Jump to content

Climatronic - probleme


RedLiner
 Share

Postare recomandată

din cate am vazut eu torpedoul la mine nu are suruburi in interior. si nici nu-s sigur daca am aceeasi siguranta ca si tine. mai astept un raspuns ceva de la un posesor de golf IV daca sa ma apuc de desfacut sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba acea siguranta termoca din blocul de rezistente, e in carcasa inferioara a aerotermei in spatele torpedoului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, deocamdata imi insonorizez portierele, dupa care ma apuc de torpedou. sugestii de unde sa cumpar acea siguranta si cam cat costa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Magazinele de electronice, sig termica de 210 grade sau undeva in jurul acestei valori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu pornesc ventilatoarele cand pornesc climatronicul este posibilitatea sa nu mearga de loc si sa se incalzeasca motorul? pana acum nu am vazut sa treaca apa de 90 C

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca sunt arse ambele trepte de la ambele ventilatoare, la fel si ambele sigurante. Deci una din trepte la unul din ventilatoare tot merge daca nu creste temperatura apei.

DAR, OBLIGATORIU la pornirea AC trebuie sa plece ambele ventilatoare.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut...am vazut ca toata lumea isi tot spune problemele pe-aici m-am decis sa mi-o spun si eu. detin un golf 4 din 2001 1.6 16v AUS, si de 2 saptamani merg pe clima de la geam la 38 de grade. ultima oara cand am mers cu clima pornita a fost un drum pana la bucuresti cu aer pornit la 22 de grade...dus intors, nici o problema, ajung in iasi si urmatoarea zi mergand lejer ajung la destinatie si aud electroventilatoarele pornite, am zis ca s-o fi incins motorul desi nu si-a luat blana. in urmatoarea zi, ciu ciu AC, pe display-ul climei au aparut toate cele printre care si mesajul DIAGNOSE, merg pun pe laptop, pressure switch(senzor de presiune) fac comanda la un prieten de senzor, pun senzorul, tot ciu ciu aer rece, azi din nou am incercat sa-i dau de cap dar ceva ceva parca tot am descoperit. am incercat presiunea de pe tevi, nimic, nu prea a avut cine stie ce, si cand dau drumul la AC motorul se tureaza dar electroventilatoarele nu pornesc. sa fi ramas fara freon si din cauza asta nu-mi pornesc electroventilatoarele? azi cand dadeam drumul la AC dar aer rece nu intra in masina decat pt vreo 3 secunde...are cineva vreo idee cam cum sta treaba? maine merge sa umplu instalatia cu freon, sper sa nu fie dus compresorul...ca, stie cam toata lumea cat costa unul. in fine... sper sa-i dau de capat. numa' bine :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.am si eu o problema incepand de ieri si sper ca ma poate ajuta cineva.masina este un golf 4 1.4.AXP 2001.Ieri cand mergeam linistit spre casa cu clima pornita a inceput deodata cand eram in viteza a4a sa caraie groaznic ( ca si cum elicea de la un ventilator s-ar bloca de ceva ),sa scartie foarte urat si sa tremure groaznic schimbator si aceleasi trepidatii le simteam si pedala de ambreiaj.am schimbat in a5a,a3a si tot asa facea. in clipa cand incoteam din viteza nu mai era nici o problema si se comporta normal. la viteza f.mici si in treaba 1 si 2 nu facea,dar simteam cum sta sa inceapa iara de indata ce acceleram oricat de putin.

cand opream climatronicul mergea perfect,totul fara probleme. cand il pun pe economy la fel,merge fara probleme,nu mai trepideaza,nu mai caraie. are cineva vreo idee ce ar putea fi?? peste 1saptamana plec in concediu si nu stiu ce ma fac fara clima pe caldurile astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut...am vazut ca toata lumea isi tot spune problemele pe-aici m-am decis sa mi-o spun si eu. detin un golf 4 din 2001 1.6 16v AUS, si de 2 saptamani merg pe clima de la geam la 38 de grade. ultima oara cand am mers cu clima pornita a fost un drum pana la bucuresti cu aer pornit la 22 de grade...dus intors, nici o problema, ajung in iasi si urmatoarea zi mergand lejer ajung la destinatie si aud electroventilatoarele pornite, am zis ca s-o fi incins motorul desi nu si-a luat blana. in urmatoarea zi, ciu ciu AC, pe display-ul climei au aparut toate cele printre care si mesajul DIAGNOSE, merg pun pe laptop, pressure switch(senzor de presiune) fac comanda la un prieten de senzor, pun senzorul, tot ciu ciu aer rece, azi din nou am incercat sa-i dau de cap dar ceva ceva parca tot am descoperit. am incercat presiunea de pe tevi, nimic, nu prea a avut cine stie ce, si cand dau drumul la AC motorul se tureaza dar electroventilatoarele nu pornesc. sa fi ramas fara freon si din cauza asta nu-mi pornesc electroventilatoarele? azi cand dadeam drumul la AC dar aer rece nu intra in masina decat pt vreo 3 secunde...are cineva vreo idee cam cum sta treaba? maine merge sa umplu instalatia cu freon, sper sa nu fie dus compresorul...ca, stie cam toata lumea cat costa unul. in fine... sper sa-i dau de capat. numa' bine :rolleyes:

CAnd a aparut eroarea cu prssure switch ai ramas fara freon, acum trebuie vazut de ce nu pleaca ventilatoarele. Fa testul cu strapuri in mufa de la termocupla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana la urma nu am reusit sa desfac aeroterma aia, nu se potrivesc instructiunile de la topicul de la skoda. poate cinva sa puna o schema, instructiuni sau ceva sfaturi special pentru golf IV?

rementionez masina : golf IV hatchback cu aer conditionat manual.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA torpedoul jos si apoi o sa vezi cateva suruburi care tin aeroterma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

suruburi care trebuie date jos cu o inelara? ca de alea vad vreo 3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms pt raspuns al bundy. am fost si a bagat putin aer pe instalatie si e spart un furtun, furtunul de joasa presiune a AC-ului(cod 1J1 820 743 R) am cautat si nu am gasit, deocamdata, decat pe original la pretul de 1.400 si ceva ron, 1.200 dar sub 1000 deloc... am sa caut la dezmembrari. ms oricum :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu de 2. cele de la piesa nr 5, aeroterma coboara dupa ce scoti piesa 5.

Removing fresh air blower -V2-

1 - Heater unit

2 - Fresh air blower -V2-

3 - Cover

4 - Bolts

5 - Fresh air blower series resistor with overheating fuse -N24-

post-1788-1282163332_thumb.png

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am izbandit si aici, multumesc de sfaturi. de fapt sunt doua suruburi dedesupt la care nu m-as fi gandit niciodata. dupa ce le-am scos a cazut si panoul cu rezistenta aia si ventilatorul, pe care l-am curatat bine cu spray WD40. rezistenta aia noua m-ar fi costat pana intr-un milion, dar am preferat sa schimb siguranta termica de 192 grade cu una de 240 grade si am lipit-o peste cu doua bile mari de flodor. sper sa tina. multumesc de sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Am si eu o problema cu clima la in golf 4 1.6 bcb 2003.nu baga mai deloc aer rece am zis ca e de la freon,am fost la service mi-au incarcat instalatia cu freon dar tot nu baga aer rece iar ei mi-au spus ca ar fi defect compresorul pt k daca accleram pana pe la 3000rot/min si mentineam turatia incepea sa bage aer.mentionez ca la pornirea climei compresorul porneste fara probleme numai ca numi pronesc ambele ventilatorare,porneste numai cel din dreapta.Oare chiar trebuie sa schimb compresorul sau e alta problema?

Modificat de bobo_avr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut, am si eu o problema cu 2 butoane de la climatronic (GOLF IV), butonul 12(pentru "Ventilator - mai rapid"), respectiv 13(pentru "Curent de aer spre partea superioara a corpului).De cand am cumparat masina aceste 2 butoane nu pot fi folosite..pur si simplu sunt intepenite, m-am gandit ca candva a fost varsat suc sau ceva lichid deoarece deasupra am suport pentru pahare, iar lichid-ul acela a blocat butoanele. Care ar putea fi motivul blocarii acestor 2 butoane si cum le`as putea face functionabile. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desfa climatronicul si vezi ce e in el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

A venit din nou caldura ! Inevitabil incep sa apara si problemele cu aerul conditionat! Am citit toate paginile anterioare si nu am inteles daca o eroare la climatronic 04 FA (V71) face sa nu porneasca compresorul. Pana luni cand am programare la service vreau sa mai fac cateva verificari. In modul AUTO ventilatorul mic functioneaza iar cel mare porneste putin ajutat , nu vad bine fulia compresorului, dar teava groasa este calda.Ce defecte ar putea fi fara alte erori ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ne spui si noua ce-ai facut la service? curiozitatea deh...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu am avut timp de investigatii pana azi. Bobina ambreajului intrerupta, iar tensiunea cu motorul pornit climatronicul pe Lo 3,56-8,2V. Nu mai inteleg nimic chiar doua defecte suprapuse ? Luni o sa incerc sa scot saiba dintre ambreiaj si fulie, ca sa blochez mecanic axul compresorului cu fulia.post-9614-0-48140200-1302965306_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Compresorul functioneaza! La mufa bobinei sunt 14,2V , dar numai cu sarcina (un bec). Am desfacut bobina, si cand am sapat in rasina am spart o piesa care nu stiu ce a fost (siguranta termica sau dioda), oricum era intrerupta fiind inseriata cu bobina. Am pus in loc o sarma si am refacut izolatia cu rasina. Acum am o dilema sa pun in serie o dioda, afara pe fir sau nu? Poate ma ajuta cineva cu valoarea curentului absorbit de bobina. La mine este in jur de 3A!

Modificat de ionolt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am o gramada de intrebari.nu-mi merge tot timpul clima la relanti.se aude cum decupleaza compresorul.daca o tin turata baga rece.am schimbat ventilatorul mare de la radiator si am umplut instalatia cu freon desi aveam 550 g.mentionez ca la pornirea climei nu-mi pornesc automat si ventilatoarele(dupa un timp pornesc).acum trebuie sa schimb senzorul de temperatura pt ca a dat eroare de 2 ori.e posibil ca de la acest senzor sa-mi decupleze clima la relanti?plus am un huruit numai cu clima pe auto in plaja de turatii 1500-2000.daca pun pe econ totul e perfect.poate vreun rulment,rola?am fost pe la 3 serviceuri si nimic concludent.am motor 1.6 bcb 2003.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
C_r_i_s_t_i

salut la toti!asi avea o intrebare in legatura cu climatronicul....cand merge motorul si dau drumul la AC obesrs ca la relanti ii scade din putere adica din acceleratie...si alt lucru care l-am obersvat este urmatorul..turez continuu la 2000rpm si daca pronesc clima scade turatia fara sa iau un mm picioru de pe acceleratie la 1850rpm...si in mers se simte ca nu are puterea care o are cand e oprit climatronicul...SUNT LUCRURI NORMALE SIMPTOMELE ASTEA?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • taz21 pinned şi locked this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • taz21 unpinned şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!