Jump to content

Audi A4, B6(8E) 131CP, AVF


Rapier

Postare recomandată

cablul ala "Smart" de contectare pe direct a detectorului radar

Defineste te rog ;)

ce este cablu Smart ? ;)

Link către comentariu
  • Replies 136
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Rapier

    49

  • Bogdan_wrc

    10

  • Ice_2k

    8

  • mask2k

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

droopy, am definit ce este cu cablul ala "smart" in topicul cu detectoare radar. Poti gasi si pe google dand un search dupa "Smart Cord Direct Wire Kit". In principiu este un cablu de conectrare directa a detectorului, care are in plus partea aceea ce se gaseste si pe mufa de alimentare la bricheta. Adica un buton de mute si doua LED-uri ce indica starea detectorului. Exista si un kit de Direct Wire (fara "Smart") si acela are doar firele de conectare fara acel buton + LED-uri.

Ice, nu am discutat aspectul garantiei dar sigur am :D . Ideea este ca LED-urile nu prea se ard...pt ca nu au filament. Poate cel mult sa se duca rezistenta aia pe care au pus-o pentru a pacali martorii de bec ars. Dar si asta se poate intampla destul de rar. Eu zic ca vor tine mult mai mult decat niste becuri normale.

Instalarea am facut-o la o firma specializata in asa ceva + alarme si altele. Iti dau detalii despre locatie cu prima ocazie cand ne vedem sau pe PM/mail/telefon

Link către comentariu

daca doresti un upgrade de turbo sper ca esti constient ca iti trebuie evacuare ! Studiaza EGT ! :icon_thumright:

felicitari pt masina ! este ff frumoasa !

Link către comentariu

Multumesc de aprecieri. Nu prea imi trebuie evacuare. Ce voi pune eu (supapa + downpipe) face inutila schimbarea evacuarii. Pentru scaderea EGT o sa schimb si axa cu came dar asta putin mai incolo

Modificat de Rapier
Link către comentariu

domnu' rapier...dar te rugam sa modifici si la avatar calutii..nu de alta...dar sa nu mintim poporu' cu televizoru'

oricum...masinuta e super...si arata...exact cum ar trebui..simple and stylish...

Link către comentariu

Merci Jacku... CP la profil i-am lasat pe cei stock pt ca de multe ori am vazut oameni "confuzati" de diverse motorizari la care CP erau trecuti cei dupa chip...motorizari care in mod normal nu exista. De aceea acolo am pus parametrii de fabrica ai motorului. Cine vede, macar are o informatie reala... Ce ar intelege cineva care navigheaza pe forum din 1.9 TDi AVF 225 CP (sau 240CP) :offtopic: ? Asa incat daca ma intreaba cineva cati cai am...am 131 :))

Link către comentariu
  • 5 weeks later...

Masina este la "doctor" pentru o zi (sper ca doar atat). Mi-a venit turbina si e la montat. Diseara sper sa o scot si sa vad cum se simte la +200CP si sper sa reuseasca Dragos sa termine softul pana la plecarea spre Durau (o sa fie cateva zile de test cu ajustari de parametrii pentru a optimiza softul)

In final am renuntat la kit-ul de la Allard datorita pretului si am luat o turbina hibrid 18/20 de pe "plan local". Montajul este facut la MBM unde o sa merg si pentru schimbarea de intercooler. Am gasit o varianta ca sa nu fie necesara modificarea barii/spoilerului frontal, eliminarea proiectoarelor, etc.

Dupa intercooler, as vrea sa schimb ceva la evacuare, sistemul de franare (discuri + etrieri) si la suspensii (daca ma conving ca merita). Dupa care sa vad ce kit exterior aleg (spoilere + praguri)

Link către comentariu

la ext ar fi frumos sa nu o modifici mult :vaidecapulmeu:

ma bucur ca ti-au venit piesele...si sper sa iasa bine pana la durau.

neapart frane si daca mai ai nevoie sa te convingi de suspensii, adu-ti aminte cum fugeam dupa fusco pe serpentine. sunt un MUST fara discutie !! doar nu mergi cu 200 de cai usor. mai ai si FWD !

Link către comentariu

Luc1an, iti dau un tel diseara sa iti vad si eu masina...vorbim.

Bogdan_WRC, nu o sa o modific mult la exterior. Dupa cum stii, imi place sa ii mentin look-ul cat mai simplu si elegant...nu vreau sa iasa in evidenta prin ceva strident. De asta am ales sa o fac cat mai intunecata, fara ornamente cromate, etc... "low profile" este mai pe gustul meu. Modificari discrete si care doar sa aduca o usoara tenta de sportivitate...e totusi o limuzina nu un supercar sport. Suspensiile le-as lua atat pentru stabilitate cat si pentru look ...un - 30-40 mm la garda ar da mai bine. Nu vreau insa ceva prea rigid care sa imi clantane dintii in gura. Ma gandeam chiar la o suspensie sport stock (cea de pe Audi). Astept un drive test de la unul din colegii care au asa ceva pe A4 (Ice_2k, BogdanS...). Nu stiu cum se comporta Billstein, modelul luat de Fusco (parca PSS9) la setarea de confort maxim...sa vad si cu aia cum este. Pentru frane inca nu m-am gandit ce pun. Clar discuri mai mari si ventilate pe spate, sa vad ce variante (cu gauri, striate, etc) am. Trebuie sa iau la studiat topicurile in care s-a discutat asta pe forum si dupa ce imi fac o parere, o sa vorbesc cu cei care au. Varianta D2 Racing cu 8 pistonase iarasi este de interes...dar stiu de la IM570RM ca nu erau decat pe fata...mai vedem.

Link către comentariu

eu zic ca alea sport stock sunt prea moi totusi pt +200 de cai. cand pleci nu vrei sa se ridice toata masina. si e pacat sa pleci fara sa poti pune puterea pe sosea. iar in curbe totusi sunt moi.

din ce cred eu, sport stock fata de stock sunt doar putin mai dure. PSS9 sunt poate prea dure pt tine .cauta ceva cum ama avut eu, cu arcuri progresive.

frane poti incerca pe spate discrui si placute sport, pe aceleasi dimeniuni cum ai tu dar mai dure. gen Ferodo ds2500 placute, daca sunt si tarox sau zimerman daca exista. daca nu, brembo sau ceva asemanator, dar mai dure.

pe fata e baza si acolo ar fi bine sa cauti. fie de S4 sau ceva mai mare deat ai tu, fie ceva tot sport.

Link către comentariu

foarte tare domnu' Rapier :somnmare: :angry: Ofer test-drive pt suspensii numa' daca oferi test-drive pt turbina :offtopic:

@bogdan Dupa parerea mea suspensiile sport stock sunt compromisul perfect intre performanta si confort. Se tin bine in curbe fara sa-ti sara dintii din gura pe piatra cubica... Cu plecarile, ar trebui facut un test-drive cu BogdanS, la mine e destul de irelevant ca ma ajuta quattro...

Link către comentariu

ice, performanta la 130 de cai. nu la +200. cand pui +200 de cai pe masina, ma astept sa mai lasi din confort pt ca deja nu mai vb de performanta, ci de siguranta. se tin bine in curbe pt 130 de cai. dar gandeste-te ca vezi altfel cum se apropie curba cand ai trecut de la 130 la 200.

Link către comentariu

sunt niste glume proaste suspensiile stock "sport" pe masini gen a4 diesel sau golf diesel...supensii sport stock bune gasim pe R32 , S3 , RS4 etc...pana sa-mi vina mie suspensia am luat 2 amortizoare noi "sport" si nu prea aveau nici o legatura :offtopic:

Link către comentariu

Suspensiile stock sunt destul de varza pentru 200CP+ . Cred ca cea pe care am avut-o eu de fabrica era mai tare decat majoritatea celor sport de pe Audi A4 si cu toate astea imediat ce am trecut de 200CP suspensia a luat-o razna rau de tot. Pentru plecari in forta sau viraje luate cum trebuie o suspensie tare si un diferential blocabil sunt solutia la peste 200CP pe tractiune fata ! Nu le poti avea pe toate. O suspensie de top performance cu siguranta iti va rupe dintii fata de cea stock ( se poate face test drive la mine pentru cine vrea ). Totusi...exista si compromisuri cum ar fi suspensia lui bogdan sau ceva arc+amortizor cu o duritate medie dar comportament mult peste stock !

Link către comentariu

cred k suspensia nu este o problema tat de mare ( in conditiile in care pe piata sunt destul de multe oferte ) !

felicitari pentru modificari

ne poti spune si noua de unde ai procurat turbina, ce specificatii are , ce pret etc. ?

bafta multa !

Link către comentariu

Bravo dom'le Rapier. You're in business.

Citeam pe pag. anterioara ca te gandesti la un bodykit. Arunca un ochi la Oettinger sau Caractere, dupa parerea mea cele mai bune nu numai dpdv al aspectului dar si al calitatii (un kit S-Line ar fi prea putin pentru cazul de fata :lol: ).

Link către comentariu

:)) ... Am ajuns acasa...dupa cateva ore de condus si dupa vreo 3-4 variante de soft (nu mai tin minte, poate Dragos sa le stie pe toate :) ). Inca nu este final, maine ne mai vedem sa mai umblam (adica sa mai umble) la el. Primul soft, nu m-a impresionat foarte tare decat de la +3000 rpm...pana acolo, era cam ca inainte. De la al doilea a inceput sa se schimbe problema. A inceput sa traga mai de jos si am reusit sa scot mai putin fum decat zGb (aici esti lider frate, nu ma pun cu tine :)) ). Diferenta se simte...clar. Cat am mers, mai mult m-a interesat cum trage masina si ce reprize are decat viteza max. (inutil sa ma intrebati cat este ca nu am atins-o inca). Sa vad ce mai se poate face pe soft pana la Durau, iar in scurt timp imi va veni si intercooler-ul si atunci vor fi iar schimbari. In toate treptele de viteza trage mult mai bine si simt in special schimbari majore de la treapta 4 in sus...poate mi se pare, dar parca trage in a 4-a cum tragea inainte intr-a 3-a. Consumul, atat cat am putut sa-mi dau seama este OK, am avut 7.8 la intoarcerea in Bucuresti (am ajuns pana la Km 31 (Lehliu) pe A2, in conditiile in care nu am menajat-o si am mers cu accelerari si opriri (pentru log-uri) nu constant. O sa vad ce mai scoate Dragos din soft dupa care trebuie sa fac niste teste comparative cu alte masini. O sa fac si un dyno, de curiozitate, dar asta mai incolo.

millo, turbina este luata de pe plan local cum spuneam, de la distribuitorul din Bucuresti al Turbotechnics (parca asa se scrie) din Cluj (sau Turbo Power...). Este un hibrid 18/20. Pretul a fost destul de mare dupa cum mi-au spus diversi prieteni de aceea nici nu vreau sa il fac public ca sa nu existe discutii. Cine este interesat de astfel de turbine, poate intra pe site-ul lor de unde iau datele de contact. Sau puteti lua legatura cu colegii care vand asa ceva pe forum (in rubrica vanzari)

Montajul a fost facut la MBM, unde o sa-mi montez si intercooler-ul. Am stat langa baieti pana la 22:10 cand au terminat. Si pretul de montaj a fost cam scump dupa unii...OK dupa altii. Nu comentez pretul, dar tinand cont de cat au muncit si adaptarile facute cred ca este OK. Poate am dat cu cateva milioane in plus, dar sper sa merite.

Oricum, in final, senzatia de la volan te face sa uiti de banii dati :lol: Sumele (acum ca le-am dat) imi par lipsite de importanta...poate stiti senzatia si ma intelegeti.

Si inainte de a merge la somnic, vreau sa-i multumesc in primul rand, inca o data, lui Dragos pentru ca a venit la o ora asa tarzie sa-mi faca softul, tuturor celor care m-au sfatuit si pe care i-am stresat cu telefoane zilele astea...Storm, zGb, Fusco....sunt doar o parte din ei si nu in ultimul rand lui Bogdan de la MBM chiar daca nu citeste poate acest forum.

Revin, dupa ce...imi mai revin

Link către comentariu

Bravo domnule :)) Asteptam si alte impresii... Apropo, poate pui vreo poza-doua de la motor sa vedem si noi cum arata animalu

Link către comentariu

luc1an, nu se vede nimic la motor. Totul e acoperit de capacul de plastic si chiar daca il dau jos acel capac, se va vedea mai mult racordul de la filtrul de aer. Restul este mai ascuns si nu se prea vede...eventual doar ca turbina este noua.

P.S. Aaa...mi-am adus aminte. Turbina cea veche este impecabila. Nu era murdara (ma rog, nu era ca noua dar arata foarte bine) si nu are nici un pic de joc in ax sau alte probleme. La 193,000 Km cat avea, este chiar un lucru bun. Adevarul este ca nici nu am avut vre-odata probleme cu ea...nici un limp mode sau ceva de genul asta. Ca sa preintampin orice intrebare in sensul asta, NU, nu este de vanzare (cel putin nu ma gandesc acum la asta). O pastrez de back-up, in cutie.

Link către comentariu

acum ai pus ceva filtru de aer? sau mergi tot ce el stock? poate ar fi cazul sa te gandesti la unul...

cam la ce putere estimezi ca ai ajuns? sa ai mare grija acum, pana pui suspenie si frane :))

oricum, f tare :lol: si sa stapanestii noii cai mult si bine.

Link către comentariu

Bogdan, filtrul este inca stoc. Intai schimb intercooler-ul, dupa aceea ma gandesc la evacuare, suspensii, filtru (in ordinea asta in principiu). Nu vreau sa zic nimic de putere, sa zicem ca este undeva la 200CP, dar nu pot zice ca este 190 sau 210...sau mai mult. Poate cineva care e mai experimentat sa mearga cu masina si sa imi spuna ce crede. Poate dai o tura si tu cu ea sa vezi cum se simte...tu ai 210 stock si stii. Dupa un dyno si ceva comparatii cu alte masini, mai vad.

Link către comentariu

pai vedem la durau si pe drum. eu am quattro, dar eddie are FWD.

mai priceput decat mine e zGb. sau storm. plimba-i o tura ca au dyno in ei :lol:

Link către comentariu

bravo Rapier, felicitari :lol: Cel mai indicat e un dyno daca vrei neaparat sa stii puterea... sau macar cu accelerometru. Estimarile astea ochiometrice mi se par destul de aproximative... dar oricum, cel mai indicat ar fi zic eu zGb sau storm, la bogdan e altceva, parca se simt altfel 210 la benzina fata de diesel... pe de alta parte trebuie luata in calcul si greutatea masinii care-i mai mare decat la zgb/storm.

Link către comentariu

Da, la zGb sau Storm ma gandeam si eu...mai ales ca din ce vorbisem ultima data, zGb vroia sa vina cu mine in masina la Durau. O sa vorbesc cu el sa vad daca s-a razgandit... Oricum, plecarea la 5:00 AM (si trezirea pe la 4:00), este un challenge pentru el mai mare decat o cursa :lol:

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!