Jump to content

Sonda lambda


lbanias
 Share

Postare recomandată

Nu ai voie sa ignori nici o eroare. Trebuie sa elimini absolut toate erorile pentru ca ecu se bazeaza pe toate sondele cand face amestecul. Ai o eroare o remediezi.

Mai ai si dupa cum ai spus tubulaturi uzate

Nu poate nimeni sa spuna de la ce este anume decat daca remediezi TOATE problemele.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai pana la urma am eliminat eroarea am schimbat senzorul g2 si acum consumul de la 12 a revenit la 5.8 in afara si ies si gazele dar la sonda tot se aprinde ao data la 2 zile ...si mi se pare ca nici nu urca masina in ture ca si ibiza

nu ar trebui sa sara in ture la fel ? fiind tot motor de 1.4 16 v?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dilema:

Mi-a picat intr-un final sonda Lambda (cea din fata) la nici 40000 de km :vaidecapulmeu: . In plus pe 2 oct imi expira ITP-ul, asa ca poimaine il voi face. Intrebare: e (foarte) posibil sa nu-l trec? Ma refer la faptul ca e posibil sa nu-mi iasa noxele? Intreb pentru ca problema am mai ridicat-o si in alte parte si cineva care se cam pricepe la tehnica mi-a zis:

"S-ar putea sa mearga. Testul de noxe nu masoara conformitatea cu norma Euro, asa ca s-ar putea sa iasa si fara sonda aia lambda, si o schimbi cand ai tu timp, buget si chef daca masina nu are alte simptome."

Treaba e oarecum ciudata, pe VAG imi da eroare la sonda, am verificat-o, e moarta. Dar cu toate astea masina merge perfect, nu scoate fum, nu consuma mai mult, trage foarte bine... deci nu are simptome ca si cum sonda ar avea probleme :scratch:

Voi ce parere aveti? E vreo sansa sa trec asa ITP-ul?

PS: Check Engine sta aprins continuu.

Modificat de LauCalin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina merge bine cu harta "default" nu optimizat de sonda...

S-ar putea sa nu-ti iasa noxele...eventual poti sa "dai" si sa treci ITP-ul...

Mai bine repari masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am analizat atent furtunele dupa cum mi-ai zis si am gasit un furtun de cauciuc "copt" care iese din carcasa filtrului de aer prin partea stanga ,merge in jos unde se imbina cu alt furtun printr-un T in care este un senzor? si apoi intra undeva in motor....asta e de la admisie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Admisia aer e de la filtru catre motor...

Pe linga asta uita-te si la restul furtunelor...mai sint citeva de vacuum subtirele, si inca vreo 2 de la EGR daca ai...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina merge bine cu harta "default" nu optimizat de sonda...

S-ar putea sa nu-ti iasa noxele...eventual poti sa "dai" si sa treci ITP-ul...

Mai bine repari masina...

Culmea, masina a trecut ITP-ul fara nici o problema. Nu stiu cum de s-a intamplat asa dar ma bucur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu niste probleme cu sonda lambda.. de ceva vreme am consum mare.. fum negru.. si eu cred ca este de la sonda pentru ca am facut azi niste verificari..

deci cu mufa sondei conectata masina merge f prost.. relantiul coboara pana la 500-600.. motorul tremura rau.. fum negru p toba chiar si cand sta la relanti..

daca scot de tot mufa sondei motorul merge mai rotund.. la relanti nu mai iese fum negru.. iese doar cand accelerez.. relantiul sta bine pe la 800-900

ce inseamna asta ? ca sonda e defecta ?

ms

a da si inca o problema eu am un Golf 3 1.8 firele care intra in mufa sondei.. deci sonda mea e cu 2 fire.. din cate am inteles cele 2 fire trebuie sa vina din ECU .. si din ce am citit pe net trebuie sa fie un fir mov care vine din ecu si un fir negru care e masa si care vine tot din ECU.. firul mov il am.. problema este la cel negru.. e intrerupt din ecu acolo.. si in schimb este tras si prins de o piulita de caroserie si conectat la sonda acolo.. e bine asa ? e acelasi lucru ca si cum ar fi venit din ecu ?

Modificat de earthquakero
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut aceleasi simptome pe un golf4 1.6 16v. La masina cu pricina, valoarea lambda citita pe prima sonda statea tot timpul in 1.2 (amestec sarac) si pacalea ECU sa creasca concentratia de benzia pt a ajunge la amestec stochiometric. Pt ca sonda lambda functiona prost, rezultatul era exact in extrema cealalta - amestec foarte bogat care se manifesta prin ralanti instabil si fum negru.

N-ar trebui sa fie nicio problema cu firul de masa al sondei prins la caroserie. Exista totusi o sansa, avand in vedere ca sonda traduce amestecul aer-combutibil in voltaj, sa fie interpretata tensiunea generata de ea gresit datorita contactelor imperfecte. Inainte sa dai banii pe una noua, curata contactele si daca tot nu merge, poti incerca sa legi masa sondei direct in ECU. Sa te asiguri inainte ca ECU suporta asta.

numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

referitor la problema care am avut.o cu eu sonda lambda 1 , ( Golf AUQ 1.8turbo ) s.a rezolvat prin schimbarea ei , am dat jos sonda veche am masurat cu un aparat continuitatea mufei si nu venea curent pe ea , am schimbat si de 1luna nu mai face figuri, pe sonda am dat 480ron Bosh .

salutare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut . am o skoda fabia 1.4 mpi 2001 motor AZF si de la vreo 2 luni de cand am luat-o s-a aprins check engine..si nu s-a mai stins. masina a inceput sa mearga cu trepidatii, de multe ori se oprea la turatii mici ( la semafor) consumul a crescut f. mult si puterea a scazut dramatic. am dus-o in service si mi-a zis ca e sonda lambda 2. am schimbat-o (NGK) si dupa 2 zile s-a aprins din nou check engine..cu aceleasi simptome..imi vine sa-i au foc! la alt tester am avut 2 erori..dupa ce am schimbat sonda ..si anume:

-"17549 load calculation cross check implausible value "

-"16524 oxygen lambda sensor b1 s2 no activity"

vreo sugestie va rog?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17549/P1141/004417 - Load Calculation Cross Check: Implausible Value

Possible Causes

  • Mass Air Flow Sensor (G70) OR Manifold Pressure Sensor (G71) faulty
  • Vacuum Lines faulty

Possible Solutions

  • Check Mass Air Flow Sensor (G70) OR Manifold Pressure Sensor (G71)
  • Check Vacuum Lines
  • Check Engine Operating Conditions => Meas. Blocks

16524/P0140/000320

<p class="gumax-bodyContent" id="bodyContent"> if (window.showTocToggle) { var tocShowText = "show"; var tocHideText = "hide"; showTocToggle(); }

16524/P0140/000320 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity

Possible Symptoms

  • Malfunction Indicator Light (MIL) faulty

Possible Causes

  • Wiring/Connectors from/to Oxygen (Lambda) Sensor Bank 1 Sensor 2 faulty
  • Oxygen (Lambda) Sensor Bank 1 Sensor 2 faulty

Possible Solutions

  • Check Wiring/Connectors from/to Oxygen (Lambda) Sensor Bank 1 Sensor 2
  • Check Oxygen (Lambda) Sensor Bank 1 Sensor 2

Vezi prima eroare...a 2 a s-ar putea sa ai firele sau mufa varza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o eroare pe vag com si anume

16518 oxigen (lambda) sensor b1 s1 no activity

P0134 - 35-10 intermitent

mentionez ca am schimbat sonda lambda cu un originala.

ma ajuta cineva?va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi cablurile si mufa... sa nu fie intrerupte, sa nu faca contact...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum pot verifica cablul care intre in sonda?unde ar putea fii intrerupt?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai intii vizual...pe tot traseul...

Cauta un manual de service si vei gasi ce tensiuni tre sa ai pe mufa de intrare in sonda...

Sau te duci la un electrician BUN :)

Eventual la reprezentanta...

Eventual la aia care ti-au pus diagnosticul initial si au schimbat sonda...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat manual firele dar nu vad nici o diferenta.ma poate ajutas cineva cu un manual sau un link catre el?

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codul motor este axp si are 6 fire.din care am mai citit poate fii si masa de la sonda.pe unde este prinsa?

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aseara mergand cu masina la relanti vreo 15 minute iar mi s-a aprin becul de check engine.deci a mai intalnit cineva aceste probleme.ce este de facut?

cum se masoara valorile pe firele sonde si care sunt?masa sondei are cineva idee care este si unde se prinde.mersi mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cablu care intre in sonda se masoara in felul urmatori , daca ai mufa cu 6 pini , se scoate din mufa unde intra si vezi daca intra curent un el masurant pinul 3-4 , care trebuie sa ai vreo 12V , daca este 0 inseamna ca e stricata sonda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru ssoorr sonda este noua si originala.

imediat dupa ce am pus-o a dat eroare.

pentru moog daca nu este tensiunea care este in imaginea care m-ai dat-o care poate fii porblema?

totusi masa unde este pe caroserie sa o verific si aia?

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!