Jump to content

Probleme servodirectie Fabia


vioelectric
 Share

Postare recomandată

si ai putea sa returnezi pompa..... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Dny89 si Caracal. Daca e SI senzorul il voi schimba ( daca gasesc ).    andrei_221 nu cred ca mai pot returna pompa, pentru ca am pus=o deja pe masina. Deci am 2 pompe - ma gandesc sa vand una din ele sa imi pot recupera o parte din bani. Pentru ca se pare ca pompa mea nu avea nimic In fine, voi vedea marti la diagnoza. Numai bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa vinzi pompa, fiindca vei avea nevoie de bani.

A mai ramas de inlocuit caseta...daca a gasit mecanicul in burduful bieletei de directie ulei...nu este bine deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Carmina ca sa vand pompa data jos de pe masina ( ca cea noua este deja sus ) ar trebui sa gasesc o pompa defecta ca sa o dau inapoi la magazin. Pentru ca am cumparat-o cu conditia sa dau piesa la schimb. Si pentru ca se pare ca pompa mea este inca buna, ar trebui sa caut una defecta si sa o dau magazinului. Alambicat totul, stiu, dar ce sa fac? Acum bantui pe net sa gasesc o pompa defecta ! Daca stii pe unde gasesc, m-ai ajuta mult.  Of. Si apoi ma ocup si de caseta. Multumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu ai cumparat de la un service ceva? e vina lor ca au diagnosticat asa usor pompa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparat-o de la un magazin auto dupa ce a dat verdictul un electronist auto. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am fost la diagnoza - senzor G250 + sonda EGR + sonda lambda + senzor temperatura motor - defecte.  

Intrebare :

1. In afara de G250, mai putea ceva de aici sa imi dea problemele de care vorbeam ?

2. Exista optiunea  de initializare a lui G250 ca sa nu o inlocuiesc neaparat ? - despre asa ceva spunea electricianul auto.

Ajutor.

Si daca stie cineva vreo pompa servo defecta , de vanzare, m-ar ajuta enorm.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca doar G250 iti creaza fluctuatii de tensiune din cauza ca da impulsuri aiurea pompei servo, aceasta pornind si facand acele bâzâieli, deci consumand curent mult aiurea.

EGR-ul si la mine are probleme de cand am luat masina. Din cate am inteles, creaza probleme la pornirea la rece, creste consumul...

Sonda lambda 1 (inainte de catalizator) am avut-o defecta si am inlocuit-o. Motorul nu statea la ralanti, trepida, turatiile motorului oscilau, consumul era exagerat de mare. Acum am defecta sonda lambda 2 (dupa catalizator), dar am inteles ca nu influenteaza functionarea motorului, e doar sonda de diagnoza pentru catalizator (citeste daca functioneaza in parametrii normali).

De senzorul temperatura motor nu am idee. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Caracal. Am sa cumpar un senzor G250 la SH. Si probabil si EGR-ul. Mai ramane sa gasesc o pompa servo defecta si sa o vand pe a mea care e inca buna.  :(  Numai bine .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara ,

 

Detin o skoda fabia 2 din 2008. De cateva saptamani mi se tot aprinde becul de la servo.

Pornesc motorul si in mers in timpul virajului se aprinde becul in bord. Daca opresc motorul si repornesc becul se stinge si nu se mai aprinde pana fac o pauza mai mare.

Deobicei la prima pornire de dimineata se intampla dar sunt si momente cand pornesc masina dupa amiaza si nu se intampla nimic. Nu simt ca volanul ar merge greu cand se aprinde avertizarea. Poate nu imi dau seama :).

As vrea sa verific uleiul la servo dar nu stiu unde se afla. Se poate sa ma indrumati ?

De curand am schiibat kitul de distributie si cureaua de la alternator care presupun ca antreneaza si pompa de servo directie ..

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

 

Mersi de informatie.  O sa verific. Astazi nu a mai facut figuri.  Nu stiu ce sa mai cred o sa ma duc sa fac o constatare :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vladut cristian

salutare

 

am si eu o intrebare, mai degraba o nelamurire

 

de curand (in ianuarie 2013) am schimbat pompa servodircetie tip KOYO si senzorul G250 + toate tevile de racordare cost total 1500 de lei cu pompa la schimb + manopera

 

nu am nici o eroare pe VAG-COM, directia merge usor dar la invartirea volanului se aude cum pompa servo lucreaza - adica un bazait

 

va rog sa imi spuneti este senzorul sau este pompa

 

atasez si un videocplip

 

http://www.youtube.com/watch?v=HsSsSi0fz5Y&feature=youtu.be

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e normal sa bazaie cand merge pompa, este un motor electric pana la urma.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat la filmare: functioneaza ,,ca la carte" Vladut.

De pompa nu are rost sa mai bat din gura...a mentionat Andrei.

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vladut cristian

va multumesc pentru raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cea ce priveste problema mea .. Am senzorul de la servo defect care costa 700 ron. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate mufa senzorului G250.

Ai vreme sa achizitionezi alt senzor. Garantat, nu se va intampla nimic. Te deranjeaza un martor aprins in cluster?

Eu cred ca nu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact.la aceeasi metoda am recurs si eu..de luni de zile si merge perfect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,

 

Markerul din bord nu se aprinde tot timpul si nu ma deranjeaza. Multumesc pentru informatii chiar ma gandeam daca poate functiona si asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BUNA,

SUNT NOU PE ACEST FORUM, SUNT PROASPAT UTILIZATOR DE SKODA FABIA 1.4 101HP AN 2000, AM SI EU O PROBLEMA LA CARE SPER SA GASESC REZOLVARE.

MASINA ESTE ADUSA DE MINE DIN GERMANIA ACUM 3 SAPTAMANI.

CAND AM PLECAT CU MASINA DIN GERMANIA AVEA MARTORUL DE LA SERVODIRECTIE APRINS SI MERGEA GREU VOLANUL, DUPA APROXIMATIV 300 KM CAND AM REPORNIT MASINA MARTORUL S-A STINS SI A INCEPUT SA FUNCTIONEZE SERVODIRECTIA. SERVODIRECTIA A MERS PANA IN MOMENTUL CAND AM BAGAT MASINA IN CURTE DEOARECE AU EXPIRAT NUMERELE DE TOL SI A STAT VREO 4 ZILE NEPORNITA, DUPA CELE 4 ZILE NEPORNITA CAND AM REPORNIT MASINA S-A REAPRINS MARTORUL DE LA SERVODIRECTIE SI POMPA NU MERGEA. DUPA APROXIMATIV O ORA DE FUNCTIONARE LA RELANTI A MASINII A INCEPUT SA SE AUDA POMPA MERGAND SI MARTORUL S-A STINS DAR LA MISCARI BRUSTE ALE VOLANULUI SE REAPRINDEA MARTORUL SI SE INGREUNA SERVODIRECTIA. DUPA INCA 7 ZILE DE STAT IN CURTE AM REPORNIT MOTORUL SI MARTORUL DE LA SERVODIRECTIE A RAMAS APRINS. AM FACUT O TESTARE IN URMA CAREIA A REIESIT CA NU EXISTA COMUNICARE INTRE POMPA SI CALCULATORUL MASINII. DACA LAS MASINA SA MEARGA LA RELANTI APROX O ORA SE AUDE CUM INCEPE SA FUNCTIONEZE POMPA.

AM CURATAT MASELE SI MUFELE POMPEI.

 

DACA AVETI PARERI VA ROG SA MI LE IMPARTASITI

 

VA MULTUMESC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil este de vina bateria. Nu mai are suficient curent  , iar dupa cateva zile de stationat nu mai are putere " sa duca" si pompa servo  care este electrica...mi s-a intamplat si mie in urma cu ceva ani..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AM INCERCAT ALIMENTAREA CU O ALTA BATERIE DE CAPACITATE MAI MARE LA FEL FACE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Costi,

 

Cam acceas problema am si eu ( nu merg cu masina decat in weekend si ocazional in timpul sapatamanii ). Mi s-a spus ca trebuie sa schimb senzorul de la caseta de directie. Mesajul din calculator a fost  ca nu se poate comunica cu senzorul sau comunicarea se face cu intrerupri . La mine insa nu am probleme deocamdata cu directia. Nu se simte ca s-ar intari volanul dar mecanici de la skoda mi-au zis ca daca nu il schimb la un momendat nu o sa mai functioneze servodirectia.

Deocamdata nu am bani sa schimb senzorul si cred ca trebuie sa schimb si bateria in plus o sa trebuiasca sa cumpar cauciucuri de iarna asa ca o  merg asa cu ea o perioada.

Modificat de CaDyMaN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa deconectezi din mufa senzorul ( este in spatele proiectorului fata stanga a l masinii)..si vezi daca exista vreo schimbare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!