Jump to content

Climatronic - probleme


RedLiner
 Share

Postare recomandată

On 4/12/2023 at 12:21 PM, F l o r i n said:

Vezi in blocurile de masura, cine comanda oprirea compresorului, cand nu merge

Am facut o diagnoza si motivul pentru oprirea compresorului este: - 12 = Compressor OFF: Shut-Off requested by Engine Control

Vreo idee care ar fi problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ecu motor iti comanda oprirea. Verifica de ce.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce as ar trebui sa  verific? Am facut niste teste si am observat ca ac ul se opreste cand franez mai tare.. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Log in mers, sa vedem condițiile in care oprește si de ce

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

am si eu probleme cu clima la golf 4 (1.9 ATD): nu baga aer rece in interior; ventilatoarele merg amandoua, compresorul invarte fulia (daca apas ECON se opreste fulia), totul pare sa functioneze dar nu am aer rece... unele conducte sunt reci de nu poti tine mana pe ele... nu am erori la diagnoza; postez si blocurile de masura, poate ma ajutati cu vreo idee...

 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolva cu temperatura aia de -99, și vad ca scrie aux heater on, posibil de la temperatura negativa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ross-Tech spune că acel cod -99ºC este: unused/ignore (e.g. in VW Golf....), deci chiar cazul meu...

În fine, între timp, am fost la service-ul unde mi-a încărcat freon și când a pus iar prizele de încărcare și am dat drumul la climatronicul din interior, a cazut brusc presiunea de la 5 bari undeva la 3 bari, în loc să crească la 10-15 bari (așa zicea omul de-acolo că ar trebui să crească, nu să scadă...). 

Meșterul a sunat pe cineva, i-a descris toate astea de mai sus, iar tipul de la telefon ne-a sugerat să schimbăm supapa de expansiune clima (o țeavă ce intră în ea este rece iar cealaltă nu). Cu mare chin (s-a rupt un șurub interior, a luat flexul restul vi-l imaginați....) am schimbat-o, dar aer rece tot nu intra în habitaclu... Mă gândesc că dacă schimb compresorul și tot nu funcționează, îi dau foc la mașină cu mâna mea, că nu mai pot 🥵😣... care să fie oare cauza !?!?!

Am mai observat ceva legat de unele conducte reci: uscătorul AC de lângă ventilatoare (acel tub metalic lunguieț) este rece doar la jumatatea de jos...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

VW Bora 1.9 TDi 115 cai AJM

Cand pornesc climatronic pe AC, turometrul oscileaza destul de ciudat intre 850-1000 turatii. Clima baga rece. Cu AC pornit plecarea de pe loc este foarte greoaie, trebuie turata destul de mult. Detin VCDS si nu am erori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
On 8/17/2016 at 4:51 PM, Al Bundy said:

vezi care ventilator iti arde siguranta, cel mare sau cel mic.

AI Bundy, scuze de deranj, cum verific ventilatoarele? Am și eu aceeași problemă ca și colegul de mai sus, mi s-a ars prima siguranța din stânga de pe baterie, a încălzit/topit puțin și suportul siguranței, inițial am avut una originală, ca cele din poza colegului, am pus una simpla din comerț, transparentă, dar a încălzirt-o și pe aia, am pus una la fel ca celelalte, de la dezmembrări, nici o problemă încă, mi s-a spus că dacă era ceva grav sarea siguranța imediat, ieșea fum, etc. mi-a spus că nici nu se încălzește dat mie mi se pare că se cam încălzește fata de celelalte, te rog ajuta-mă!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba panoul, ai contact imperfect acolo si de accea incalzeste si topeste sig.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si verifica si contactul papucului cu cablul care vin in siguranta aceea. De multe ori si acolo este o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, 

Am lasat masina sa-mi schimbe pompa apa cu distributia si cand am ridicat masina nu mai merge ac-ul (golf 4 1.6 fsi climatronic). Dupa o diagnoza cu vcds-ul imi zice ca senzorul de presiune indica presiune scazut freon. Completez cu freon in service, tot nu merge, fac inca o diagnoza si la fel senzorul de presiune freon indica lipsa presiune freon.

Schimb senzorul si tot la fel, ac-ul nu cupleaza compresorul, pe vcds motivul este presiune scazuta freon, dar freon este si senzorul este nou. 

Ce am verificat:

Ventilatoarele merg cand am facut un test cu vcds ul pe ambele viteze. Presiune freon este, sigurantele le-am verificat, si mufa de la senzor are curent. Singura eroare pe care o am este legata de senzorul presiune freon. 

Ce ar trebui sa mai verific? Orice sfat este bine venit! 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posteaza eroarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa pare... verifica cu alt panou climatronic. Verifica si cablaj, de la senzor la panou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat sa fie tensiune pe mufa respectiva.. mai tre sa fac rost de alt panou climatronic

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa incerci cu unu OEM sh din dezmembrari. Am asa un feeling ca poate de acolo e. Si inca o chestie: vezi cum e al tau in interior si ia unu identic. Eu am gasit aftermarket care desi erau compatibil cu cel OEM...diferea structura interna.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista si aceasta posibilitate. Nu am gasit probleme cu cele aftermarket,  la acesta platforma,  dar depinde si de producator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar senzorul este diferit la interior fata de cel pe care l-am montat. Nu pot sa fac by-pass la senzor doar ca sa vad ca el este de vina?

Modificat de lillejhon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai cum,  doar montat altul ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salutare!  A venit iar căldura și am

decis să încerc să repar clima. Am schimbat alt senzor de presiune, tot nu merge. După ce am mai citit pe forum au mai rămas de schimbat și încercat cu tabloul de climă și cu releul de sub baterie. 
Cu ce să încerc prima data? Tablou clima sau releul de sub baterie? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CE verificari ai facut inainte de a schimba senzorul ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reîncărcat cu freon, verificat dacă este tensiune la mufa de la senzorul de presiune, verificat siguranța de pe baterie, vizual am verificat releul de sub baterie și mufele nu sunt oxidate, am schimbat senzorul de presiune cu unul nou. Menționez ca am verificat și compresorul dacă pornește ‘pe direct’.  Aș vrea să încerc cu piese din dezmembrări cu un alt releu de sub baterie și cu un panou de climă. Întrebarea e cu ce să încerc prima dată? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu un update: Am încercat cu un panou clima, alt senzor de presiune freon, releu ventilator și ac de sub baterie și tot nu pornește compresorul. Ce mai pot să verific? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cablajul,  ce ai verificat la el, pana acum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!