Jump to content

Climatronic - probleme


RedLiner
 Share

Postare recomandată

Daca cupleaza compresorul cand dai masa atunci releul e bun, si problema e de la climatronic. Vezi daca ai aprooape zero volti pe pin 4 cand dai comanda de pornire Ac de la climatronic. pe pinul 8 e normal sa ai zero cu contact pus si 12V cand dai masa pe 4.

Nu ai masurat ce era mai important: ce tensiune ai pe 8 cu motor pornit si AUTO si ECON. Oricum se vede ca nu vine comanda de la climatronic deoarece trebuia sa ai zero pe pinul 4 cu motor pornit pe AUTO.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul acesta ce trebuie facut ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verificat daca firul nu e intrerupt si daca pleaca comanda de la climatronic. Adica masurat pe pinul 6 de la mufa T16a

Sau schimbata unitatea de climatronic cu alta de imprumut si vazut daca se comporta la fel. Totusi eu cred ca e vre-un senzor de presiune care da informatii eronate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa scanez din nou ca sa vad daca este senzorul de presiune .

Banuiesc ca mufa T16a este pe climatronic .

Cum pot scoate unitatea de climatronic din bord si cum dau de senzorul de presiune ( fizic) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scanat modulul climatronic si nu am gasit nici o eroare a senzorului de presiune .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Climatronicul are suruburi sub rama ornamentala, iar senzorul de presiune e pe conducta de Ac pe la motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa desfac in weekend consola centrala sa scot climatronicul .

Dar care este mufa T16a si cum testez daca am intrerupere pe firul care intra in 8/87 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, am si eu o problema:

La pornirea Climatronicului indiferent de temperatura motorului, porneste ventilatorul climei pe viteza maxima si din cate am inteles ar trebuii sa aiba 2 viteze, numai cand temperatura motorului trece de 95 de grade sa cupleze in viteza 2!

Niste mecanici mi-au spus ca fabulez ca asa tre sa plece imediat, dar ma indoiesc!

Niste sfaturi va rog

Ma deranjeaza doar zgomotul, aer rece baga cum trebuie!

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima intrebare ar fi, cand pornesti climatronicul diferenta de temperatura dintre ce e afara si cat iti setezi tu cam cat este?? In general cand spre ex afara sunt 30 grade si tu setezi pe LO sau 18 grade e si normal sa porneasca la maxim, pentru o racire mai eficienta. Odata cu scaderea temperaturii in habitaclu, atunci si ventilatorul mai scade din turatie, care daca nu ma insel are intr-adevar 2 trepte de viteza.

Cat despre caldura motorului nu are nici o legatura, unul este ventilatorul care raceste apa din motor si altul este ventilatorul care raceste freonul din instalatia de racire...

Nu e absolut nici o problema mi se pare normal sa-ti faca asa.

Modificat de Marius
Quote inutil. Foloseste butonul ADDREPLY!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal, merci de raspuns, la mine in panoul de relee, in spatele sigurantelor aveam al 2-lea releu (parca 40 ) scria pe el, si bazaia, cand am fost la service i-am spus mesterului ca bazaie, a luat alt releu pe care scrie 370 si la inlocuit pe cel bazaitor, cam de atunci ventilatorul pleaca pe a 2-a viteza si nici nu se opreste peste 40 Km/H sau mai sus, merge non-stop, si da diferenta e destul de mare, afara 34, eu dau 21-22

Modificat de Marius
Quote inutil. Foloseste butonul ADDREPLY!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu vorbeai de cel din fata masinii si Zhe-fox de cel din habitaclu. Cel din fata masinii la passat ( ca passat ai in semnatura si nu stiu ce cauti la golf sa descrii problemele) are o singura turatie si atat timp cat AC este cuplat merge si el. Si vreau sa vad si eu cum 2 ventilatoare pe 2 radiatoare suprapuse , unul raceste ceva si unul altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu noutati :

Am rezolvat in sfarsit problema !

Am resetat climatronicul cu Vagcom-ul si acum totul functioneaza cum trebuie .

Multumesc celor care m-au ajutat ( in special lui Al Bundy ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate cineva sa ma ajute in legatura cu o problema ...nu imi porneste compresoru de clima decatde la 25 de km/h in sus.

Mam gandit sa leg compresoru pe direct si sa-i pun un contact dar dupa 3 minute mi-a aruncat din freon afara ... nu la aruncat tot numai problema e ca nu-mi dau seama pe unde la aruncat pentru ca aveam capota inchisa...exista vreo valva de protectie cand presiunea e prea mare?

Daca leg compresoru pe direct si termocupla ...va merge?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Verifica daca iti functioneaza ventilatoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea pot sa imi dau seama daca merge ventilatoru din moment ce compresoru primeste comanda doar la 25 km/h ...daca il leg pe direct nu porneste ventilatoru...am schimbat releu de pe alta masina si tot la fel...ma gandsc ca problema e la panou de control

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema ta e ca nu merg ventilatoarele, aste atrebuie sa porneasca in momentul cand apesi AC . Are o supapa pe compresor care refuleaza la suprapresiune. Trebuie schimbata. reincarcata instalatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Sa intelegem ca chestia cu pornitul dupa 25km/h e un fel de safety feature in caz de defectiune al ventilatoarelor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este o siguranta mica care apartine de climatronic ...iar cand se arde aceea siguratza merg amandoua termocuple dupa ce scoti cheia din contact timp de vreo 5 minute ...daca scot siguratza opresc motoru se invarte ventilatoru...ma gandesc ca ventilatoru nu are nimik...?

As vrea sa-l leg pe direct sa funcitoneze ca si A/C...dar mi-e frica sa nu se incalzeasca prea tare instalatia...iar daca leg si ventilatoru poate scade prea jos temperatura...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU, la 25kmh se produce racira prin curentul de aer.

Tot nu am inteles, pe loc cu motorul pornit la cuplarea AC pornesc ventilatoarele?

si care 2 termocuple?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe loc nu porneste vetilatoru ...m-am referit la cele doua termocuple ...de la radiaru de AC si de la radiatoru ce raceste motoru.

Am inteles ca la 25km/h se produce racirea prin curent de aer ...si doar atunci ii da voie la compresor sa porneasca pentru a proteja ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Vreau sa intreb si eu ceva: in momentul in care pornesc clima se simte cum scade puterea motorului (pierd ceva C.P. si trebuie sa am grija sa o turez mai tare) si am impresia ca si randamentul franei de picior e afectat negativ. Cand opresc clima isi revine. E normal? La alte marci de masini nu se intampla asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Sal am si eu probleme cu clima de cand am fost in service adica functioneaza dar dupa ce o opresc tot baga aer ventilatorul e oprit dar mie imi intra aer .Stie careva care e motivul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

De vreo 2 zile am probleme cu clima si anume sub nici o forma nu mai vrea sa bage altfel de aer decat fierbinte, si e inca vara!!! I-am dat un self diagnose (recirculare+econ) si nici o eroare (444). Chiar daca pun pe auto si pun 18 grade, compresorul porneste dar tot fierbinte baga. Ideea e ca mergea pe ECON si brusc a inceput sa bage fierbinte si de atunci tot asa o tine. Vreo idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ah, si senzorul exterior indica corect temperatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • taz21 pinned şi locked this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • taz21 unpinned şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!