Jump to content

Climatronic - probleme


RedLiner
 Share

Postare recomandată

liviuplaton

problema e ca am masurat si bobina si nu-mi indica nimic parca ar fi intrerupta, ai vreo schema cu releu ala??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@liviuplaton: Ce cod motor ai si din ce an e masina? Ai climatic sau climatronic?

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviuplaton

motor ajm din 2000 eu stiu cai climatronic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am scos tot ce tine de climatronic pentru modelul tau. De asemenea, am atasat si un document referitor la relee si sigurante.

post-21426-1274894635_thumb.jpg

post-21426-1274894640_thumb.jpg

post-21426-1274894644_thumb.jpg

post-21426-1274894650_thumb.jpg

post-21426-1274894654_thumb.jpg

post-21426-1274894658_thumb.jpg

post-21426-1274894662_thumb.jpg

post-21426-1274894666_thumb.jpg

post-21426-1274894672_thumb.jpg

relee_si_sigurante_Golf_Bora.doc

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviuplaton

Mersi pt scheme, am demontat releu dar nu prea ai cei face ca e numai electronica .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate repara si ala, vb de cel de sub lonjeron, nu? Chiar azi am readus unul in stare de functionare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviuplaton

Tu cu asa ceva te ocupi ,dami si mie un sfat cum sal repar?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand, cu motorul pornit si cu AC cuplat trebuie sa masori si sa-mi spui ce tensiuni ai pe pinii din mufa mica de la releu, atentie, nu cu mufa scoasa. La fel si pe mufa mare cu 4 contacte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am urmatoare probleme.mi-am bagat freon 700ml si ulei 100ml,si nu baga rece cum trebuie,ventilatorele pornesc la fel si compresoru,tevile care intra in condensator respectiv aia subtire nu stiu ce temperatura trebuie sa aibe dar cea groasa are aproape temperatura habitacluilui motorului nu devine rece,ca la alta masina care am verificat!? Sa nu se deschida supapa de inalta presiunde din condensator? A mai patit cineva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am schimbat si eu compresorul ,i-am pus freon si se pare ca merge ,mai trebui sa rezolv problema cu prima treapta de la ventilatoare .

@liviu:apropo de bobina daca ii dai tensiune plus si minus trebuie sa cupleze fulia exterioara ,daca nu cupleaza este arsa,poti face proba fara sa pui contactul sau sa pornesti motorul.

de schimbat se poate schimba si pe masina (eu asa am facut) dar te chinui cel mai bine desfaci compresorul din cele 2 suruburi fara sa desfaci conductele ca sa nu pierzi freonul,toata operatia pe canal /elevator.

eu am schimbat compresorul cu totul daca ai bobina arsa ti-o pot oferi eu (care a fost reparata),verifica si mai vb

am urmatoare probleme.mi-am bagat freon 700ml si ulei 100ml,si nu baga rece cum trebuie,ventilatorele pornesc la fel si compresoru,tevile care intra in condensator respectiv aia subtire nu stiu ce temperatura trebuie sa aibe dar cea groasa are aproape temperatura habitacluilui motorului nu devine rece,ca la alta masina care am verificat!? Sa nu se deschida supapa de inalta presiunde din condensator? A mai patit cineva...

daca n-ar deschide supapa ar creste presiunea in instalatie f mult ,eu cred ca este compresorul dus...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am schimbat si eu compresorul ,i-am pus freon si se pare ca merge ,mai trebui sa rezolv problema cu prima treapta de la ventilatoare .

@liviu:apropo de bobina daca ii dai tensiune plus si minus trebuie sa cupleze fulia exterioara ,daca nu cupleaza este arsa,poti face proba fara sa pui contactul sau sa pornesti motorul.

de schimbat se poate schimba si pe masina (eu asa am facut) dar te chinui cel mai bine desfaci compresorul din cele 2 suruburi fara sa desfaci conductele ca sa nu pierzi freonul,toata operatia pe canal /elevator.

eu am schimbat compresorul cu totul daca ai bobina arsa ti-o pot oferi eu (care a fost reparata),verifica si mai vb

daca n-ar deschide supapa ar creste presiunea in instalatie f mult ,eu cred ca este compresorul dus...

a fost verificata presiune pe compresor si este buna si cred ca avea 10 bari parca nu stiu exact si in relanti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intervin si eu cu o problema la climatronic.

Dau drumu la climatronic, baga aer insa nu il raceste deloc. Oricum as seta, nu e racit.

Ce e de precizat, am o piesa la motor, o fulie care nu se invarye, banuiesc ca asta e.Sau varianta 2 din cauza lipsei presiunii preonului nu se face cluplul cu, compresorul.Precizez ca am verificat un conector de la acea fulie, si am primit un mesaj de avarie intermitent. ( am verificat cu o lampa de control. la 5 secunde se aprindea )

Ce poate fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CAm vagi indiciile tale. Fa o diagnoza cu VCDS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intervin si eu cu o problema la climatronic.

Dau drumu la climatronic, baga aer insa nu il raceste deloc. Oricum as seta, nu e racit.

Ce e de precizat, am o piesa la motor, o fulie care nu se invarye, banuiesc ca asta e.Sau varianta 2 din cauza lipsei presiunii preonului nu se face cluplul cu, compresorul.Precizez ca am verificat un conector de la acea fulie, si am primit un mesaj de avarie intermitent. ( am verificat cu o lampa de control. la 5 secunde se aprindea )

Ce poate fi ?

saut,

daca ai verifcat mufa de la compresor si dupa 5 sec ai tensiune inseamna ca ori ai probleme cu bobina care iti cupleaza fulia exterioara ori e fulia rupta

verifica daca ai cuntinuitate in bobina (in mufa de la compresor).

dpdv al instalatiei cred ca este ok adica iti da tensiune pt cuplare -ponire compresor doar ca nu porneste din motivele de mai sus

Stie cineva unde pot gasi si eu rulmenutul de la fulie? MAI IEFTIN 55/35/20 EXT=55,INT=35 ,LAT=20 ,PE DIMENSIUNEA ASTA NU GASESC DECAT CU LATIME 10 ADICA TREBUIE SA IAU 2 SI LA 90 LEI BUC CREDCA SUNT CAM SCUMPI....

VOI CE PARERE AVETI???....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna tuturor. Am o problema cu clima si fac apel la cei carora le merge sau stiu cum este normal. Compresorul cupleaza dar nu baga aer rece. In butelia aia mica intra 2 furtune unul cu o supapa pentru umplere este la temperatura normala si un al 2 furtun care este foarte rece; in compresor lafel intra 2 furtune unul cu supapa pentru umplere care este la temperatura normala si un al doilea furtun care este foarte fierbinte. Mentionez ca dupa ce cuplez ACul la relantii dupa cam un minut maxim. Butelia este la temperatura normal doar partea de jos ( fundul acesteia) este foarte rece. Asa este normal? Mentionez ca eu am un singur ventilator care porneste doar cand am in bord temperatura de 92 de grade prima treapta, la fel se manifesta si cu ventilatorul pornit. Multumesc anticipat

post-44347-1275465182_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am si eu o problema :)

Nu am mai dat drumu la clima de anul trecut, de la ultimile calduri mai importante. Acum, cand a dat caldura din nou afara am dat drumul la clima si surpriza, nu mai baga aer rece, compresorul nu mai porneste. am fost sa fac o verificare sa vad ce are si mi s-a spus ca s-a rupt ambreiajul de la compresor. Mi-au zis ca incearca sa-mi faca rost doar de ambreiaj, dar slabe sanse sa-mi gaseasca. Intrebarea mea este: pot gasi pe undeva doar ambreiajul de la compresor sau merge sa schimb doar ambreiajul?

Precizez ca nu prea ma pricep la motoare.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze, pentru ca am pus aceeasi intrebare si la Octavia I, dar ma intereseaza foarte mult: climatronic-ul in modul automat ar trebui sa bage aer in acelasi timp, pe la parbriz, spre pieptul pasagerilor si spre picioare? Va intreb asta pentru ca la mine aerul vine intotdeauna numai pe duzele spre pieptul pasagerilor, in modul auto. M-asteptam sa apara de peste tot...

Alta problema ar fi, sesizata de mine de curand... e ca, in timpul functionarii, vine de undeva de sub coloana de directie, mai precis prin grila aceea de plastic de deasupra pedalelor, aer de afara pur si simplu, parca un ventilator imi baga aer de afara. Climatronic-ul imi baga rece, iar pe acolo imi vine aer de afara cred. Opream clima se oprea si acolo. Ce mai e si asta?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revenind la problema mea, ( cateva posturi mai sus )

Am fost la un service si un electrician mi-a spus dupa ce a controlat ceva la compresor ca s-au dus electromagnetii din capatul compresorului si nu mai face cuplul. Pana la o diagnoza cu Vag Com mai astept putin.

Ce vreau sa va intreb, daca trebuie sa schimb compresorul, sunt modele universale ? sau imi trebuie pecial pt 1.6 16v ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modul "Auto" gestioneaza mentinerea constanta a temperaturii in interiorul masinii prin mixajul aer cald/rece si prin distributia fluxurilor de aer pe aeratoare.

Intreb si eu inca o data pentru ca am citit toate paginile si nu am gasit...: acest tip de climatronic, trebuie sa introduca aer peste tot, parbriz, piept, picioare in acelasi timp in modul auto?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA,.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmmm... multumesc. E ceva ce nu e in regula inseamna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vorba de O tour, poate asa o fi la OII, Al Bundy. Intre timp am aflat din sursa sigura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O rugaminte!

Am la climatronic urmatoarele erori:318,25b si 4fa.imi da aer cald si clipeste la pornire.maine sunt programat la service,dar seat.ce rugaminte am?

Toate piesele alea pot fi stricate sau e un lant tip cauza-efect,da dintr-una in alta.Prin repararea unei defectiuni e posibil ca celelalte erori sa nu mai existe?

Care ar fi preturile la piesele aferente acestor erori?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vorba de O tour, poate asa o fi la OII, Al Bundy. Intre timp am aflat din sursa sigura.

IA studiaza:

25_Climatronic.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • taz21 pinned şi locked this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • taz21 unpinned şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!