Jump to content

Lichid de racire


polo_mat
 Share

Postare recomandată

Salut. Sper sa nu mai existe topicul acesta. Am cautat si nu am gasit nimic. Problema mea e urmatoarea: am masina din semnatura de 4 zile, am cumparat-o noua. Azi am mers cu ea cam 15 km, am parcat-o la umbra si am pornit-o dupa vreo jumatate de ora. Cand am pornit-o s-a aprins indicatorul de lichid de racire, mentionez ca temperatura inca nu era ajunsa la 90. Am verficat nivelul lichidului, era pana la indicatorul "maxim". Am verificat siguranta, este in regula. Nici un zgomot sau miros suspect. Temperatura nu trecea de 90. Am pornit-o si am facut iarasi 15 km inapoi timp in care senzorul clipea in bord. Masina merge fara probleme. Am sunat la toate numerele de asistenta posibile, nu imi raspunde nimeni. Ce problema sa aiba? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut, aceeasi problema: de cand s-a racit vremea, dimineata la pornire imi apare in bord alarma lichid de racire temperatura ridicata sau nivel scazut. Rezolvarea logica era sa verific nivelul, care era la limita superioara a nivelului minim in vas - am completat cu g12 pana la limita inferioara a nivelului maxim insa problema nu s-a rezolvat. Alarma din bord apare dimineata cu motorul rece, niciodata cu motorul cald. Ce este de facut?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Fratilor, aveti garantie ???

Fuga la dealer ,sa le rezolve !!!

Nu umblati voi daca aveti garantie ca apoi voi o sa plangeti de ce nu va mai rezolva alte probleme mai grave !!!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci bundy! Nu am pus in practica experienta ta pentru ca nu s-a mai manifestat eroarea de cateva saptamani. Duminica trecuta insa am fost la munte si probabil ca peste noapte temperatura a fost mult mai scazuta ca in Bucuresti asa ca.. ERORR! :-) A mai trecut aproape o saptamana fara probleme dimineata insa la sfarsitul acestei saptamani o sa curat electrozii. Merci pentru sfat! Apropos, cand desfaci capacul cu filet al vasului de lichid la mine exista un dop sau sita in zona centrala - o armatura de plastic care impiedica accesul in interior - chestia aia iese usor? sau nu trebuie scoasa? stima..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu trebuie scoasa, ca tijele de care vorbesc se opresc desupra acelui plastic. Acela are rolul de a pastra cat de cat nivelul constant in vas la viraje sau franari cand lichidul se plimba in vas si ar putea genera erori.

Fratilor, aveti garantie ???

Fuga la dealer ,sa le rezolve !!!

Nu umblati voi daca aveti garantie ca apoi voi o sa plangeti de ce nu va mai rezolva alte probleme mai grave !!!!!!!

din 2006 nu cred ca mai are garantie. Omul a postat sa gasesca o rezolvare nu sa primeasca asemenea sfaturi de la tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bine zis bunndy.. garantie a avut ea, dar "a fost odata.." apropos de ce intrebam cu vasul de expansiune, desi problema pare (iar) ca s-a rezolvat - am dat cu spray de contacte la cupla aia a senzorului si am mai pus un pic de antigel in vas - totusi cand ziceai de curatat electrozii, te refereai totusi la terminatiile din interiorul vasului, cele care intra in contact direct cu lichidul? ca tot nu pot ajunge la ele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

salut la toti

sunt la al doilea polo pana in prezent .Nu va mai faceti probleme cu indicatorul de racire din bord.comletati cu antigel rosu g12 parca si este ok .

Daca porniti masina dimineata si va apare martorul in bord lasati-o 5min pornita,opriti-o si datii cheie din nou.

e o `` problema `` des intalnita la polo motorina ,nu va faceti griji, in primavara isi revine .

Va salut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,am un vw polo din 2003 1.2 si vreau sa va intreb la cat timp se schimba lichidul de racire ? Ca banuiesc ca se schimba la fel si senzorul......se poate masura intr-un fel densitatea ? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lichidul de racire nu se schimba, se completeaza, daca nivelul acestuia e sub minim. Se poate masura temperatura de inghet, cu un aparat in care se pune putin lichid de racire, la orice service autorizat si probabil si la alte serviceuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

in cartea masinii scrie ca se schimba lichidul de racire la 2 ani...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o poza si arata-ne si noua ca asa scrie la mine nu scrie !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu toata lumea trebuie sa justifice prin poza ceea ca crede(sau ceea ce a citi poate undeva dar a interpretat eronat),ca daca ar fi asa,cred ca ar trebui sa fie o groaza de poze pe forum.Sarind peste asta,mai trebuie schimbat si lichidul asta la un interval de timp,deoarece i se modifica proprietatile(in ani).De exemplu eu unul cred ca ar trebui schimbat la 6 ani,si exact asa am sa procedez.Banuiesc ca nu trebuie sa pun poza,la urma urmei e doar o parere pe forum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand faci o afirmatie trebuie s-o argumentezi. Daca nu ai cu ce, e doar parerea ta si nu are nici o relevanta. Daca pentru tine forumul e un loc de dat cu parerea, cred ca ai gresit adresa. Exista facebook, twitter sau alte site-uri de pierdut vremea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand faci o afirmatie trebuie s-o argumentezi. Daca nu ai cu ce, e doar parerea ta si nu are nici o relevanta.

Inseamna ca atunci cind un coleg posteaza o problema,iar dupa aceea urmeaza tot felul de postari din partea unor colegi,cum ca ar fi defect si aia si aia,sint tot fara relevanta.Nu cred ca toti cei care vor sa ajute si posteaza o afirmatie sint ingineri mecanici sau ingineri electronisti.Sint putini membri cu acest statut,comparativ cu numarul celor inscrisi pe forum(sper sa nu fiu inteles gresit).Iar daca am zis ca lichidul de racire ar trebui schimbat la 6 ani,e pentru ca asa m-a sfatuit un mecanic la service.Eu asa fac,iar faptul ca am afirmat acest lucru,nu ar trebui sa ma oblige la vreo justificare(de orice natura ar fi ea).In plus,consider ca un schimb de antigel la 6 ani,ca si cost,este nesemnificativ in comparatie cu cei care sint sfatuiti sa schimbe si "aia" si "aia" in incercarea de a rezolva unele probleme aparute la masina(ca sint destule postari de genul"am cumparat si una si alta,ce ma mai sfatuiti sa schimb?").Faptul ca sint mai "prost" informat,sau chiar sint prost in adevaratul sens al cuvintului,cred ca ar trebui sanctionat cu ceva de genul "fratioare nu mai posta,sau ia-ti liber" si ar fi suficient.De aceea,cred ca domnia ta fie a inteles gresit postul meu,fie eu nu am gasit maniera de a ma face prea bine inteles.Rog sa ma scuze moderatorii pentru acest post si pentru off-topic.Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, sa ramanem la subiect.

Ceva similar se discuta si pe tema schimbat/completat ulei cutie viteze.

Pana acum am verificat cam odata pe iarna temperatura de inghet si cum a iesit bine l-am lasat asa. De completat am completat acum 2 ani si de atunci nu a mai fost cazul.

Daca nu am probleme asa il las.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre uluiul din cutie si lichidul antigel nu scrie nici in ELSA la cat se schimba.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Am si eu o problema.. M-i sa aprins martorul de la lichid de racire.. Bun, am fost la carrefour, am luat antigel de la aral si am pus.. Era albastru iar eu un vasul de la antigel aveam roz.. Si acum am cam intrat in panica.. Ce e de facut ? Am un vw polo 9n din 2002 1.2 benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat ai pus ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam 400 ml

Pe sticla nu scrie G12 sau G11 ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa scrie ceva VWTL774C sau VWTL774D/F.Primul e normativul la g11 si al doilea normativul la g12.Exista si echivalentul la G12 albastru care se foloseste la anumite marci de masini.APROPO de discutia anterioara am vazut scris pe bidoanele anumitor fabricanti de antigel la g11 se recomanda schimbarea lui la 3 ani si la g12 la 5 ani sau in functie de referintele date de producatori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am ambalajul la indemana.. sa zicem ca am pus g11 .. ce se intampla acum ? trebuie sa schimb tot antigelul ? astept o parere de la un specialist .. nu vreau pareri de la neavizati. multumesc.

Modificat de skrantit
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stai linistit nu e nici o problema,e cantitate mica.Diferenta g12 -g11 consta in faptul ca primul nu contine silicati si compusi organici care duc la corodrea instalatiei de racire,si este special facut pt motoarele cu blocul de aluminiu.G11 are la baza etilglicolul si calitativ este mai zlabut si cu trecerea timpului componentele din sistemul de racire corodeaza.Mai nou de prin 2005 a aparut g12+ culoare spre violet care este si mai bun calitativ.

..

post-64586-0-82345500-1313085283_thumb.j

post-64586-0-43133600-1313085426_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut ... am si eu o nelamurire ... zilele acestea am observat ca lichidul de racire este sub minim cu vreun "deget" , nu imi pot da seama cum s-a pierdut atat, avand in vedere ca nivelul era la jumate dintre maxim-minim. Masina este un Polo 9N3 din 2007 cu motor 1.4/80 cp, benzina ... Nu am scurgeri pe traseu si nici garnituri defecte! Intrebarea mea este ... Se poate "consuma" lichidul de racire din cauza mersului subturat? ... Astept de la voi pareri si sfaturi ...

Multumesc!

Modificat de davides
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!