Jump to content

Climatronic - probleme


RedLiner
 Share

Postare recomandată

Daca stau cu motorul pornit si la relanti cu clima pornita imi cresc turatiile la 1000,dar la un interval de timp umi sare la 1200-1300,fara sa fac nimik (sa accelerez sau sa apas pe botoane).E normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uitasem!!Mai am si acel suierat , dar imi merge aerul in masina si raceste calumea. Acum 3 saptamani a inceput sa faca asa , cand am scos filtrul de polen afara si l-am curatat un pic.(nu l-am spalat).E posibil sa nu il fi pus bine acolo si deasta sa suiere in halul asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o problema tare ciudata la climatronicul ,si anume cind pornesc motorul acesta porneste automat,chiar daca a fost inchis inainte de oprire motor.aveti idee ce ar putea sa aiba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu o nelamurire...De ce la masina din semnatura nu curge condens sub masina cand este utilizat climatronicul? se poate sa fie infundata scurgerea sau ceva? cum se poate verifica? de functionat functioneaza ok, dar sunt nelamurit ca nu curge apa pe jos - la celalalt golf aveam AC si tot timpul facea balta. merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca acolo e vorba de apa care se scurge de la ploaie sau cand este spalata masina - eu ma refer la condensul care se formeaza atunci cand este folosita clima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie imi curge condens doar cand e foarte cald afara (30-35 de grade)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In jur de 8-9 bari. Releul responsabil este cel din pozitia nr 3 de sub bord..

Am scanat modulul de climatronic dar nu am avut pe nici unul din campuri o valoare exprimata in bari ca sa-mi dau seama daca senzorul de presiune este bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11
Daca stau cu motorul pornit si la relanti cu clima pornita imi cresc turatiile la 1000,dar la un interval de timp umi sare la 1200-1300,fara sa fac nimik (sa accelerez sau sa apas pe botoane).E normal?

Am un prieten cu un AZD si si la el tot asa e ,se tureaza. Interesant ca la mine nu. Doar creste consumul la relanti de la .39 la .79.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie imi curge condens doar cand e foarte cald afara (30-35 de grade)

pai zilele astea chiar a batut spre 35 de grade ...si nu am vazut nici o picatura pe sub masina

marius1982.11 - si eu am motor AZD si cand pornesc cliamtronicul tot asa se duce turatia aproape de 1000, dar nu sare in nici un caz singura la 1200-1300 (eu cred ca problema e de la clapeta de acceleratie) .Ai zis ca la tine nu se tureaza, dar din cate vad tu ai motor 1.9 tdi, cred si eu ca nu se tureaza...

Modificat de tampao
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A patit cineva pana acum sa-i curga apa in masina? Mie imi curge in dreapta si cred ca este apa care se formeaza in urma condensului. Vreun remediu? Mi se pare ca se strange in spatele consolei/tunelului central, cam pe la gurile de aerisire de la picioare. Sa fie infundat ceva?

Si inca ceva: care este filtrul de dezumidificare sau ceva in genul asta? Unde este? As vrea sa-l schimb daca exista :mellow:

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SE schimba dar cu tot cu furtunele de AC. Acel filtru se schimba doar daca instalatia de Ac a fost deschisa, adica fara freon si in contaxct cu atmosfera pentru mai mult de o luna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am fost la reprezentanta Seat din Constanta unde a fost testata masina si s-au intimplat urmatoarele :

- a fost desfacut releul si apasata cu mana lamela din releu pe bobina facea sa cupleze compresorul .

- s-a masurat curentul care vine in releu si cica ar fi 5v (atat cand este pornit climatronicul cat si cand este pus pe ventilatie) in loc de 12v cat ar fi necesar pentru releu ca sa cupleze .

S-a avansat ideea ca din climatronic nu-i da tensiunea optima releului.

Climatronicul poate avea o problema software ( sa fie blocat din softul climatronicului si trebuie resetat sau rescris) sau hardware (condensatori defecti fire dezlipite etc)

Ce parere aveti ?

Exista cineva in Constanta care poate sa reseteze climatronicul sau sa poata verifica circuitul electric si contactele din climatronic ?

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

O diagnoza cu vagcom pe climatronic ai facut? Daca DA posteaza erorile aparute :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Climatronicul da comnda releului prin masa nu prin tensiune, daca tensiunea acolo e de 5V, e ceea ce trece prin bobina releului, asa ca eu zic sa cauti alti electricieni.In blocurile de masura, in campul corespunzator functionarii compresorului, care este starea lui?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Climatronicul da comnda releului prin masa nu prin tensiune, daca tensiunea acolo e de 5V, e ceea ce trece prin bobina releului, asa ca eu zic sa cauti alti electricieni.In blocurile de masura, in campul corespunzator functionarii compresorului, care este starea lui?

Poate nu am inteles eu bine intrebarea dar compresorul porneste atat pus pe direct ( la baterie ) cat si prin apasarea lamelei pe bobina in releul 267 ( cel aferent compresorului).

Deci aparent problema trebuie cautata pe portiunea releu - panou climatronic . Cum pot sa-mi dau seama daca releul este stricat ? Mentionez ca ventilatoarele pornesc iar atunci cand compresorul a fost legat la baterie din climatronic : - pe auto baga frig iar pe econ mergea ventilatia ( asa cum este normal ).

Poate aceste lucruri va ajuta sa trageti o concluzie .

Salut,

O diagnoza cu vagcom pe climatronic ai facut? Daca DA posteaza erorile aparute :icon_thumright:

Am scanat modulul de clima si are o eroare stocata ( cea cu clapeta v71 ) dar nu are legatura cu compresorul .

As fi vrut sa vad senzorul de presiune daca este in parametrii dar nu l-am gasit pe nici un modul .

Este posibil ca interfata sa nu fie buna .

Asa ca prin scanare nu am ajuns la nici un rezultat concludent .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca compresorul a fost legat pe barerie direct, actionarea butoanelor de pe climatronic nu au influenta asupra compresorului.

Verifica daca pe pinii 2/30 si 6/85 de la releu ai 12v cu contactul pus . Da o masa pe pinul 4/86 si vezi daca cupleaza compresorul. Daca nu vezi daca ai 12v pe pinul 8/87. Daca nu ai pe acesta din urma atunci e releul dus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca compresorul a fost legat pe barerie direct, actionarea butoanelor de pe climatronic nu au influenta asupra compresorului.

Verifica daca pe pinii 2/30 si 6/85 de la releu ai 12v cu contactul pus . Da o masa pe pinul 4/86 si vezi daca cupleaza compresorul. Daca nu vezi daca ai 12v pe pinul 8/87. Daca nu ai pe acesta din urma atunci e releul dus.

Am masurat pinii stanga dreapta de pe tabloul in care intra releul cu contactul pus si am 12v .

Pe contactele sus-jos sunt aproape 6v.

Nu am stiut cum sa dau masa pinului 86 si nici sa masor daca am 12v pe pinul 87 . Daca s-ar putea mai multe lamuriri as fi recunoscator .

In final am unit printr-o sarma pinii stinga dreapta din tablou ( cu releul scos ) si a pornit compresorul .

Am lasat masina in acest stadiu pentru a beneficia de racire pana la remedierea problemei .

Ce parere aveti ? Ce poate fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Degeaba spui pinii de sus sau de jos ca nu stim care sunt. Pinii sunt numerotati pe releu. Masa o dai astfel. Iei un fir, un capat legi la caroserie sau pe o parte metalica sub bord, iar celalalt la pinul respectiv. 12V masori cu un aparat de masura sau o lampa de control. Bineinteles cu Releul montat la locul lui. Sau vezi daca la pornirea climatronicului dispar cei 6V de pe pinul 86. Ca sa ajungi la pini, scoti releul, bagi cate un fir in pinii care trebuie sa-i masori si masori pe capatul celalalt ar firului si bagi releul la loc, dar ai grija sa nu faci scurturi pe acolo.

La cum ai procedat tu nu pot sa stabilesc ce e defect: releul: deoarece nu mai e acolo sau climatronicul: ca nu mai are cui sa dea comanda. Fa ce am spus eu in postul anterior.

Si nu mai ga QUOTE la mesajul meu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In legatura cu numerele de pe releu : o sa ma uit maine si am sa scriu ce numere au dar la mine scrie doar 85 , 86,87 si 30 si nu 2/30 sau 4/85 etc .

Masa asa am dat-o si eu si cu fierul de la tabloul de sigurante si a intrat in scurt si s-a ars siguranta de la climatronic .(nu se mai vedea afisajul).

In legatura cu masurarea tensiunii pe un pin : un fir al aparatului de masura se pune pe pinul respectiv , iar celalalt fir unde ?

Si inca ceva : am inteles bine ? aparatul de masura se atinge de un picior al releului cu releul infipt in bord ?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masa. Da , cu releul in bord. Nu ar fi trebuit sa se produca scurt circuit. celelalte cifre sunt pinii releului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai eu pe releu am 4 picioare . De unde 6/85 si 8/87 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa sunt numerotati deoarece soclul in care il bagi are mai multe gauri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am efectuat masuratori la releu cu el infipt in soclu si am avut urmatoarele rezultate :

- pinii 2/30 si 6/85 au 12v cu contactul pus .

- cu masa pe 4/86 cupleaza compresorul .

- pe pinul 8/87 cu contactul pus am 0,01v

Cu motorul pornit am urmatoarele valori :

- pe 2/30 am 13,79v pe ECON si 13,70v pe AUTO

- pe 6/85 am 13,82v pe ECON si 13,72v pe AUTO

- pe 4/86 am 13,75v pe ECON si 13,64v pe AUTO

Ce concluzie sa trag ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • taz21 pinned şi locked this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • taz21 unpinned şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!