Jump to content

WELT Auto


sol1

Recommended Posts

Multumesc de raspunsuri.

Am "verificat" masina pe carvertical si par km reali.

O sa cer la dealer daca are un raport al reviziilor, masina fiind import germania.

Revin luni cu impresii dupa ce o vad si fac un "test-drive" in curte.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 219
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Merlinboy

    16

  • doctorul

    13

  • ezekio

    8

  • bossake

    7

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nu am inteles, care e problema mai exact? Pozele intr-un anunt sunt cu titlu informativ. O masina nu se cumpara din poze, nu? Cand iti cauti o masina SH ai niste pretentii reale(ca doar nu iti cu

Cel mai probabil sunt bani pierduti. Sa ceri verificare la vanzator e ca si cum il intrebi pe hot daca a furat. Logic ca hotul va spune ca e nevinovat,nu?   Teoretic masina a fost deja verificata de e

Verificarea unei masini trebuie facute in felul urmator: - test de drum, dar nu in parcare ci pe strada (numerele le gatesti in general in portbagaj sub mocheta, vezi daca mai e valabila asigurar

Posted Images

Doc Morelli

@ezekio Verifica si ce versiune DSG este cutia. De regula pe 1.8 TSI FWD s-a montat DQ200 care vine cu toate problemele cunoscute. Si masina a cam iesit din garantie.

Link to post
Share on other sites

Revin,

O prima impresie la cald destul de buna.

Consilierul mi-a aratat masina, m-a lasat s-o verific pe cat posibil pt un nepriceput.

Am facut un testdrive in curte la Porsche Pipera, am plimbat-o am pus si o frana de la 30km la zero, nici un sunet suspect.

Mi-a aratat cartea service unde a avut doar revizii normale, fara alte interventii majore.

A fost masina de leasing.

Referitor la cutie si tipul ei, am imaginea de mai jos unde nu-mi dau seama care e indicativul cutiei.

Daca ma puteti indruma cum sa verific, apreciez.

Masina mi-a placut si am cerut o evaluare din bara in bara ( contracost aprox 300 ron) in service la ei.

Sper sa fie facuta ca lumea si nu fake evaluarea, pt ca in baza ei o sa ma decid daca cumpar sau nu.

O sa incerc sa si negociez un pic, macar vreo 400 de e n-ar strica, deoarece vad ca n-are roata de rezerva si i-ar tb un polish(mici zgarieturi si imperfectiuni).

 

fingers crossed

 

5FE04DC1-2466-4805-B293-66222FCB15F0.jpeg

Link to post
Share on other sites
  • Administrator

07.11.2015 e ziua de nastere :P 
Cutia de viteza e DQ200 si are part numberul: 
0CW 300 048 R, scrie deasupra la T0 codul cutiei, este REY.

Link to post
Share on other sites

Mersi @Aerofan.

Bad news cu cutia. O sa pun bani deoparte de ambreiaje si mecatronic. ?

vorba aia ce-si face omul cu mana lui ...

Link to post
Share on other sites

Preturile se pot negocia multicel, depinde de ce perioada prinzi, daca se vand masini sa nu prea se vand.

 

Eu in martie cand era foamea mare pentru ca banii au fost cheltuiti/investiti in decembrie de toata lumea, am reusit pentru o masina de 12600 euro sa o obtin la 12.000euro si o revizie gratis. Poate tu nu esti asa de norocos, depinde de starea masinii. La a mea anvelopele mai mergeau doar 1 vara, si placutele urmau sa fie schimbate, probabil de asta au lasat din pret (le-am invocat asta).

Link to post
Share on other sites
mihai.onu94
în urmă cu 21 ore, ezekio a scris:

Masina mi-a placut si am cerut o evaluare din bara in bara ( contracost aprox 300 ron) in service la ei.

Cel mai probabil sunt bani pierduti. Sa ceri verificare la vanzator e ca si cum il intrebi pe hot daca a furat. Logic ca hotul va spune ca e nevinovat,nu? :))  Teoretic masina a fost deja verificata de ei fiind la vanzare prin weltauto. 

Link to post
Share on other sites

@deenman o sa-mi incerc norocul.

@mihai.onu94 ?Foarte posibil si probabil ce spui, sunt constient ca pot fi pacalit insa este o informatie in plus care pt un neavizat poate constitui un suport. Un alt punct este ca daca apar probleme, pot fi obiectul unei negocieri.

Masina are teoretic garantie 1 an si max 10 mii km. Daca o cumpar voi face o evaluare similara la o alta reprezentanta si voi compara rezultatele.

Link to post
Share on other sites

Ce inseamna garantia aceea de 1an? Intreaba exact si verifica in scris ce acopera acea garantie.

Link to post
Share on other sites

A venit si raspunsul, not great not terrible, probabil bani aruncati. Mi s-a precizat ca daca iau masina, nu tb sa achit contravaloarea testului :D

@The_Ego - o sa cer in scris info despre garantie(motor, cutie si inca ceva era inclus).

O sa incerc un 3-400 e sa negociez bazat pe polish plus achizitia cric+roata rezerva fingers crossed.

Daca totul iese ok, ne vedem pe threadul cu probleme la dsg7 dq200 :))

Verificare masina.pdf

Edited by ezekio
Link to post
Share on other sites

Garantia este la motor+cutie si nu acopera elemente de caroserie, electrice, suspensie si altele. Gen daca ai luat masina, si ai un defect (far spart, aripa cu rugina, amortizor curs, bucsa crapata, rulment dus) acestea nu sunt acoperite de garantie, insa pot sa fie decontate un procent din ele in functie de vechimea masinii (30-70%) ia manopera o platesti.

 

Exemplu, pentru doua stopuri exterioare spate, mi-au cerut 2700ron, din care plateau ei un procent (70%) iar eu plateam 30%+ manopera.  Masina avea 4 spre 5 ani.  Ei iti garanteaza ca motorul, cutia sunt ok, restul defectiunilor nu sunt acoperite total de garantie.

Edited by deenman
Link to post
Share on other sites

In document masina nu are istoric la PiA. In practica nu are nicio revizie la o reprezanta din Ro?

Link to post
Share on other sites

Verificarea unei masini trebuie facute in felul urmator:

- test de drum, dar nu in parcare ci pe strada (numerele le gatesti in general in portbagaj sub mocheta, vezi daca mai e valabila asigurarea de la fostul proprietar).

- test cu VCDS/odb eleven, scanare de erori, valori injectoare.

- verificat nivel lichide, urcat masina pe elevator, verificat tren de rulare, inspectat bucse, rulmenti, joc roti, frane, urme de ulei pe amortizoare, inspectat scurgeri in zona motorului si a cutiei de viteze.

- Verifica toba de esapament, daca ai ulei pe ea, aia e.

- apoi se verifica lufturile si elementele revopsite, data fabricatiei pe elementele cu data pe ele (parbriz, geamuri, aripi, stopuri si faruri) 

- verificare surburi trager, aripi, lonjeroane, si nu in ultimul rand verificare radiatoare fata.

 

Link to post
Share on other sites
  • Administrator

Daca veneai la mine iti faceam un raport mai frumos. Asa pot sa scot si eu 3 foi de hartie cu niste chestionare si sa scriu OK pe 5 randuri sa semnez si sa spun ca masina e perfecta. Zici Welt Auto si te gandesti la oameni profesionisti, etc. Se pare ca e... ca la piata.

Nu cred ca mai am acasa foaia de la Skoda, o pagina doar, dar completata corespunzator cu KM, cu an de fabricatie, model, motor, cutie de viteza, cu cati proprietari a avut masina si la fiecare rubrica bifat ce s-a verificat, nu bifat pe 5 randuri ca dom-le n-am timp de prostii din astea. In plus nu a costat 70 de euro, a costat fix zero pentru ca hartia aia o aratau la alt client daca eu nu cumparam masina.

Link to post
Share on other sites
16 minutes ago, The_Ego said:

In document masina nu are istoric la PiA. In practica nu are nicio revizie la o reprezanta din Ro?

Sunt samsari cu acte-n regulă, maşina e adusă din Nemţia. :) 

Link to post
Share on other sites
1 hour ago, The_Ego said:

In document masina nu are istoric la PiA. In practica nu are nicio revizie la o reprezanta din Ro?

Este import germania, cartea service e in germana si are cateva revizii.

1 hour ago, deenman said:

Verificarea unei masini trebuie facute in felul urmator:

- test de drum, dar nu in parcare ci pe strada (numerele le gatesti in general in portbagaj sub mocheta, vezi daca mai e valabila asigurarea de la fostul proprietar).

- test cu VCDS/odb eleven, scanare de erori, valori injectoare.

- verificat nivel lichide, urcat masina pe elevator, verificat tren de rulare, inspectat bucse, rulmenti, joc roti, frane, urme de ulei pe amortizoare, inspectat scurgeri in zona motorului si a cutiei de viteze.

- Verifica toba de esapament, daca ai ulei pe ea, aia e.

- apoi se verifica lufturile si elementele revopsite, data fabricatiei pe elementele cu data pe ele (parbriz, geamuri, aripi, stopuri si faruri) 

- verificare surburi trager, aripi, lonjeroane, si nu in ultimul rand verificare radiatoare fata.

 

Masina nu e inmatriculata, deci test de drum imposibil.

in rest ochiometric am verificat dupa fisa unui site de verificari auto.

1 hour ago, Aerofan said:

Daca veneai la mine iti faceam un raport mai frumos. Asa pot sa scot si eu 3 foi de hartie cu niste chestionare si sa scriu OK pe 5 randuri sa semnez si sa spun ca masina e perfecta. Zici Welt Auto si te gandesti la oameni profesionisti, etc. Se pare ca e... ca la piata.

Nu cred ca mai am acasa foaia de la Skoda, o pagina doar, dar completata corespunzator cu KM, cu an de fabricatie, model, motor, cutie de viteza, cu cati proprietari a avut masina si la fiecare rubrica bifat ce s-a verificat, nu bifat pe 5 randuri ca dom-le n-am timp de prostii din astea. In plus nu a costat 70 de euro, a costat fix zero pentru ca hartia aia o aratau la alt client daca eu nu cumparam masina.

Asa este, insa aici e mai complicat - masina pare ca a fost dusa pe platforma la wv service.

nu apar pe nimeni, insa constat ca in RO nu ai acelasi nivel de weltauto si incredere ca in DE.

 

Grea decizie insa va multumesc pt sfaturi.

6116A662-6725-42CF-96D9-0CC4161670A5.jpeg

Edited by ezekio
Adaugata garantia
Link to post
Share on other sites

Sincer, sunt foarte multe argumente impotriva unei achizitii prin welt a acestei masini. La welt de regula sunt masini de flota din Ro sau la buy back de la persoane fizice. Personal mi se pare ciudat un import direct prin welt, masina fara ca macar sa fie inmatriculata. Verificarea facuta intr-o bataie de joc.

Pretul care sigur ca nu e mic stiind dealerul.

Cutia dq200 cu probleme si care limiteaza sever capabilitatile unui 1.8T.

Link to post
Share on other sites
  • 8 months later...
FrozenAlex

Salut, alte experiențe cu das welt a mai avut cineva, poate și mai plăcute? Poate experiențe din Brașov.

Aș vrea poate și eu să iau o mașină prin das welt. Să zicem că sunt din Brașov și anunțul cu mașina e din Oradea, trimit mașina în Brașov?

Edited by FrozenAlex
Link to post
Share on other sites
razvancc

Poate daca o platesti integral. Dar cred ca mai bine suni sau trimiti email cu intrebarile pe care le ai. Eu am preferat sa ma duc dupa ea. Totul a fost ok.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
On 7/28/2020 at 4:42 PM, The_Ego said:

Sincer, sunt foarte multe argumente impotriva unei achizitii prin welt a acestei masini. La welt de regula sunt masini de flota din Ro sau la buy back de la persoane fizice. Personal mi se pare ciudat un import direct prin welt, masina fara ca macar sa fie inmatriculata. Verificarea facuta intr-o bataie de joc.

Pretul care sigur ca nu e mic stiind dealerul.

Cutia dq200 cu probleme si care limiteaza sever capabilitatile unui 1.8T.

Revin cu impresii dupa aproape 1 an, am luat masina intr-un final forțat si de nevoia de mobilitate cat si de impulsul de moment.

 

Foarte mulțumit de relatia cu dealerul Porsche weltauto.

dq200 mi se pare ok’ish neavând alt punct de comparație, in sport cauzează puncte bonus la permis.

 

Motorul trage f.bine dpdv al unui șofer care a condus masini in jurul mediei de 100cp in ultimi 10 ani.

 

Overall cu excepția pompei de apa ce a inceput sa curgă si am schimbat-o preventiv la reprezentanta si a unui set întreg de anvelope de vara, ma declar f mulțumit.

 

km par ca sunt reali coroborat cu reviziile din sistem si ce e notat in dsg in obdeleven.

 

Una peste alta sper sa fie o cheltuiala bine gândită pe termen mediu.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Similar Content

    • ursuake
      By ursuake
      Cer scuze moderatorilor daca exista un topic dar eu dupa cautari indelungate nu am gasit decat cateva discutii si alea vechi.
       
      Caut un shop in Bucuresti care sa ofere colantari de calitate (fara zgariat tabla cand taie colantul, fara dezasamblari inutile si suruburi lipsa la sfarsit, fara colant care se dezlipeste pentru ca a fost pus prost, fara colant prost/ieftin vandut ca si de calitate etc etc).
       
      Ma intereseaza un clear coat sau pe culoarea masinii (negru) pentru masina din descriere. Stie cineva vreun atelier care sa faca treaba ca lumea? Prefer sa platesc mai mult si sa iasa treaba ok.
    • Silviu_7
      By Silviu_7
      Nu am gasit un topic corespunzator pentru problema asta dar zic sa incerc aici.
       
      In legatura cu vinieta de parcare in B, a trecut cineva recent prin procesul acesta? Stiti de hartie trebuie ceruta de la leasing?
    • ovidiu_vr
      By ovidiu_vr
      Am fost cu masina la vopsit la ei, o parere rea despre ei. Am lasat-o intr-o stare si cand m-am dus la ei neanuntat am gasit-o cu o infundatura in zona clapeta rezervor asa ca au mai vopsit si aripa spate dreapta. Dar cel mai urat din partea lor e ca nu mai am lampa spate dreapta pe original, dintre cele doua (stanga -dreapta) dreapta venea perfect, era fara luft. Cand l- am dat  jos nu mai era cel original, era pe valeo cu data de 10. 2018 si fara cod ul 5M0945096N - Lampa dreapta exterioara. Era codul de original de pe prima echipare din 2005, s-au miscat repede cu gasitul lampii. Asta nu vine deloc, are un luft de vreo 3 mm , in interior.  Nu recomand. Asta am patit-o la ei. Adresa BD. PRECIZIEI, NR. 13 G, LOTUL I, SECTORUL 6, BUCUREȘTI.
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...