Jump to content

Audi A4, B6(8E) 131CP, AVF


Rapier

Postare recomandată

Felicitari nea. Acu tre sa-i faci un pic de rodaj ca s-o menajezi inainte de Durau ! ;)

Link către comentariu
  • Replies 136
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Rapier

    49

  • Bogdan_wrc

    10

  • Ice_2k

    8

  • mask2k

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

trage f bine masina. mi-a placut.

locomotiva...dar trage bine :Driver:

Link către comentariu

Multumesc de aprecieri Bogdan. Acum am inteles si eu verbul "a da fum"... :Driver: :))

Link către comentariu

Nu mai da fum :D ...nu asa mult oricum. Azi dimineata am pus un soft nou. Cat am putut sa-mi dau seama pana acum, se simte imbunatatire la plaja de turatii in care trage masina, trage mai de jos acum de pe la 2100-2200 rpm si nu mai scoate fum tot timpul doar la accelerari bruste (WOT) de la turatii mici (2000 rpm). O sa vad mai pe seara cum trage si cum se comporta la viteze si turatii mai ridicate

M-am hotarat si asupra suspensiilor, multumesc pe aceasta cale lui Fuscobal, BBM si IM570RM pentru sfaturi. Billstein B12. Nu cred ca este cazul sa-mi iau B16 (PSS10) ca ale lui Fusco, nu vreau sa o fac chiar "cart". Merg foarte mult in oras, iar o suspensie foarte rigida pe strazile din Bucuresti...toata lumea stie sau banuieste ce inseamna. B12 foloseste amortizoarele B8 impreuna cu arcuri Eibach sau H&R (depinde cum vin) si imi pare un compromis OK intre confort si stabilitate. In plus, va cobora masina cu 35 mm fata/spate ceeace va avea efect si asupra aspectului. Zilele astea dau comanda, sper sa ajunga in 2 saptamani

Tot saptamana asta trebuie sa verific cu MBM modelul de intercooler pe care il voi lua. Va scadea cu ocazia asta fumul si mai mult si de asemenea se va putea modifica softul ca sa mai adauge ceva...o sa vorbesc cu Voinea sa vad ce se poate face aici. Multumiri inca o data Dragos pentru timpul acordat, inclusiv la orele cele mai "neortodoxe"

Va fi adaugata si "supapa" de evacuare cu downpipe modificat, astfel incat sa nu fie nevoie sa schimb toata evacuarea. Comanda cred ca o va face IM570RM tot saptamana asta.

Urmatorii pasi vor fi un kit de frane si ambreiaj sport. Pana acum, ce imi place cel mai mult este kit-ul de la D2 Racing cu 8 pistonase si disc de 336 mm iar la ambreiaj am vorbit deja ci IM570RM.

Imi doresc doar sa pot sa le fac pe toate... Wish me luck ! :)

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

YES. Au venit suspensiile. Am vorbit azi si au spus ca pot sa vin sa le iau. Am gasit de asemenea unde sa le montez...tot azi. O sa dureze ceva mai mult dat fiind multilink-ul dar se face...chiar daca termina la 12 noaptea. Abia astept sa vad cum e.

Link către comentariu

N-am terminat la 12 noaptea... Am terminat la 4:40 AM :pirat: Mi-a trecut os prin os cat am stat acolo atatea ore in picioare (de pe la 20:40 pana la 4:45 s-a lucrat la masina). Rezultatul...a meritat. Azi ma duc sa fac si geometria ca sa termin complet, dar primele impresii sunt excelente. Garda a coborat putin (nu stiu daca exact cu 35 mm dar destul cat sa dea mult mai bine) iar handling-ul este incomparabil cu ce era inainte. Am luat ceva curbe pe drumul spre casa, fara sa fortez si am fost impresionat de cum merge. Surprinzator a fost si confortul...DA, este mai "dura", "rigida", "inchegata"...cum vreti sa-i spuneti. Dar nu deranjeaza de loc. Am mers pe portiuni de drum destul de proaste (Stefan cel Mare care este tot un santier zilele astea, de ex) si amortizarea este OK. S-a eliminat balansul acela (senzatia de "barca"), acum trecerea peste denivelari este mai brusca, dar ai o senzatie OK si masina este ma "lipita" de sosea. Am mers si pe piatra cubica, chiar cu viteza ceva mai mare si nu am avut nici o problema, sa zic ca-mi clantane dintii in gura.Am o singura problema, senzorii de la autoleveling-ul Xenonului...cei de pe partea stanga. De cand am plecat, mi-au dat eroare. Am pus VAG-COM si am luat eroarea, am vorbit la service si ma duc azi acolo sa-i verifice. Cel mai probabil s-au desprins, murdarit, etc. Nu cred ca e mare problema, daca totusi nu-i dau de cap, o sa fac un topic pe ariile tehnice, nu aiciAcum ca am mers si cu Golf-ul lui Fusco, pot spune ca suspensia este mai moale decat setarea 4/10 pe care o are el pe B16. Eu sunt totusi foarte multumit, de abia astept sa o testez pe niste serpentine... Bagam o Cheia in weekend? :D Glumeam...da vorbeam si serios...daca sunt mai multi doritori, cine stie.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

despre astea iti spuneam; chiar daca sint destul de asemanatoare cu cele stock, au un aer mai asa... de... "pentru cunoscatori". evident, chestie de gusturi. am vazut pe un a4 chiar culoarea ta, si dadeau destul de bine.

post-12081-1189318971_thumb.jpg

Modificat de Durpaneus
Link către comentariu

dupa ce am citit (pe nerasuflate) topicul, al meu audi mi-a zis ca ar vrea sa fie ca al tau, atunci cind o sa se faca mare.

jos palaria!

Link către comentariu
  • 1 month later...

Rapier,ai fost cumva astazi,13.10,in Sibiu?Mi s-a parut ca te-am vazut numai ca nu am retinut exact numarul.

Link către comentariu
  • 7 months later...

intre timp ce s mai intamplat cu masina.....stiu ca a trecut mult timp dar sunt f curios....masina am vz si pe strada si pe la intalniri...am vb si cu tine(rapier)....dar atat...sunt curios in ce stagiu este in momentul de fata atat tehnic cat si estetic....

Link către comentariu

Nu am mai facut schimbari deocamdata. Astept niste "resurse" pentru a comanda un anumit kit de turbo, din care si-am mai luat un coleg de pe forum si care va da garantat peste 200 CP (sper ca se va petrece asta intr-o luna doua...cu noroc, va fi gata pana la intalnirea de vara) si care va fi mai bun si mai fiabil decat cel luat din RO. Mai am nemontata, o supapa de cut-off pentru evacuare dar montajul acesteia presupune modificarea downpipe-ului si vroiam sa o fac odata cu montajul noii turbine.

Pe partea estetica a ramas la fel, doar mi-am montat la loc pleoapele dupa ce am schimbat farurile cu unele mai noi ca aspect. Nu vreau sa o schimb foarte mult la exterior, ma interesau mai mult performantele masinii si sa aiba un "clean look". Am vorbit de asemenea cu un coleg sa imi iau niste stopuri ca cele din pozele de mai sus...astea sper sa le iau luna asta sau viitoare. Mai trebuie sa vad ce aspecte legate de montaj ar exista (pacalirea senzorilor de bec ars, aranjarea perfecta la linie cu caroseria, etc).

Oricum, aveam intentia sa cumpar noul model de A4 sau A5 (probabil pe la anul daca am noroc) si de aceea nu se justifica investitii majore in ea. O sa mai am de schimbat cateva componente importante anul acesta, distributie, discuri frana, ambreiaj, dupa care masina va fi ca noua :beer:

Link către comentariu

Jos palaria.aveti o masina ok din toate punctele de vedere.In legatura cu stopurile..am vazut un a4 cu modelul ala de stopuri si ziua abia se vedeau pozitiile ,iar cand punea frana diferenta de intensitate nu era foarte mare..sa nu fiti dezamagit..sa auzim de bine!

Link către comentariu

Spre ce kit turbo va indreptati domnu'?! se poate sa oferiti mai multe detalii?

Link către comentariu

asa ceva am vazut pe un A4 si da f bine...kiar nu da un aspect de ieftineala sau briz-briz...

post-11598-1213093230_thumb.jpg

Link către comentariu

dar chiar nu exista nici un model care sa fie full cu leduri ca si eu ma tot uit dar nu gasesc , voi stiti ceva?

Link către comentariu
  • 2 months later...

Poti sa pui o poza cu masina ta? :) As vrea sa vad cum arata jantele.

Link către comentariu

Sunt poze pe pagina 2 din topic si se vad acolo jantele si cum vin pe masina. Inclusiv niste detalii la ele mai de aproape.

OT: Felicitari pt modificari la a ta...ziceai ca pe 18 mergi sa faci upgrade-ul la 310CP...AMR 3 zile :)

Link către comentariu

maine plec si luni sunt acolo. Vdm ce mai facem :D

Zi-mi si mie cum sunt Bilstein-urile B12? Ma tenteaza rau sa-i pun si eu niste B14PSS.

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

o masina aranjata cu mult bun gust!

bravo rapier!

am mers in sf cu masina lui Adrian si chiar am ramas placut impresionat de masina si binenteles de modul lui de a manevra volanu :angry:. un "mosh" agil cu urechiile ciulite si caitzelul aproape pt a nota fiecare sugestie!

respect ai progresat foarte mult, am mai fost noi la o intalnire acum ceva vreme :D bine atunci nu aveai suspensia, de care vad ca te bucuri din plin

Link către comentariu
  • 3 months later...

Eh...multa vreme a trecut fara sa mai scriu nimic pe aici... Nu sunt multe de spus, am adaugat la masina un set de stopuri ca cele pe care le propusese acum mai bine de un an Durpaneus (vezi, te-am ascultat...). In plus in stopurile respective am schimbat si celelalte becuri tot pe LED. Original aveau doar pozitia si frana pe LED, ceata, mars-arriere si semnalul fiind pe becuri clasice. Au fost schimbate mars-arriere-ul si semnalizarea. Stopurile de acest gen sunt destul de apreciate vad, mai exista colegi care si-au montat asa ceva in ultima vreme, de aceea consider ca am facut o alegere buna. Oricum, dupa parerea mea, sunt cele mai reusite stopuri pe LED pentru modelul B6 iar culoarea am ales-o similara cu originalul rosu/alb, Din poze, pareau frumoase si cele fumuri, dar acum m-am razgandit, imi plac mai mult acestea. :wub:

O alta schimbare ce va fi facuta in urmatoarele doua saptamani, va fi un set nou de huse pentru scaune achizitionate de la XXL Center, cei care au si oferta din aria destinata membrilor. Alegerea a fost bazata pe calitatea materialelor si lucrarilor facute atat cat se poate vedea din poze, ramand sa vad pe "pielea" mea daca alegerea a fost buna sau nu. Eu sper ca da. Am ales o combinatie de "leather look" neagra pentru lateralele scaunelor cu Alcantara perforata gri pe centru la sezut si spatar. Montajul va fi asigurat de firma din Tg. Mures care va veni cu ocazia asta la Bucuresti (au ceva treaba si vor veni sa faca si montajul). Am vorbit astazi cu ei si din pacate comanda mai intarzie o saptamana. Initial fusese programata lucrarea pentru sambata 29.11.2008 si va fi amanata pentru sambata 6.12.2008. Dupa terminare, o sa pun poze atat cu scaunele in varianta intiala cat si cu ele dupa transformare.

In iarna asta sper sa rezolv ceva probleme astfel incat sa fac din nou in primavara un upgrade pe care l-am amanat mai multa vreme. Am discutat cu mai multa lume si voi pune cel mai probabil un kit nou de turbo bazat pe turbina stock de la 2.7 TDi (modelul nou). Asta va presupune ceva adaptari pentru a functiona geometria variabila de la noul model de turbina si care este actionata electronic, serpisori, downpipe modificat pentru a adapta supapa de cut-off.

Pozele cu stopurile urmeaza :

post-6366-1227713822_thumb.jpg

post-6366-1227713829_thumb.jpg

post-6366-1227713835_thumb.jpg

post-6366-1227714190_thumb.jpg

Link către comentariu

cat te va costa modificarea? la partea cu turbina ma refer

Modificat de FABIAn RuSu
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!