Jump to content

Fum albastru la pornire


romanessi
 Share

Postare recomandată

Cat arata consumul la ralanti cu avansul la -3,9 ? Incearca si cu alta motorina, ceva de 55 poate mai dispare fumul, motorina e cum e la noi.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat arata consumul la ralanti cu avansul la -3,9 ? Incearca si cu alta motorina, ceva de 55 poate mai dispare fumul, motorina e cum e la noi.

0.4 l/h tot 0.4 aveam si la -5.4. Am incercat cu toate tipurile de motorina din Rou. La mine se scurge ceva ori pe la turbina, regim de oras, ori supapa PCV este blocata pe deschis si-mi aspira vaporii catre turbina (aici sincer nu stiu cum funtioneaza, supapa PCV la TDI-uri), poate fi si garniturile la supape (aici nu prea cred.. putem vb de masini peste 300000km) eu am 145000, sa-mi curga un injector. La mine fenomenul fum mult la pornire se intampla cand stationeaza mai mult de 4 ore si cand este cald afara, peste 20 de grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa consume mai mult cu cat ai sub minus mai mult... Vorbesc din experienta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

El are EDC16 si tu daca te referi la masina din semnatura ai EDC15,deci lucrurile stau exact pe dos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am reusit sa dau jos capacul culbutorilor si l-am curatat. Aveam o supapa blocata pe deschis. Am folosit un spray de frana si am reusit sa o deblochez. Supapa nu se vede; este bagata undeva in interiorul capacului (se vede un canal in relief care comunica cu stutul de intrare si o gaura care da in capacul distributiei iar in interiorul canalului se afla o supapa de unic sens). Practic aceasta supapa, nu lasa sa traga aer fals la WOT dar nici vaporii de ulei. Prin deblocarea supapei poate am scapat de uleiul din admisie si implicit fumul la pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul de la gazele de carter care ajung in admisie nu genereaza fum.

In capacul culbutorilor sunt probleme in special la masinile care au filtru epurator .VW PD  nu are acest filtru.

Filtrul din link (oil catch can) .....cu futunele verzi......no coment

  Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca cu acest fitru pe care l-am improvizat scap de cantitatile mari de ulei in admisie pot spune ca sunt multumit!

@EEXCALADE am inteles faza cu fumul.. dar totusi ma gandesc ca o cantitate de ulei scurs in capul pistonului pe la galeria de admisie, sa dea fumul acela doar in momentul pornirii; dupa pornire chiar daca ar mai exista ceva scurgeri sa fie folosit la ardere, dar fara fum.

post-85444-0-52440500-1448127900_thumb.j

post-85444-0-08852900-1448127915_thumb.j

post-85444-0-51494100-1448127930_thumb.j

post-85444-0-31235000-1448127946_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am o problema la un Golf 5, bkc 1.9 tdi pd , dimineata cand o pornesc scoate un fum alb-albastrui si asa o tine mult si bine , iar daca o turez putin scoate si putin negru dar foarte putin , si parca numai are acea putere , am atasat un video sa vedeti , si sunt curios si daca sunetul motorului este unul normal ...

">
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Abur amestecat cu putina funingine de pe esapament. Daca te uiti atent pe strada, mai vezi dupa cate unu  (chiar si cu masini mai noi, passat b7) ca le curge putina apa din toba de esapament, e de la vreme/condens. 

 

Vineri am vazut o skoda octavia 2 cu dpf off, scotea dupa ea un fum de zici ca era soba pe lemne, si mirosea foarte urat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Revin din nou cu o problema mai veche ..

Am acel fum alb-albastrui la pornire , indiferent ca e frig, ca e cald chiar si la 30*C, iar dupa dispare, iar daca las motorul oprit vreo ora-doua, iar scoate la prima pornire ... deci repet indiferent de vreme ca sunt 30*C sau -5*C ... ideea este ca dupa ce dispare acel fum, daca o turez scoate putin fum alb cu negru , doar foarte putin ... Ulei nu consuma foarte mult cred ca undeva la 500-700ml la 6000 km sau 7000 ceva de genul , nu stiu daca e mult ....

Si a-si mai avea o intrebare, cand o accelerez, la decelerare se aude un zgomot urat parca din motor (dreapta cum te uiti la el) sau filtru de aer nu-mi pot da seama, doar la decelerare se aude acel zgomot asa ca un zdranganit ... 

Pareri/Rezolvari ?

 

Ceva asemanator : 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Semeringuri supape, poate putina uzura la turbo, egr obosit, 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

egr l-am schimbat recent ... ai idee cat ar fi sa schimb simerignurile la supape ? manopera + simeringuri ? si eventual la turbo ce s-ar putea face ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare. Dimineata dupa o depasire in treapta a III-a pana la 3500 rot/min, am revenit in coloana dupa care a inceput sa troncane motorul ca si cum ar merge in 2 pistoane. Imediat a aparut mult fum alb in spatele meu (jenant moment ) ... am tras imediat pe dreapta, am oprit motorul, am dat cheie, a pornit dar la fel face. Ce credeti ca ar putea sa aiba? (Precizez ca mecanicul m-a atentionat ca am arcul rupt la injectorul 1, si axul cu came mici fisuri)(turbina un joc normal la ax precizari facute in urma cu 7-8luni)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la mecanic..se pare ca nu e turbina cum ma temeam, e mai rau...injectoarele. (inj 1 si 4 cica ar fi problema ) 

Nu stiu sa interpretez de pe vagcom. Ma poate ajuta cineva ? 

Oricum zicea sa le schimb pe toate 4.

20160715_162354.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

Turbina mai mult ca sigur are eroarea stocata datorita faptului ca este murdara. Iar la injectoare trebuie intariti pini din mufa fiecarui injector ,pentru un contact ferm.

Modificat de kosmyn_aurel89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A scos mufele de la injectoare, le.a strans putin, le.a dat cu spary de contacte si la fel face. chiar asa cad injectoarele astea ?deodata ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit injectoare cu terminatia AG; AR si AJ (ale mele au terminatia BC )aveti idee se potrivesc ? 

Modificat de shyvvva
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare tuturor, cu aceeași problema mă confrunt si eu, (golf v motor 1.9 tdi BKC), fum albastrui  cu miros de motorina, ulei nu consuma in 11 mii km am completat 300 ml ulei,am schimbat egr-ul pt.ca îmi dedea eroare  cand am desfăcut clapeta si egr-ul nu avea depuneri mari,pe test totul e ok, cineva spunea că este posibil sa fie oringurile de la injectoare, dar ma întreb?! dacă ar fi acestea  de vina nu ar crește nivelul la ulei,?! mai am un singur lucru de verificat si amume toata tubulatura de la turbo

Modificat de calyyn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat timp dupa pornire? La fel face si dupa mai multe porniri sau doar de pe o zi pe alta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La prima pornire da un puf dar si acesta este câteodată mai puțin,

Modificat de calyyn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e mai mult negru decat albastru, nu-ti fa probleme. E normal. Toate PD-urile au acelasi comportament. Cel putin alea de 1.9.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

La fel si la mine, Golful din semnatura, 1.9 TDI 105CP BKC, la pornirea la rece scoate fum alb cateva secunde dupa care daca o turez putin mai scoate tot alb, si dupaia numai scoate, in mers nu scoate absolut deloc fum .... ce poate fi ??? Cauze ? Unde a-si putea face o constatare? Si eventual reparatia de rigoare ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!