Jump to content

probleme indicator motorina


ryan28
 Share

Postare recomandată

Am si eu o problema la masina din semnatura, acum cateva zile am mers ceva km pe rosu, pana cand mi.au ramas cam 30 km de facut cu motorina din rezervor, dupa ce am alimentat cam 5 litrii - calculatorul nu a simtit nimik continuand sa. mi arate 30 de km in scadere pana la 10, dupa asta am mai alimentat 10 litrii - aratandu.mi 260 km de facut, dar sezorul de low fuel a ramas activ, avertizandu.ma la fiecare pornire.

A mai patit cineva asa ceva, se va mai stinge martorul de low fuel, sau trebuie sa.i fac un plin sau service?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu la masina aia bagi 5 litri de motorina ??? Nu tia zis nimeni de impuritatile care se aduna pe fundul rezervorului si care ti-ar putea cauza mari probleme ????

Din cate stiu eu rezerva este de 10 l, iar indicatorul de motorina are o mica eroare, si s-ar putea sa fi fost chiar la limita, de aia sa-ti fi ramas aprins beculetul. mai baga 1 l, vezi daca nu se stinge; iar daca nu se stinge, baga cate 1 l pana se stinge :) .

P.S. nu mai fa din astea, nu e dacie, si si dacia va muri cu mizeriile adunate pe fundul rezervorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar presiunea la ulei cum este ? la cat se opreste acu' ? :hainoroc:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu tia zis nimeni de impuritatile care se aduna pe fundul rezervorului si care ti-ar putea cauza mari probleme ????

...

P.S. nu mai fa din astea, nu e dacie, si si dacia va muri cu mizeriile adunate pe fundul rezervorului.

Oameni buni sorbul rezervorului (daca pot spune asa) este pe fundul lui. Altfel spus din prima secunda se trage carburant de pe fund. Daca ar fi acolo mizerii atunci sunt trase chiar cu rezervorul plin din prima secunda. Nu mai raspanditi astfel de zvonuri ca sunt ilogice.

Singura chestie pericoloasa in situatia mersului cu putina motorina ar fi trasul mizeriilor plutitoare insa nu am vazut niciodata asa ceva si este posibil sa nu existe deloc asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s.a stins martorul dupa ce i.am facut plinul...

Se poate sterge topicul, multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andREI - poi atunci de ce se recomanda curatarea rezervorului ? Sa verifici daca nu i-o picat tencuiala ?

Gandeste-te putin si la filtru de aer + debimetru - filtrul opreste praful si mizeriile, dar daca nu il schimbi la timp, tot trec de el iar debimetrul are de suferit.... Iar cand vine vorba de motorina de la noi, ma astept la orice - vb lui stan patitu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Cam aceasi problema o am si eu cu indicatorul de motorina(la masina din smenatura)...si mia dat de gandit rau...am mers o perioada dupa un plin cam la limita...BC arata de parcurs 10 km.Zis si facut...am fost intr-o pana de bani fantastica...noroc ca nu am avut drumuri lungi de facut...si vreo 3 zile am facut numai drumuri de 5 km adica maxim 20 km pe zi...si puneam la fiece drum de 10lei...BC indica de facut 0km...ce vreti nu avem bani,se mai intampla...deci puneam 40lei pe zi,ok,asta vreo 2 zile.Matematic vorbind am pus 80lei asta transformnadu-se in premium diesel vreo 22 litri si am facut pe indicatorul de km provizorii 49 km...pe BC aveam cosum de 12,3 la stadiul 1 iar la stadiu 2 aveam 12,2 & tot BC imi arata atunomie 30km,indicatorul aprins de motrina,instrumentul din bord intre cele 2 linii rosi.A treia zi dimineata am pus motorina de 40 lei...si cand am iesit din benzinarie instrumentul din bord avea acul aproape la vreo 3mm de jumatatea rezervorului,BC imi arata vreo 260 km atunomie cu aceleasi consumuri,mentioenez ca am rezervor de 70litri.Scuze daca v-am plictisit dar am zis sa va dau toate datele problemei.Iar de curand mi-a mai facut figura ca nu simte cand pun motorina,putin si des.Care sunt parerile voastre???

Am inteles ca la A4 Quattro e mai complicat un pic cu rezervorul.Astept cu nerabdare parerile voastre.Cu respect Alex.

p.s.:maxu...ryan28 e obisnuit cu alte consumuri la 1.9 tdi 105 cai fata de 2.5 quattro ale noastre mai pofticoase...deci alimenteaza mai rar...are alte costuri de deplasare si deci nu s-ar astepta sa fie nevoie de o suma mai maricica sa scoata masina din stadiul refuel.E o chestie pshihologica...asta neinsemnand ca poate doamne fereste masina nu are vreo bubita. :-p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oameni buni sorbul rezervorului (daca pot spune asa) este pe fundul lui. Altfel spus din prima secunda se trage carburant de pe fund. Daca ar fi acolo mizerii atunci sunt trase chiar cu rezervorul plin din prima secunda. Nu mai raspanditi astfel de zvonuri ca sunt ilogice.

Singura chestie pericoloasa in situatia mersului cu putina motorina ar fi trasul mizeriilor plutitoare insa nu am vazut niciodata asa ceva si este posibil sa nu existe deloc asa ceva.

nu cumva trage mixt, ca sa zic asa?

pentru ca eu m-am confruntat cu situatia cand la un anumit nivel scazut mergea motorul prost, cu intreruperi pana la oprire, iar cum alimentam situatia se imbunatatea treptat pana cand functiona rotund... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Dragi mei sau napustit nimicurile pe capul meu,farurile aburite,iar acum a revenit indicatorul de motorina.Astazi am pus motorina de 65 lei si imi arata atunomie 0km, indicatorul cu pompa rezerva aprins pe bc,ceasul indicator de motorina se misca putin,si cam atat.Ce ziceti???Am inteles ca audi-urile quattro au doua sonde sau ceva de gen cum ca ar fi rezervorul impartit in 2.Cum fac???Ce ar putea fi in neregula???Va rog cu disperare da-ti mi o mana de ajutor,sa nu raman in pana prostului.Cu respect Alex.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o scanare cu vag-u ca sigur ii senzorul de nivel de pe plutitor.Poate fi doar o siguranta sau un fir intrerupt.In orice caz daca faci o scanare ar trebui sa iti apara erori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Altcineva cu ideii???Alte solutii???

p.s.:isi face cineva un pustiu cu mine sa imi faca si mie o scanare???Fac cinste.Va rog frumos,ca numai pot sa stau cu frica in san ca nu stiu cata motorina mai am in rezervor.

Cu respect Alex.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci nu e nici un bine facator pe aici care sa ma ajute si pe mine cu o scanare sau o idee mai amanuntita pt a rezolva problema???Uof. :Driver:

Modificat de alex_zuz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Alex ai rezolvat cva pana la urma cu senzorul de nivel pentru motorina...ca si mie mi se pare ca e cam ciudat manifestarea lui cand completez motorina de cate 300 de mii.Si va rog nu sariti pe mine ca doar de atat bag...ca e naspa frate cu criza asta financiara:D:P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt 'Alexys':in sensul bun al cuvantului nu am rezolvat,la reprezentanta mi-au spus ca nu am nici o problema si mi-au recomandat sa nu mai merg cu motorina putina....lol Acum eu merg mai tot timpul cam cu jumatate de rezervor plina numia numai sa nu mai risc sa mi se aprinda becul(nu il suport) dar se pare ca totusi este o problema si o sa vin iar la Porsche Vest sa vad la niste prieteni care lucreaza acolo sa investigheze minutios...si de ce spun ca e o problema totusi acum ceva timp am mers la munte si am zis sa pun si eu ca omul prevazator combustibil (aveam un sfert de rezervor cel putin asa arata indicatorul de motorina) eu avand rezervor marit (70 litri asa a vrut neamtu' care a luato de noua) si am zis sa pun ca omul sarguincios vreo 40 litri dar supriza in masina de abea au intrat 34 litri si asta pana la gura busonului mai mai sa dea afara (mentionez ca gaurica de supra plin nu a refulat totusi) asa ca faceti voi un calcul simplu ca eu am ramas surprins (un sfert de rezevor al meu in jur de 17.5 litri plus inca 40 litri care doream eu sa pun =57.5 pana la 70.......mai lipsesc vreo 12.5 basca mie miau intrat abea 34) nu stiu ce sa mai zic.Ca sa evit parerile gen nu am rezervor marit...mentionez ca in mod repetat am lasat masina pe rosu si in medie mi-au intrat 60-65litri depinde cat de goala o duceam la benzinarie.Asa ca...nu mai stiu ce sa zic.Cu respect Alex.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat....Inseamna ca totusi ai o problema cu plutitorul...Iar chestia cu rezervorul ... sa sti ca nu e marit...asa avem toti 68 de litrii .Cel putin atat are a mea.Mie al meu mi se pare ca o ia un pic razna...cu o mica eroare cand merg cu semnul aprins...Dar in fine am evitat sa mai merg cu el asa si am pus aproape de jumate si nu e nici o problema asa...Dar poate mi se pare mie cine stie.Multumesc oricum pentru raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conform manualului de utilizare la Audi A4 B6, sunt 2 tipuri de rezervoare , de 63 litri (tractiune integrala) si de 70 litri (tractiune fata).

post-1213-1228759390_thumb.jpg

post-1213-1228759405_thumb.jpg

Modificat de Leo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea este Quattro si are rezervorul de 70 litri,asa apare si in talon si in carte plus ca am verificat lista optiunilor cu ajutorul VIN-ului si tot la fel mi-a aparut,nu 63,nu 68 ci 70.In fine,nu asta este problema ci ce si cum face mcu indicatoarele astea zbanghi de motorina.Cu respect Alex.

p.s.:poate nu au masinile nici o problema ci problema e la noi. :-p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea este Quattro si are rezervorul de 70 litri,asa apare si in talon si in carte plus ca am verificat lista optiunilor cu ajutorul VIN-ului si tot la fel mi-a aparut,nu 63,nu 68 ci 70.In fine,nu asta este problema ci ce si cum face mcu indicatoarele astea zbanghi de motorina.Cu respect Alex.

p.s.:poate nu au masinile nici o problema ci problema e la noi. :-p

In general la Quattro rezervorul de motorina este impartit in doua transversal ( sa aiba loc cardanul ) plus inca o bucatica mai sus in portbagaj. Deci in total sunt trei sensori de nivel de motorina. Este o problema uzuala a variantei quattro : unul sau mai multi senzori de nivel o iau razna si indicatiile de la bord sunt neobisnuite. Cel mai bine fa o scanare cu Vagcom-ul si dupa parerea mea pregateste-te sa schimbi cei trei senzori de nivel ( vin la set ) - cam 800ron si se gasesc doar pe original la reprezentanta. Am avut cam aceiasi problema si oricat am incercat sa curat si sa bibilesc senzorii nu a tinut - tot la inlocuire am ajuns.

Pana la inlocuire, pune plinul , da la zero "trip"-ul si monitorizeaza cati km mergi - un plin ar ajunge cam 550-600 km in oras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a mai spus cineva aceasi chestie legata de cei 3 senzori,dar mi sa parut ca sunt cam multi...lol Cum se ajunge la acei senzori colegu' daca poti sa ma indrumi si pe mine iar daca mai ti minte cam cat este manopera pentru schimbarea lor?Cu respect Alex.

Modificat de alex_zuz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a mai spus cineva aceasi chestie legata de cei 3 senzori,dar mi sa parut ca sunt cam multi...lol Cum se ajunge la acei senzori colegu' daca poti sa ma indrumi si pe mine iar daca mai ti minte cam cat este manopera pentru schimbarea lor?Cu respect Alex.

doi senzori sunt sub bancheta din spate - ridici bancheta si ai sa vezi doua capace rotunde negre in stanga si in dreapta. Al treilea e in portbagaj - ridici covorasul din portbagaj si undeva in spate linga spatar gasesti inca un capac rotund negru .

De manopera nu prea pot sa-ti spun ca i-am schimbat singur. Dar nu te sfatuiesc sa incerci daca nu esti obisnuit cu surubareala un pic. Unul din senzori e prins chiar langa sorb si se scoate foarte greu. Mai bine apeleaza la un service. nu cred sa-ti ia mai mult de 150-200 ron dar nu ai bataie de cap.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!