Jump to content

Climatronic - probleme


RedLiner
 Share

Postare recomandată

salut, am montat pe un VW Bora 1,9 tdi, 116CP, an 2001,un climatronic, eu avand AC, dupa montaj am facut proba fara freon in instalatie si afisajul climatronicului functioneaza, merge si aeroterma insa indica temperatura exterioara pe BC si afisajul climatronicului 2,5 grade, cu toate ca afara sunt 18 grade.Decupland afisajul climatronicului, BC-ul indica temperatura corecta 16 grade.Stie cineva ce ar putea avea?Va rog ajutatima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legaturile electrice sunt facute corect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legaturile electrice sunt facute corect?

Nu sunt sigur deoarece climatronicul l-am desfacut de pe o instalatie electrica ce era instalata pe un "bot" de golf 4 la dezmembrari,stiu ca sunt 17 fire ce pleaca din climatronic catre instalatia electrica a masini.Daca poti sa ma ajuti cu o schema electrica ,daca se poate pe culorile firelor electrice.

Modificat de dan_888
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am avut si eu problema cu climatronicul care la un moment dat se opreste in mers si nu mai baga aer chiar daca pe afisaj arata ca el functioneaza normal (in special in afara localitatii la viteze mai mari). Am dibuit problema la V71 si l-am scos si desfacut - evident rotita dintata crapata => cumparat alt V71 nou , montat, calibrat cu vagcom, si se pare ca coafura NU nu rezista (se manifesta aceeasi problema :D ).

Care aveti solutia (in afara de vandutul masinii sau dat foc ca deja m-am gandit si la astea si nu cred ca functioneaza prea bine).

Ar putea fi ceva pe la axul vreuneia din cela 2 clapete ?

Mentionez si ca dupa ceva vreme am facut iar test cu vag com si iar v71 functioneaza cu intermitente => recalibrat, sters eroarea => dupa un timp iar probleme iar eroare.

Alex

Problema mea persista - climatronicul imi arata ca merge si baga aer, ventilatorul vajaie dar pe gurile de aerisire nu iese mai nimic atunci cand pornesc la un drum mai lung si merg cu viteza mai mare.

Isi revine doar cand opresc masina si o las un timp sa se odihneasca.

Am incercat sa merg cu v71 decuplat(scoasa mufa) si la fel face.

Alte erori la scanarea cu vag-com nu am. Aveti idee ce indica pe Group 10 ultimul camp (Temperature ?). Mie imi arata - 99 grade si banuiesc ca de aici ar putea fi ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri pe un Bora la care mergea climatronicul aceeasi temp de -99 grade, nu influenta functionarea.

Pe loc, cu motor pornit si AC cuplat ventilatoarele se invart?

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da se invarte insa pe guri nu iese aer. Asta se intampla dupa cum spunea dupa ce merg mai mult cu viteza de peste 90 ~. si persista apoi si daca incetinesc sau opresc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebam de ventilatoarele de la radiatorul de la motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A ! la astea nu m-am uitat !

Ce legatura ar putea avea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviuplaton

Unde se afla la un golf 4 din 2000 releul care comanda compresorul?

Modificat de liviuplaton
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand functioneaza corect merg ambele insa nu am verificat inca daca merg si cand face pe prostu'

Dar atunci cand incepe sa nu mai bage aer lucrul asta se intampla treptat si se intampla si la cald nu numai la rece, deaceea nu prea cred ca are legatura cu mersul ventilatoarelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba are, nu merg ventilatoarele, nu merge compresorul.

Cand motorul se incalzeste si ai AC cuplat ventilatoarele ar trebui sa ptreaca pe treapta 2. Daca aceasta e defecta sau nu sunt comandate nu merge AC.

Unde se afla la un golf 4 din 2000 releul care comanda compresorul?

Sub lonjeronul din stanga, sub baterie, e acelasi care comanda si ventilatoarele.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviuplaton

Cum pot sa-l verific daca e bun, din cate am vazut eu e capsat si nu se pote desface?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba are, nu merg ventilatoarele, nu merge compresorul.

Cand motorul se incalzeste si ai AC cuplat ventilatoarele ar trebui sa ptreaca pe treapta 2. Daca aceasta e defecta sau nu sunt comandate nu merge AC.

Sub lonjeronul din stanga, sub baterie, e acelasi care comanda si ventilatoarele.

Cu riscul de a parea tampit mai intreb odata : Daca mie, atunci cand climatizarea o ia razna nu imi sufla aer(parca este obturat circuitul undeva) pe gurile de ventilatie din interiorul masinii fie el rece sau cald explica te rog ca pentru un copil tampit ce legatura au ventilatoarele de pe radiatorul din bara masinii si cu compresorul cu fluxul de aer(nu neaparat rece repet) care trece prin gurile de ventilatie !

Mentionez ca astea se intampla cu ventilatorul setat pe viteza maxima si el chiar se aude sub bord vajaind tare (dar aer nu vine fie pe rece sau cald)

Io nu intelege ! :icon_thumright:

Modificat de alexxandru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa un drum mai lung prin tara am constatat ca atunci cand nu merge climatizarea daca ii dau pe econ usor usor isi revine si sufla aer.

Pe langa asta atunci cand nu functioneaza climatizarea se fac depuneri de gheata - zapada pe o conducta care iese din compresor.

Ma enerveaza cumplit ca nu imi dau seama ce ar putea fi !

Alex

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari

Am si eu o problema cu compresorul (cred!).

Clima merge fara probleme, face frig, nu scoate nici un sunet ciudat nimic.... DAR, cand il opresc incepe sa suiere/fasaie (nu scartaie!) ceva in partea dreapta a masinii, timp de ~ 30 secunde chiar , dupa care nu se mai aude nimic.

Sunetul il aud doar de afara sau daca am geamul deschis. Inauntru nu se aude nimic.

De la ce poate fi suieratul ala ? E posibil sa ma lase compresorul ?

E clar ca se aude prin zona de accesorii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu riscul de a parea tampit mai intreb odata : Daca mie, atunci cand climatizarea o ia razna nu imi sufla aer(parca este obturat circuitul undeva) pe gurile de ventilatie din interiorul masinii fie el rece sau cald explica te rog ca pentru un copil tampit ce legatura au ventilatoarele de pe radiatorul din bara masinii si cu compresorul cu fluxul de aer(nu neaparat rece repet) care trece prin gurile de ventilatie !

Mentionez ca astea se intampla cu ventilatorul setat pe viteza maxima si el chiar se aude sub bord vajaind tare (dar aer nu vine fie pe rece sau cald)

Io nu intelege ! :(

Nu are legatura in acest caz, posibil sa ai clapeta de intrare a aerului blocata pe inchis, cu cat creste viteza ea se inchide mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te referi la v71 ?

V71 l-am schimbat recent iar la drumul de zilele trecute l-am lasat pe aer de afara si i-am scos mufa => se intampla acelasi lucru.

:exclaim:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm, atunci e chiar ciudata problema la tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci cand se manifesta problema teaava din poza care vine din compresor se umple de gheata si zapada:

post-12310-1273299248_thumb.jpg

Deja nu mai stiu ce sa mai incerc - ma ia capul !

Modificat de alexxandru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@alexxandru eu zic ca problema este motorasul care baga aer, desfa si uitate la rotor/perii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu cred pentru ca se aude ca invarte de innebuneste si chiar l-am si scos cand am schimbat v71 si l-am vazut ca invarte,

E posibil sa fie vreo clapeta care sa blocheze in circuitul de dupa ventilator ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

one_just_dany

nu mai baga rece,sa nu fie freon in instalatie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviuplaton

nu reusesc sa pornesc compresorul la un golf 4 , cum pot sa-i dau comanda pe direct sa vad daca merge, clima nu merge de un an si ceva si acum am introdus aer comprimat sa vad daca mai scapa instalatia ,dar compresorul nu zice nimic, am masurat tensiuea pe cel 2 fire si sunt vreo 5 volti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@liviuplaton scoti mufa de pe releul de termocuple si in pin 10 ii dai 12v. Ii dai un impuls scurt sa vezi daca lucreaza , pt ca daca nu ai nici freon+ ulei si insisti se poate strica. Cand pornesti clima ventilatoarele pornesc? Daca da verifica tensiunea pe firul de la compresor. :)) Masina are ac sau climatronic, din ce an e si ce motor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • taz21 pinned şi locked this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • taz21 unpinned şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!