Jump to content

Probleme servodirectie Fabia


vioelectric
 Share

Postare recomandată

Sau la reprezentanta!!! :offtopic: :Driver: :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@'Alinrac' -T.R.U.E! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de raspunsuri. Sunasem la reprezentanta, dar mi s-a parut cam scump 380 ron + 80 ron manopera + 100 ron benzina, caci sunt 250 km pana la reprezentanta. :icon_thumright: Am vorbit si la magazine si o sa-mi spuna pretul luni. Cat despre manopera e cam mult ca il pot pune eu in maxim 5 minute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacut burduful si era plin de lichid. Am verificat semeringul si era in regula. Se poate intampla asa din cauza ca pompa se tura foarte tare si incalzea lichidul?

O sa schimb senzorul G250 si sper sa nu mai am probleme ca m-am saturat de probleme la servodirectie. Am scos mufa senzorului ca macar asa nu se mai tureaza la nesfarsit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cristiii.

Intradevar manopera este prea scumpa daca stii ce ai de facut.Si eu am aceeasi problema cu G250,insa de o vreme nu mai face figuri decat rar de tot.Daca te rog,poti sa documentezi cumva(poze ar fi beton),cum este cel mai simplu sa dau senzorul jos,respectiv sa il pui la loc(altul nou),nu de alta dar si eu urmeaza sa schimb senzorul,si cred ca si mie cat si altora le-ar fi de folos niste poze.Eu nu am reusit inca sa ajung la caseta de directie pe nicaieri,desi senzorul l-am vazut dupa ce am dat cutia de la filtru de aer jos.

Multam' anticipat,bafta si peace :banghead: .

Sa ne tii la curent cu ce ai mai facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este destul de usor sa-l dai jos daca ai o surubelnita cu clicket si un racord-prelungitor flexibil. Dai roata stanga fata jos si pe sub masina cu un imbus de 4 cred, desurubezi cele doua suruburi (de sus si jos). Apoi pe deasupra bagi o surubelnita dreapta intre caseta si senzor departandu-l si tragandu-l inspre exterior. Se scoate apoi firul din suportii de plastic si mufa din pompa. E mai usor daca dai jos si aparatoarea de noroi de la roata. Anexez cateva poze

post-20836-1242493982_thumb.jpg

post-20836-1242495236_thumb.jpg

post-20836-1242495463_thumb.jpg

post-20836-1242495564_thumb.jpg

post-20836-1242495690_thumb.jpg

Modificat de Cristiii
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte MARE MULTUMESC!Mai concret si mai bine de atat nu se putea.

Bafta maxima :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa va spun, cu senzorul scos servodirectia functioneaza (la cota de avarie cred) si se aude motorasul din pompa. De fapt la mine functioneaza la fel cum functiona :Driver: si cu senzorul pus, doar ca cateodata, cu el pus se tura foarte tare si atunci mergea directia foarte usor.

Modificat de Cristiii
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kryss782001

Salut, cristiii ce simptome avei inainte sa schimbi senzorul? La mine parca merge greoi servo directia si parca motorasul pompei merge intruna este normal? Sau acesta porneste numai cand virezi volanul? La mine se aude si cand sta pe loc fara sa virez volanul.

Modificat de BLiTZ
Putina atentie pe viitor la redactarea posturilor; in felul acesta colegilor de forum le va fi mai usor de inteles. Multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca simptome:

- directia mergea fie prea usor fie prea greu

- fluctuatii puternice de lumini la bord si in exterior

- sunet puternic de turatie a motorasului din pompa

- aprinderea martorului de servodirectie

Am dat comanda si maine merg sa iau senzorul. Cost 370 cu piesa veche la schimb. O sa-l pun singur asa ca nu platesc manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kryss , in cazul in care este dus acest senzor iti fluctueaza toate luminile posibile( faruri, casetofon, plafoniera, bord) , pompa functioneaza haotic( se aude un zumzait exact pe ritmul in care clipesc luminile. Acu, legat de servo io am avut momente cand volanul mergea chiar mai usor decat in mod normal si asta datorita faptului ca pompa primea prea mult curent. Mi-e mecanicul mi-a recomandat sa scot mufa de la senzor din pompa pentru a nu afecta "calculatorul pompei".Bineinteles ca nici acele fluctuatii de tensiune nu sunt benefice

P.S Daca iti merge greu servo dar nu ai probleme legate de tensiune e posibil sa fie altceva ( verifica uleiul in prima faza ) !

scuzeee Cristi , io am inceput sa scriu acu vreo ora dar intre timp am avut niste clienti de care m-am ocupat si cand am postat tu dehja o facusesi , oricum simptomele sunt aceleasi :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat senzorul G250, am sters eroarea din calculatorul de servo si acum totul e ok. Senzorul are garantie 2 ani si a fost 370 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am schimbat senzorul si am verificat caseta de directie. Burdufurile sunt pline cu lichid, ceea ce nu cred ca e normal si de aceea as vrea sa va intreb daca a folosit cineva aditiv pentru lichidul de servodirectie. Directia merge bine, nu se aprinde martorul. Deci ce as putea face? Sa merg asa cu ea si eventual sa completezcu lichid sau sa incerc cu un aditiv?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vad ca sunt multi baeti inteligenti pe aici,plec zilele astea in germania si vreau sa-mi cumparsi o pompa koyo (din dezmembrari),as putea-o verifica cumva cu un aparat de masura,eventual cu o alimentare ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Traductor unghi volan (G85) ....imi spune si mie cineva cum arata asta si unde se afla , pentru ca asta e eroarea data de VAG-COM?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce rol are G85? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G85 (senzor unghi bracare volan) se afla inglobat in spirala de airbag sub volan (se livreaza numai impreuna cu aceasta) si echipeaza DOAR autovehiculele care au sistem ESP si este folosit doar de catre calculatorul ESP. Nu are treaba cu servodirectia. Alin, nu prea ai ce sa faci la el daca ai un defect permanent, doar sa te asiguri ca nu ai contact imprerfect la mufele spiralei.

Cheers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari,

imi poate spune cineva daca faptul ca am codat servodirectia sa mearga mai usor va duce la o uzura in timp?

xxx??: tip asistenta

10 - normal (masini grele)

30 - confort (masini grele)

40 - normal (masini usoare)

50 - confort (masini usoare)

60 - asistenta mobilitate

Initial la mine era pe 40 si am pus in prima faza 50 fara a resimtii o diferenta prea mare si acuma e pe 60 unde se simte ca merge volanul mai usor. Din ce vad pe forum se cam strica repede si nu as vrea sa o fortez.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdane, nu stiu daca este cineva pe-aici care este in masura sa iti raspunda macar 50% obiectiv. Voi incerca eu unul: evident ca o functionare la presiuni ceva mai mari va conduce la uzuri ceva mai pronuntate insa ma gandesc ca daca s-a permis modificarea unor parametri inseamna ca este posibil si ca echipamentele rezista. Oricum orice echipament este proiectat fie sa reziste cam pe la 110-120% din sarcina maxima, fie ii este scazuta intentionat sarcina pentru a limita uzurile (ex. limitele oricarui motor sunt mult mai ridicate, pe stand dezvolta mai mult insa pentru a creste fiabilitatea, pentru strada sunt limitate undeva la 70% din sarcina), deci....

Va ramane la latitudinea ta sa decizi daca chiar te ajuta acel boost de servoasistare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc BLiTZ. Nu ma asteptam la un raspuns de genul cifre si procente, doar o parere. Este foarte logic ce ai spus dar pentru linistea mea sufleteasca am vrut sa intreb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

1. Am completat dupa 8 ani si 80k km,lichid la servodirectie , cam 150ml. Vi se pare normala cantitatea? Nu aveam nici o manifestare ciudata..totul era in regula.

2.- Am desfacut pasajul de plastic de pe interiorul aripii stangi si am avut surpriza,ca, odata cu demontarea acestuia, sa-mi cada bucatele de plastic din protectia pompei de servodirectie. Nu era nici o urma de umezeala,dar bucatelele de plastic se rupeau foarte usor..Initial am zis ca-i vreun strat de noroi uscat. A-ti mai intalnit ? E vreo problema daca s-a dus ?

Pentru cei interesati,pretul pt 100ml ulei servo verde,original , = 5.76lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La toate pompele pe care le-am vazut se rupea plasticul ala care de fapt inveleste materialul (buretele) de pe pompa si are rol de antifonare. Unii spun ca e bine sa-l dai jos sa se poata ventila si sa nu intre mizerie care sa corodeze corpul pompei. Asa ca poti sta linistit, eu l-am dat jos de ceva timp si in afara ca se aude mai tare pompa totul e ok.

Referitor la timpul dupa care ai completat pot sa spun ca te invidiez :D . Eu am completat cu vreo 3l la 25000 si acum trebuie sa reconditionez din nou caseta. Cred ca cel mai bine ar fi sa schimbi uleiul ca nu e asa de scump si a trecut ceva timp. Numai bine

Modificat de Cristiii
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina a fost luata noua,si a fost primul model de fabie sedan vandut de Ivas Galati. Comandata dupa poze. Probabil au lucrat mai bine la primele masini din modelul respectiv?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,cati litri de ulei intra in pompa servo si cum il dam jos pe cel vechi,este vreo problema daca amestecam culorile de la ulei (adica in masina este verde si punem rosu).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista ulei rosu care sa fie bun la acest tip de servodirectie. Uleiul este verde, intra cam 800 ml si trebuie sa aiba neaparat semnificatia G 002000 pentru masinile grupului VAG. Pretul e intre 45-60 ron litrul, asa ca nu are rost sa iei alt ulei ca s-ar putea sa ti se strice pompa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!