Jump to content

Climatronic - probleme


RedLiner
 Share

Postare recomandată

Am intrat si eu in randul problemelor cu clima.

Eroare 318 si 4F7 , dupa cateva investigatii , radiator clima de sub bord spart.

Toata afacerea 900 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut băieți

am u prieten care are un Opel Astra h si are ceva probleme cu clima  in sensul ca i sa stricat compresorul  cauza ambreiajul pentru un timp a făcut un zgomot urat ca apoi sa înceteze de tot a schimbat compresorul  a încărcat sistemul cu freon si tot nu cuplează nu mai baga aer rece deloc si nici ventilatorul nu pornește in mod normal ar trebui sa pornească amândouă     a verificat daca ajunge curent pe fir la compresor si ajunge plus pe amândouă    asta nu știu daca e normal ia dat 12 v direct pe compresor face ceva scântei dar nu cuplează proba făcută cu motorul pornit

nu știu cum sa îl ajut știu ca nu are dea face cu vw dar eu încerc oricum

apropo o soluție pentru cei care au probleme cu compresorul la vw bora mi sa desfăcut de 2 ori ambreiajul de pe fulie asta ducând la stricarea arborelui compresorului soluție    tăierea șurubului pana la nivel cu ambreiajul centrat ambreiajul foarte bine si sudat ambreiajul de arbore de axul filetat am făcut si vreau sa zic ca merge compresorul de rupe știu ca ar trebui sa fie intre 17 si 20 bar sau așa ceva al meu e la 17 si când scade ridica presiunea înapoi in câteva secunde

sa vedem acum daca se mai desface ambreiajul

mersi de răbdare si aștept soluții

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

buna am si eu o problema cu clima ma poate ajuta cineva si pe mine va rog,dau drumul la clima si imi baga aer fierbinte si nu stiu ce poate avea?????????ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in primul rand, o diagnoza = dupa aia vedem despre ce e vb.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Am scanat astazi masina si am dat de urmatoarele erori:

 

VAG-COM Version: Release 409.1-US

 

 

Chassis Type: 1J - VW G/J/B Mk4

Scan: 01,02,03,08,16,15,17,19,22,35,46,56

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine

   Controller: 036 906 034 BB

   Component:  MARELLI 4LV       3772

   Coding: 00031

   Shop #: WSC 00046

1 Fault Found:

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

            P1570 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes

   Controller: 1C0 907 379 J

   Component: ABS FRONT MK60      0103

   Coding: 0001025

   Shop #: WSC 00272

No fault code found.

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC

   Controller: 3B1 907 044 C

   Component: CLIMATRONIC     C 1.0.0

   Coding: 01000

   Shop #: WSC 00046

1 Fault Found:

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

            37-10 - Faulty - Intermittent

 

-------------------------------------------------------------------------------

Skipping Address 15-Airbags

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments

   Controller: 1J0 920 825 A

   Component: KOMBI+WEGFAHRS. BOO V12

   Coding: 05123

   Shop #: WSC 00046

   Ident.-Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0A3bbbaaa

1 Fault Found:

01314 - Engine Control Module

            49-10 - No Communications - Intermittent

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 19: CAN Gateway

   Controller: 6N0 909 901

   Component: Gateway K<->CAN    0001

   Coding: 00006

   Shop #: WSC 00046

1 Fault Found:

01314 - Engine Control Module

            49-10 - No Communications - Intermittent

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 46: Central Conv.

   Controller: 1J0 959 799 AH

   Component: 4E Zentral-SG Komf. 0001

   Coding: 04097

   Shop #: WSC 00046

2 Faults Found:

00953 - Interior Light Time limit

            25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent

00943 - Heated Exterior Mirror: Driver Side (Z4)

            35-00 - -

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 56: Radio

   Controller: 1J0 035 186 E

   Component:  Radio BNO         0005

   Coding: 01401

   Shop #: WSC 00046

No fault code found.

 

End   --------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Precizez ca masina merge impecabil, la fel si clima, fara erori in bord. Aveti idee care sunt cauzele producerii acestor erori?

Modificat de roberto89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

1. nu au comunicat mai multe module cu ECU - bateria cum se prezinta ? verifica circuitul de alimentare cu tensiune la ECU

2. Eroarea 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer - spune ca motorul a fost oprit de catre imobilizator - dai la cheie si motorul se opreste in o secunda.....

3. V71 - servomotorul.,... daca te deranjeaza asa tare eroarea, dat jos si reparat/in;locuit.

4. pe confort... prima eroare - daca luminile din interior functioneaza cum trebuie, cred ca erorea se sterge.... si incalzirea oglinzii sofer - e stricata - trebuie inlocuita sticla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-ar putea ca aceste erorori sa fi ramas stocate . daca masinamerge bine clar nu ai atataea probleme .stafatul meu 

steregele pe toate si mai scabneza inca odata .ai sa vezi reorile care persista .

de exemplu clar cu imobilizatorul nu ai cum sa ia probleme din moment ce motorul porneste si tu mergi cu masina .

numai bine 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Bateria se prezinta bine, are un an. De faza cu oglinda stiu, dar am zis sa va pun la dispozitie tot logo-ul. Masina de pornit, porneste, nu am avut probleme. Cateodata cand ma grabesc ii mai dau din scurt si nu porneste, iar mai rar cand sta la relanti parca are un pic de tremurat (parca ar fi subturata). Nu m-a deranjat niciodata clima, o sa monitorizez sa vad care-i treaba. Multumesc mult!

 

L.E.: am mai vorbit cu niste baietii si mi-au zis urmatoarele: 01314 - Engine Control Module
    49-10 - No Communications - Intermittent: este un releu care nu functioneaza corect (contact imperfect) dar este posibil ca intr-o buna zi sa nu mai porneasca, acest releu alimenteaza ecu adica calculatorul masini (trebuie verificat ).

Modificat de roberto89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu o problema la in golf 4 cu clima, saptamana trecuta am încărcat instalatia cu freon si ulei, ptc am schimbat motorul si am oprit compresorul cu care a venit motorul in fine, problema se manifesta astfel, cand am încărcat instalatia cu freon am facut proba si baga rece, de atunci nu am mai folosit Ac azi cald dau drumul la climă si nu baga rece neam, am mers la astia unde am încărcat instalatia si au pus furtunele iar sa vada daca nu am pierdut freon cu toate ca i sa facut proba de presiune, au oprit aia acolo masina si au pornit clima si oprit si s-au jucat la butoane de ma plictisisem iar la un moment dat baga rece puternic, am pus mana pe tevi una rece tare si una călduță deci mergea compresorul na uitam pe climatronic acolo cum scadea temperatura la interior si am plecat bucuros problema e ca in mers nu mai baga rece iar temperatura urcase in 5 minute de la 23 de grade la 33 maine merg la un service cu ac sa se uite, dar as vrea sa stiu daca e compresorul bulit sau e ceva minor. 

 

  Inca ceva, am facut test la clima si nu am nici o eroare, la fel ventilatorul din fata porneste cand dau drumul la clima si se simte si compresorul cand pleaca si cand il opresc.

Imi cer scuze ca m-am lungit atât!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Help! 

 

am nevoie de putin /mai mult ajutor. Am un golf 4 TDI motor AJM care nu mai vrea sa porneasca. Totul a inceput cand am incercat sa incarc instalatia cu freon la un service - dupa nu a mai vrut sa porneasca. ia sters eroarea si a pornit. Cand am intrebat care ar fi problema baieti au spus ca ar fi ceva cu swiciul de frana. Am abservat a doua zi ca nu raceste (in ziua cand am incarcat cu freon era frig) mers la baieti la service si au verificat instalatia totul ok , nu am pierderi si la ei in computer ar da eroarea 1274. Dupa ce am citit aseara aici pe forum am facut un test la clima si aveam eroarea 4fa dupa ce am scos torpedoul si am scos 2 mufe  dat cu spray de contact si pus la loc acum  primesc si alte 2 erori 30b si 31d si nu imi mai porneste masina.

Nu stiu daca sunt legate ambele dar am mare nevoie de ajutor urgent. Nu stiu daca este ok , dar las si numarul de telefon 0725470886 poate ma ajuta sa puna testerul pe masina sa vedem de ce nu porneste.

Modificat de cristi_day
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ai tu acolo sunt doar erori de pe clima si nu au legatura cu pornirea motorului. Alta este cauza la tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu 2 probleme legate de climatronic si as avea nevoie de niste sfaturi. Am sa incerc sa explic cat mai bine. :tuktuk:

 

1) Baga aer haotic: pornesc clima (indiferent ca e pe AUTO, ECON sau nimic) si urca ventilatia pe turatia maxima, dupa care scade, dupa care iar urca si tot asa. Daca setez eu viteza de ventilatie la 2-3-4 liniute se linisteste si nu mai oscileaza, dar daca nu ating nimic pe la climatronic asa se comporta pe tot parcursul drumului. Plus ca, desi este setata o treapta de ventilatie cateodata incepe sa bage aer foarte puternic, dupa care isi revine la normal si dupa o perioada iar sufla de parca ar fi un uragan. :sly:

 

2) Se aude un fasait ciudat pe partea pasagerului: pe ECON nu se aude nimic, in schimb pe AUTO sau nimic se aude un fasait ca de aer pe instalatie. Cateodata se aude incet, dar se intampla sa se auda si destul de tare (ca si cum ai da drumul la chiuveta si ar iesi aer in loc de apa - alta comparatie mai buna nu am). :icon_confused:

 

Aer cald baga, la fel si rece. Pierderi de antigel nu am, iar singura eroare care apare este ,, 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71): Faulty " si pe care nu pot s-o sterg.

Astept niste sfaturi. Multumesc frumos. :unsure:

Modificat de Deadly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

onofreimircea90

Salut...

Am avut mai multe probleme cu clima:

1. sa dus un ventilator, baga aer rece asa slab

2. a inceput sa bata compresorul...facea niste zgomote urate de to

Am schimbat ventilatoru, am luat compresor nou, lam schimbat, am bagat freon si tot nu baga rece, compresorul cupleaza, insa la scanare cu vag com, imi da eroare 01274....stiu ca aia e de la motorasul de recirculare, are legatura??? ca am vazut ca clapeta functionaza bine.

ce sai fac? asa tare ma dispera.

va multumesc anticipat

Modificat de onofreimircea90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deadly eroarea nu se sterge pana nu rezolvi problema.Aici vei vedea de ce se trateaza:http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=62549

Pt ca rotita cea mare alba din plastic se rupe sau se roade in mijloc in interior.Pt a reface interiorul rotitei sa nu patineze iei un ac si-l incalzesti pt a reface santurile din interior.De este rupta o lipesti.Vezi ca pe dosul rotitei este un contact din fier cu picioruse care se plimba pe potenziometru.De sunt rupte e cam nasol nu va functiona bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am fost astazi sa verific din ce cauza masina mea nu baga aer rece mereu si in prima faza se costatase o presiune in instalatia de ACde 20 de bari cu motorul oprit dar eu mersesem cu clima pornita pana acolo la ei, pornesc motorul iar presiunea in instalatia de AC crescuse pana la 25 de bari pe loc din cauza ca ventilatorul mare nu porneste, pune testerul si nu porneste decat ventilatorul mic la test apoi incepe operatiunea de cautare a problemei a durat atata de mult incat am fost la un pas sa il sun pe Al Bundy la un moment dat ii zic mesterului sa faca proba pe baterie la ventilator sa vedem daca merge, surpriza nu mergea, bagam mufa la loc si il loveste cu o coda de ciocan iar ventilatorul dadea sa pornesca, dupa mai multe lovituri repetate ventilatorul mergea iar masina imi baga aer rece la interior. In loc sa verifice in prima faza ventilatorul daca merge el lasa treaba asta pentru la urma iar cand imi zice pretul imi venea sa ma urc in masina sa plec, 80 de lei ca cica ei au facut treaba cea mai grea au depistat problema...

 

Am vazut pe aria la audi ca se pot schimba carbunii la ventilator, as vrea sa stiu daca a facut cineva operatiunea asta la golf 4, eu maine oricum ma apuc de demontat si merg sa caut carbuni sa vad daca reusesc sa il repar, daca nu merge cumpar altul oricum nu am nimic de pierdut .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde de ventilator, eu pe al meu nu am reusit sa il desfac decat daca l-as taia, dar am un prieten care a reusit sa il desfaca pe al lui. La amandoi din cauza ca nu avem scut corpul e ruginit si nu am mai reusit sa vedem care era firma producatoare. Eu am sfarsit prin a cumpara unul nou AM cu 180

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maine desfac si vad  firma  si tot, il fac bucati de nu merge desfacut apoi dau comanda de unul nou , eu am scut :D revin maine cu poze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi m`am apucat de treaba cum am spus, am mers am cumparat 1 bucata carbune demaror dacia , l`am taiat in 2 si mi`au iesit 2 bucati, cost 10 lei , m`am chinuit un pic cand am decapsat la rotor acea tabla, cand am desfacut am observat ca acei carbuni mai mergeau doar ca unul din ei a ramas blocat pe santul lui unde era bagat din cauza plasticului incins care se topise si il intepenise, am cositorit litele la carbunii noi, am curatat pe acolo praful de carbune vechi si am montat la loc totul, aici iar am avut de furca cu prinderea capacului din spate ptc nu mai puteam indrepta acei "colti" la loc ca sa fixez capacul din spate, pana la urma am reusit cu un  mops, nu am mai facut poze si cu carbunii montatii din cauza ca incepuse ploaia la un moment dat  si deja imi pierdusem rabdare din cauza  carbunilor la care am frecat ff mult dar in final treaba a iesit super. Intrebarea mea ar fi daca nu cumva are ceva ca am cositorit litele carbunilor de litele vechi, ma refer din punt de vedere termic sa nu ajunga sa se incinga si sa se dezlipeasca acele lite.

 

P.S. poza cu carbunii e de pe net dar carbunii mei aratau ca astia numai ca erau aurii si putin rotunjiti in cap cica astia aurii sunt mai buni.post-70492-0-59967900-1401473719_thumb.j

post-70492-0-43963800-1401474012_thumb.j

post-70492-0-45092000-1401474033_thumb.j

post-70492-0-43297800-1401474041_thumb.j

post-70492-0-84882200-1401474048_thumb.j

Modificat de Maryan_MRN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, am un prieten care are un passat b6 din 2009, masina a fost cumparata de noua de el si are in acest moment aproape 70 de mii km iar cand au venit caldurile acum a observat ca nu vrea sa ii mai porneasca clima si anume compresorul nu mai porneste si nici ventilatoarele, freonul a fost verificat si are, sigurantele de langa baterie au fost verificate, noi stateam si ne gandeam daca nu cumva are vre un releu sub volan acolo care sa comande compresorul, ptc atunci cand da drumul la clima nu se intampla absolut nimic si am mers cu el azi la aia de mi`au dat verdictul si mie in legatura cu clima iar la el au spus ca e posibil sa fie compresorul bulit ptc la aceasta generatie de passat compresorul se invarte tot timpul si e posibil sa fie bulit dar sa treaca marti pe acolo si sa faca niste teste, voi ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vrem niste valori din blocurile de masura ca sa vorbim la obiect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Al Bundy, mai exact pe ce canale sa intru? se pot face si niste output test din vag com? ma refer la ventilatoare sau daca mai este ceva pe acolo, sau te pot suna mai tarziu cand vine la mine si sunt cu laptopul pregatit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara, azi cand am pornit clima a inceput sa faca un trancanit insuportabil, ziceai ca am masina pe motorina. Trancanitul acela apare doar cand e clima pornita. Am observat doar ca ventilatorul mai mic are un joc in timp ce invarte fata de celalalt, dar nu cred ca poate produce el acel zgomot. Am vrut sa filmez dar aveam telefonul inchis. Aveti vreo idee ce ar putea sa aiba ?

 

Am mai observat ca tremura si schimbatorul ....

 

Am mai cautat in topicul acesta am luat 20-30 de pagini la rand si nu am gasit ceva asemanator.

Modificat de DClaudiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

El poate sa fie responsabil de astfel de zgomote pentru ca se invarfte la o turatie foarte mare. Eu l-am reconditionat si nu am pus o saiba distantier la elice si cand porneam clima imi vibra toata masina. Probabil aceeasi saiba iti lipseste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa ma uit si astazi mai atent sub capota, totusi imi vibreaza destul de tare si schimbatorul, o sa filmez si o sa revin cu un edit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

onofreimircea90

buna

Revin cu o noua problema, am rezolvat eroarea cu motorasul V71, lam inlocuit. Acuma imi apare o eroare pe clima de la senzorul de viteza, cod eroare 00281...acuma ce dracu sa-i mai fac? Ce poate fi???  am tot sters eroarea, dar reapare. Au venit caldurile si mie tot nu imi merge clima...ma disper.

Oare daca schimb senzorul de viteza, rezolv problema??? precizez k in bord imi arata bine viteza... va multumesc.

Modificat de onofreimircea90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • taz21 pinned şi locked this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • taz21 unpinned şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!