Jump to content

tija de la culbutor indoita si teava ei sparta?????


tonic
 Share

Postare recomandată

Mecanicii mi-au gasit tija de la supap de admisie la cil 4 indoita si teava prin care trece rupta.

Asta dupa ce au rectificat chiulasa si au pus totul la loc. Masina a mers bine pana acasa, dar a doua zi, cand sa o pornesc nu mai mergea decat in 2 (sau 3)cilindri. Azi au desfacut si au gasit chestia asta.

Stie cineva de ce se putea intampla asa ceva??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eroare de asamblare? reglaj incorect distanta culbutori? uzura ax culbutori + lipsa saibe (joaca culbutorii lateral)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau e posibil ca dupa ce au pus "TOTUL" la loc sa le mai fi ramas de un motor piese

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca s-a gripat supapa respectiva in ghid.

La asta m-am gandit si eu...este cel mai plauzibil, avand in vedere ca a mers cca 50 km perfect, si deabea dupa ce am oprit-o s-a racit peste noapte ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar se intepenise supapa in ghidul ei. Acum incearca sa o mai slefuiasca...o fi bine??? Ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca a mers si s-a intepenit apoi nu cred ca e vorba de diametre necorespunzatoare ale ghidului sau tijei supapei. ai grija la geometria culbutorilor si a puntii cu culbutori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost si am vazut motorul era asamplat din nou si l-am pornit inainte de a fi montat pe masina...merge OK - cel putin asa mi s-a parut mie. Mi-au zis ca probabil l-am incins (era la cilindrul 3).

adevarul este ca eraprobabil cam incins si cand s-a racit s-a intamplat ceva cu ghidul supapei...nu stiu daca e plauzibil asa ceva.

Sper sa mearga acum...nu stiu ce sa fac ca sa nu se mai intample.

Poate sa imi zica cineva, dpdv.al turatiei motorului de broasca, cam care este recomandarea sa merg in rodaj (motorul este facut de curind are 60 km)..eu nemaiavand broasca pana acum nu stiu exact.

Neavand turometru poate imi ziceti cam ce viteza sa am max. in fiecare treata (asa orientativ, ca in rest mai simt si eu motorul..)

merci,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

taticu, esti un caz clasic de "dropped exhaust valve on cylinder 3", adica daca nu ai reconditionat corect chiuloasele (alezat/schimbat supape si inlocuit ghiduri si simeringuri) si/sau mecanicul priceput a zis ca supapa respectiva mai "merge si asa", a dat norocul peste tine..de aia eu am pe raft in garaj un set de chiulase reconditionate astfel incat atunci cand le va veni vremea celor de pe masina, sa nu stau mult pe bara...intelepciune din batrani mecanici...

in rodaj nu vei depasi 80km/h, recomandarea mea e sa iei autostrada bucuresti pitesti de vreo doua trei ori la rand, insotit eventual de un prieten cu o alta masina, de doamne fereste! esential e sa treci de primii 500km, dupa care schimbi uleiul (cu care ocazie te uiti in el sa vezi daca nu cumva licareste niscaiva pilitura naspa de cuzineti, ptiu fereasca!) - rodajul se face mai bine la drum intins decat in f...ingul din bucuresti (stai, porneste, accelereaza, franeaza, nu mai intelegi nimic din mersul masinii)...despre turatie, asa cum ai spus, tureaza motorul atat cat cere, nu forta turatia pana la refuz spre limita superioara de viteza pe care o poate atinge intr-o anumita treapta: schimba si tu a III a la 30-40, a IV a la 55...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci, de sfat. este vorba de supapa de admisie nu de evacuare, dar banuiesc ca tot cam aia e. Teoretic chiulasa a fost rectificata ca la carte. Intr-adevar supapele nu au fost schimbate cu unele noi.

O sa ma duc cu ea pe autostrada. dupa cum am mai spus masina a facut deja 600 km (majoritatea pe autostrada). dar acum am o ciuloasa care nu a facut decat drumul de la Balotesti la Bucuresti si apoi s-a intamplat....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la turatie pnt. masina mea documentatia spune ca are cuplul maxim la 2400 de ture si puterea maxima la 4000 de ture .De cand mi-am pus turometru pot sa va spun ca obtin cuplu maxim in a doua la 40 km/h ,in a treia la 60 km/h,iar in a patra pe la 85-90 km/h.Am motor de 1600 cc 54 hp cu doua carburatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D Daca supapele nu au nimic !? Graba strica treaba !

Adica tijele nu au fost fixate in locas corect si reglajul culbutorilor a fost gresit :12: Ca la loto - Mai trage o data ! :D :D :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum merge. A fost facuta, a mers bine vreo 50-70 km pana acasa si f.putin prin Buc.

a doua zi dimineata iar mergea prost. A trebuit reglati iar culbutorii la cil 3 si 4, ca nu mai aveau joc.

Cica in cartea de Porsch scrie ca dupa rectificarea chiloasei trebuie sa mearga motorul in gol cam 30 minute si apoi sa se regleze din nou culbutorii pt. ca se strang pe masura ce isi asaza supapele scaunul...

E posibil ca asta sa fi fost cauza?

Azi dimineata a pronit ok (dupa alti cca 90 km mers bine ieri).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!