Jump to content

Probleme servodirectie Fabia


vioelectric
 Share

Postare recomandată

Mersi thanat0s, o sa incerc si revin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

App Thanath0s, stau si ma gandesc... Daca chip-ul ala este BGA, adica lipit cu bilute de fludor ca un chip video spre exemplu, nu cumva sunt una sau mai multe bilute fisurate si cu oxid in fisura, la caldura se dilata si nu mai fac contact corect? Problema e ca am vazut cum arata senzorul si nu prea stiu cum sa ajung la chip... Doar sa incalzesc pe exterior placutele alea gradual pana la 220-230 grade... 

 

Am mers vreo 30 km fara senzor, si merge greu la manevre in loc dar macar nu mai da suturi pompei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E clar...problema ta este senzorul...șuturile date pompei sunt din cauza lui...El practic citește ca volanul se învârte foarte mult...chiar și atunci când stai pe loc.

Cipul senzorului(placa) este pe partea unde intra în caseta de direcție..cea care arata ca o potcoava..

Eu zic sa iei unul sh...și ai rezolvat problema...le găsești relativ ușor..și costa cam în jur de 150-200 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai sh voi lua, ca nou e 600 de lei, numai ca tre sa caut pe net, in oras la dezmembrari nu am gasit din pacate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe net găsești sigur...intra pe pieseauto.ro,îți faci cont...și lansezi o cerere, iar ei vor licita...ai grija ce preț pui ca oferi ;), și mare atenție sa specific codul de pe senzorul tău.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ce pret sa pun ca oferta, si cine ma poate ajuta pe baza seriei de sasiu ca sa nu mai dau iar bani la service? Ca la magazin de piese am fost si nu voia sa-mi dea codul decat daca cumparam piesa de la ei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul piesei este inscripționat pe el...începe cu 6q....este partea care intră în caseta de direcție...

Poți pune 150...iar cei cu parcuri auto dezmembrări vor licita...care din ele.ți.se pare mai.buna o.poți accepta..în funcție de preț/calitate...etc...le poți cere și poze cu piesa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai da dar... nu trebuie dat jos ca sa pot citi codul? Ca e al dracu de greu de ajuns la el. Stiu unde e, cum arata, ce face, dar n-am unde sa il dau jos decat la service...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Îl dai repede jos...ridica mașina pe cric...și te bagi sub ea...El este prins în doua șuruburi...dacă nu ma înșel se desfac cu un impus....

Codul este scris pe capul care intră în caseta de direcție

De preferat s-o ridici pe partea șoferului... ;) ajungi mai repede la el

Pardon...imbus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci nu e scris pe capacul ce ramane afara... Damn!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da...pe cel de plastic...dacă ai d-ala...e posibil să-i din ala.cu capac din metal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E din ala de plastic. Daca era din ala metalic, din ce am inteles modelul e mai putin figurant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul piesei la mine este 6q1423291, cel cu carcasa de plastic. Am gasit 6q2423291, cu carcasa metalica, practic este mai scund referitor la partea ce ramane afara, in rest arata la fel. S-ar potrivi?

 

90bf4731.jpg      senzor-caseta-directie-skoda-fabia-cod-6

 

 

Cam asa arata senzorii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da...e cel mai bun...din ala am găsit și eu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi, am dat comanda. 150 plus transport.

Mersi, am dat comanda. 150 plus transport

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Montaz azi senzorul, mers vreo 40 km cu diverse treburi, merge uns! Urmeaza sa intru maine cu VAG sa-i setez gradul de asistare, ca ultima data cand a umblat electricianul mi l-a lasat pe asistare minima (setarea aceea in pasi de la 1 la 6). Surpriza minunata a fost cand a ridicat-o pe elevator si am gasit un amortizor pe spate curs, si m-am mai usurat de 304 lei pt pereche (Monroe, schimband ambele am avut manopera gratis si garantie 2 ani). Sper sa nu supar pe nimeni cu partea de offtopic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la gradul de asistenta 1, este fortata mai mult pompa? care este neajunsul?

Modificat de cashonly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu.

Un grad de asistenta mai mare = confort.

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am setat pe 3, very heavy vehicle cu asistenta sporita la viteze mici :) Faci manevre in loc de drag, cu un deget :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am setat pe 2, inainte fiind setat pe 4, avand acum 10140

 

motorizarea este cea din semnatura, caroseria fiind combi.

 

o sa ies cu ea la un test. 

 

sigur nu afecteaza cu nimic in timp? in ideea ca i-mi este frica sa nu forteze pompa de servodirectie, mai este si koyo :|

 

 

m-am inspirat de aici:

http://workshop-manuals.com/skoda/fabia-mk1/chassis/steering/self-diagnosis_of_the_power-steering/coding_control_unit/the_meaning_of_the_code_numbers/

 

si de aici:

 

Soft code number/value = xxx?x 
? = 1 = Heavy vehicle (normal weight of steering assist)...(heavy vehicle would mean a heavy diesel or estate version)
? = 2 = Sporty vehicle (GTI/RS)...(standard setting for the VRS)
? = 3 = Heavy vehicle (as per (1) but with increased steering assist at low speeds to aid parking)
? = 4 = Light vehicle (normal weight of steering assist)...(light vehicle would mean a petrol engine or hatch version)
? = 5 = Light vehicle (as per (4) but with increased steering assist at low speeds to aid parking)
? = 6 = Handicap setting (heavily increased steering assist at all speeds)

Modificat de cashonly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, 

 

Revin si eu cu o problema mai veche a masinii mele.

Anul trecut in vara pompa a inceput sa imi faca figuri in sensul ca primea valori eronate si in mers ba era foarte moale directia ba se intarea brusc.

Am pus-o pe atunci pe tester si clar mi-a dat ca ar fi senzorul G250. Zis si facut dat fiind faptul ca stateam prost cu capitalul ca sa schimb senzorul + ca trebuia reconditionata si caseta ca pierdea foarte putin lichid pe la burduful din stanga, gen 500 grame  la 7--8 luni la indrumarile mai multe colegi de forum am scos mufa senzorului ce intra in pompa servo. Evident servoul a devenit putin mai tare dar suficient de ok incat sa faci manevre cu ea, Ei bine asta pana saptamana trecuta cand am plecat intr-o dimineata pana la facultate iar servoul era mort complet iar cand zic asta credeti-ma servo-muschiul de la tractor e pistol cu apa pe langa fabia fara servo. Am ajuns acasa iar dupa ce am oprit la vreo 10 min am pornit iarasi motorul si servoul si-a revenit. Doua zile mai tarziu cand am vrut iarasi sa plec nu a mai vrut deloc. Am verificat nivelul uleiului, sigurantele totul e ok.

 

Aveti vreo idee? Sa fi cedat pompa (de mentionat ca e TRW)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil si pompa. Intai verifica tu bien siguranta lamela de pe baterie, uneori se fisureaza incomplet si mai face contact... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat timp ai mers fara senzor? Posibil sa se blocheze ceva in caseta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!