Jump to content

Sonda lambda


lbanias
 Share

Postare recomandată

stie cumva daca tai teava de inainte de prima sonda lambda si anulez si catalizatorul mai am vreo eroare in bord?ca as vrea sa schimb evacuarea de acolo , daca a facut pana acum cineva treaba asta la un 1.8 turbo , ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai crezi ca sondele lambda vor mai lucra normal ? :)

Inteleg ca le scoti de tot...ECU o sa dea eroare sigur...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde se afla siguranta de la sonda lamba la Octavia 1 ? Este prima pe care trebuie s-o verific, conform rosstech.

Am pe VAG COM eroarea 17524 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Open Circuit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are asa ceva !? :)) daca afli sa imi zici si mie :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandesc ca are, pt. ca pe ross tech apare asta :

1 Fuse(s) faulty

2 Wiring and/or Connector(s) from/to Oxygen (Lambda) Sensor (G39) / Oxygen (Lambda) Sensor Heating (Z19) faulty

3 Oxygen (Lambda) Sensor (G39) / Oxygen (Lambda) Sensor Heating (Z19) faulty

In plus , eu acum doua luni am mai decartat o gramada de bani si am pierdut timp aiurea crezand ca am probleme la compresorul de AC cand, de fapt era o siguranta arsa. (3 mecanici n-au gasit raspunsul, de altfel, foarte simplu si necostisitor).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are domnu' ca e consumator destul de mare...cauta ca este...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai io unul eram sigur ca are, de aia am si intrebat unde.

Daca stii, ma lasi sa caut, asa ca sa ma mai distrez un pic ?

Apropo, moog, ca am vazut ca ai gpl : conteaza mult pe gpl functionarea aiurea (sau nefunctionarea) sondei lambda? As vrea sa-mi pun si eu, ca ma omoara (efectiv) pretul benzinei. Daca trebuie sa inlocuiesc ambele sonde (10 milioane) iar pe gpl nu ar fi cazul (28 de milioane minus castigul la carburant) , maine imi pun !

Modificat de sady_e
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Coane nu sint la masina si nu am instalat pe desktop vreun program.

Baga si tu unul din autodata, tolerance data, vividul si gasesti.

Sonda lambda tre sa lucreze oricum pe benzina sau GPL...in principal sonda 1 aia da amestecul etc si functionarea optima...

Cauta siguranta 43...vezi si atasament apropo de eroarea ta...

O bere domnu' :))

Sonda 1 nu ar trebui sa fie mai mult de 450-500RON,,, sonda 2 e pina in 300 iar de schimbat e simplu...

Bafta...

BTW gazul merita dar e alta poveste pe alt topic...

Mai vrei detalii suna...

tulcea.pdf

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam !

De care sa fie ?

l.e. sonda 2, m-am interesat azi, este 3,9 mil. pt. ARX, cum am io, cu 5 pini.

plus 5 (probabil), cealalta, egal 9.

Modificat de sady_e
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce sa fie bre siguranta? Ai gresit doza? :))

Dupa exemplu coane , scoate-o pe aia arsa si du-te la magazin cu ea in mina...

sonde---Mai cauta sint tarani care baga adaos 200% :)

Eu am schimbat pe Bosch la 400RON sonda 1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, am gresit doza : in loc sa fie de 330 ml, la cutie, a fost cu multa spuma(din toate punctele de vedere), la halba.

On topic : Multumita lui Moog, am identificat rezistenta (pt. cei care ar avea nevoie s-o verifice) : nr.43, este una din cele 3 de pe al doilea rand de jos, nefiind la mijloc. La tabloul de la bord, evident.

Modificat de sady_e
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E siguranta de la rezistenta(de incalzire a sondei)...domnuuuu' :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

evident, Maestre ! Mea culpa ! SIGURANTA rezistentei.

de la doza de cocaina mi se trage... ai previzionat bine ca am (voi) gresi doza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)))) ba si doar am vrut si eu sa zic :)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoti mufa din cablajul care duce spre bordul masinii,vezi ca ai o siguranta pe care se apasa;siguranta respectiva se afla in jos din cauza asta nu o vezi.

post-64586-0-94785900-1313229130_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

numi mia tremura la plecare de pe loc. si un pic trage mai bine. dupa ce am deconectat mufa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai scrie pe mai multe topic-uri aceeasi problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inceput si eu sa fac niste teste pe sonda lambda pentru a detecta daca aceasta poate fi cauza unui consum mare intraurban, respectiv 12-14 l/100.

Are cineva idee cat ar trebui sa fie valoarea rezistentei interne din sonda lambda prevazuta pentru incalzirea ei fortata cu curent din afara? (eu am detactat una anormal de mica, nu mai stiu cat si as vrea sa stiu o valoare de referinta).

Apoi tensiunea pe sonda, aveti idee valoarea minima si maxima? Mie la relanti mi-a dat 0,453 V, apoi acelerand pana la 3500 si tinand cam 30 de secunde acolo aceasta nu s-a modificat? E normal, nu ar trebui sa creasca cu turatia, aproape de valoarea maxima?

Are vreo legatura proasta functionare a sondei lambda cu aprindera martorului motor in bord iar testerul sa traduca o eroare de rateu ardere pe clindrul 2??

Am o trepidatie anormala a motorului la relanti, poate avea vreo legatura cu sonda lambda asta, avand in vedere ca e circuit deschis la relanti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la testarea sondei lambda, verifica/gaseste cauza rateului pt. cil2 (despre care spui ca iti da eroare). Pentru acest rateu (missfier) nu este sonda de vina; verifica in prima faza, partea de aprindere . Consumul marit, trepidatia la ralanti, martoul aprins in bord, toate acestea au ca si cauza, missfier-ul de pe cil 2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica bujii, fise, eventual test compresie...s-a vazut missfire si de la asta...

XXnelu are perfecta dreptate, sonda e ultima chestie la care trebuie sa te gindesti...

Am mai auzit pe unii care sapau dupa tot felul de chestii dar sa le treaca prin cap sa schimbe fise , bujii pauza...chiar daca stiau ca au facut 80-90.oookm cu ele... :rolleyes:

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica bujii, fise, eventual test compresie...s-a vazut missfire si de la asta...

XXnelu are perfecta dreptate, sonda e ultima chestie la care trebuie sa te gindesti...

Aveti dreptate amandoi! Tocmai am facut toate testele de care spuneati mai sus(nu stiu sigur daca le pot enumera in topicul respectiv):

- bujii schimbate de o luna

- inversat bobine si bujii, eroarea ramane pe acelasi cilindru

- verificat injectoare inclusiv oscilatiile pe cablul lor ce vine de la ECU

- test de compresie trecut cu compresia pe cilindrul cu pricina a doua ca marime dintre cele 4

In final am banuit ca sonda lambda ar fi intrerupta si nu da semnal la ECU pentru relanti...iar masurand-o am constatat ca valoarea ei nu variaza de la relanti la turat.

Relantiul masinii e constant, nu variaza, dar motorul cu capota deschisa nu pare rotund, se poate observa la suportul motor dreapta. La turatii devine stabil, masina trage, si daca nu depasesti 2500 nu consuma excesiv. Poate sonda lambda e un al 2-lea defect care il are masina, cel mai mult ma ingrijoreaza trepidatul sincer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate mufa la sonda si vezi deosebiri...daca nu sint mai ales la consum sonda dusa...

Variatie sonda nu vezi decit in acceleratie, ca valoare in volti...uita-te in gr 1-2 cimp3 , valoare procentuala...acolo ar trebui sa ai variatii +-10%.

de asemenea trage un ochi la gr 32 cimp 1-2 +-10-15% max...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate mufa la sonda si vezi deosebiri...daca nu sint mai ales la consum sonda dusa...

Variatie sonda nu vezi decit in acceleratie, ca valoare in volti...uita-te in gr 1-2 cimp3 , valoare procentuala...acolo ar trebui sa ai variatii +-10%.

de asemenea trage un ochi la gr 32 cimp 1-2 +-10-15% max...

Nu am calculator consum de bord, ar trebui sa merg un plin cu sonda lambda scoasa, la asa distanta oare nu as risca sa stric si altceva daca ea e buna, eventual catalizatorul...?

De aceea prefer metoda de verificare electrica. Precizez ca masuratorile specificate in primul post, respectiv de 0,453 V la relanti le-am obtinut cu aparatul de masura, unul destul de performant (ce e drept puteam folosi un osciloscop pentru o acuratete a prinderii sinusiodalelor mai buna). Nu beneficiez de soft de diagnoza ca sa varific valorile acelea de care imi spui tu :( .Specific ca sonda conectata la aparatul de masura manual, nu si-a schimbat valoarea de 0,453 V intre relanti si turatii de 3500, si de aici semnele de intrebare daca e buna sau nu. parerea mea e ca tensiunea ei ar trebui sa creasca cu turatia.

Legat de problema cu rateul de ardere cilindrul 2, ce imi sugerezi sa mai fac?...eventual pun un alt post pe alt topic sau poate sti pe cineva de pe forum care s-a mai intalnit cu asa ceva...sa creez un nou topic inca nu imi este permis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!