Jump to content

+/- Octavia Tour


savarina
 Share

Postare recomandată

@artistultehnic - cu ce te incalzeste daca masina ta de ex. are euro3 sau euro4? eu unul am AXR 101 CP, EURO4 si care-i smecheria? platesc impozit, RCA sau rovinieta mai ieftine decat un posesor de ALH cu euro3? categoric nu... deci eu unul as prefera sa am pe masina ALH si sa-mi consume mai putin cu 1 litru la suta de km si sa prinda suta in 13 s. Daca chiar e o problema ca e putin mai puturos ALH-ul, ii faci un cip-cirip si ai rezolvat incovenientul.

Insa cand faci 20.000 km pe an si consumi in plus 200 l motorina, adica 1000 ron, se cam simte la buzunar... as prefera banii astia sa-i dau pe un set de cauciucuri noi sau altele pt. masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

x-tremist nu ai prins esenta... in vremurile astea trebuie sa fim ECO... ;), un euro 4 polueaza mai putin decat deca un euro 3.

Modificat de Eto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha, sigur, eu imi fac probleme cu ALH de poluare, dar masinile Regiilor care polueaza cat un vapor la fiecare iesire ( gen autobuze expirate, basculante si alte agregate depasite de "vremuri") nu isi face statul probleme. In consecinta, sa imi traiasca ALH-u 2 vieti de octogenar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Concluzie Moog citeste la fel de bine cum citeste si Eto.Cine citeste mai bine? Sa dezleg sarada?Raspuns.Nici Moog nici Eto.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te referi la standardul de noxe citeste ce ai scris:

"Totusi Octavia Tour are motor Euro 4 si Octavia 1 are motor Euro 3.Sa raman in domeniul TDI Octavia 1 din 2001 are de obicei 90 CP, 13,1 secunde acceleratie de la 0-100 Km si Octavia Tour are 101 CP, acceleratie 0-100 km 11,8 secunde."

Mai intii afirmi la general ca una e E4 si alta E3 si dupa aia faci referire la diesel...

Ca tu te gindeai la diesel cind ai scris, nu sintem mama Omida...

Ai fost mai mult artist decit tehnic tura asta...

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la masina am alh de 90 de cai , care s-au dovedit in general suficienti (cu exceptia unor depasiri in care am cam strans din dinti ). Cand este cald afara , consumul urban scade chiar sub 6 litri % , ceea ce cu PD de 101 cai nu o sa vezi vreodata . Asa ca prefer sa poluez ceva mai mult dar cu buzunarul mai putin ars.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nici o treaba Euro 3 si Euro 4 in bunul mers al masinni, mai rau ii fac aceste "restricti", sisteme de depoluare dpdv tehnic. [editat]

Modificat de BLiTZ
injurii aduse participantilor la discutie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu discutam nici cu Moog nici cu Eto si in niciun caz nu am ce discuta cu o persoana care ma face babalau.Totusi poate acum intelegi despre ce se vorbea

Intrebarea a fost pusa de alcineva

Facand abstractie de anul de fabricatie, cu ce este mai buna Octavia Tour fata de Octavia 1? Eu de exemplu am O1 L&K 1.9 TDI din 2001, acum are ~160.000 Km si nu as schimba-o pe nici-un Tour, fie si nou.

Raspuns

Eu nu sunt atat de absurd sa refuz sa schimb o masina noua fata de una care are 160000 Km, mai ales ca nu sunt mari diferente intre ele.Totusi Octavia Tour are motor Euro 4 si Octavia 1 are motor Euro 3.Sa raman in domeniul TDI Octavia 1 din 2001 are de obicei 90 CP, 13,1 secunde acceleratie de la 0-100 Km si Octavia Tour are 101 CP, acceleratie 0-100 km 11,8 secunde

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posed Octavia Tour 2005 cu 1,9 tdi 90 cp ( ALH). Deci e euro 3 :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sanctionat iesirile necuvenite ale colegilor.

Haideti sa pastram discutia intr-un ton de respect reciproc. Multumesc pentru intelegere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un mare "-" este deschiderea porbagajului la break. La mine, masina e din 2005 si are 2 telescoape obosite care nu-s in stare sa ridice "poarta de fier 1" nici macar putin. Am auzit la altii din grupul VAG ca la: exemplu Polo pui telescoape de Golf de aceeasi lungime si ele, fiind mai puternice, il deschid mai in forta si nu iti pica haionul peste degete. Tare as vrea o solutie pt asta. A doua lovitura peste degete nu stiu daca o doresc ( s-a inchis peste degete dar ma scapat ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Solutia ar fi sa le inlocuiesti cu unele noi, au 6 ani. Daca au fost solocitate des in intervalul asta de timp, nu e de mirare sa fie obosite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 ani? Des? Mai de graba foarte des. Doar n-au sa tina o vesnicie. Dar asa credeam si eu pana mi-a cazut hayonul peste spate; am zis gata si-am pus noi.

Ca tot a venit vorba de break si hayon, un mare minus cred ca este acea rugina aparuta sub luneta, pe hayon, si in zona suportului de lampi de numar.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Pt ca nu am gasit unde sa postez, va anunt ca am cumparat de pe ebay un set de telescoape noi pt haion ( pt break in cazul meu) cu 132 lei cu totul si merg perfect. Poate mai sunt altii cu aceasta problema si nu stiu de unde sa le cumpere. Si decat niste second-uri....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am si eu o problema cu octavia 1.9 tdi 90 cp motor alh:nu trece de 110 si nu trage deloc,e lesinata.ma poate ajuta cineva?multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina ori a intrat in limp mode sau mai rau turbina este pe duca sau a si dat ortul popii....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie "revergorata" :lol:

Fa o diagnoza - vezi ce erori sunt stocate si un log in mers, ca sa vedem care e problema.

In limp, isi revenea la repunerea contactului.

Turbina moarta - de obicei umple de fum, in spatele lui....

Posibil actuator turbina stricat, vacuum rupt-sarit, N75 defect..... N lucruri posibile, doar supozitii pana nu o scaneaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turbina se aude ca lucreaza.iar fum nu scoate deloc nici la 4000 de ture pe liber.maine fac o scanare.nu poate sa fie debidmetru de aer?

Modificat de cyoco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate....dar sa lesine de tot, deodata, cam greu. Turbina functioneaza....dar trebuie vazut in ce parametrii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astept sa primeasca asta cablu si vad exact ce arata.cat este un debitmetru de aer?

Modificat de cyoco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de la 350lei la 900

inainte de a te gandi sa cumperi unul, probeaza altul de la alta masina, sa vezi daca e diferenta.....dar inainte de toate, o testare vag-com iti va spune tot

posteaza erorile intr-un topic adecvat, nu aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit firele jupuite la piesa 1J0 906 283 C.vad ca acuma trage de rupe.se poate sa fie din cauza asta?mentionez ca inca nu am facut o scanare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e un mini-compresor care actiona capsula vacumatica de la turbina...adica, mama-ei :)

interesant ca nu ai avut nicio eroare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca nu am puso pe tester.dar de la aia zici ca facea asa.mai am o pb sta becul la buji aprins(clipeste) am schimbat si ala de frana si tot face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!