Jump to content

Climatronic - probleme


RedLiner
 Share

Postare recomandată

Salut! Pana la urma am fost ieri la MASTER AUTO sa-mi incarc instalatie cu freon. Toate bune si frumoase numai ca la proba finala mi-a detectat pierderi. Singurul loc unde era vizibil acest lucru era pe la O-ring-urile pe unde a conectat furtunele (era in lichid verde, am inteles ca ala era freon). Poate am pierderi si in alta parte. Exista in iasi vreun loc unde sa verific si, eventual, sa remediez aceste pierderi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la Racemi sigur gasesti pt verificare.Plus ca e si aproape de tine;) 120 ron incarcare+verificare.

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la racemi si mi-a scapat tot freonul pe la condensor. Au zis ca ori e dus condensorul ori vreo garnitura de la el dar nu pot sti sigur pana nu ma duc sa-mi dea jos spoilerul ca sa ajunga la el. Aveti habar de preturi pt aceasta piesa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
bbogdanmircea

Salutare.

Cand pornesc clima mi se pare ca aerul pe care il baga la inceput are un miros acru.

Banuiesc ca trebuie sa cumpar un spray de curatare a instalatiei si sa il folosesc?

Aveti recomandari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu o probelma de azi la climatronic. Am lovit un caine de vreo 5 zile in partea central-stanga. Daune minore, far stanga intrat vreo 2 cm in interior, bara fata cazuta cam 1 cm. Am rezolvat problemele singur, cateva suruburi rupte. Nu am vazut nimic lovit cand am desfacut bara.

Azi caldura mare, masina stationa cu clima pornita. Ajunge temperatura motorului pe la 95 grade, si am oprit motorul. Cand l-am repornit a pornit destul de greu, bateria aproape descarcata de ventiatorul pt racire motor. De atunci nu mai am aer rece.

Cred ca compresorul functioneaza, turatia creste cand pornesc clima. Nu se misca ventilatorul pt clima. Temperatura motorului e normala, nu a mai urcat peste 93 pe Vag-Com. Nu am erori la climatronic. Aer cald baga.

Din ce am citit in acest topic, releul de comanda e undeva sub baterie in stanga. Oare a fost afectat accidentul cu cainele? Releul sa fie problema? O sa ma duc in service pt freon sa vad care e nivelul.

Multumesc,

Bogdan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apasa simultan ECON + Recirculare si noteaza erorile. Iti afiseaza erorile din 3 caractere, gen : 4FA, 25b. Defilarea printre erori o faci cu tastele de temperatura cald/rece. Banuiesc ca ai mufa scoasa la ventilator sau termocupla lovita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat cu Vag-Com si cu ECON + Recirculare si nu am erori. Pe Vag nu gasesc nimic si ECON + Recirculare imi apare 444 00.

O sa verific mufa de la ventilator si ventilatoru daca merge pe direct. Temperatura motorului nu a mai urcat de atunci peste 90 pe bord, nu ma pricep, dar din ce am citit pe forum daca era termocupla temperatura trecea peste 90?

Multumesc de raspuns,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Termocupla intra dupa 95-98. Cred ca ai carbunii dusi la ventilator. Scoate-i mufa si pune-l pe direct la baterie. Trebuie sa vajaie rau in turatie maxima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus pe direct de la baterie ventilatorul din dreapta(partea soferului), nu porneste. In schimb porneste cel din stanga(partea pasagerului). Am batut cu un ciocanel in partea motorasului si tot nu a pornit pe direct. Deci e mort, nu cred ca problema sunt carbunii.

O sa il schimb saptamana viitoare, sper ca asta e problema.

Multumesc inca odata de raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci e mort, nu cred ca problema sunt carbunii.

Pariu ?! Aia cad !!! Asa se comporta :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci o sa incerc prima data varianta cu carbunii. :icon_thumright:

Orice doar sa mearga clima din nou ca ma topesc pe caldurile astea. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iei carbuni de urzinceni de ARO la vreo 30 lei si din 2 faci 4 cat ai nevoie la electroventilator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma am fost in service.

Rezultate:

500 mg freon in intalatie

Toate sigurantele verificate

Toate ventilatoarele verificate(cred)

Nu porneste compresorul --> pus pe direct --> nu cupleaza ambreiajul, se invarte in gol

Recomandare:

Schimbare ambreiaj compresor.

A mai intalnit cineva problema asta? Ca nu prea as vrea sa schimb ambreiajul si dupa sa imi dau seama ca a fost alta problema.

Nu am fost de fata la constatari. Ma gandesc ca daca e dus electroventilatorul mare si nu porneste, de aceea sa nu cupleze ambreiajul? Am fost de fata la un electrician care a intepat cablul electroventilatorului mare si a pornit tot cel mic. Oare trebuia scoasa mufa si verificat pe direct doar cel mare? Daca e asa tind sa cred ca au dreptate baietii din serviceul acesta si trebuie schimbat ambreiajul.

Multumesc,

Bogdan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In momentul cand pornesti clima trebuie sa-ti porneasca ambele ventilatoare si pe mufa care merge la compresor sa ai 12 v, poti sa alimentezi pe direct compresorul prin mufa lui , daca nu porneste e dusa bobina care cupleaza ambreiajul, cineva aici pe forum zice ca se poate rebobina, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Revin cu rezolvarea, poate mai e careva in situatia asta si ajuta.

Am schimbat bobina de la compresor, era dusa. Pret bobina noua cu tot cu manopera de desfacere ambreiaj - 180 ron

O singura problema mai am, electroventilatorul mare nu porneste, o sa verific carbunii cum mi-a sugerat Magdalena.

Multumesc pt ajutor,

Bogdan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

In timpul concediului din Muntenegru mi s-a intamplat o catastrofa la instalatia de aer conditionat. Prima simptoma, in timpul mersului in partea dreapta deodata am vazut un fum, am tras masina pe drepta am vazut un lichid uleios raspandit pe roata dreapta si masca.

Am dat roata drepta jos si protectia de la rota si am vazut un furtun spart.

In dreapta jos este un mic ventilator si 2 furtune ce vin din partea centrala , unu este prins cu un sistem arc stabilizator acela este fisurat.

Am pus din nou contactul si pe display-ul de clima apar intermitent toate caracterele posibile. Zgomotul caracteristic ce se auzea cand mergea clima nu se mai aude

Nu stiu ce s-a intamplat. modelul este passat 5b 1999 1.9 tdi

Poate ma ajuta cineva.

Multumesc!!!

Modificat de acrinu1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce cod are motorul ? sa scrii in profil ! ca altfel... vorbim pe intuneric

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacut electroventilatorul. Mai sunt 2 carbuni, in stare relativ buna, dar plasticul ce ii tine si arcurile sunt in stare f. proasta, iremediabila.

Plasticul e topit si arcurile infipte in el.

Se poate cumpara doar piesa asta cu plasticul si carbunii separat?

Daca nu imi trebuie alt electroventilator.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@acrinu1.... ai perdut freonul ,senzorul de presiune pe instalatia de aer conditionat iti da eroare de presiune pre mica si nu porneste compresorul, si de aici iti clipeste ecranul de climatronic.Rezolvarea: demontat furtunul si inlocuit(s-ar putea sa fie fisurat pe teava chiar si atunci se poate lipi) ,incarcat freon in instalatie(cu tot tacamul...vacum,ulei,freon) si sters eroarea. :icon_thumright:

Modificat de andrusel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu imi trebuie alt electroventilator.

asta e tot ce mai ai de facut . Mai incearca sa vezi ce poti face in el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am patit-o si eu zilele trecute cu climatronicul...

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor

Sa inteleg ca trebuie desfacut torpedoul si sa vad care-i problema cu motorasul??

Un pret pt un motor nou stiti cumva?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti, am si eu o problema, am golf iv din 2000 motor 1.4 16v si nu prea ii dau de cap. Am climatronic iar cand il scot de pe economic daca o las la relanti se opreste. A patit cineva asa ceva imi puteti spune si mie ce sa fac. Trebuie sa precizez ca am bagat-o pe tester si mi-a dat o eroare la clapeta, dupa aceea mecanicu mi-a curatat-o si nu mi-a mai dat nici o eroare, dar la relanti nu sta cand am clima scoasa de pe economic. Astept pareri, va multumesc !

Modificat de Alecs2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alecs filtrul tau de benzina ce zice ? Cati km are de cand nu e schimbat ? Sau pompa de benzina e cam dusa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

eu am urmatoarea problema : masina in cauza : golf IV motor 1.9 tdi hatchback, cu aer conditionat manual. intr-o dimineata am observat urmatoarele simptome :

la treptele 1,2 si 3 la ventilator, nu se intampla nimic, la treapta 4 se porneste la maxim. daca apas butonul de AC, la treptele 1,2 si 3 e aprins, dar iar nimic, iar la treapta 4 se stinge butonul de AC si porneste la maxim ventilatorul, dar baga un pic de aer rece la inceput, semn ca baga ceva aer rece pe instalatie. si cand apas butonul de recirculare a aerului parca se porneste mai tare fluxul de aer in dreapta, sau poate se intampla altceva, pana acum nu mi-a mers butonul de recirculare a aerului.

am cautat prin topicul asta si nu am gasit pe nimeni cu o problema ca a mea. ce sa verific? sau de la ce poate fi oare?

Modificat de zambarici
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • taz21 pinned şi locked this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • taz21 unpinned şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!