Jump to content

Easter eggs (mici hint-uri care nu prea sunt trecute in cartea tehnica) - Golf V


CBR
 Share

Postare recomandată

Tu avand acele ridicatoare de tensiune, ele intra in conflict cu sistemul de detectie a becurilor arse. Nu stiu daca exista alt bit pe care l-ai putea seta ca sa dezactivezi acel warning dar in mod normal ar trebui sa fie unul.

Cat despre legatura dintre stergatoare si xenoane, e o aberatie. Nu au nici o legatura si mi se pare o prostie ce ai facut tu sa adaugi componente after-market la xenoane de fabrica. Ar fi trebuit sa cauti exact cauza problemelor si sa o remediezi.

Care ridicatoare de tensiune? Ce tensiune ridica releele? Nici una. "Cat despre legatura dintre stergatoare si xenoane, e o aberatie" Nu zic cu certitudine ca e legatura intre aceste doua componente, dar atunci de ce dracu s-a ars de doua ori intr-o luna un circuit integrat din modulul motorasului, exact dupa ce am pus xenon.

"mi se pare o prostie ce ai facut tu sa adaugi componente after-market la xenoane de fabrica" Care componente aftermarket? Care xenon de fabrica? Eu am pus xenon aftermarket, care lumineaza mai bine dacat ala de fabrica.

"Ar fi trebuit sa cauti exact cauza problemelor si sa o remediezi." Foarte tare asta! ABSOLUT NIMENI NU A PUTUT SA IMI DEA O EXPLICATIE 100% SIGURA pentru cauza acestor probleme.

Modificat de cilianutop
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 369
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • xqzme

    23

  • kasius

    21

  • CBR

    20

  • istef

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Abia acum m-am lamurit. Eu am crezut ca ai avut din fabrica faruri cu xenon si ai renuntat la ele in favoarea unora aftermarket.

Dar tu nu ai avut xenon din fabrica si ti-ai pus xenon dupa. In acest caz depinde foarte mult cine ti le-a montat. Daca a tras fire de pe siguranta cu stergatoarele e foarte probabil sa le fi stricat din cauza xenonanelor. Pe componente after-market nu pot sa-ti dau un sfat la obiect ca nu stiu cum s-a realizat montajul. Dar chiar si asa, nu ai garantie pe xenoanele after-market? Ar trebui sa ceri socoteala service-ului care a asigurat montajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca cumva s - a blocat masina cu cheia de contact inauntru, si aveti o cheie de rezerva la distanta puteti folosi telefonul mobil pentru a deschide masina

Cel de la distanta foloseste telecomanda aproape de telefon iar telefonul vostru trebuie sa fie aproape de masina

Inca nu am testat o, dar ar trebui sa functioneze :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de xenoane si faruri.

La xenoane originale exista legatura intre cele doua de mai sus. Pentru ca exista spalatoare de faruri. ( parerea mea)

Daca nu ai spalatoare de faruri, atunci chiar nu exista vreo legatura intre cele doua. Poate doar vreo siguranta comuna. Ceea ce nu ar trebui sa fie.

Sau poate e pus pe aceeasi siguranta cu pompa spalat parbrizul si cind ii dai cite un sprit sa nu bage vreo supratensiune in motorasul respectiv.

Porneste de la sigurante si mergi mai departe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am spalator far. Prima data asa a cedat motorasul! Am dat sa stropeasca cu stop gel si era noapte. Strop gelul a functionat atat la parbriz cat si la faruri. Dar stergatoarele nu au pornit! Dupa ce am reparat motorasul au mers stergatoarele vreo doua saptamani si au inceput sa o ia razna pana cand au cedat a doua oara : adica nu mai raspundeau la comenzi!

Modificat de cilianutop
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca cumva s - a blocat masina cu cheia de contact inauntru, si aveti o cheie de rezerva la distanta puteti folosi telefonul mobil pentru a deschide masina

Cel de la distanta foloseste telecomanda aproape de telefon iar telefonul vostru trebuie sa fie aproape de masina

Inca nu am testat o, dar ar trebui sa functioneze :coffee_lol:

Serios? :D

Nu incerca sa aburesti oamenii cu inventiile astea ciudate :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Motorul oprit, comutatorul in pozitie pentru faza scurta, farurile nu se aprind. Am pornit motorul, am aprins farurile pe faza scurta, am luat contactul, se inchide farurile pentru faza scurta, raman doar pozitiile aprinse. Asa ca daca uit faza scurta pornita, nu-i problema ca raman doar pozitiile. Excelent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca scoti cheia din contact nu mai ramane nimic aprins, asta cand esti pe faza scurta, daca vrei totusi sa ramana trebuie sa lasi comutatorul pe pozitie :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o mica paranteza, fara contactul pus voi aveti curent la bricheta? (am uitat intr-o zi detectorul pe parbriz, si in jumatate de ora cand m-am intors la masina el tot avea curent)

Modificat de Alin Claudiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ramane curent in bricheta si fara contact, am patit exact acelasi lucru cu detectorul

mi se pare mie sau cd-playerul, daca e pornit fara contact, se opreste dupa cateva minute?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine se opreste dupa vreo ora playerul daca nu mai mult, dar in bricheta nu ramane curent daca iau contactul..in nici una din prize inclusiv cea din portbagaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Perioada de timp cat playerul mai primeste curent cred ca se poate seta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la golfurile 5 pe care le am (MY2005 si MY2008) exista curent in priza pentru bricheta atunci cand cheia e scoasa din contact si CD-playerul canta 60 minute dupa pornire atunci cand contactul nu este pus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine(golf V/mai 2007), dupa scoaterea cheii din contact nu mai e curent in priza pentru bricheta.

Cd-playerul functioneza, nu stiu insa cat timp.

Modificat de caine
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte interesant: Dupa scoaterii cheii din contact unii dintre noi mai iau curent in priza de la bricheta, unii nu mai au.

Mi s-a intamplat urmatoarea chestie: Fara cheia in contact, mi-a functionat aproximativ o ora atat priza de la baterie cat si castefonul. Dupa o ora casetofonul s-a oprit. Prima data am crezut ca a "murit" bateria. Dar masina a pornit. Ce sa inteleg ca e casetonul "prea istet" si a simtit ca baterie nu o mai duce mult si s-a oprit sau ce s-a intamplat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e istet, "asa face toate" si e un lucru normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa e setarea default, sa se inchida intr-o ora casetofonul, dar tot sunt nelamurit..daca in priza (la bricheta sau portbagaj )am curent si dupa o ora, sa nu uit ceva in priza si sa ma trezesc ca in 24-48 de ore nu-mi mai porneste masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal priza nu trebuie sa mai functioneze o data ce ai scos cheia din contatct, playerul se opreste dupa aprox. 1 ora iar daca volumul este destul de mare la aprox 30 min dupa scoaterea cheii acesta isi va micsora volumul la aprox.25% din volumul total iar dupa inca 30 min. se va opri .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Despre tempomat la G5, am descoperit ca se poate face disable daca se misca butonul din pozitia on catre off dar fara sa faca tzac (adica sa treaca pe off). E adevarat ca acelasi lucru se poate face apasand scurt pe frana dar de ce sa faci asta cand mergi cu viteza pe autostrada de exemplu?!

De ce ai da disable?! Pai in situatiile in care vrei sa faci frana de motor. ... mai bine asa decat tinut apasat pe minus (set).

Partea buna e ca poti da reset, revenind astfel la viteza setata initial.

Am impresia ca la Passat CC este indicata pozitia aceasta intermediara pe maneta de semnalizare....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai simplu cred ca atingi usor pedala de ambreiaj, eu asa procedez ca sa il scot din functiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La DSG nu merge cu ambreiajul. :icon_thumright:

Intradevar e f util acel "semireset" atunci cand ai nevoie de frana de motor. De altfel aceasta situatie e trecuta si in manual la fuctionalitatea Cruise Control.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O mica mentiune pentru tempomat. Butonul Res inseamna Resume, nu Reset.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare!

De o saptamana sunt si eu posesorul unui Golf V 1.9 TDI (second din Germania). Am o intrebare care ma framanta de vreo 2 zile si careia nu i'am gasit raspunsul in cartea tehnica a masinii. De cateva zile la mine pe strada se lucreaza din 'greu' (asa cum se lucreaza in Romania din 'greu') si avand in vedere ca suntem in sezon ploios, o sa am o problema cu baltile care se vor acumula in cateva gropi (aici tin sa mentionez ca de cand lucreaza respectivii, gropile au diametru cat strada, iti ascunzi masina in ele, la modul ca ultima data cand am trecut apa mi'a trecut de proiectoare si putin si de praguri).Din pacate in alt loc nu am unde sa tin masina si pentru inca o saptamana va trebui sa fac aceste sacrificii. Avand in vedere cele de mai sus, vreau sa va intreb unde este gura de admisie a motorului, pentru ca nu vreau sa am cumva vreo surpriza neplacuta atunci cand trec printr'o balta ceva mai mare. Multumesc mult!

ps: este cumva undeva sus, chiar in grila din fata a masinii, langa stema?

Modificat de INs0mNIaK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Coduri ascunse pentru Volkswagen Golf mk5

1. Tineti apasat butonul "AC" si apasati butonul "ventilare in partea superioara" (langa butonul de recirculare). Pe ambele ecrane vor aparea 00 sau 00'0 dupa care puteti da drumul butoanelor.

2. Invartiti rotita de temperatura din stanga pana cand pe ecran apare -19'0

3. Invartiti rotita de viteza a ventilatorului pana cand pe ecran aparea -19'1

4. Pe ecranul de temperatura din dreapta va aparea un vitezometru digital!

--- Pentru turometru (inmultiti cu 100), invartiti rotita de viteza a ventilatorului pana cand pe ecranul din stanga apare -19'3

--- Pentru a va rentoarce la normal apasati butonul "AC"

Alte setari, numerele din dreapta reprezinta "canalele" pe care trebuie sa le reglati din rotita

1'0 ->Temperatura din habitaclu

1'4 ->Intensitatea luminii din habitaclu

4'0 ->Temperatura exterioara - citita dupa senzorul din bara fata

4'1 ->Temperatura exterioara - citita dupa senzorul din plafon

4'2 ->Temperatura exterioara - citita dupa senzorul din bara spate

15'0 ->Temperatura Uleiului

19'0 ->Vitezometru digital (km/h)

19'1 ->Vitezometru digital (mp/h)

19'2 ->Temperatura apei

19'3 ->Turometru (x100rpm)

19'4 ->Presiunea Uleiului

25'0 ->Voltajul

Mai sunt "canale" dar inca nu mam prins ce arata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • Moldovanu
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!