Jump to content

Lantul de distributie


mihai_sarb
 Share

Postare recomandată

Probabilitatea ca sa se rupa lantul este foarte mica. Eu am 118000 si a inceput sa zornaie lantul pe la 90000. Am hotarit sa-l schimb la prima revizie. Nu costa mult 138 lei cu TVA tot kit-ul + manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se rupe dar se uzeaza dintii la pinioane f mult si aia se vor rupe...si in plus din cauza uzurii o sa rezulte joc mare in distributie.

Si lantul din bataie iti mananca din capacul de la distributie si il poate sparge. Eu zic sa il schimbi, ca nu e o avere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna tuturor,... sunt nou pe forum si va rog sa-mi spune-ti la masina mea (1,9 TDI-PD) daca am distributia pe lant si la cat trebuie schimbata? Pentru ca sunt novice nu va mirati de intrebarile puse prost. Merci.

Modificat de Alinrac
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai pe lant. Este pe curea. Cauta in topicele de motoare diesel pentru ca vei gasi topic-uri despre distributie:

TDI Forum: http://vwforum.ro/index.php?showforum=12

Cel putin un topic despre distributie: http://vwforum.ro/index.php?showtopic=28134

Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Si eu am pe lant. 1.4 MPI 50kw AQW si nu zornaie deloc avand 113.000 KM

Si ... mai inginerilor cititi si voi ca lantul se schimba la vreo 600K kilometri.

Si oricum sa ajungi la Lant tre sa desfaci o suma de lucruri

Modificat de jhonskoda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu zornaie pentru ca a fost deja schimbat :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jhonskoda...daca ai senzatia ca te tine lantul de la 1.4mpi 600.000km, esti foarte optimist :blah:, eu am schimbat un lant care avea peste 100k, si erau praf pinioanele, vreo doi dinti rupti, restul foarte uzati de la lant. Dar poate ne dai si noua sa citim unde scrie ca se schimba la 600.000km, mai ales ca motorul de skoda 1,4 mpi nu are intinzator de lantz, dupa cum se vede in poza

post-3449-1223624942_thumb.jpg

Modificat de saboteur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca mergi absolut ca pensionarul fara sa depasesti niciodata sa zicem ca nu zornaie decat dupa 100 mii

de regula dupa 30 mii incep primele sunete dubioase, iar dupa 50 mii te intreba toti ce suna in motorul tau....;)

e adevarat ca e lant dublu si poate tine mult si bine chiar daca zornaie de zor (fata de cel de pe 1.2 care e simplu) insa nu are intinzator (ca la 1300 ;) ) si desigur ca elongarea lui va face praf si pinioanele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ca pensionarul ... :) .

Mai ales acuma mi-am luat anti-radar merg ca nebunu prin oras am apucat 120 ;)

Si extraurban 140 cand e drumu liber

Oricum lantu nu trebuie schimbat asha des ca cureaua de distributie ... :D

jhon, te rog sa pastrezi un comportament civilizat pe forum. Nu suntem aici la o-ntalnire cu baietii sa ne laudam cum incalcam noi legile etc etc (evident ca toti o mai facem cand nu ne mai tin nervii dar nu ne laudam pe-aici). Deci, ontopic si civilizat. Multumesc de intelegere!

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e frumos ca mergi in oras cu 120, poate pierzi controlul si dai in stalp si e pacat sa te pierdem de coleg :P

Modificat de saboteur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine stie care marca de curele si pompa de apa sunt mai bune, ca am intrebat la piese auto...si zice care vrei tu ,cati bani ai? Pai merge dupa marca sau care e mai bune e mai scumpe. Apropo, kit de distributie complet cu pompa de apa aceeasi firma nu sunt? Cred ca sunt cam off topic.. scuze!

Modificat de Alinrac
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

skimbarea lantului presupune si inlocuirea uleiului ?

am citit aici: http://vwforum.ro/index.php?showto...40&start=40 ca se scoate uleiul.

confirma cineva? in cazu asta creste putin costul operatiei per ansamblu

chiar nu se specifica nicaieri in doc. oficiala durata de viata a unui lant?

dar depre cureaua de la accesorii ptr. fabia combi benzina AQW 50kW ce stiti, cand trebuie schimbata ? eu o am din dec 2002 si nu am skimbat-o

numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu tre sa schimbi uleiul, poti sa il scurgi in oala si sa-l torni la loc dupa aia dar recomandabil sa schimbi lantul cand schimbi si uleiul daca tot dai baia jos. Durata lantului, dupa experienta mea ar fi pe la 100k, sa zic pana cand ajunge la o uzura exagerata...cat despre curea.. tot cam asa , la 100k , eu am schimbat-o ca sa fiu sigur si pe cea veche am tinut-o de rezerva in masina. Contitech .Nu era crapata, dar incepuse sa prinda luciu pe spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

azi am vrut sa skimb cu mecanicu cureaua de la acesorii insa am observat diferenta intre cureaua noua si cea de pe masina:

curea noua:DAYCO 6PK1750 si cea veche: 6PK1748; inteleg ca cifrele astea reprezinta lungimea curelei. mecanicu a comandat cureaua noua pentru masina din semnatura, si a venit cu lungimea de 1750. Este vreo problema daca o montez pe asta cu 2 mm mai lunga? masina am luat-o cu 30.000 km si nu stiu daca e cureaua originala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti dai seama, 2mm... :Driver:

Mecanicu ce zice?

Modificat de saboteur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

la mine, cand accelerz brusc pe liber, se aude un clantanit pret de 2 sec, ca si cum ar bate la dacie pistoanele in blocul motor, sau nuj cum sa explic ca sa fiu bine inteles. Intrebarea e: poate fi de la distributie? am aproape 80 de k

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

La 1.4 MPI AQW cum se schimba cureaua de alternator? Cu ce se actioneaza rola intinzatoare sau care este mai exact procedura?.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt in masura sa iti dau un raspuns de profesionist, dar daca tot nu iti raspunde nimeni, iti pot spune ca la mine a actionat mecanicul asupra rolei cu o ranga :D A bagat o ranga sub ea, a detensionat cureaua si a dat-o jos de pe role.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ vex, cred ca ai postat off topic, dar ca sa iti raspund, e o cheie (bit) speciala cu cap cumva dreptunghiular cu care se detensioneaza bratul cu rola, daca nu o ai, poti improviza ori cum a zis colegul de mai sus, ori sa fabrici una, daca ai cu si din ce, eu am pilit un cap de surubelnitza din acela mare ce monteaza pe cheie cu clichet

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salutari la mine sub rola ce este actionata de arborele cotit apare o pata de ulei ,este semeringul dus?se poate schimba daca las motorul de partea dreapta mai in jos din suport?trebuie sa dau capacul la distributie afara? motorul meu e aqw.e bun semeringul asta de pe autokarma:Cod Motor AME Parte montare fata --- Cod Motor AQW Parte montare fata Diametru interior 42 mm Diametru exterior 58 mm Latime 8 mm Simering radial A SL rasucire la dreapta FPM (fluor-cauciuc/viton)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult ca sigur e simeringul dus, ma indoiesc sa curga pe la garnitura de la capacul distributiei, baga-te sub masina si vezi daca curge de sub fulie (rola de care zici) sau de mai sus si se prelinge in jos. Trebuie dat capacul jos, dimensiunea e aceeasi ame, aqw, nu conteaza. Mai nasol e ca tre sa dai si baia jos ca sa dai capacul, si daca tot faci asta eu zic sa pui si distributie noua. Vezi ca la baie n-ai garnitura, cureti bine bine blocul si baia cu un o lama de cutter si pui silicon special pt baie de ulei. Si ca sfat, amana operatia pt cand trebuie sa faci si schimbul de ulei, ca sa fie toate odata. Daca nu curge tare, nu e graba.

Modificat de BLiTZ
fulie nu pulie :)
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu curge tare doar se umezeste am luat masina acum 2 luni si am sters pata de ulei iar acum dupa 2 luni si circa 1500 km e ulei de parca a pus cineva o picatura si la intins cu degetul fostul propietar a zis ca a schimbat distributia iar garnitura la capacul distributiei este din hirtie asa trebuie sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

saboteur eu as vrea doar sa schimb simeringul si dupa ce am citit eu in manualul de reparatie nu trebuie capacul la distributie dat jos doar cu un dispozitiv lasat motorul in jos.ce zici se poate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!