Jump to content

Probleme servodirectie Fabia


vioelectric
 Share

Postare recomandată

Da Carmina asta o sa fac in zilele urmatoare. Multumesc tuturor de conversatiile avute si mai vb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare am o fabia din 2004 cu pompa servo electrica,problema e ca de 2 ani trag de volan,am martorul aprins in bord iar pe tester din cate mi-a zis unul si altul nu poate sa intre in memoria pompei sau ceva de genu...si nu stiu sigur, sa schimb pompa sau senzorul (mentionez ca am scos mufa de la pompa si am curatat-o, si nici o rezolvare). Ce sa fac??

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Hai sa o luam sistematic. Siguranta din compartimentul de deasupra bateriei e buna? Daca e buna si totusi nu se poate comunica cu aceasta, inseamna ca e busita pompa si trebuie reparată sau inlocuita daca nu are cine sa ti-o repare. Ai grija insa, pompa pe care o montezi sa fie aceeasi marca cu cea veche.

Modificat de aurelian_bln
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles,o sa o dau jos azi sa vad ce are...sa o fac bucati....app e vreun coleg din CTA pe aici care e tatic pe tester.....ca de tantalai m-am saturat???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca e necesar sa o faci bucati. Trebuie doar sa desfaci capacul inferior din aluminiu si acolo gasesti partea electronica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus tester-ul pe ea, insa nu mi-a dat nici o eroare (cand s-a facut operatia martorul de servo nu era aprins) :dry: . Insa recent, dupa ce am consultat mai multi "specialisti" :tuktuk:printre care si un electrician, am ajuns la concluzia ca ar putea sa fie de la baterie. Bateria originala de pe masina a fost de 60ah, insa acum eu am una de 50ah care este si ea pe duca. Ce m-a facut sa il bag in seama pe acest electrician este faptul ca acesta mi-a pomenit de simptoma cu servodirectia care cade si apoi isi revine dupa ce repornesti, fara ca eu sa pomenesc de aceasta simptoma :o . Si totusi poate este de la baterie :lol: care este mai ieftina decat senzorul g250 dar mai ales decat pompa de servo. Tin sa precizez ca intre timp m-am interesat si de senzorul acela si l-am gasit la 450 de lei (cu senzorul in cutie - nu doar cutia :P ), acum o sa schimb bateria, daca problema persista, o sa schimb si senzorul acela, daca problema persista o sa............vand masina :banghead: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare am facut pompa bucati si am fost la un electronist..sunt curios ca am vazut pe paginile anterioare niste poze cu sistemul electonic de la o pompa Koyo si nu prea seamana cu ce am eu...ceva lamuriri???


nu stiu sa postez poze..sau nu am voie sa postez

????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva lamuriri... legate de ce ? Vezi ca in partea din dreapta jos ai casuta cu More Reply Options  intra acolo si o sa poti posta si poze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa rezolvat cu pompa am reparato..maine o montez...ptr cine mai are pb cu pompa il ajut cu cea mai mare placere

 


CE am postat mai sus e partea electrica a pompei


Mai am o nelamurire,ce ulei trebuie bagat???din cate am inteles e unul special

post-126812-0-38013000-1382543616_thumb.

post-126812-0-15413700-1382543617_thumb.

post-126812-0-83022800-1382543617_thumb.

post-126812-0-55734200-1382543618_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai spune si ce ai reparat la ea.

 

uleiul este G 004 000 M2 - verde

sau Febi 6161

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine a fost partea electrica....am un electronist bun la mine in oras...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut oameni buni.

De la sfarsitul lui august am o fabia 1 din 2001 1.4 74kw.Toate bune pana acum o luna cand, intr-o curba luata in scurt si cu viteza mai mare volanu s-a intarit considerabil de parca nu mai avea servo .ba chiar se incapatana sa se mai invarta.De atunci si pana acum nu s-a observat nici o schimbare(in bine sau rau) ,asadar servo este ,dar in cazul in care dau sa trag mai repede de volan servo dispare subit.Cititnd parte din topicul asta am ajuns la concluzia ca trebuie sa scot mufa de la senzor ca sa vad daca observ vreo diferenta.

Nici o eroare nu apare in bord legata de servo iar capacul de la vasul lichidului de servo nici o sansa sa il pot desface.In afara de mine au mai incercat vreo 4 persoane sa il desfaca si s-au lasat pagubasi.

Imi cer scuze in avans daca pun intrebari care s-au mai pus dar:

Daca fortez prea tare capacul risc sa stric iremediabil ceva pe acolo?

Scotand mufa de la senzorul g250 in ce regim functioneaza pompa de servo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se strica nimic daca fortezi capacul, daca deconectezi senzorul pompa va functiona in regim constant.

 

Te-ai uitat daca ai stocate coduri de eroare?

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am pus pana acum testerul pe masina special pt. servo.Totusi cand s-a intamplat sa imi faca revizia mi-a zis ca nu am nici o eroare pe nicaieri.Aseara m-am chinuit un pic sa scot mufa de la senzor dar nu mi-a iesit.Ce e drept nu am dat scutul de plastic jos.Eu am TRW si mufele nu erau pe corpul pompei ci undeva langa pompa,infipte intr-o cutie neagra in care intra o alimentare sanatoasa rau si mufa sezorului. Revin cu detalii de indata ce reusesc sa scot mufa si sa verific nivelul lichidului.Cel mai probabil masina a fost candva lovita in partea stanga pt ca a fost revopsita aripa stanga iar izolatia de pe pompa si plasticul ce o inconjoara sunt crapate si in unele locuri lipsesc bucati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e nevoie sa demontezi scutul. demonteaza proiectorul stanga fatza si grila de langa acesta . acolo  sunt mufele. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update la problema:Am gasit un binevoitor cu brate slabanoage sa imi deschida capacu de la servo.Dupa 10 minute a reusit,in bidon soc si groaza. :grrrrrr: Se vedea undeva pe fund lichid de servo.La 12 noaptea cand am scapat de la munca nu am gasit la nici o benzinarie lichid de servo.Maine completam la nivel.Cine stie de cand se mergea asa,sper sa nu fi bulit nimic.

Modificat de drkang
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai grija sa respecti norma (e scrisa mai sus si pe tot topicul)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare revin iar cu o pb(piesele comandate imi vin ptr partea electrica deabia pe la sf.luni ca le-am comandat de afara) m-am uitat cu atentie la mufele de la pompa,cele care vin in pompa si am constatat k imi lipseste un PIN de la mufa din stg alimentari pe spate in silicon sunt 4 dar la intrare 3,atasez si pozze,asa sunt sau ar trebui sa fie 4....la voi cum este???post-126812-0-67422100-1384525577_thumb.post-126812-0-20943300-1384525578_thumb.post-126812-0-89842800-1384525578_thumb.


ps:Siliconul alb se gaseste pe piata sau sa imbrc mecanismul cu gaschet rosu de temperatura??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut carmina de la ce esti mufa nr 1 din poza(are 4 pini sau 3)pompa mea e tot koyo..si eu decat 3 pini..cred ca e rupt si lipseste ori sunt decat 3 pini pe mufa de la pompa vobesc nu pe cea de cablaj..ms

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update:Completat cu 350 ml :eek: .Mai verific maine si stau cu ochii pe nivel poate scapa pe undeva.Se simte diferenta dupa ce am pus lichidul.Multumesc pentru sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In poza postata de tine, nu se vede clar.

Placa de pe pompa, poate sa aiba 3 sau 4 pini, depinde de model, codul piesei, etc.  Nu are nicio importanta, atata timp cat in mufa care vine cuplata la pompa ai doar 3 fire. Ai intr-adevar 4 orificii in care intra pinii de pe pompa, dar degeaba daca in mufa nu ai acele urechise metalice, care fac contact cu pinii pompei.

Te rog sa te gandesti la blocul de sigurante...locas pentru sigurante ai ,,n", dar daca nu ai acele urechiuse de contact, poti sa pui siguranta?  Poti....dar va functiona ce?

Uite, eu asa banuiesc ca este la pompa ta:

e6au6t.jpg

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa vine numai k in mufa din partea stg cum privim poza acum am doar 3 pini,in

 interior pe partea cealalta unde e siliconul alb ies 4 pini......precizez k nu

 m-am uitat la mufa care vine cuplata la pompa


e posibil cand sa umblat pe akolo si sa tras de mufe fiind oxidata sa se fi rupt pinul si aia de la service au mers blat:)))))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Am o skoda fabia 1.4 mpi din 2002. Am schimbat de curand pompa servo KOYO.

A mers ok cam o luna...pe urma a dat frigul si nu pornea din prima..trebuia sa fac o tura cu masina...pe urma porneam din nou motorul si mergea ok toata ziua. Acum a inceput sa faca altfel: porneste pompa ok dar in timp ce merg se aprinde martorul de servo la un anumit interval de timp si merge un pic mai greu servo. Cand fac viraje palpaie luminile de drum. Am luat si baterie noua ..am crezut ca e curentul dar nu e. La test am fost atunci cand nu pornea din prima la rece si a dat mufa30-semnal neplauzibil dar nu si-au dat seama ce e. Nu mai merge la fel de usor servo chiar daca nu da eroare...cand am pus pompa il puteam misca cu un deget volanul, pe urma numai. Uleiul l-am verificat este ok,cel verde.

Sa fie senzorul sau am nimerit alta pompa koyo pe duca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incerca sa cureti bine toate contactele de la mufele de pe pompa

 

fara niste erori clare de la o scanare pe modulul servodirectiei e greu sa-i dai de capat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!