Jump to content

Lichid de racire


polo_mat
 Share

Postare recomandată

Salut, am o problema cu masina.... i-mi fierbe apa, termostatul l-am gasit pe deschis blocat si capacul avea rupt opritorul dinauntru si le-am schimbat dar apa tot fierbe... nu pornesc ventilatoarele decat daca apas pe butonul de la AC. Cateodata pornesc daca ma joc mult la caldura si la treptele de viteza de la caldura, prima data, inainte sa se strice tot la caldura am umblat si dupa 5 minute mi s-a aprins apa in bord, mi-a dat-o pe toata afara. Aveti idee ce poate fi? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare a fi lipsa recircularii lichidului de racire. Posibil sa fie desprinsi paletii de pe axul pompei de apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta sau termostat nou defect (usor de constatat, vezi dacă atunci cand fierbe motorul e fierbinte si radiatorul), termocontact defect (verifcare la fel), radiator colmatat, sonda temperatura defecta, sau cel mai rau garnitura chiulasa arsa. Toate sunt usor de diagnosticat, dar e vorba de masina din semnatura ta sau de un passat?

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai a zis omul deja ca a gasit termostatul blocat pe deschis. Orice masina ar avea tot pe aici sunt simptomele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate, de aceea nu am exclus pompa cu paletii rupti sau desprinsi de pe ax. Ideea e ca trebuie sa verifice daca radiatorul e fierbinte atunci cand fierbe apa. In caz afirmativ, inseamna ca pompa recircula lichidul de racire, termostatul nu e blocat, etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect. Problema e ca-i fierbea si cu termostatul vechi deschis. Daca nu e pompa este termocontactul. Nu cred sa fie dusa garnitura. Garnitura de chiulasa arsa sau corodata nu-i fierbe apa brusc in masa.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pentru raspunsuri dar am gasit problema:

termostatul l-am schimbat, am pus unul nou si am descoperit ca atunci cand reumplu instalatia cu apa/antigel tot nu porneau ventilatoarele si asta pentru ca desi apa era pana la semnul de pe vasul de apa nu era destula. Trebuia sa las masina pornita pana se incalzea bine 90~100, apoi sa o opresc si sa completez si tot asa pana cand instalatia era plina intradevar. Cred ca pornirea ventilatoarelor are legatura cu presiunea, altfel nu pot sa-mi dau seama dece nu porneau. Acum dupa ce instalatia e plina cu apa, ventilatoarele pornesc fara nici o problema si fara sa umblu in alta parte. ciudat nu? :))

Apropo am un polo variant 2001 1.4 16V AUA

 

Scuze ca am postat la Passat, nu mi-am dat seama.

Modificat de pustiu314p
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 years later...

polo 9N martorul clipeste...am inteles ca daca se curata mufa de contact se rezolva problema...am curatat cu spray de contact , cu hd 4o ca in recomandari pe youtube si ...nimic. Temperatura buna, merge totul normal dar martorul clipeste si mai si piuie. Mecanicul a recomandat schimbarea rezervorului...cca 65 lei. A zis ca martorul indica doar nivelul antigelului....da, la mine era la maxim.  Maine  ma duc la  el... reeeeevin .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 05.09.2022 at 13:36, Paladescu a scris:

polo 9N martorul clipeste...am inteles ca daca se curata mufa de contact se rezolva problema...am curatat cu spray de contact , cu hd 4o ca in recomandari pe youtube si ...nimic. Temperatura buna, merge totul normal dar martorul clipeste si mai si piuie. Mecanicul a recomandat schimbarea rezervorului...cca 65 lei. A zis ca martorul indica doar nivelul antigelului....da, la mine era la maxim.  Maine  ma duc la  el... reeeeevin .

Am shimbat rezervorul....nimic ..am schimbat senzor temperatura....nimic. Martorul se aprinde si fara motor pornit, doar cu contact pus. Am mers la un electrician....a verificat ambii senzori, a verificat daca mege ventilatorul, a scos borna la baterie pentru reset, a resetat prin calculator si........martorul se aprinde dupa cca 30 secunde.......Nu stiu ce are..... temperatura nu depaseste 90 grade si motorul merge bine .....offff......mai aveti vreo sugestie ???

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lipituri reci [pe placa ceasurilor de bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!