Jump to content

Probleme servodirectie Fabia


vioelectric
 Share

Postare recomandată

Am inteles. Multumesc pentru promptitudine. Schimb senzorul si revin cu informatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut.

Am inteles cum se comporta directia cu senzorul "x" defect, dar stie cineva cum se comporta cu mufa sezorului scoasa?La mine se comporta la fel si cu si fara mufa conectata, adica motorasul merge constant si daca trag de volan sa zicem normal e ok dar daca trag brusc se opune, probabil ca merge in limita presiunii pe care o face motorasul la acea turatie. Servodirectia este YOKO nu stiu daca se comporta ca TRW-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul este "dus" sau, vreun contact imperfect. Daca unitatea de servo nu primeste informatie de la acest senzor G250, ea va functiona intr-un regim programat (avarie/urgenta).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si ce imi recomandati. UNDE SA FAC REPARATIA DE SCHIMBARE A SENZORULUI?? la un dealer sau la un service mai rasarit? si cam cat costa toata afacerea?

Aceeasi problema am avut-o si eu. SI aceleasi simptome descrise de tine. Insa eu am cutie TRW si senzor G250. Senzorul te costa undeva intre 80-100 euro depinde de unde il iei, si DACA ai noroc sa-l gasesti.

Eu l-am gasit foarte greu (am cautat cam vreo luna, in conditiile in care cei de la Compexit au ridicat din umeri, de nenumarate ori, spunand ca "comanda este in asteptare").

Motarea senzorului ti-o poti face la orice service mai rasarit. Eu chiar am stat langa cel care mi l-a montat. A durat mai bine de ora, pentru ca nu putea ajunge la mufa de alimentare.

Trebuie schimbat pentru ca produce impulsuri puternice care pot arde alte piese. Deci incearca sa te grabesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok

Multumesc ptr sfaturi.

O sa ajung la service ptr a fi verificat cu VASS-ul ca sa nu dau banii degeaba pe senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut!

In dimineata asta cand am pornit masina, a ramas becul de servo aprins si, evident, volanul se misca la fel ca cel de la tractor.

Primul lucru, am scanat cu VAG-COM si :) stupoare! Nici o eroare.

Am repornit masina si am lasat-o vreo cateva minute sa mearga, dupa care becul s-a stins si servo functiona.

De la munca, am mai avut de plecat de vreo 4 ori astazi si la nici o pornire nu am mai avut probleme.

Excesiv de frig nu a fost azi in BV (in cazul in care s-ar putea ca temp sa aiba ceva de spus), deci nu stiu care ar putea fi cauza. Aveti voi vreo idee sau vreo solutie? Mai ales ca nu s-a inregistrat nici un cod de eroare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am si io probleme cu servo.

Am postat si (aici), desi cred ca cel mai bine si-ar fi gasit locul in acest topic.

Va rog daca aveti idee ce poate sa fie...... O fi G250? Pentru ca s-a aprins inca inainte de a misca volanul, iar fluctuatii de curent nu par sa am...

Modificat de CypN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am patit la fel.

am fost in service imediat, masina fiind in garantie.

mi s-a spus: "n-are nimic dom'le. dar daca mai face asa aduceti-o la noi iar." :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Luat senzor(fara control VAG) ,neavand timp m-am rezumat la conectarea lui la mufa respectiva fara al monta in caseta de directie si efect zero, adica prezenta avertizarii la bord si acelasi comportament descris mai sus, comportament care e logic sa fie asa dar martorul din bord .Credeti ca este consecinta neintroducerii senzorului in caseta de dir.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai sters eroarea inainte de a monta senzorul nou? :(

Comportamentul nu are cum sa se schimbe fara sa montezi senzorul! De unde vrei sa primeasca informatie? :blink:

Modificat de xxleeus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa ai dreptate sa nu il fi luat degeaba . M-am gandit ca ceva informatie trebuie sa primeasca cat sa se stinga la bord chestia, nu sa reactioneze la miscarea volanului ca firesc nu avea cum. Mersii mai am o speranta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa ai dreptate sa nu il fi luat degeaba . M-am gandit ca ceva informatie trebuie sa primeasca cat sa se stinga la bord chestia, nu sa reactioneze la miscarea volanului ca firesc nu avea cum. Mersii mai am o speranta.

De curiozitate, ce forma are senzorul pe care l-ai luat? Seamana cu o potcoava sau e rotund?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este rotund cu o ureche ptr. prindere(cel de YOKO). Stiu ca cel "potcoava" este TRW,dar de ce intrebi crezi ca le-am incurcat? L-am desfacut pe cel vechi sa pre-ntampin asta si am luat si codul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este rotund cu o ureche ptr. prindere(cel de YOKO). Stiu ca cel "potcoava" este TRW,dar de ce intrebi crezi ca le-am incurcat? L-am desfacut pe cel vechi sa pre-ntampin asta si am luat si codul.
Hei, nu te necaji de pomana ca n-am intrebat ca sa fac "bashcalie" de tine, pur si simplu vroiam sa stiu ce model de servodirectie ai pe masina (banuiam ca e KOYO pentru ca asa am gasit in general pe modelele cu AZQ dar vroiam sa ma asigur). Ce-i mai rau este ca la KOYO-uri nu prea au fost probleme cu senzorii (ca la TRW-uri), mai degraba pompele au cedat (marog, in numar mic, nu te gandi ca toate pompele KOYO cad). Oricum ai face tot trebuie sa ajungi cu masina la service sau la cineva cu un laptop sa intre in adresa calcului de servodirectie. Trebuie musai sters defectul inregistrat, altfel s-ar putea sa ai surprize sa iti faca figuri servo. Au fost cazuri cand pana nu am sters defectele memorate s-a incapatanat sa nu mearga. Sunt curios daca iti merge dupa ce inlocuiesti senzorul, keep in touch.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu m-am gandit la"bascalie" voiam sa stiu de ce intrebi .Mersi ptr. sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postez aici ca e vorba tot de "martori"

In weekend am fost pana la Calimanesti. Imediat dupa o franare mai brusca mi s-a aprins pe bord martorul de "electrice" ca sa spun asa. In carte scrie in germana, dar mi a tradus un prieten cum ca ar fi ceva la partea electrica sau la sistemul de evacuare. A mai patit cineva asa?

Are cineva aparat de diagnoza in Cluj? Nu de alta dar costa 50 ron doar sa aflu ce are.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e vb de martorul EPC, eu votez cu switchul de la pedala de frana. :D Se pare ca iei la rand toate bubele de copilarie ale Fabiei :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, intrerupatorul de pedala frana. Cand se defecteaza, la benzinare se aprinde epc-ul ca sa semnaleze problema. Mergi linistit la service, teoretic ar trebui sa te coste doar piesa (intrerupator pedala frana, ~60RON, sper sa nu ma insel, mi-e lene ;) sa ma uit in catalogul de preturi) si manopera pentru inlocuitul ei (0,3 ore manopera, conform normativelor de timp Skoda), diagnoza pe computer si stergerea defectelor stocate n-ar trebui sa te coste suplimentar.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diagnoza la testare

Amestec mers in gol BANK 1

Cod eroare 17559

Concluzie clara a celor de la service : Sonda Lambda.

Acum de ce mi s-a aprins la franare dracu stie.

Buuuuuun

Mers la service.

Dupa o ora jumate de bibilit, concluzia celor de la service: Sonda lambda nu are nimic. Eroarea respectiva a fost stearsa din memorie. Mi s-a spus sa merg cu masina, si daca mi se mai aprinde acel martor sa revin la service.Momentan masina functioneaza normal. Nu mi s-a mai aprins nimic.

Sunt total in ceata. Sincer. Punct.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se mai intampla si de-astea. Cu siguranta a fost un defect sporadic care a ramas inregistrat in memorie si probabil.... o coincidenta cu franarea violenta. Don't worry, baga o benzina buna si ... drive carefully!

Cheers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie musai sters defectul inregistrat, altfel s-ar putea sa ai surprize sa iti faca figuri servo. Au fost cazuri cand pana nu am sters defectele memorate s-a incapatanat sa nu mearga. Sunt curios daca iti merge dupa ce inlocuiesti senzorul, keep in touch.

Montat senzorul servo si degeba este adevarat ca nu am ajuns sa pun VAG-ul pe ea. Am vazut pe undeva pe forum ceva legat tot de pompa servo cum ar putea avea apa,condens in ea la partea electronica e posibil sa intre in ea apa daca da se poate curata, sau m-am scos cu cateva sute de euro in minus.

Din cate i-mi amintesc defectiunea a aparut la luarea unor gropi mai serioase si ceva viteza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine, dupa montarea senzorului de servo (TRW) nu s-a facut adaptare Vag-Com. Cei de la service au sustinut ca nu trebuie. Servo a mers perfect de atunci, nu am mai avut probleme. Mai mult, cu alta ocazie am scanat sa vad daca imi mai apare eroarea respectiva (asta dupa cateva luni) si eroarea nici macar nu mai figura.

Meseriasul cu aparatu de testare mi-a spus ca bord-computerul stie singur cand se schimba piesa si sterge eroarea automat. Nu pot insa sa garantez ce mi a zis el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine, dupa montarea senzorului de servo (TRW) nu s-a facut adaptare Vag-Com. Cei de la service au sustinut ca nu trebuie.

:rolleyes: E prima oara cand aud de adaptare la senzorul coloana directie. Esti sigur ca adaptare ti-a facut si nu stergere defecte???? Pentru ca acel senzor citeste doar viteza unghiulara a coloanei volanului (implicit si a volanului), nu stie si de o pozitie de 0 care trebuie invatata (ca la Octavia 2).

Treaba e in felul urmator: daca defectul inregistrat inainte de schimbarea piesei a fost unul sporadic, atunci acel defect se sterge automat dupa 50 de puneri consecutive ale contactului si acel defect nu a mai aparut. Este singura posibilitate de a se sterge singur defectul. Daca insa s-a inregistrat defect permanent (ceea ce e si cazul, cand se duce senzorul de coloana volan TRW, se duce de tot), acel defect RAMANE STOCAT in memoria de defecte indiferent daca schimbi piesa si problema dispare.

Cheers.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verificat si para verificat in service, nu senzorul era de vina ci pompa servo "crapata" a intrat apa in ea la partea electronica, oxidata etc. Cine are o pompa KOYO stricata daca se poate lipsi de ea contra cost bineinteles sau vrea un senzor unghiular KOYO (Nou) sa-mi dea de veste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Stie cineva la cati km se schimba lichidul din servodirectie? Si ce capacitate are Skoda 1,4 16v 74Kw?Am vrut sa spun ce cantitate de lichid intra in servo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!