Jump to content

Trepidatii motor in scaun


DArtagnan
 Share

Postare recomandată

Azi dimineata am contabilizat a 3-a oprire a motorului la relanti, la semafor. La revizia de 15000 km - nici o eroare stocata in acest sens, turatia de relanti ~ 810 rpm (deci in parametri), motorina numai de la MOL, nu stiu ce sa mai fac. Aveti vreo idee? O fi de la DSG care poate opune o mai mare rezistenta in stationare (in treapta 1) si relantiul fiind mic nu poate invinge rezistenta angrenajelor/ambreiajului?! Are cineva vreo idee? A mai patit cineva astfel de situatie in aceleasi conditii (motor 2.0L BKD si cu DSG) si caruia sa i se opreasca la semafor/stationare in relanti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...
  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • DArtagnan

    17

  • vtoderoiu

    7

  • MOTANUL

    5

  • r&d

    3

sal, da, eu am mai avut o prbl deasta cu O2 a mea,

cu DSG, am postat la jurnal DSG, si la jurnal octavia (cred)

inca nu stiu ce poate fi , dar motorul mi s-a oprit si fara a fi cu o sarcina ,

adica : levierul in D, frana calcata, si s-a oprit motorul.

mentionez ca opririle (2 la numar) au fost la interval de o saptamana pe conditii meteo asemanatoare

ploaie, respectiv umiditate f mare.

Modificat de TrayPower
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Am patit si eu acelasi lucru acum 2 saptamani. E prima oara in aproape 20k. S-a oprit motorul la semafor in conditiile in care tocmai ce plecasem din parcare, afara erau cam 35 de grade, temperatura la lichidul de racire nu sarise de 55 de grade si aerul conditionat mergea in blana. Cutia era in D, am fost nevoit sa pozitionez pe P si sa reiau procedura de pornire.

Am semnalat mai demult o anomalie care mi s-a intamplat o singura data. Am pornit si in D desi motorul era pornit, calcam acceleratia si nu se misca din loc si nici nu se tura motorul (frana de mana era coborata). In R mergea normal. Solutia a fost P, oprit motorul, repornit si totul a fost reluat la normal.

Cred ca aceste anomalii sporadice sunt erori de soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Salut.

Aceleasi simptome descrise de @Diesel are si masina mea.

Uneori are acele vibratii, scurte, cei drept.

Am fost in service si am sesizat problema. Ei au zic ca au rezolvat, diagnosticul "Aer fals" pe care l-au remediat. Dar asta a fost numai teorie, practic nu au rezolvat nimic. Au manjit cu ceva pe la un furtun dar trepidatia nu a disparut.

In schimb, dupa a treia revizie, la care am schimbat filtru de motorina acele vibratii aproape au disparut. Zic aproape pentru ca parca mai sesizez ceva la relanti dar mult mai rar decat inainte.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceste trepidatii sunt datorate calitatii motorinei, in momentul in care ti-au schimbat filtrul de motorina au curatat si depunerile, si sigur erau depuneri luand in considerare calitatea motorinei de la noi. Din pacate Shell-ul nu mai exista si la noi, insa efect placebo sau nu, diferenta se simte, am facut doua plinuri cu motorina Shell V-Power, cand am fost in concediu in Turcia, si motorul mergea mult mai rotund, era mai silentios si trepidatiile erau foarte greu de sesizat, ele exista, doar e diesel :angry:

Modificat de azreil24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut.

Din pacate acele trepidatii au devenit mai frecvente si mai enervante. Am sa ma duc in service cu ea si am sa va tin la curent.

Explicatia ca e diesel nu tine, am mers cu un Opel diesel si nu avea absolut nici o trepidatie.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

si eu am aceste trepidatii la caddy, e mai mult ca sigur din cauza calitatii filtrului, pana acum 1 sapt mergea lin, pentru ca am schimbat filtru de motorina in septembrie ia acum dupa 12000km au aparut trepidatiile, este mai mult ca sigur din cauza la motorina. nu avem ce sa facem decat sa schimbam filtrele mai des pentru ca traim in romania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Eu am rezolvat-o cu tepiratiile uraaaaaaa !!!!!!

Deci eu am schimbat tamponul in care intra tamponul echilibrare motor (cel care leaga motorul de caroserie) adica la octavia 2 sub masina se gaseste pe mijlocul masinii sub scut acest tampon echilibrare, se prinde de motor cu doua suruburi si merge spre spatele masinii unde intra intre doua tampoane circulare asezate unul peste altul si acolo se gaseste inca un surub mare, exact acele tampoane se cam busesc.

Sa va spun cum am facut: am dat scutul jos am desfacut suruburile care tin tamponul de echilibrare si l-am scos afara, apoi am desfacut placa in care sunt bagate cele doua tampoane circulare, am iesit de sub masina si am scos acele tampoane cu o surubelnita si un ciocan, mai intai unu si apoi am intors placa si l-am scos pe al doilea, am curatat locul unde intra cele noi si am incalzit locul unde intra tampoanele noi ( daca nu incingi tare locul cu lampa nu intra tampoanele, mai mult se sparge camasa de plastic din jurul lor) am bagat tampoanele noi si am pus totul la loc asa cum le-am scos.

Nu mai trepideaza nimic nu mai zornaie nu mai tiuie piuie sau te miri ce alte sunete.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!