Jump to content

Sonda lambda


lbanias
 Share

Postare recomandată

E sonda 1, inainte de catalizator.

Modificat de liviu.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima sonda este B1 S1...shitch ul pedalei de frana ar cam da semne de oboseala...la egr incearca o adaptare daca nu reuseste il reciclezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda 1, switch pedala, de schimbat, EGR curățat și vezi după aia. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate sonda lambda 1 la un golf 1.4 AXP sa cauzeze un relanti neregulat ?

sapt trecuta cand am parcat masina, la relanti dadea sa moara, scadea sub 600-500rpm, ziceai ca nu are benzina pe teava :)

a doua zi a pornit fara probleme, i-am facut o scurta diagnoza si in afara de celebrul "EGR No Divergence" care imi apare de mult timp

mi-a aparut si S1 B1 No Activity, am sters eroarea, de atunci n-a mai aparut, dar totusi zic ca relantiul nu pare sa fie la fel, bordul arata 0.5l/h dar turometrul se misca usor in intervalul 800-900rpm

de schimbat nu e problema, am vazut ca e 350 lei sonda 1, si pozitia nu e grea de schimbat
dar ma gandesc ca poate nu asta e cauza acum
masina merge fara probleme, trage, de consumat nu am observat ceva diferit.. dar la relanti nu mai sta fix acul de la turometru :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aa desigur, nici nu ma gandesc la ceva universal :)

anul trecut am schimbat singur sonda lambda 2, ca tot se aprindea la diagnoze si am zis.. hai ca nu`i o avere, am luat pe bosch dupa codul OEM

imi poate confirma cineva daca a schimbat sonda lambda 1 pe bosch la 1.4 AXP 2002 codul ar fi: 0 258 007 351

nr poli: 5
lungime totala 1510 mm ?
(atat de lunga este firul ?? ca la mine vad ca sonda intra in galerie, si apoi mufa e pe cutie si deci maxim 500-600mm ar fi de cablu)
 

https://www.autokarma.ro/piese-auto-vw-golf-iv-hatchback-1j1-1997-2005-1-4-16v-55-kw/formare-amestec-auto-senzor-sonda/sonda-lambda-0-258-007-351-bosch?manufacturer_filter=75&name_filter=Sonda lambda&grupa_produse=VW GOLF IV Hatchback (1J1) (08.1997 - 06.2005) 1.4 16V%2C 55 KW&grupa_order=1

Modificat de trust_24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat sonda S1, dar relantiul tot mai danseaza subtil intre 700-800 rpm la relanti :(
EGR-ul mai apare pe diagnoza cu intermitent pe divergence... dar stiam ca EGR-ul nu functioneaza la relanti si la turatii mari... sau ma insel ?

in rest:

- clapeta curatata asta vara, m-am uitat la ea si acum si e ok

- bujii schimbate asta vara cu fise cu tot

- senzor turatie G28 schimbat anul trecut

- regulator benzina tot anul trecut

ma gandesc la bobina de inductie, la 1.4 AXP e una singura si cred ca e originala, masina are 17 ani dar numai 142.000 km reali

 

Modificat de trust_24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te inseli...daca e blocat pe deschis partial , iti da cu virgula...

Curata bine si vezi ce iese...

Daca nu ai erori de aprindere ce te iei de bobina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eh ma iau din principiul "ca e batrana" :D

am sa incerc sa curat si EGR-ul, poate reusesc fara sa-i scot mufa, n-am facut vreo adaptare cu vagcomul meu vechi 409

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da-L jos și curata cum trebuie... Caută pe cineva care știe... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

#ca feedback pentru alti colegi

am curatat EGR-ul sambata, nu era extrem de murdar, dar erau ceva depuneri, masina are 140.000km si vreo 17 ani :D
mai multe depuneri am gasit pe teava care intra in clapeta de acceleratie.. acolo era ceva calamina si depuneri pietrificate

am curatat egr-ul bine, clapeta de acceleratie (fara sa decuplez mufa) teava de la egr catre clapeta si baza clapetei unde intra si returul de la canistra de carbon

rezultatul m-a uimit, nu mai tremura la relanti, si nici erori de EGR nu mai am :P
sincer nu ma asteptam, ma gandeam ca la vechimea ei, oricum trebuie alt EGR nou

timp de lucru: vreo 2 ore (la AXP ai de demontat carcasa filtrului de aer, tubulaturi, clapeta acceleratie), si un spray de 20 lei de curatat carburatoare

am incercat sa adaptez EGR-ul accesand in VAGCOM-ul meu 409, campurile 074 din meas blocks, dar acolo nu exista nimic legat de EGR, ci erau 3 campuri cu 3 voltaje si mai departe nu era nicio functie de adapt EGR.. oricum eu am dat borna jos inainte sa ma apuc de treaba, si nici n-am fortat EGR-ul la curatare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Intrebare intrebatoare, nu am incercat, dar: se pot schimba sondele intre ele? difera? cea de dupa catalizator sa se puna in locul primei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda 1, la evacuare, trebuie sa indice tot 0.45 ~ ? nu gasesc nicaieri in tester sa o citesc, am gasit doar ceva cu wide range current in mA, si e -0.01ma , ma gandesc ca nu citeste bine si imi da aiurea valorile fuel trim, ca sa dea dracii daca ii dau de cap, azi am schimbat senzor map degeaba.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda 1 este senzor de oxigen si cele de generatie noua functioneaza diferit ,pentru ca sunt senzori de banda larga si citesc cantitatea exacta de oxigen din gaze. Cele de generatie veche stiau doar minim si maxim .Sonda 2 dupa catalizator masoara eficienta catalitica.NU se pot interschimba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă ai tigaie după 2001 sonda 1 e uego cu 5 fire, sonda 2 e cu 4...

Schimbă sonda 1 dacă e bulita și lasa combinațiile... Pe dedicată nu universală... 

Sau ia-ți o bicicletă :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

romeosebastian

Salutare tuturor, am o problema la un golf 4 1.6 16V BCB,imi apar la un interval de 1-2 sau chiar trei saptamani eroare pe sonda lambda.Din cate sa sobserva sunt erori diferite.Trebuie inlocuita sau ii intrerupt cablajul?Care din cele doua sonde este?Sonda din fata radiatorului vad ca este schimbata,asa am cumparat masina din Germania,sonda de la esapament este veche.Masina are montata instalatie GPL de 20mii Km.Un sfata va rog frumos.Multumesc.

Golf sond 2.jpg

Golf sonda.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica mufa și cablajul... Șanse mici dar sunt... 5% :)

Uzual e sonda dusă. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Am un Golf 5 din 2007 , 1.6 Benzina achizitionat nou. In prezent masina are 100.600 km si in urma cu 2 saptamani am segmentat motorul deoarece pe un piston avem compresie la jumatate si masina manca ulei urat de tot mai ales la drum lung, stricand si schimband bujia de la pistonul 4 o data pe luna din cauza depunerilor de ulei, costum ajungandu-ma la 5000 de lei deoarece a fost schimbat absolut tot  in motor.Din pacate sonda lambda 1 nu am schimbato si va rog sa-mi confirmati daca erorile din poze (care apar aleator sau toate) sunt din aceasta cauza si daca locatia sondei este cea din poza.In prezent masina merge bine cu exceptia erorilor de pe OBD2 si a relantiului care cateodata oscileaza...

Multumesc anticipat.

Erori.jpg

S1 B1.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog sa mai imi spuneți de cat trebuie să fie cheia specială de desfacere a sondei pentru acest tip de mașină? 

Și dacă pornirea ventilatorului foarte des de racire a radiatorului, chiar și iarna se datorează tot problemelor cu sonda lambda 1...

Mulțumesc anticipat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cheia este de 22 ,nu cred ca mai sunt si alte dimensiuni. Daca a consumat ulei motorul, e posibil sa fie afectat si catalizatorul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara.

ma ajuta si pe mine cineva cu doua coduri de eroare la lupo 1.4 (44kw)

17526 si 16525 , tester delphi

multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 3/11/2019 at 11:29 AM, danny22tm said:

Salut,

Am un Golf 5 din 2007 , 1.6 Benzina achizitionat nou. In prezent masina are 100.600 km si in urma cu 2 saptamani am segmentat motorul deoarece pe un piston avem compresie la jumatate si masina manca ulei urat de tot mai ales la drum lung, stricand si schimband bujia de la pistonul 4 o data pe luna din cauza depunerilor de ulei, costum ajungandu-ma la 5000 de lei deoarece a fost schimbat absolut tot  in motor.Din pacate sonda lambda 1 nu am schimbato si va rog sa-mi confirmati daca erorile din poze (care apar aleator sau toate) sunt din aceasta cauza si daca locatia sondei este cea din poza.In prezent masina merge bine cu exceptia erorilor de pe OBD2 si a relantiului care cateodata oscileaza...

Multumesc anticipat.

Erori.jpg

S1 B1.jpg

Totusi...mai gasim ajutor pe forumuri ...macar pentru munca cu editatul pozelor :) 

Tremuratul la relanti,  scaderea si urcarea din cand in cand a turatilor...se datoreaza tot aceste sonde lambda ?

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!