Jump to content

Test OBD cu BOSCH ESItronic(KTS500)


adihor
 Share

Postare recomandată

- Valorile adaptarilor sunt compuse din 5 cifre. Nu se specifica nicaieri (sau cel putin nu am gasit eu acest lucru) dar sunt cazuri cand nu se schimba valorile dacat in varianta cu 5 digit (completat cu 0 in fata pana la formatul de 5).

- Login-ul 11463 este pentru activarea CC-ului la ECU-urile Motronic 7.1 (de la var. software 5 in sus), motronic 7.5 - 3.8..5/3.8..3; Simos, Magneti Marrelli si EDC-uri. Pentru dezactivare codul este 16167.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

In sfarsit am facut rost de o interfata care functioneaza; :) kisslorand

Am scanat modulul engine-01 si are urmatoarele DTC-uri: :-(

VAG-COM Version: Release 303.1

Control Module Part Number: 06A 906 018 CH

Component and/or Version: 1.8L R4/5VT MOTR HS D02

Software Coding: 04000

Work Shop Code: WSC 31480

2 Faults Found:

17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings

P1559 - 35-00 - -

17973 - Throttle Actuator (J338): Lower Stop not Reached

P1565 - 35-00 - -

1.Mentionez ca problema a aparut in urma conectarii la ECU a unui echip

de tip Bosch KTS500 si ma gandesc ca a fost data o comanda de reetalonare?! -scuza daca bat campii -vreau doar sa subliniez ca nu

provine de la defecte mecanice(motoras defect etc)

binenteles ca nu pot face adaptare la valorile default pana nu sterg DTC-urile.-Am incercat sa le sterg -NU POT-sant permanente!

HELP!!!!!!!!!!!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai incercar sa stergi erorile cu motorul pornit sau doar cu contactul pus? in primul caz, incearca sa le stergi doar cu contactul pus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca trebuie facut un Throttle Body Adaptation.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord ca trebuie un TBA - inteleg insa ca nu se poate face cu erori in memorie, pe care insa nu le poate sterge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu zic ca ar fi bun un TBA. Atentie sa nu atingi pedala de acceleratie in timpul testului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca nu am incercat un TBA,dar,apropo de DTC-uri-nu conteaza ca nu le pot sterge?

Se anuleaza ca urmare a efectuarii TBA?

THX

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adihor: hai s-o luam metodic:

1. incearca sa stergi erorile doar cu contactul pus, fara motor (daca n-ai facut-o deja)

2. tot cu contactul pus, salveaza 00 in canalul 00 (cred ca in adaptation)

3. tot cu contactul pus, fa un TBA (nu stiu exact grupul la tine, la mine e grupul 98) - in adaptation

E posibil (mie mi se intampla) sa trebuiasca contactul scos si pus din nou intre pasii 2 si 3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil (mie mi se intampla) sa trebuiasca contactul scos si pus din nou intre pasii 2 si 3

Exact asta vroiam sa spun. Cel mai bine e sa scoti cheia din contact dupa fiecare modificare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TBA este pe canalul 060 la masinile cu drive-by-wire si in 098 la cele cu cablu de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3. tot cu contactul pus, fa un TBA (nu stiu exact grupul la tine, la mine e grupul 98) - in adaptation

he-he, am vrut sa scriu 98 si uite ce smilie a iesit :)

stiam ca sunt diferente intre grupuri DBW vs. non-DBW si nestiind ce masina are adihor am scris "cred ca e 98". Alex are dreptate, e bine sa tai contactul intre adaptari.

Bafta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Propunere: vezi ce se intampla daca lasi 30 de min ECU fara alimentare.

Oricum, trebuie facut TBA.

BTW, s-a uitat cineva in ELSA ce sfaturi da la erorile astea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-i nevoie de 30min, si 3 secunde sunt suficiente pt. a reseta toate valorile "invatate" - erorile oricum nu se sterg, oricat ai sta cu el deconectat.

O sa ma uit eu - daca le gasesc, eu mi-am instalat numai Audi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:salut: :) VICTORIE!!!

Dupa a 3-a incercare(TBA),probabil am luat si am pus contactul(intre incercarile de adaptare) si a functionat!

In momentul de fata DTC=0 la modulul ENGINE !

Totusi sa stiti ca nu am putut folosi varianta adaptation 00 etc. cred ca din cauza DTC-urilor....

ci reset to basic setings din modulul Measuring Blocks - 08 098 etc stiti voi...

Si inca ceva-Intr-adevar era mizerie in zona clapetei ca si cum as avea ulei pe galeria de admisie-e normal la 52000 KM?(ca o vopsea neagra-ulei ars?!)

Am dat cu spray KONTAKT pe mufa motorasului si a urmat a treia incercare de TBA,reusita.

La primele 2 incercari mi-a dat cum ca ar fi eroare la modulul respectiv(098 ERROR no module found)

Multumesc ptr. asistenta! :salut:

P.S.Cruise controlul functioneaza din nou fara sa-l fi activat cu procedura VAG-COM! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BTW, s-a uitat cineva in ASLE ce sfaturi da la erorile astea?

Va rog luminati-ma -WHO(WHAT) IS ASLE!!! :shock:

Banuiesc ca e un manual sau ceva CD cu documentatie-se poate obtine ,primi ,cumpara?

THX

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bravo, ma bucur ca ai rezolvat. Cat despre cealalta intrebare a ta, cauta pe forum si o sa te dumiresti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu reusesti sa rezolvi problema cu VAG-COM-ul tau, eu am unul inregistrat oficial, iar luni si marti sant oricum la Oradea daca vrei putem sa-l scanam, dar atunci trebuie sa iau laptopul cu mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bucur ca s-a rezolvat!

era mizerie in zona clapetei ca si cum as avea ulei pe galeria de admisie-e normal la 52000 KM?(ca o vopsea neagra-ulei ars?!)

Da, este normal sa fie un film de ulei negru pe interiorul galeriei de admisie. Ingrijorator este doar daca se depune un strat gros, solid -- ca sa-ti faci o idee, cam de 5-10mm -- care obtureaza partial galeria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Este posibil din cauza acestei erori sa nu porneasca ?Throttle Valve Control part (J338) : Fault in basic settings"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!