Jump to content

Climatronic - probleme


RedLiner
 Share

Postare recomandată

WHAT?

poate o SIGURANTA de 30A.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ovidiu.hutuleac

right: siguranta 30A . am fost cam entuziasmat ca era doar o siguranta.

:-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema ...in seara asta cand am pornit motoru displayu de la clima mi-a luat-o razna,adik se aprinde tot ce se poate pe el si palpaie vreo 15 secunde si numai cu contactul si daca pornesc , pe urma isi revine ...a mai patit cineva ?

Modificat de Ionut91
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Semnalizeaza o avarie.

E posibil sa nu ai feon in cantitate suficienta, sa nu-ti porneasca electroventilatorul sau senzorul de presiune freon sa-ti faca figuri. Verifica-le in ordinea in care le-am scris.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost astazi pt o testare si mio zis k nu am presiune in instalatie ...am fost acuma de mi-am incarcat cu freon si si-a revenit la normal ...va multumesc !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare.Ieri la o scanare de rutina...am gasit la climatronic urmatoarea eroare

00603 - Footwell / Defroster Flap Motor (V85): Faulty

am vazut pe Ross-Tech rezolvarile la aceasta problema :

Possible Solutions

Check Footwell / Defroster Flap Motor (V85)

See Measuring Value Blocks (MVB)

Perform Output Test

Perform Basic Setting

Check/Repair Wiring and Connectors

Check/Repair Obstructions or Blockage

Am facut Output Test, dar cum fac sa ii dau Basic Settings la climatronic..pe care grup din Basic Settings trebuie sa intru?

Si daca nu merge nici cu asta..trebuie sa desfac pe acolo sa verific firele sau ce ma sfatuiti sa fac? Multumesc.

Modificat de Ovidiu007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

grup 00 la basic seting. daca nu se rezolva, trebuie inlocuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

de ceva vreme cum a venit si vara cand dau drumu la clima si stau la semafor mi se opreste motorul. pur si simplu .daca opresc clima sau dau pe eco nu am probleme in momentul in care intra in sarcina se tureaza putin pana pe la vreo 2000 si apoi se opreste motorul. in mers trage cam greu da baga destul de rece e ok. ce ar putea fi ? curea cv ? oricum trebuie sai schimb si distributia luna asta si ma gandeam ca daca tot umblu sa schimb toate curele de pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cureaua nu prea ar fi de vina, ci mai degraba compresorul care pare a fii gripat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

faptul ca trage greu se intelege, pune pe cineva sa cupleze clima si tu stai in fata cu capota ridicata, daca ai zgomote ciudate e compresorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa incerc da dc se opreste motoru? se blocheaza compresoru sau ce? din ce cauza se poate opri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 75CP nu ar trebui sa se simta asa tare cuplarea AC...si nici sa incerce sa compenseze urcind la 2000rpm...

Efortul prea mare poate fi de la compresor gripat...

Sau de la electro cuplaj ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La golf iv, cand stau la relanti mi se decupleaza compresorul si mi se opreste ventilatorul din dreapta . Dupa cateva secunde iar porneste, dupa care iar se opreste. Dupa ce plec de pe loc nu mi se mai opreste.

I-am facut o scanare si imi da senzorul de temperatura exterioara. In cazul acesta nu ar trebui sa mi se opreasca si in mers? Precizez ca temperatura in bord mi-o afiseaza perfect.

Idei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am tot cautat sa cumpar un compresor SH pt golful meu (normal ca toti mi-au cerut sume astronomice) si printr-o recomandare de la un prieten am gasit la un magazin de piese auto din Pitesti compresor nou nout, factura, garantie 24luni la uimitorul pret de 730 lei !!!!?

Mi-au cerut banii pt el ca sa-l comande. Nu este cam mic pretul? O fi ceva ciudat la mijloc cumva? Am zis sa nu greseasca baiatul de acolo, a bagat de doua ori datele de pe talon si tot acelasi raspuns, fix 730lei compresor nou nout.

Deci WTF ? De ce draq mi se cere 200euro pe comprosoare SH omorate de anii de zile si pt ele n-ai nici cea mai mica garantie si iti poate crapa in orice clipa, cand in magazine se gasesc noi noute, chiar mai ieftine , si garantie 2ani, si factura, si etc. !!!

Ceva imi scapa mie??

PS Luni ma duc sa-l cumpar, marti il montez, si apoi revin cu impresii. Chiar ma gandesc sa deschid un topic special cu acest subiect, poate cu aceasta ocazie isi mai revin la realitate bisnitarii si fomistii de pe forum care cer aproape 10% din valaorea autovehiculului pt un kkt de compresor ruginit si vechi de cand lumea

Modificat de smok3r
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Am si eu o problema cu climatronicu, climatronicu nu baga rece, am verificat instalatia de racire, freon am (nu stiu daca am cantitatea necesara), compresorul cupleaza, am pus compresorul direct la baterie, porneste, ajunge racirea prin instalatii pana la termostatul din partea dreapta a masinii, dar ramane blocat acolo, nu trece racirea mai departe in masina, daca nu este pus pe direct la baterie, nu raceste instalatia deloc (nu ajunge pana la termostat), indiferent daca ajunge sau nu, aerul nu este rece. unii zic ca este dus compresorul, altii zic ca e bun, nu stiu ce sa mai cred. In masina in partea dreapta, sub torpedou, se aud niste motorase, putin deranjat sunetul pe care il fac , dar totusi cred ca sunt de la climatronic, sau nush ce rol au, si de ce se aud asa.

Un sfat, ce as mai putea verifica, sa fiu sigur 100% ca e compresorul defect. *Sau un service foarte bun prin Iasi unde as putea face o diagnosticare completa la instalatia de climatizare.

Va multumesc

Modificat de biggy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, nu imi dau seama care ar putea fi problema cu racirea, dar ceea ce auzi tu in dreapta este un singur motoras care regleaza pozitia la o clapeta. Clapeta respectiva directioneaza/inchide recircularea aerului spre habitaclu(cred ca este cam acelasi lucru ca la Octavia1). Zgomotul deranjant apare dupa ce angrenajele din plastic se uzeaza iar clapeta respectiva nu mai ajunge intr-o pozitie in care in mod normal ar determina oprirea motorasului. Vezi aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La octavia 1 cum ma uit spre botul masinii cand e clima pe LOw, porneste ventilatoru din stanga dar nu si cel din dreapta, asta dupa ce motoru e deja cald bine de mers prin bucuresti la 41 grade! Si parca baga foarte greu, rece si parca nu ar avea forta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa mearga ambele ventilatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Din pacate ma inscriu si eu pe lista celor la care nu mai merge clima.

Ieri eram prin oras si mergea si pur si simplu la un moment dat am simtit ca nu mai baga aer rece ci baga aer cald de afara...

Daca stiti in Iasi unde as putea diagnostica problema...acum 2 ani am facut refill cu freon si am dat o gramada de bani...e posibil sa se fi dus freonul asa de rapid adica sa curga pe undeva?

Daca se duc sigurantele alea de pe baterie e posibil sa nu mai functioneze chiar daca in instalatie este freon?

Inca un detaliu pe care vreau sa-l mentionez, de cand nu mai baga clima a scazut consumul prin oras enorm, de la 8.5-9 cat era inainte a scazut pe la 7-7.5 deci probabil ca compresorul nu mai opune nici o rezistenta adica nu mai functioneaza. Sper sa fie siguranta aia.

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

E clar ca compresorul nu-ti functioneaza. Ori sigurantele ori lipsa freonului. O diagnoza ar ajuta mult

Sent from my E15i using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Merci Moog de recomandare...am fost unde mi-ai zis tu

Mecanicul avea un aparatel cu un furtunas si un display cu care a cautat posibilele scurgeri...

Din pacate se pare ca conducta aia lunga s-a ros de furtunele de la turbina sau de ceva pe acolo si s-a fisurat...

Ieri probabil ca s-a gaurit si a curs tot freonul.

Am inteles ca se poate suda si sper sa rezolv asa, altfel e criminal de scumpa conducta aia din ce am inteles.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta initial la dezmembrari, daca nu sudura in argon...aia care sudeaza bai de ulei ar trebui sa poata si asa ceva...

Am si pt asta citeva idei...dar mai intii du-te la Tomesti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea daca esti din iasi dute la racemi, eu acolo am facut o diagnoza, costa 80 lei, mult dar au aparatura foarte buna si iti zice exact ce problema ai. La mine a fost compresorul, l-am schimbat si acum merge, tot la ei am pus freon si ulei pt climatronic (pret 150 lei).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Cat ai dat pe compresor asa de curiozitate?

Mi-a aratat mecanicul cum scapa presiune din teava, mai mare diagnoza de atat n-am ce sa-i fac.

Trebuie sudata teava, pus freon si ar trebuie sa fie ca nou :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • taz21 pinned şi locked this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • taz21 unpinned şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!