Jump to content

Climatronic - probleme


RedLiner
 Share

Postare recomandată

Scrie in postul de mai sus ca a fost si a verificat freonul din instalatie si e ok. Scanarea eu i-am facut-o , si nu avea nici o eroare pe climatronic, nici pe vreun alt senzor. Si ii baga aer cald..

Am facut probe si cu masina turata, si fara filtru de aer, si cu clima pe auto, si pe temp mai mica, mai mare, turatii de ventilator mai mici, mai mari. Acelasi raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ai lipsa de freon,daca in momentul plecarii functiona si pe drum a inceput sa se reduca inseamna ca ai un por pe instalatie si pierzi freon

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca nu are nici o legatura cu freonul. Du-te la masina, deschide capota, porneste clima si uita-te daca pornesc ventilatoarele. Daca nu pornesc ori e releul ori vreun senzor ori termocupla ori o siguranta. Daca pornesc, urmareste-le cateva minute bune si vezi daca raman pornite. Daca raman pornite nu stiu ce solutie ar putea fi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu are freon instalatia NU CUPLEAZA COMPRESOR,ptr. ca pe circuit de inalta exista un presostat care cupleaza la o anumita presiune,si nu spun povesti,repar instalatii de 8 ani

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la verificarea erorilor trebuia sa apara, nu? Daca nu a aparut inseamna ca totul e in regula cu freonul, nu?

La SERGIU.B., cand se incalzeste motorul, adica atunci cand trece de 88 sau 92 grade, cand ar trebui sa plece ventilatoarele pe treapta 2, aceste a nu pleaca si se opreste compresorul. Daca le comand se plece si pun compresorul pe direct merge foarte bine. Prima data am zis ca e termocupla dar nu a fost, asa ca mai ramane in discutie releul de ventilatoare care comanda si compresorul.

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bzr134a A zis ca a verificat freonul si presiunea si tot! Si in plus de asta a zis ca-i cupleaza compresorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la verificarea erorilor trebuia sa apara, nu? Daca nu a aparut inseamna ca totul e in regula cu freonul, nu?

La SERGIU.B., cand se incalzeste motorul, adica atunci cand trece de 88 sau 92 grade, cand ar trebui sa plece ventilatoarele pe treapta 2, aceste a nu pleaca si se opreste compresorul. Daca le comand se plece si pun compresorul pe direct merge foarte bine. Prima data am zis ca e termocupla dar nu a fost, asa ca mai ramane in discutie releul de ventilatoare care comanda si compresorul.

Da treb sa apara,tota problema este de la preracirea agentului frigorific,adica VENTILATOARE,cand este in mers intra aer rece si functioneaza cand ajunge la stop si este si rosu nu are aer (vantilatoare defecte)si compresor primeste comanda de oprire din cauza temperaturii ridicate

Modificat de bzr134a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun. Si daca le pun pe direct ventilatoarele merg. Si in plus de asta merge si cand stau pe loc si accelerez, adica daca se atinge o temperatura mai mare si incep ventilatoarele sa raceasca motorul, nu neaparat ca in mers intra aer rece. Ai vreo idee ? de releu sti ceva? (Ca ventilatoarele nu sunt defecte mai mult ca sigur pentru ca le-am pus pe direct si pe pozitia 1 si pe pozitia 2 si functioneaza ambele)

Modificat de Sergiu.B.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze ca raspund cu intarziere!

Am verificat freon- este ok!

compresorul e ok - l-am pus si pe direct si cupleaza. Au verificat circuitul electric ce duce la compresor si indica ceva (ei au spus ca e ok)

Conectat normal au pornit si ventilatoarele insa nu raceste aerul.

A spus si Jacku simptomele! :(

Voi incerca sa iau fiecare opinie prin eliminare!

Pana acum am verificat freon, compresor, filtru polen, senzor temperatura exterioara!

Cand ies de la serviciu verific panoul de sigurante, am inteles ca cea din stanga este pentru clima!

Pentru restul poate mai primesc sfaturi pana la 6 sa stiu la ce ma uit! :

Multumesc mult pentru ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit! :screwy:

Am verificat si sigurantele! sunt ok!

Ma poate ajuta cineva sa verific cupla aceea de la compresor?

THX again! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand cupleaza pe direct compresorul, se raceste aerul, adica AC functioneaza?

Ventilatoarele sunt in functiune cand apesi butonul Ac sau cand comanzi de la Climatronic?

Cand ma intorc din calatorii, (concediu) te anunt si verificam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze ca raspund cu intarziere!

Am verificat freon- este ok!

compresorul e ok - l-am pus si pe direct si cupleaza. Au verificat circuitul electric ce duce la compresor si indica ceva (ei au spus ca e ok)

Conectat normal au pornit si ventilatoarele insa nu raceste aerul.

A spus si Jacku simptomele! :D

Voi incerca sa iau fiecare opinie prin eliminare!

Pana acum am verificat freon, compresor, filtru polen, senzor temperatura exterioara!

Cand ies de la serviciu verific panoul de sigurante, am inteles ca cea din stanga este pentru clima!

Pentru restul poate mai primesc sfaturi pana la 6 sa stiu la ce ma uit! :

Multumesc mult pentru ajutor!

Stai putzin,tu spui ca " l am pus pe direct si cupleza" dar din comanda clima nu cupleaza? si inca ceva asa pus pe direct raceste?,daca da treba este foarte sinpla!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care e rezolvarea? ca la mine e asa ... pe direct raceste, altfel se opresc dupa cateva secunde ventilatoarele :( Daca dau drumu la clima pornesc ambele ventilatoare, stau cateva secunde si se opresc. Daca le pun pe direct nu se mai opreste si raceste k-lumea fara intreruperi.

Modificat de Sergiu.B.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina din semntaura. Cand pornesc aerul se aude tare rau in plus fata de zgomotul motorului , cred ca este de la compresor sau eu stiu, habar n-am. Am observat asta astazi cand am pornit aerul cu usa deschisa la masina. E normal sa se auda asa tare? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sergiu, unde pui pe direct?Ionut,nu este normal,daca nu s a umblat la instalatia de clima in ultima vreme acel zgomot pate aparea de la rulmentul compresorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

steff

vezi sa nu dai comanda ECONOM la clima...

aceleasi probleme le-am avut si eu , ba mai mult iarna dupa ce se incalzea motorul bine , nu mai aveam nici ventilatie ... deci am cam degerat

aproape un an m-am chinuit cu climatronicul pana s-a hotarat un destept sa imi probeze un alt compresor care a si ramas pe masina.

compresorul vechi mergea , dar nu in parametrii desi se invirtea

din cate mi-a explicat mecanicul, exista la compresor un fel de ambreiaj , iar la rotatii multe se uzeaza mai repede ...

sfatul lui a fost ca la viteze de peste 16 km/h sa opresc clima sau sa comut pe mod econom...

daca m-as pricepe la mecanica as fi mai de inteles

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionut,nu este normal,daca nu s a umblat la instalatia de clima in ultima vreme acel zgomot pate aparea de la rulmentul compresorului

Si ce s-ar putea intampla pana la urma. Costa mult reparatia? masina mi-am luat-o de doar 4 zile :icon_thumright:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este s a te duci la un mecanic si s a asculte si el de unde vine acel zgomot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai in fata acolo pun ventilatoarele pe direct.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... sfatul lui a fost ca la viteze de peste 16 km/h sa opresc clima sau sa comut pe mod econom...

Un sfat prost evident. Ca si cum ai spune ca sa nu se strice nu-l folosi.

Modificat de wolfydRg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PROBLEMA CU RACIREA!

Acum zilele astea pe temperaturi mari ( 27-38 grade C ) nu vrea sa raceasca daca stau in trafic. Cand am loc sa merg mai repede raceste ori de la turatie ori de la viteza. Daca stau pe loc cu motoru pornit sau daca merg usor cu a 1-a a 2-a nu vrea sa bage aer rece. Am un golf 4 1.9tdi 136cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca tu ai o problema asemanatoare cu a mea. Deschide capota, dai drumu la clima si vezi daca ventilatoarele pornesc. Daca pornesc stai putin langa ea si vezi daca dupa cateva minute nu se opresc. In acest caz .. nu stiu ce sa-i faci ca eu nu i-am dat de cap :icon_thumright: Citeste si-n post-urile anterioare poate o fi vreo solutie din cele explicate mai sus ... termocupla, pierdere de freon pe instalatie, lipsa de freon, releu, senzor, etc. Bafta la reparat! :vaidecapulmeu:

Modificat de Sergiu.B.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

Am si eu o problema cu clima. Am spalat motorul (mare prostie) si in urma operatiunii nu mai merge climatronicul, in sensul ca nu mai baga aer rece.

Am deschis capota si surpriza. Nici unul din cele 2 ventilatoare nu merge. Nici cu motorul pornit, nici oprit, nici pe auto, nici pe econ, sunt moarte.

Inainte de a spala motorul a mers clima.

Ce poate sa fie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand vezi daca iti porneste compresoru, sar putea sa fie o lipsa de contac , deaupra baterie e o cutie cu trei sigurante, prima din stanga actioneaza compresorul , a doua daca nu ma insel e pentru ABS, ca eu am scoso si mi-a dat eroare la ABS ,a ttreia cred ca e pentru ventilatoare nu stiu sigur.

Am pati si eu demulte ori ca nu pornea clima din cauza sigurantei , mai poti sa testezi climatronicul apasand simultan butoanele ECON si RECIRCULARE , si trebuie sa-ti apara 44 000 , daca apare asa nu ai nici o eroare , bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

ieri dupa ce am spalat masina pe o caldura mare si am plecat cu ea, surpriza temperatura pe comp. de bord imi arata 22gr.c si cea in climatronic tot la fel, dar afara erau 38.cu alte cuvinte am dat drumul la rece pe low si nu prea baga rece pt.ca dobitocul de comp.de bord simtea ca sunt doar 22 de gr. afara, si in realitate era moarte afara. dupa 1- 2 km am obs. ca a inceput sa creasca temp pe comp de bord si totodata si in climatronic si a inceput sa bage si aer rece asa cum trebuia. am zis gata s-a rezolvat, insa astazi cand sa plec cu masina aceiasi pb temp pe comp de bord imi arata tot 22gr.c dar sunt mai multe in realitate. ce poate sa fie?

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • taz21 pinned şi locked this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • taz21 unpinned şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!