Jump to content

Trepidatii motor in scaun


DArtagnan
 Share

Postare recomandată

Salutare,

Am masina din semnatura cam din martie si deja am 14400 KM la bord super multumit.

In ultimul timp parca am impresia ca trepidatiile motorului se simt mai accentuat in masina, le simt stand pe scaunul soferului si cu mainile pe volan...dar cel mai mult in scaun. (turometrul sta undeva la 900 +/- ture)

Oare asa este normal sau sunt eu ticnic? :hainoroc:

P.S. poate stie cineva la cate ture exact trebuie sa stea turometrul.

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • DArtagnan

    17

  • vtoderoiu

    7

  • MOTANUL

    5

  • r&d

    3

Perceptia fiecaruia e subiectiva.

Daca motorul nu are vibratii accentuate, dar vibratiile se transmit in masina - de vina ar fi tampoanele pe care sta motorul - nu o sa se inghesuie sa le schimba pe garantie / or sa zica ca e normal.

Cel mai bine cauta o masina similara O2 cu acelasi motor si comparta tu. (sa mergi cu lectia invatata)

1. daca motorul tau vibreaza la fel ca "omoloaga"

2. daca simti vibratia in scaun si la "omoloaga"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti dai seama ca daca alea sunt de vina n-o sa las mecanicul roman sa-si bage carnaciorii si sa-mi demonteze motorul :hainoroc: , pot sa suport, nu este foarte accentuat.

Merci pt. ganduri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma alatur lui Motanul cand zic c-ar trebui sa verifici tampoanele de la motor...e destul de simplu daca vrei sa fii linistit...iti trebuie o rampa si 2 surubelnite plus o lanterna ceva....motorul are niste suporti (tampoane pe care este asezat si care au rolul de a asorbi vibratiile - un fel de amotizoare). Ideea este ca din acestea sa nu curga ulei. Suiemasina sus demonteaza scutul fata si uita-te la ele...bafta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea este ca din acestea sa nu curga ulei.

Este in ele ulei? :hainoroc:

Sunt greu de inlocuit la o adica? Banuiesc ca trebuie dat motorul jos nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da trebuie dat motorul jos ( sau ridicat cel putin) pt a le putea schimba...dar de obicei la un motor diesel astea crapa pe la 130k km sau mai sus....deci 2 concluzii: sa fie doar imaginatia ta sau un defect de fabricatie. Si sincer cred ca ar trebui sa ti le schimbe in garantie ca ai doar putini kilometrii si nu aveau cum sa se buleasca asa ( poate doar daca aveai vreun accident mai serios ceva)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci, masina este nou nouta si n-am lovit-o nici o data...cred ca devina sunt gropile din romania :hainoroc:

Perceptia fiecaruia e subiectiva.

Daca este asa atunci n-am nici o sansa sa mi le schimbe :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf V intors la Poro cu prob cu 1 tampon de la motor...schimbat pe garantie...masina avea undeva la 2-3000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e un tampon bulit presupun ca se simt vibratii puternic, mai ales daca ajungi cu ea in service. iar la un motor disel vribatiile sunt si mai puternice ca la un benzinar.

imi imaginez ce a simtit d'artagnan si ii recomanda sa nu isi faca griji :hainoroc:.

ps: daca vrei ne vedem si vezi cum face si la mine :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai m-am dus in parcare cu un coleg (tot forum-ist cu TDI 1.9) sa comparam cat de cat...cand motorul este rece la mine merge "rotund" insa daca apas putin acceleratia pe la 1000 de ture +/- trepideaza volanul, pe urma daca turez si mai tare nu mai trepideaza...la colegu nu trepideaza de loc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm si eu trepidatii neregulate sesizabile in scaun, la relanti la motor de 2.0 TDI. S-au facut resimtite de cand am ridicat masina. Nu am reclamat in garantie intrucat am considerat ca asa este proiectata O2 (nu cred ca la Audi - in aceeasi configuratie- se simte vreo vibratie produsa de relantiul motorului)

Acum am 3100 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm, am simtit volanul trepidand la a lui. A mea nu are nimic, am 9400 km cu ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmm atunci pare a fii ceva mai serios, ca sa nu speriem omu' si sa spunem grav. :hainoroc:

si confirm. Audi 2.0 TDI DSG... are acele vibratii specifice. Asa ca face si la Audi :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am DSG cu 2.0 TDI -> cred ca problema este la echilibrarea vibratiilor motorului in sine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma scuzati ca ma bag in discutia asta dar va recomand sa nu umblati la masina pana nu faceti macar 2 plinuri de motorina BUNA alta decat cea pe care oconsumati acum. schimbati OMV cu MOL sau viceversa si mergeti 2 plinuri. dupa aia mai trageti concluzii si vedeti daca mai este necesar sa ajungeti la mecanic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, fair enough, de cand am masina pun numai de la petrom top euro diesel sau euro diesel.

De curand am fost in italia si in Austria unde am pus de la OMV sprint , o super motorina.

Deci nu cred ca este din cauza motorinei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai luat diesel (si unul deloc rafinat), nu trebuie sa te plangi de niste vibratii abia perceptibile si un zgomot mai mare.

Banuiesc ca esti la primul diesel, nu-i asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Opaaa, stai asa, n-am zis nimic ca ma deranjeaza dieselu`...adevarat ca este primul, insa stiu sa deosebesc un motor care se invarte "rotund" si unu` care trepideaza putin. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe masura ce inainteaza in varsta o sa trepideze mai sesizabil.

Apoi, esti la prima iarna cu el. Deja temperaturile au scazut, dimineata si sub 10 grade, mersul motorului o sa fie deosebit fata de ceea ce esti tu obisnuit.

Daca la cald merge OK, nu e nici o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asta este problema, cand motorul este rece si abia il pornesc nu trepideste,...insa dupa ce se incalzeste se manifesta ca si cum relantiul nu este stabil, nu tare insa se simte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu inclin sa cred ,,problema" este de la motorul de 2.0 litri pt ca am si o Bora de 1.9 cu 196.000 km reali si acesta nu trepideaza deloc.

Aceeasi motorina folosesc la ambele iar motorul de 2 l trepideaza de nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt si norme de control a poluarii diferite.

In sarcina simti ceva trepidatii? La frana de motor sau acceleratii bruste?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sarcina nu, defapt , daca motorul este turat peste 1500 (vizual) merge beton!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sarcina simti ceva trepidatii? La frana de motor sau acceleratii bruste?

Raspund eu: numai la relanti simt trepidatiile, in rest functioneaza super bine, consum mai mult decat onorabil (medie 7.2/100km, pe BC), fara consum ulei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!