Jump to content

Sonda lambda


lbanias
 Share

Postare recomandată

Discutii inutile - Sire. Fara o scanare, n-ai decat sa inlocuiesti o gramada de piese (daca-ti convine asa). Probleme de genul celei pe care ai semnalat-o, nu au o singura cauza ... ci mai multe. In ritmul asta, iti urez SPOR la schimbat de piese si sa ai noroc s-o nimeresti cat mai repede pe cea cu probleme. :icon_cheesygrin:

Nu am inteles a doua eroare, P1118, Heater circuit open, inseamna rezistenta de incalzire a sondei arsa, intrerupta? Poate sa fie doar un fir rupt?
Poate sa fie si un fir intrerupt dar... cred ca te amagesti singur :rolleyes: .BAFTA! :icon_bounce:
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut probleme cu becul ala nenorocit, am schimbat sondele, iar s-a aprins, s-a stins, reaprins,stins etc, masina mergea normal pana in ziua cand s-a reaprins a 4-5 oara, a inceput sa tremure la relanti, nu mai avea putere, nu prea mai trecea de 2500-3000 rpm. Am fost din nou la service, verdictul, o bobina de inductie arsa. Am schimbat-o acum merge perfect, becul e stins dar, cand conduc, mai mult cu ochii pe bord sunt sa vad daca se reaprinde "elicopteru" ala blestemat. Se poate cumva ca pana in momentul cand se strica de tot o bobina de inductie, aceasta sa nu functioneze normal si sa se aprinda becul ala. Sau bobinele alea nu pot functiona decat bine sau deloc?

De cand caut o masina cu acelasi motor.Am avut si eu check engine aprins.am testat-o cu vag-ul,am demontat sonda Nox de sub masina si intr-adevar rez.de incalzire era intrerupta.Alta sonda am gasit greu dar am scapat.Si motoru meu mergea in trei la relanti dar in turatie functiona normal incepusera sa bata si culbutorii singurul remediu:180-185km/h in cateva reprize si gata.Altfel baietii din service ma asteptau cu drag sa-mi faca supapele din chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discutii inutile - Sire. Fara o scanare, n-ai decat sa inlocuiesti o gramada de piese (daca-ti convine asa). Probleme de genul celei pe care ai semnalat-o, nu au o singura cauza ... ci mai multe. In ritmul asta, iti urez SPOR la schimbat de piese si sa ai noroc s-o nimeresti cat mai repede pe cea cu probleme. :icon_thumright:Poate sa fie si un fir intrerupt dar... cred ca te amagesti singur :P .BAFTA! :lol:

la scanare nu mai am nici o eroare nimik.de asta am intreb si eu. ce altceva poate sa fie .?si tot ce mi`a dat pana acum eroare la tester am inlocuit si nu mai am nici una acuma deci ...nu e nici o discutie inutila...caut pe cineva care poate a mai avut o problema ca mine si stie care e cauza.pare rau ca nu esti u acela.bafta in continuare;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_thumright:Poate sa fie si un fir intrerupt dar... cred ca te amagesti singur ;) .BAFTA! :RO flag:

As putea taia cele 2 fire care ajung la rezistenta sondei si sa pun in locul acesteia o rezistenta egala cu ea, sa pacalesc ECU? In acest fel sonda se va incalzi natural si nu ma deranjeaza ca va intra in functiune mai tarziu, merg la masurat noxe dupa o forja in prealabil, macar sa nu se mai aprinda MIL. :angry: Daca nu se poate, de unde sa iau alta sonda, de la volksparts?

Modificat de Senna
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la scanare nu mai am nici o eroare nimik.de asta am intreb si eu. ce altceva poate sa fie .?si tot ce mi`a dat pana acum eroare la tester am inlocuit si nu mai am nici una acuma deci ...nu e nici o discutie inutila...caut pe cineva care poate a mai avut o problema ca mine si stie care e cauza.pare rau ca nu esti u acela.bafta in continuare;)

Clapeta de acceleratie a fost curatata si adaptata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapeta de acceleratie a fost curatata si adaptata?

inca nu deaia asta vreau sa fac maine sa vad pt ca m`am gandit la asta cand am mai citit pe forum de altii la care aceasta era problema si cand am vazut ca motorul meu pe lok cateodata se tureaza singur ca si cum l`as accelera eu si creste si consum si dupa ce il turez in peste 5000 de ture revine la normal .Curatarea clapetei se face in orice service? Ai idee cam cat ar mai costa si asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curatarea nu este o mare filozofie; teoretic, ai putea s-o faci si tu dar, cu atentie. Mai ai nevoie de Vag-Com/VAS pentru adaptare. Cat costa in service... nu stiu.

Citeste si ACEST TOPIC, poate te mai lamuresti? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi :) urmatorul lucru care il fac e sa curat si sa adaptez acceleratie;) ms si bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut.

Am si eu o problema asemanatoare cu sonda lambda(cred). Imi apare martorul pe bord insa alte simptome nu am. Dupa o oprire a motorului de aprox. 10 minute nu s-a mai aprins vreo 3 zile. S-a aprins din nou. Am schimbat tipul motorinei (premium de la OMV) si am pus si un aditiv de motorina.Azi dimineata s-a aprins din nou dupa 2 zile. Nu am ajuns inca la un scanner VAGCOM. Precizez ca 98% din alimentari le-am facut de la OMV cu motorina Sprint(cea mai ieftina) .Am inteles ca marorul din bord se aprinde si la alte erori nu numai la sonda defecta?

Vad ca s-a discutat numai de motoare pe benzina. La diesel o fi alta problema?(motor 1,9TDI-PD, AXR din 2004, euro 4)

astept o sugestie

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te referi cumva la masina din semnatura? Ai brevetat sonda lambda pe acest motor? :lol:

Spre final,ti-ai cam dat seama despre ce este vorba :) .

Cum bine spuneai... incearca o scanare si vezi care este problema. :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca sonda lambda isi cam face de cap. Am observat ca daca stau in trafic, abuteiaj si merg cu a intaia, frana, a intaia frana ceva vreme se aprinde frumusel in bord martorul de "Avertizare gaze de evacuare"(un motoras). Ei bine masina merge la fel ca inainte, nu se simte nici o diferenta. Astazi dupa ce-am stat o ora in colana de masini, martorul fiind aprins de vreo cateva sute de km, am observat cum incepe sa clipeasca apoi la deplasarea masinii se oprea..stationam, iar clipea si tot asa. :blink:

Citind in cartea tehnica spune:"Clipeste: atunci cand prin procesul de ardere se poate defecta catalizatorul". Buuun..dupa ce-a facut asa de cateva ori motorul a inceput sa tremure si sa se balbaie in ultimul hal. Mai ca murea. Am zis ca e clar s-a defectat si prima sonda. Trebuia turat ca sa reusesc sa ma deplasez. Opresc motorul aproximativ 15 secunde..repornesc si isi revine..nu mai tremura..turometru la 850rpm. :lol:

La ce sa ma astept? Cat de grav poate fi? Stiu ca la toate un test cu VAG-Com ar fi cel mai edificator. Problema s-a mai manifestat si in trecut dar fara clipiri de martor si s-a rezolvat de la sine daca pot spune asa: s-a stins dupa o vreme singur. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maine fac si eu o verificare cu vagcom-ul...dar pana atunci nu mai am rabdare si va intreb: e dusa sonda lambda daca am o crestere de consum (de ex azi pe A2 am mers cap coada 100km/h si mi-a dat 6,6%,in mod normal aveam la viteza asta cu cel putin un litru mai putin)???

Modificat de garfield
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era sotia la volan, prima oara cand punea mana pe masina dupa ce si-a luat permisul. La un semafor, i s-a oprit motorul de vreo 10 ori (credeam ca ridica piciorul prea repede de pe ambreiaj, dar de fapt masina era intr-a 3-a) cand am vazut ca s-a aprins EPC-ul, dupa care s-a aprins si "lampa de avertizare gaze de evacuare". Imediat am trecut eu la volan si in cativa metrii s-a stins EPC-ul, dar nu si celalt bec, cu toate ca am mai mers vreo 10 Km si cu 2 opriri de cca 10-15 min.

Este posibil ca becul sa fi ramas aprins in urma unei erori inregistrate, iar o data cu stergerea acesteia sa se stinga, sau chiar s-a bulit ceva. Ma gandesc ca de la atatea opriri si porniri au rezultat ceva gaze nearse care sa influenteze.

Multumesc,

L.E. Mentionez ca motorul se comporta normal.

Modificat de Vizitatoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine cand se manifesta motorul cu tremurat, oprit si clipea check engine , a fost o bobina de inductie arsa. verifica si aspectul acesta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul nu se oprea din cauze tehnice ci pentru ca incerca sa plece cu a 3-a de pe loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a stins becul singur dupa mai multe drumuri, deci a fost ceva temporar, probabil de la gazele nearse ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

offf...:icon_thumleft:(( mi se aprinde si mie martoru ala de bord cu sonda lambda si cu ce mai e el!:hainoroc:((tremura masina ca si cand nu ar intra destula benzina in ea!senzoru ala se poate aprinde si din alte cauze sau numa din cauza sondei?citisem pe net ca e 1000 E o sonda dinaia!ce credeti ca poate avea?se poate repara sonda sau trebuie cumparata alta?si de la ce mi se trage macar sa shtiu sa nu mai rpt grseala...metinonez ca am venit cu masina din germania si am schimbat curea distributie , filtrele , ulei chiar daca nu era nevoie inca ...dar am zis sa fie stas!benzina bagam fara plumb de 95!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
citisem pe net ca e 1000 E o sonda dinaia!

O sonda lambda ? :icon_thumleft:

Cred ca ai pus un 0 in plus acolo ...

Parerea mea ! :hainoroc:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu nu...stai k , caut linku si daca il mai gasesc il pun aici! m`am speriat de numa numa :D(!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

yupiii am fost la service si nu e sonda! e bobina de la bujia cu nr3!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok ms de raspuns ...sper sa ma ajute...pai eu am pus de 95 ca imi arata acolo pe capacu de la rezervor...si ce`l ce mi`a aduso din germania si a mai circulat cu ea mi`a spus ca tot de 95 a bagat in ea....cea de 100 nu are cifra octanica prea mare incat sa imi arda pe acolo? sau ii bien sa bagi constant tot asja?

descarca manualele puse de aryes pe forum

acolo scrie ca daca pui benzina cu cirfa octanica mai mare decat cea indicata, nu exista limite in ceea ce priveste acea cifra...doar ca motorul nu va avea performante mai ridicate

problema e cand pui benzina sub cifra octanica recomandata

eu recomand tuturor posesorilor de golf 4 benzinar sa alimenteze cu benzina de cel putin 98...pt. ca la noi cifra octanica afisata la pompa nu este cea reala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aualeu...am venit azi de la service si nu au ashtia bobina :P((((((((((! si au zis ca comanda din germania! da numa asptamana viitoare si vine in vre`o saptamana!!!deci dureaza ceva! nu stie cineva de unde sa imi cumpar din romania?cat mai rpd?va rog frumos ca imi trebuie :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine a inceput sa clipeasca martorul din bord concomitent cu mersul neregulat al motorului.In ultimele 2 saptamani am mers doar prin oras.E posibil sa fie infundat catalizatorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic:(((( am schimbat bobina aceea atunci si acuma am fost la servici ca iara mi s`a aprins martoru de bord...si ca sa vezi...mi`au zis aia ca iara mi s`a ars o bobina! si mi`au zis si de sonda lambda ca e imbatrinita!!! de la ce poate sa mi se arda bobinele????ca eu shtiam ca alea nu se ard asa des?adica hai se arde una...da deja mi s`a mai ars una intr`o saptamana !!! nu shtiu care e cauza....am sa schimb si sonda poate de acolo mi se trage da nush ce sa zic!!!ce parere aveti?de la ce se ard bobinele alea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stie nimeni d c s`au ars bobinele?ce motive ar avea?se poate de la sonda?ca eu shtiam ca o bobina teoretic nu are cum sa se arda!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!