Jump to content

Audi A4, B6(8E) 131CP, AVF


Rapier

Postare recomandată

Am vazut pe forum si la intalniri foarte multe masini frumoase. Atat de frumoase ca imi este cumva jena sa prezint o masina care nu iese vizual cu nimic in evidenta...in acest moment. Pe viitor insa va avea parte de niste schimbari... :D

Este totusi a mea si chiar daca am venit cu ea la intalniri si o parte din voi o stiu, asta e locul in care fiecare se mandreste cu "bijuteria" lui si asta e posibilitatea de a ne "lauda" cu ce avem.

Audi ca marca mi-a placut de mult. Audi mi s-a parut ca incearca (si reuseste totodata) sa imbine aspectul sportiv al BMW-ului cu stilul clasic/elegant al Mercedes-ului. Mi-am dorit un A4 de foarte multa vreme si de fiecare data cand vedeam pe strada unul, cadeam pe ganduri si imi spuneam: "Oare o sa imi permit si eu vreodata o astfel de masina?". Iata ca norocul mi-a suras si am putut sa imi indeplinesc visul. Din motive pe care le stiti foarte bine si s-au tot discutat pe forum, m-am decis sa merg sa mi-o iau singur din Germania dupa ce m-am pus la curent cu anumite detalii care sa imi foloseasca in alegerea masinii.

Pe aceasta cale tin sa multumesc membrilor acestui forum prin intermediul carora am aflat destul de multe lucruri inainte de a o cumpara...si dupa.

Si acum ca am incheiat introducerea (cam lunga ce-i drept) sa trecem la date:

Marca: Audi

Model: A4

Fabricatie: Mai 2004

Motorizare: 1.9 TDi, 131 CP / 310 Nm (inainte de a trece pe la Voinea :D )

Cutie: Manuala, 6 trepte

Optiuni: faruri BI-XENON cu instalatie de spalare, oglinzi el. + incalzite, scaune incalzite, auxiliary heating, navigatie (BNS 4.2), geamuri el. fata + spate, computer de bord cu afisaj color + trip computer, ESP, cotiera centrala (sofer + spate), 6 airbag, climatronic bi-zona, cruise control, parktronic (fata + spate), proiectoare ceata, jante aliaj 16" (+ set jante tabla si cauciucuri iarna pe 15"), inchidere centralizata.

Audio: 10 boxe standard + DVD Alpine IVA-D100R (achizitionat separat)

Din pacate, nu m-am ocupat sa fac poze care sa scoata in evidenta masina, nu m-am gandit ca o sa postez asa repede :D Promit ca o sa remediez situatia...

Scuzati calitatea pozei de mai sus. E facuta la 220 Km/h cand ma intorceam din Germania si am vrut sa-i testez limitele pe autostrada. S-a comportat exemplar :D

Modificat de Rapier
Link către comentariu
  • Replies 136
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Rapier

    49

  • Bogdan_wrc

    10

  • Ice_2k

    8

  • mask2k

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Masina e foarte frumoasa, sa o stapanesti si sa o conduci sanatos. :D

Spui ca nu iese cu nimic in evidenta, dar ea iese in evidenta prin numeroasele dotari pe care le are, plus faptul ca e destul de noua.

Link către comentariu

:D Va multumesc la toti pentru aprecieri si urari. Pe sosea statea bine la 220. Acum sta la fel de bine (sau chiar mai bine) la 240 (multumita lui Voinea). Suspensia este destul de rigida chiar daca, din ce stiu, nu este sport. M-a uimit faptul ca am mers cu ea pe un drum "varza" si nu a atins pe jos cu nimic. Poate stiti, este vorba de drumul ce duce la Muntele Rosu (Cheia). Cine a fost pe acolo anul acesta stie despre ce vorbesc. Nu credeam ca o masina asa joasa o sa faca fata cu brio unei astfel de incercari. A doua oara nu mai merg pe acolo.

Acum chiar arata ca noua, vineri i-am facut cadou un pachet de detailing exterior de la Expert Detailing (am postat in aria respectiva detalii). Zilele astea o sa vad cum fac sa dau comanda pentru un eleron din acela mic (fara stop central) de la Augsburg sau Pit Stop Tuning. Cu jantele m-am cam lamurit in Romania. Preturi foarte mari. Prefer sa mai astept si sa imi iau direct din Germania cu prima ocazie. Urmeaza un kit de spoilere fata + spate si praguri de la Rieger. Sper sa le pot lua anul acesta din prima de Craciun :D

Link către comentariu

Eu stiam ca la motorul de 131 CP ai viteza maxima de 208 KM/H. La mine scrie in cartea masinii 204 KM/H (motor 131 CP, 310 NM, 4 MOTION).

Link către comentariu
Eu stiam ca la motorul de 131 CP ai viteza maxima de 208 KM/H. La mine scrie in cartea masinii 204 KM/H (motor 131 CP, 310 NM, 4 MOTION).

Da dar sti cu eroare vitezometrului care este destul de mare se ajunge si acolo.

Apropo masina este super sa te bucuri de ea si la cat mai multi km fara probleme!

Modificat de Extreme
Link către comentariu

E frumoasa masina, dar cred ca a costat mult tinand cont ca e din 2004. Cat ai dat pe ea cu toate taxele incluse ?

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Slider 2006, mai jos sunt datele de pe www.autoindex.org

Number of seats 5

Engine

Engine code AVF

Engine type Diesel, Front longitudinal

Number of cylinders 4, In-line

Engine capacity 1896 cm3

Number of valves 8 OHC

Fuel Diesel, Direct injection Diesel

Supercharging Turbo + Intercooler

Bore 79.5 mm

Stroke 95.5 mm

Compression ratio 19.0

Max Power 96 kW (ECE) 4000 rpm

Max torque 310 Nm (rpm) 1900 rpm

Transmission & Drive

Drive front-wheel drive

GearBox 6 Manual

Steering type Hydraulic power

Brakes & Tyres

Wheels 7J x 16

Front tyres 205/55 R 16 W

Rear tyres 205/55 R 16 W

Front brakes Ventillated disc

Rear brakes Disc

Suspensions

Front Suspension Double wishbone, Multi-link, Stabilizer bar

Rear Suspension Coil spring, Double wishbone, Stabilizer bar

Dimensions

Wheelbase 2650 mm

Length 4548 mm

Width 1772 mm

Height 1428 mm

Track (front) 1528 mm

Track (rear) 1526 mm

Curb weight 1405 kg

Max. weight 1955 kg

Trunk 445 l - 720 l

Fuel tank 70 liter

Performance

Top speed 210 km/h

Acceleration 0-100 km/h 9.9 s

Consumption

In the city 7.5 l/100 km

Out of city 4.6 l/100 km

Average consumption 5.6 l/100 km (ECE)

Si in talon tot 210 zice.

Costul a fost 14000 EUR in Germania (de fapt 13970 EUR). M-a dus cu tot (drum, cazare, vama, acte...etc) aprox 17500 EUR

Andrein, la 240 aveam peste 4000 rpm. Cred ca era exact inainte de zona rosie, intre prima si a doua diviziune de dupa 4000 rpm. La 220 Km/h in Germania (poza pe care am postat-o), aveam 4000 rpm in cap. Dupa chip-ul de la Voinea insa a mers mai tare.

Si un mic update... mi-am mai montat ieri camera video pentru mars-arriere conectata la DVD-ul Alpine. Este super.

Atasat dovada de ce se poate face cu ea cand parchezi :D ...ajutat si de senzori.

Pot spune ca, dupa ce m-am dat jos din masina, am fost apaludat de colegii care se stransesera pe balcon. Cei de la paza cladirii in care lucrez au ramas cu gura deschisa... :D

Sincer, sunt mandru de cum mi-a iesit. Asta pentru ca tot ziceai tu Theo ca "e loc de mai bine"

Modificat de Rapier
Link către comentariu

Arata te rog si niste poze cu dvd-ul ..cum se vede pe camera care ai montat-o ?

Ai camera si pe fata sau numai pe spate ?

Link către comentariu

Numai pe spate este montata camera. DVD-ul nu are doua intrari video ci doar una. Nu aveam cum sa cuplez doua camere decat daca aveam ceva gen Multimedia Manager, care este destul de scump la Alpine. Ma rog, as mai putea face o "inginerie" cu un intrerupator pus pe cablul video si care sa comute de pe una pe alta... da nu stiu cum ar merge. Ceva similar cu switch box-urile folosite mai demult la legarea a doua imprimante de un singur calculator

O sa fac poze, dar tot cu telefonul pentru ca altceva mai bun nu am.

Modificat de Rapier
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Revin cu pozele solicitate de Andrein. Am facut si unele cu aparat foto mai bun da nu le am la mine...

Vedere ziua:

Vedere noaptea:

Link către comentariu

Da... Poti selecta rosu sau verde. Da rosul e in ton cu bordul si dadea mai bine. Camera se vede mai bine in realitate, calitatea pozelor insa... Si e de un real folos la parcari

Link către comentariu

Da, nu are :vaidecapulmeu: Si nici pachet de lumini interioare. De, am mai spus intr-un post pe undeva... Nemtii astia isi iau optionalele pe care le considera necesare scopului pt care isi cumpara masina. Nu iau chestii ce tin de design, decat daca o iau pentru aspect sau imagine. Dupa dotari si zona de unde am luat-o, cred ca proprietarul o folosea la drumuri multe in zone friguroase si l-a interesat mai mult confortul interior decat aspectul. Asta e, costa prea mult sa imi iau un pachet chrome pt exterior... poate in interior sa ii iau chestiile alea de aluminiu ca dau mai sport

Link către comentariu

Pentru a ma linisti si mai mult (daca era nevoie), am facut si un test in Vitan la Computest. Punctajul general obtinut a fost de 97%, toate aspectele testate fiind pe zona verde. Motivele depunctarii sunt de fapt nesemnificative; noxele (emisia) si faptul ca a dat "prea multi cai". Abia la finalul testului, cand au aflat ca i-am facut chip au spus ca in acest caz este normal sa scoata mai mult fum si scorul ar fi in acest caz mai mare. CP masurati au fost 164 CP la 3779 rpm, comparativ cu 131 CP la 4000 rpm. Probabil ca la 4000 rpm dadea un pic mai mult.

Acesta fiind prima testare "adevarata" cu aparate, sunt cu atat mai multumit, desi rezultatul era de asteptat cunoscand istoricul masinii si dupa modul in care se comporta

Link către comentariu

Super tare masinuta. Si spor la upgrade-uri in continuare. Din punctul meu de vedere, masina are un singur defect: nu e a mea :)

Link către comentariu

Ehh...si am mai facut un pas... Noi caluti adaugati de Voinea ieri :D . Sa-mi urez singur: La Multi...Caluti ;) :D :D

Masina merge super si dupa acest chip, dar nu vreau sa intru in detalii aici pt ca impresiile dupa tuning se scriu in alta parte :P

Pasul urmator...M-am uitat din nou pe un catalog Reiger si, am vazut ca au reprezentanta/magazin...in Praga. Voi fi acolo de revelion asa ca intentionez sa le fac o vizita. Sigur vreau sa imi iau eleron. Pentru praguri + spoilere o sa vorbesc cu cineva sa mi le aduca...nu vor incapea in masina. Dupa eleron vreau sa imi iau jante pe 17. Oscilez intre cateva modele OZ. Daca am noroc, la anul este posibil sa-mi iau un kit de frane Brembo (asta e si motivul pt care trec cu jantele de la 16 la 17...am inteles ca este posibil sa nu intre franele la jante de 16) si neaparat schimbat turbina si intercooler-ul (sa fac loc la si mai multi caluti). Aici trebuie sa multumesc lui zGB, BBM si nu in ultimul rand, lui Dragos, pentru sfaturi... Si tuturor celorlalti pentru suport ;) ;)

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!