insa sunt cam incepator cu TDI-urile :P :P .multumesc inca o data

Share this post


Link to post
Share on other sites
ovidiubi
Fratilor am si eu o problema care nu stiu cat este de normala...La masina din semnatura, la debitmetru se afla o capsula care are pe corpul ei un orificiu.De ceva timp am observat ca pe acel orificiu am scurgeri de ulei.este normal?M-am gandit ca poate este de la filtrul de aer...l-am schimbat insa..acelasi fenomen.Am postat si o poza in care am indicat acel orificiu.Mentionez ca masina merge foarte bine neavand pirderi de putere sau altceva care sa ma faca sa ma gandesc la debitmetru defect.Ajutati-ma va rog!!!

in interiorul galeriei de admisie tot timpul sunt urme de ulei functie de uzura motorului ,a turbinei sau de calitatea uleiului.La tine este o neetanseitate la nivelul axului supapei EGR.Aceasta se pota remedia prin inlocuire sau "curatare periodica"

Share this post


Link to post
Share on other sites
floryneg

Aceiasi problema o am si eu, la acelasi motor. Am fost la mecanic si:

- este acea valva egr

- uleiul nu iese pe la orificiu ci pe la un simering care se duce

- am vazut una desfacuta si intr-adevar are un ax si eplina de funingine

- costul la una originala vw 330 RON, alta marca 280 RON

Mai multe date dupa ce-mi vine piesa si o monteaza .

bafta

Share this post


Link to post
Share on other sites
stabi

Am si eu o scurgere mica de ulei, am observat ieri. Motorul este AXR PD. Atasezi o poza, incercuit cu rosu zona unde picura. Are ideie careva care este cauza?IMAG000.JPG

vad ca nu vrea poza sa apara, asa ca trimit din nou arhivat zip

scuzeee, sigur a aparut :icon_thumright:

post-10843-1178961797_thumb.jpg

problema_scurgere_ulei.zip

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bogdan_G

Este normal, acela este circuitul ventilare carter si este normal sa fie ceva murdarie pe acolo .

Cu cit un motor este mai uzat cu atit este mai murdar acolo dar motor curat acolo nu am vazut inca :icon_thumright:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bestie

Azi am ridicat capota, si am observat niste pete la ulei pe motor. Are cineva idee care este cauza si ce ar trebui sa fac?

post-5890-1203875134_thumb.jpg

post-5890-1203875143_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Spankyro

alex, acolo este pompa tandem,care o garnitura subtire de cauciuc,mai intai cumpara un spray gum cutter si curata zona si sa vezi exact pe unde curge,nu e nimic grav

Share this post


Link to post
Share on other sites
hbogdan

Poate fi motorina, nu ulei.

Share this post


Link to post
Share on other sites
repty74

Mie mi s-a intimplat sa am ulei in zona pompei de vacuum din cauza acelui "separator" de ulei, care preia aerul cald din capacul tachetilor (care mai contine si vapori de ulei) si il baga in admisia motorului. Practic e ciuperca aia de plastic de deasupra motorului. Plasticul acela imbatrineste, si daca un mecanic zelos cind monteaza "ciuperca" in acel manson de cauciuc ii mai frige si o palma de sus in jos "sa stea mai bine", o poate sparge pe dedesupt pe unde o sa se scurga destul de mult ulei, si o sa ajunga uleiul ala pina la pompa de vacuum. Reparatia facuta acum 6 luni, destul de "empirica", a tinut pina acum bine. Pentru ca se rupsese si o bucata din plasticul ciupercii, si practic era o gaura ca o limba de vreo 4 - 5 mm latime si vreo 2 cm lungime, pentru ca nu aveam altceva la indemina am pus niste scotch de hirtie si peste si de jur imprejur am dat apoi cu adeziv pentru plastic.

Nu stiu daca in cazul de fata asta este problema asta ... dar m-am gindit sa impartasesc si eu din pataniile mele. :)

Edited by repty74

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bestie

O sa cumpar un spray gum cutter si sa vad atunci ce si cum. Presupun ca daca pulverizez acolo o sa se curete, nu? Pentru ca nu pot sa pulverizez si sa sterg cu crarpa ca nu parea pare a fi loc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
misu tdi

Problema care a fost la @hbogdan, sigur nu e la tine, pt ca acolo se vede in poze ca e vb de un motot PD, pe cind al tau e ALH de 90 cp. Da capacu ` jos si poate e de la recirculare gaze de carter................

Share this post


Link to post
Share on other sites
Executron

Am si eu o intrebare, am mai pus-o pe aria B5 dar sper sa o observe cineva :)

Am scurgeri de ulei pe la busonul de la capacul de culbutori... Aparent e dusa garnitura, am gasit-o separat, problema e ca desi am inspectat busonul nu-mi dau seama cum se poate scoate garnitura de acolo :(

Tinand cont ca busonul e la fel la mai toate masinile mi-am permis sa intreb si aici... A desfacut cineva busonul?

Share this post


Link to post
Share on other sites
sorin_balan

Vin si eu cu o problema.

Masina are 2 ani si 3 luni si 45.500 km. Motorul este BMN 2.0 170 CP

In noiembrie la 38.000 km mi-a fost schimbata turbina pe garantie la reprezentanta Skoda Brady din Bucuresti.

Vineri in timp ce eram la service sa schimb bucsele am observat o pata de ulei pe baie.

Marian (Packard/YCE) mi-a spus ca o piesa de pe tubul ala de admisie bate in baie si in timp a mancat din ea creind probabil o fisura sau un por in aluminiu.

EGR-ul era destul de plin de calamina (lucru ciudat pentru ca la 38.000 km cand s-a schimbat turbina era curat si stilul de mers nu l-am schimbat).

S-a mai intalnit cineva cu problema asta? Ce e de facut?

In mod normal stiu ca ar trebui sa am garantie la manopera dar avand in vedere istoricul meu cu Brady nu-mi fac mari sperante.

090420101133.th.jpg 090420101132.th.jpg 090420101136.th.jpg 090420101135.th.jpg 090420101134.th.jpg

Motorul nu a fost spalat niciodata si uleiul pe care-l folosesc acum e Motul 5w30 507.00 (daca are vreo importanta)

Am vreo 7000 km de cand am schimbat uleiul si nivelul a ramas acelasi pe joja.

Edited by sorin_balan

Share this post


Link to post
Share on other sites
dnldnl

Am un prieten cu Passat cu motor BKD am sesizat o pierdere de ulei in dreptul alternatorului. Am crezut initial ca este de la vasul epurator din plastic de deasupra, l-am inlocuit cu unul nou si tot la fel. Cred ca uleiul vine de undeva din zona din fata a chiuloasei sau a colectorului de admisie, am observat in alaturi un vacum cu o tija spre motor. Rog daca cineva are o schema tehnica cu simeringul/garnitura care ar fi posibil sa determine acesta pierdere de ulei sa ma ajute. Multumesc si sper sa ma pot ravansa la randul meu cand cineva solicita.

post-3991-1286285090_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
bbogdanmircea

Se pare ca la TDI-urile astea le cam place sa piarda ulei pe ici pe colo...

Si la mine scapa normal furtunul ala de intra in EGR, sper sa-l schimb zilele astea dar am o foarte puternica impresie ca nu o sa rezolv nimic cu asta.

Din ce am citit pana acuma pe forum (si am lecturata oleaca ) locurile cu scurgeri sunt:

-furtunul intrare in EGR

-EGR-ul care sa piarda ulei dar inca nu s-a descoperit de ce pierde si dupa ce este schimbat cu unul nou :P

-epuratorul de gaze carter

-capacul de la tacheti pe la garnitura

-pompa tandem tot pe la garnitura dar scapa motorina

Se pare ca atata timp cat nu pierde turbina pe la ax ... toate celelalte scurgeri nu afecteaza functionarea motorului atata timp cat sunt in cantitati mici.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri