Jump to content

Indicator nivel combustibil


cosmin brici
 Share

Postare recomandată

trebuie verificat intai.....

 

1. sonda litrometrica din rezervor

2. cablajul pana in ceasuri

3. ceasurile 

 

in ordinea asta, zic eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salutare. am si eu probleme cu indicarea nivelului de motorina in bord. daca am peste 30L in rezervor imi indica full, ba gol dar fara sa se aprinda martorul. am verificat cablajul e ok, am scos sonda litrometrica, am pus contactul si am probat la rece, miscand cu mana plutitorul si asa functioneaza ok. sa loveasca plutitorul prin rezervor oare? mentionez ca e montata la semn-sageata...pareri, sfaturi? am citit toate paginile...dar nu sunt lamurit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut. am un golf 4 sdi, achizitionat de o luna. de curand am constatat ca nu imi scoate nici un sunet atunci cand se aprinde becul la carburant, iar cand s-a aprins nu fac mai mult de 20 de km si se opreste, nemairamanand deloc motorina pe furtune. ce credeti ca este de facut, fara a-mi spune ca nu trebuie sa mai ajung pe rosu.

am alimentat cu 5 litri de motorina si s-a stins becul, ceea ce ma face sa ma gandesc ca atunci cand s-a aprins ori erau mai putini de 5 litri desi nu este normal, iar acul a trecut de un sfert de rezervor.

multumesc anticipat

Modificat de conty
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Daca ma puteti ajuta, va rog...

Golf 4, 1.9 TDI- ALH,

am o problema cu acul de la combustibil, in curbe(in special daca sunt bruste), imi scade acul la motorina cam cu un segement si pe urma isi revine destul de rapid. Am zis clar este de la flotor, am scos toata pompa afara si nu are nimic, lucru facut de mecanic, nu de mine. Nu stie nici el ce are, a verificat pinii calburi, ce se putea mai repede, dar nimic, pompa zice ca i in regula. 

Este extrem de enervant cand de apropii de rosu si la orice curba suna (te avertizeaza) ca si cum ai fi pe rosu pe urma usi revine. Daca masina sta sau merge drept arata perfect nivelul. .

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca e normal sa-ti faca asa pentru ca aici intervine gravitatia si motorina daca mai este putina se plimba de colo colo prin rezervor atunci cand urci un deal sau iei o curba mai stransa si cand se intampla asta flotorul scade si el si de aia se aprinde becul.

Daca spui ca atunci cand esti pe plan drept arata totul normal asta este raspunsul. Deci masina nu este defecta si nu cred ca ai motiv de ingrijorare. Parerea mea!

Modificat de mariusmoraru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O am de peste un an si nu a facut asa. Este logic ce spui, dar aum se plimba acul prea tare, aproape un sfert de rezervor la o curba serioasa. Oricum ms de interes!


O am de peste un an si nu a facut asa. Este logic ce spui, dar aum se plimba acul prea tare, aproape un sfert de rezervor la o curba serioasa. Oricum ms de interes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

long nu-ti scade si la accelerari bruste/franari?

iti merge vitezometrul?

 

OK m-am edificat ai postat in 5 locuri... practic aceeasi problema. Cat timp nu merge vitezometrul asa face acul de la rezervor, verifica/curata mufa de la odometru, verifica si refa cablajul daca este cazul. In 99% din cazuri se intrerupe cablul/contact imperfect in mufa si odometrul functioneaza ok.

Modificat de guppster
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da si la accelerari bruste sau franari bruste. Nu mi merge nici vitezometrul, a cedat cu cateva zile inainte de acul combustibilului. Tocmai ce am facut un alt topic cu problema vitezometrului. Cand pun contactul se ridica cativa mm, pana la 0 km/h, dar in mers ramane pe 0. In rest tot bordul functioneaza, ms!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms foarte mult, apreciez timpul acordat. Cu prima ocazie ma pun pe treaba. O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Stie cineva cum se "calibreaza" pozitia sondei din rezervor? Daca e intr-o pozitie, indica intr-un fel in bord, daca e intr-o alta pozitie, indica in alt fel. Pe mine m-a mancat undeva sa umblu la ea, si acum nu mai stiu daca am pozitionat-o corect. Teoretic, ar arata bine cata motorina am, dar practic cam stau ca pe cuie ca nu sunt sigur. Sunt ceva semne? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt.O sageata deasupra pompei(pe langa furtune) si un semn pe caroserie(o ridicatura de aprox un cm lungime).pt a observa pe cea din urma trebuie curatat bine locul

O sa o observi apoi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu un golf 4 tdi si din greseala am atins acul de la combustibil si cand e oprita masina nu mai sta la pozitia zero cade sub pompa, ce e de facut in aceasta situatie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

sa il repozitionezi - si sa faci o recalibrare cu ajutorul VCDS-ului, ca sa il pozitionezi unde trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,


 


La masina din semnatura mi s-a stricat pompa de motorina din rezervor. Am cumparat de la dezmembrari una sh, dar cu un cod diferit dar compatibil. Originala avea 1K0919050Q, iar ce am pus acum 1K0919050D. Masina merge ok insa indicatorul de combustibil sta pe 0. Am aliniat sageata de pe pompa cu cea de pe rezervor, plutitorul se misca liber nu este spart sau ceva.


Desi acul indicatorului de combustibil este pe 0 masina nu arata simbolul de rezervor gol ceea ce ma face sa cred ca totusi litrometrul merge dar cumva nu e sincronizat cu ceasul din bord fiind alt cod al pompei.


 


Ce credeti ca as putea sa ii fac ?


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai verificat cati pini are senzorul la pompa originala si la pompa ta - e posibil sa difere modelul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Salut,

 

La masina din semnatura mi s-a stricat pompa de motorina din rezervor. Am cumparat de la dezmembrari una sh, dar cu un cod diferit dar compatibil. Originala avea 1K0919050Q, iar ce am pus acum 1K0919050D. Masina merge ok insa indicatorul de combustibil sta pe 0. Am aliniat sageata de pe pompa cu cea de pe rezervor, plutitorul se misca liber nu este spart sau ceva.

Desi acul indicatorului de combustibil este pe 0 masina nu arata simbolul de rezervor gol ceea ce ma face sa cred ca totusi litrometrul merge dar cumva nu e sincronizat cu ceasul din bord fiind alt cod al pompei.

 

Ce credeti ca as putea sa ii fac ?

 

Poti monta litrometrul de la pompa ta la cea cumparata si o sa mearga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Placuta de la litrometru are 3 fire cu 3 mufe mici (papuci) care fac contact pe ea. Din pacate dispunerea contactelor pe cele doua placute e total diferita si nu pot sa o montez pe cea veche. Am mai incercat sa montez suportul cu tot cu flotorul acela dar la fel e total diferit mecanismul de prindere si nu am putut. Ca si gradatie cele doua placute nu sunt la fel iar gradatia de pe cea noua e mai curbata un pic cred ca are mai multi pini.

 

Sunt curios de ce merge totusi partea cu rezervor gol corect ? Credeti ca e posibil daca ma uit pe ea cu VCDS sa arate bine si pe urma sa modific acul din bord la cat arata ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai verificat cati pini are senzorul la pompa originala si la pompa ta - e posibil sa difere modelul.

 

asa cum ti-am zis mai sus... sunt modele diferite. Nu ai ce sa rezolvi din VCDS, din pacate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, revin cu problema de mai sus, poate ajut pe cineva care aceleasi simptome ca si cele pe care le am avut eu. Indicator vitezometru nefunctional iar cel de la combustibil fluctueaza. Baietii de aici m au sfautit bine cu reparatia, doar ca n am avut timp sa ma bag sub capota, dar minunea este ca s a reparat de la sine si anume... am oprit si pornit motorul in mers pt o alta chestie si pe urma am constat ca bordul imi functioneaza perfect si merge asa de exact o luna. Am scapat, probabil a fost un soc si a refacut mufa contactul acuma sa vedem si cat tine :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, daca revine stii unde sa repari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut! Am si eu un Golf 4 ALH 2001 si dupa ce am ramas de doua ori fara motorina mi-am dat seama ca indicatorul nivel motorina ramane blocat deasupra liniutei rosii. In rest functioneaza corect, scade exact cum se consuma motorina. Si nici BC-ul nu imi arata mesajul "BITTE TANK". Am pus o poza cu pozitia unde ramane blocat acul. Nu sunt ceasurile de la ALH, este luata poza de pe net. Unde sa verific mai intai: in rezervor sau in bord? Mersi.

post-157969-0-87189200-1441644928_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un output test pe ceasuri este elocvent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand opresti contactul, revine unde trebuie ?

 

daca indicatorul este calibrat - nu ai umblat la el - atunci verifica sa nu fie strambat suportul plutitorului - sarma pe care vine acesta....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Sa va povestesc patania mea, poate ajuta pe cineva.

 

M-a pacalit indicatorul, am ramas fara motorina pe autostrada, desi indicatorul arata putin sub jumatate.

 

Am desfacut, si am curatat traseele pe care mege cursorul plutitorului, era acoperit de o mazga neagra, ca dealtfel tot corpul pompei.

 

Acum arata bine, sa vedem daca va scade corespunzator.

 

Cu stima

Vali

 

post-38711-0-97451500-1444489545_thumb.j

post-38711-0-52956800-1444489581_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!