Jump to content

Filtrul de motorina - detalii schimbare


BV66GIM
 Share

Recommended Posts

On 26.04.2018 at 11:47, Irinel9 a scris:

Imi poate raspunde cineva si mie va rog?

Si inca o problema?care este motivul pentru care odata la aproximativ o saptamana, furtunul transparent de motorina, cel de la tur , este gol.Nu mai este motorina prin el.

I-am montat pe tur, dupa filtru, o pompita din aceea pentru amorsare manuala, care are si rol de supapa unisens si cand nu mai este motorina pe el, cum am zis mai sus, folosesc acea pompita pentru amorsare.

Am rezolvat problema.La o verificare mai atenta, am observat ca furtunasul care pleca din pompa de injectie spre primul injector era spart.L-am schimbat, inclusiv pe cele care pleaca dintr-un injector spre altul si nu mai am probleme.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
techmaster34

eu am procedat in felul următor.Am scos furtunele,am scos filtrul,am montat filtrul nou,am pus furtunul de la rezervor si acel T iar spre pompa tandem din filtru am pus furtunul in sticla de plastic,am pus contactul de mai multe ori pana aiesit motorina in sticla fără aer,apoi pus furtunul spre pompa tandem .A pornit la sfert.Asta pt cine are pompa electrica in rezervor.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Salut,am si eu o problema dupa schimbarea filtrului de motorina la Golf 6 1.6 TDI. Dupa ce am schimbat filtrul am facut amorsarea cu vcds cam 1 min, am pornit masina dar s-a oprit dupa 5 secunde. Am facut amorsarea si cu capacul de la filtru deschis sa fiu sigur ca vine motorina acolo si venea destul de bine. Cred ca a prins pe undeva aer si nu imi dau seama cum sa il scot pentru ca daca dau mult la automat primesc eroarea "High pressure fuel rail - Minimum pressure not reached" Care ar fi solutia? Sa Scor furtunasul de pe retur sa dau iarasi amorsare pana vine motorina pe el? Care a mai patit asta si a rezolvat problema rog sa ma ajute cu un sfat. Multumesc

 

Link to comment
Share on other sites

Cred ca ai aer in pompa,injectoare.Nu stiu cum sunt masinile astea mai noi(Golf 6),dar am pătit si eu ca s-a oprit motorul in mers din cauza pompei de motorina din rezervor.Pai daca iti vine motorina in filtru,aerisesti pana la intrarea in pompa(sa iti vina motorina pe furtun pana la pompa),apoi dai la automat de mai multe ori sa o amorsezi.S-ar putea sa nu pornească si din cauza alarmei date,daca poti sa o sterge înainte ar fi bine.Au făcut astia din masinile noi nave spatiale,daca vrei sa pleci cu ea undeva te pui in genunchi si te rogi ca la sfintele moaste.....mai bine cu batranicile mostre ca nu fac mofturi si te duc la destinatie.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Exista filtru de motorina mai usor de schimbat decat cel de 1.4 tdi? Cu un patent pur si simplu indepartezi clemele de pe furtune scoti filtru vechi, il bagi pe cel nou si il fixezi cu clipsurile alea apoi bagi futunele si clemele la loc! Pui contactul de 2-3 ori si gata. Nu mai umpli nimic cu motorina. 3minute toata treaba!

Link to comment
Share on other sites

techmaster34

poate e asa cum zi la alea mici o fi filtrul mic dar ka 1.9 Tdi intra in filtru de motorină peste 350 ml de carburant deci tre tinut contactul de mai multe ori.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Salut! Cum vi se pare acest filtru de motorina după 2 ani si 25.000 km. A stat pe un 1.9 bxeIMG_20200703_095851.thumb.jpg.a1d9c42c28f3e88a2c2e9d7e4888e507.jpg

IMG_20200703_095859.jpg

Edited by beidaud
Link to comment
Share on other sites

Depuneri mari nu are, e negru in rest nu prea ai ce sa vezi, sa nu va mire de ce se duce axa cu came si iese biela prin bloc. Eu la Bxe de nou nu am schimbat uleiul mai tarziu de 12-14k. km. 

Link to comment
Share on other sites

Păi și eu la fel 12k km schimb uleiul cu filtrul de ulei. Filtrul de motorina îl schimb la 2 schimburi de ulei,adică 24-25 k km

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Pentru linistea mea, eu la 2.0 tdi bmm schimb si filtrul de motorina la fiecare 10 000 km pe langa ulei si celelalte filtre. Iar motorina bag numai de la MOL

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...
Xman_ghio

Salutare!

Ca sa nu mai deschid un topic nou: la un Touran 1.6 TDI 2017 vreau sa schimb filtrul de motorina, pe original. Cod: 5q0127177

L-am comandat online si a venit ok, dar nu are o-ring in cutie. Din pozele de pe net nu vad la nici unul (original sau OEM) poza cu o-ring.

 

Ma puteti ajuta sa imi spuneti daca acest model vine sau nu cu o-ring?

 

Multumesc anticipat!

5q0127177.png

Link to comment
Share on other sites

Xman_ghio

@EEXCALADE stii tu cumva daca la filtrul de mai sus trebuia sa fie oring in cutie sau modelul asta vine fara? Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

EEXCALADE

Nu are nevoie de oring

Link to comment
Share on other sites

Xman_ghio

Multu’

Link to comment
Share on other sites

  • Administrator
R_a_z_v_a_n

@Xman_ghioar trebui sa aiba cele 3 garnituri care vin pe suportul filtrului. 

 

LE: Mea culpa, am confundat cu filtrul de ulei. :(

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!