Jump to content

Sonda lambda


lbanias
 Share

Postare recomandată

Ma gandeam si sa dau bornele jos pt 15 min poate poate...

Engine/adaptation/00-reset factory default.. poti sa-mi zici te rog ce face?

Din pacate am o clona si n-am voie pe net :bom: :icon_redface:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Face reset la toate adaptarile... inclusiv LTFT STFT etc...

S-a inventat firewall-ul mosule...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat reset si degeaba

Apar aceleasi erori 16555 si 16514

E normal ca pe contact pus martorul de la sonda lambda sa stea aprins?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care e martorul de la sonda ?:)

Check-ul se stinge dupa ce poreste motorul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Check engine---si ramine aprins si la multe alte erori nu numai de sonda lambda....

In mod normal se stinge dupa pornirea motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa ai 4 martori daca esti doar cu contactul pus, care dupa o vreme raman 3. Intr-adevar, Pompa aia care se numeste Check Engine se aprinde pentru orice problema la motor semnalata de ECU. Toti senzorii, rateuri si toate celelalte chestii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

irimia ciprian

Numãr VAG: 036 906 032 P

Componenta comandatã: ME7.5.10 3547

Codare: 00031

Atelier: WSC 00000

2 coduri de defecte

17526 - Bank1-Sonda 2 circuit încãlzire: întrerupt

P1118 - 35-00 - -

16525 - Bank1-Sonda 2: circuit încãlzire defect

P0141 - 35-00 - -

Gata de funcþie: 0000 0000imi spune si mie cineva ce e cu aceste coduri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam poti sa te ... in sonda 2 de dupa catalizator...are circuitul de incalzire defect...poti verifica mufa sau firele, dar slabe sanse...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat sonda lambda 1 pe original 720 ron si a disparut eroarea dar masina tot prost merge....ce sa mai zic...m-am bucurat foarte putin de masina asta

Multumesc pt. ajutor, fara forumul asta e rau, la reprezentanta nu ai cu cine discuta mai ales daca nu ai erori te considera nebun.

Modificat de R&W
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da-i reset : engine-adaptation-00

Sau mergi o bucata de vreme si s-ar putea sa-si revina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, i-am dat si ciudat dupa pornire a luat-o razna in sus pe la 1500 rpm si fluctua+EPC aprins in bord, am oprit si la a doua cheie si-a "revenit". Speranta moare ultima...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

irimia ciprian

Adresa 01: Motor Eticheta: ROJ\036-906-032-AXP.lbl

Numãr VAG: 036 906 032 P

Componenta comandatã: ME7.5.10 3547

Codare: 00031

Atelier: WSC 00000

5 coduri de defecte

17526 - Bank1-Sonda 2 circuit încãlzire: întrerupt

P1118 - 35-00 - -

16525 - Bank1-Sonda 2: circuit încãlzire defect

P0141 - 35-00 - -

18010 - Clema 30 tensiune prea micã

P1602 - 35-10 - - - intermitent

16792 - Potentiometru -G212-pt. recirculare gaze evacuare: semnal prea mare

P0408 - 35-10 - - - intermitent

18058 - Bus de date tren rulare lipsa semnal de la: modul bord

P1650 - 35-10 - - - intermitent

Gata de funcþie: 0010 0001

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 03: ABS frâne Eticheta: ROJ\1C0-907-37x-ESP-F.lbl

Numãr VAG: 1C0 907 379 E

Componenta comandatã: ESP FRONT MK60 0104

Codare: 0011266

Atelier: WSC 31414 615 1234567

2 coduri de defecte

01423 - Senzor acceleratie laterala -G200-

008 - semnal implauzibil - intermitent

01423 - Senzor acceleratie laterala -G200-

012 - Defect de circuit electric2 coduri de defecte

00532 - Tensiune alimentare B+

07-10 - Semnal prea mic - intermitent

01299 - Interfata diagnoza pentru bus de date-J533-

49-10 - Nu este comunicare - intermitent

imi spune si mie cineva ce probleme mai am? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sterge-le si vezi care din ele mai apar...

Multe sint intermitente...pot fi vechi stocate din varii cauze...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut.

@R&W -> mai trebuie sa adaptezi clapeta si egr, atata s-a discutat pe forum, ca e f simplu sa gasesti, trebuie doar sa cauti.

@irimia ciprian -> iti trebuie un mecanic si un electrician, care sa stie sa repare volkswagen; dupa cum poti si tu sa-ti dai seama, fara sa fii specialist, la tine sunt defecte multiple; probleme ar fi asa: sonda lambda 2 (cea de pe catalizator), egr (recircularea gazelor, pe scurt), senzorul g200 (de acceleratie laterala, de la ESP -> sistemul electronic de stabilitate, tot pe scurt) si un defect de comunicare cu interfata de diagnoza -> care sunt intermitente si s-ar putea sa nu mai apara dupa ce le stergi; dar daca mai apar, nu are sa fie deloc usor ca sa rezolvi problemele fara un electrician bun, ca poate e vorba doar de "firaraie" si atunci degeaba schimbi tu piesele respective.

Numai bine.

Modificat de h0m3s1ck
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pun si eu o intrebare, poate de Bula: sonda B1 S2 este pozitionata cumva in fata, la motor? Daca nu, unde exact? Trebuie sa o schimb si sincer nu stiu pe care trebuie sa o cumpar (nu stiu care e, cea inainte sau dupa catalizator). Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

B1 S1 e cea din inainte de catalizator S2 e cea de dupa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti va rog sa ma ajutati si pe mine !

am erorile astea :

2 Faults Found:

17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2: Open Circuit

P1118 -- 35-10 - - - Intermittent

16526 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S3: Malfunction in Circuit

P0142 -- 35-00 - -

am schimbat sonda 2 cea dupa catalizator

si imi da aceasi eroare, intai prima si dupa un drum apare si a doua asa facea si pana acum

am masurat firele care duc spre ECU si imi da la 2 fire voltajul bateriei si la celelalte 2 ,0.4V si daca accelerez tot asa ramane

deci intrerupte nu sunt dar ce sa fac?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Legat de ce trebuie sa masori, are sa te lamureasca mai bine @Moog, dar cand accelerezi, dupa ce incep sa lucreze sondele (adica dupa ce se "incalzeste" tubulatura de la evacuare si sondele lambda), trebuie sa varieze ceea ce citesti (in functie de acceleratie), nu sa stagneze la o valoare -> tocmai ca asa iti dai seama ca buba e la fire, adica ca undeva sunt intrerupte sau nu fac contact bine mufele. Pe sondele lambda ai 2 circuite: unul de incalzire si unul de masurare propriu-zisa, dupa ce stiu eu.

Iar erorile tale nu sunt de la golf (cum ai tu in descriere), ci de la passat.

Noapte buna.

Modificat de h0m3s1ck
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce parere aveti despre sondele lambda universale de la Bosch? la masina din semnatura trebuie sa schimb sonda de dupa catalizator! are cineva Bosch universala, recomandati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Vreau sa schimb sonda lambda - prima(defecta). Tip motor AZD 1.6 16V. Am gasit la Bosch o sonda cu codul 0258007061 care s-ar putea pune la moatoarele APE, AXP si BCA(conform google)

Intrebarea mea este: as putea folosi aceasta sonda la motorul meu?

Stie cineva codul pentru sonda lambda pentru AZD de la bosch?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Cand am schimbat eu sonda lambda, am cautat pe acest site codul: http://www.lambdasensor.com/main/vw.htm

Ce as putea sa spun de sondele universale? Daca gasesti specificatiile de la sonda originala si acestea se protrivesc cu cele de la o sonda universala, se poate pune -> parerea mea. Eu am luat exact ce a fost pe masina, ca sa nu am probleme.

Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A re cineva idee cam cit ar costa sonda\ lambda de dupa catalizator sau senzor nox 295 la golf4 1.6 fsi motor bad?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Vreau sa schimb sonda lambda - prima(defecta). Tip motor AZD 1.6 16V. Am gasit la Bosch o sonda cu codul 0258007061 care s-ar putea pune la moatoarele APE, AXP si BCA(conform google)

Intrebarea mea este: as putea folosi aceasta sonda la motorul meu?

Stie cineva codul pentru sonda lambda pentru AZD de la bosch?

Eu am schimbat acum cateva zile prima sonda lambda. Am cautat destul de mult pana cand am gasit la un pret bun si pot sa iti spun ca numai NTK (NGK) face sonada asta (cu 5 fire). Am gasit o in ambalaj oem cat si ntk (am luat asa pentru ca era mai ieftina. Asta e codul oem pentru motoarele BCB (de asta am eu), AUS, AZD, ATN 036906262J.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luati sonde dedicate nu universale...cel putin sonda 1... NTK (NGK) sau BOSCH...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!