Jump to content

+/- Octavia Tour


savarina
 Share

Postare recomandată

[...]capacul de la rezervor se deschide numai din exterior si busonul cu cheia[...]

Esti sigur???? Am 2 bucati acasa, una sport si una normala, din 2009; la ambele capacul de rezervor se deschide de la butonul din bord. Oglinzile de la cele 2 sunt identice cu cele de la modelele achizitionate in 2004 la firma la care lucrez. Sotia mea conduce o octy2 din 2006; nici unul dintre volanele de la cele 2 octy tour nu se apropie de cel al octy2

Modificat de emircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...s-a referit la Octavia Tour Facelift, dar nu stiu de ce a zis de ea, deoarece omul de mai sus zicea de Octavia din 2007.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur???? Am 2 bucati acasa, una sport si una normala, din 2009; la ambele capacul de rezervor se deschide de la butonul din bord. Oglinzile de la cele 2 sunt identice cu cele de la modelele achizitionate in 2004 la firma la care lucrez. Sotia mea conduce o octy2 din 2006; nici unul dintre volanele de la cele 2 octy tour nu se apropie de cel al octy2

am fost acum o saptamana la dealer si am vazut cu ochii mei (era o oct. tour pe benzina), am intrebat pe cineva de acolo si zicea ca acum asa vin (despre oglinzi si volan)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

artistultehnic
abia mi-am luat o octi tour din 2007 sh. poate cineva dintre initiati sa ma lamureasca pe scurt ce diferente, avantaje,dezavantaje pot exista la versiunea 2007 fata de "promotii" anterioare ? ma refer aici daca a existat o tendinta de a le face mai proaste pentru a mentine pretul mic ori dimpotriva, daca s-a imbunatatit ceva ?

Daca ne referim la Octavia Tour pe benzina 1,6 sau 1,9 motorina pe scurt acestea au motoare mai puternice , cu un consum mai mic (motorul 1,6) sau apropiat (motorul 1,9) si mai ecologice (E4 in loc de E3)-totul la un pret mai mic.Lipsesc sau se pot comanda pe masina unele detalii dar asta este optiunea fiecaruia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista odiferenta de consum cam maricica intre 1.6i si 1.9tdi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

[...]s-a referit la Octavia Tour Facelift[...]

Pai daca cele 2 tour-uri ale mele sunt din iunie 2009, nu intra si ele la categoria 'facelift'? Sa fi scos intre timp o versiune mai ieftina de atat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar de ce sa spunem versiune mai ieftina? pur si simplu poate au mai schimbat si ei ceva sa aduca un look nou...mie mi-a placut doar volanul, oglinzile nu si nici noul capac de rezervor, altceva nu am observat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat pe 1 septembrie Octavia Tour 1.9 tdi (model 2010).Ca si modificari confirm schimbarea oglinzilor, mai mari si mai rotunjite parca, si volanul de pe O2.

In rest este aceasi masina, capacul de la rezervor se deschide din interior de la butonul de pe consola.

Nu am vazut alte modificari fata de o versiune anterioara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal consider ca modul AUTOMAT al reglajului de aer conditionat este un minus

Inca un minus: modul de deschidere al portierelor ce are doua praguri chestie care face sa ti se intoarca portiere inapoi si sa te loveasca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce consideri ca este un minus ? iti directioneaza automat aerul unde este necesar, dimineata , cand e rece, da pe la parbriz si oglinzi si apoi se muta singur la picioare, cand devine prea cald da aer mai rece prin aeratoarele centrale .....

daca viteza ventilatorului ti se pare prea mare o poti regla

ca sa nu mai spun ca mentine temperatura setata in habitaclu constanta

care e dezavantajul fata de manual ? hmm...unde iti faci totul singur..?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O treaba mai buna ca reglajul automat al aerului conditionat nu am mai vazut. E o treaba care manual se face greu, mai ales pe perioada asta cand aerul rece ajunge in habitaclu intr-o anumita masura pentru a dezaburi tot repede si eficient.

Modificat de bn64and
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

[..]Inca un minus: modul de deschidere al portierelor ce are doua praguri [...]

Un plus: primul dintre cele 2 praguri (primul cum deschizi usa) te pot ajuta, cand ai de-a face cu indivizi cu sensibilitate de neanderthal, sa le explici usor ca 'daca o lasi de acolo, se inchide singura, nu trebuie trantita'.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand, acele doua praguri sunt pentru a tine usa deschisa chiar si in panta.

...eu zic ca e un + (mare) :emthup:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si am chestia asta in doua trepte la usi si cateodata mai imi trage una... :emthup: . Cred ca toate turismele din ziua de azi au acest sistem. E foarte bine ca altfel risti s-o lovesti si mai e o chestie cand bate vantul foarte tare, ai putina protectie ca altfel ti-o zboara din mana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi lipseste acest sistem la O2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cea mai jenanta problema a Octaviei Tour (care o subclaseaza clar fata de Golf 4) o gasesc in diversele zgomote din habitaclu - acei "greierasi" ascunsi prin bord, plafon, usi si bancheta spate, hayon...sa nu mai vorbim si de aerodinamica masinii... In rest, motor, cutie, tren rulare si celelalte subansambluri comune cu ale Golfului sunt OK. E o masina de familie potrivita romanului modest, care nu vrea sa iasa in evidenta prin masina care o conduce.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine se aud niste greierasi pe la hayon pe undeva si in stalpul de langa sofer (dintre portiere), aici este cel mai intens, acolo cred ca este difuzorul de la senzorii de parcare. Stie cineva cum pot sa scap de greierele asta care e cam galagios?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine este la fel, dar nu le mai bag in seama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul sunt maniac cu orice zgomot suspect din masina, insa dupa mai multe interventii fara succes ( demontare torpedo, capace de sub bord etc.) m-am resemnat si incerc sa le ignor ascultand muzica. Pana la urma sunt doar niste mici zgomote sporadice,care nu influenteaza siguranta masinii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca un mare plus al Octaviei Tour.Indiferent cate minusuri mai mult sau mai putin imaginare am gasi masina se mentine in top.Oricat de mare ar fi dorinta unor pseudospecialisti sa demonstreze ca este o masina depasita tehnologic si se cumpara doar pentru ca este o masina straina, mai ieftina-nu tine.

Am spus asta apropo de ce spunea,pe nerasuflate, un redactor de la o revista de test drive la o emisiune TV.Oricand Octavia Tour poate fi comparata sa zicem chiar si cu Golful VI si nu cred ca se face de rusine.Dimpotriva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce simpatici sunt unii colegi de forum. Defectele O1 sunt gasite de pseudospecialisti si sunt minore si imaginare si calitatile sunt scoase la iveala de adevaratii cunoscatori tehnici si sunt adevaratele lucruri care trebuie luate in considerare. Ce haios mi se pare sa luam in considerare numai ce ne place sa credem: spusele unui redactor!!!! la test drive. Tara asta e plina de "specialisti/experti" care habar n-au pe ce lume traiesc dar au un servici ca de ...mama, tata...A condus si bietul specialist pana atunci Dacia 1300 si Oltcit si sigur ca O1 i se pare supermasina sau pur si simplu trebuia sa spuna asta ca a platit sponsorul emisiunii... Iar comparatia cu Golf VI deja ma face sa rad cu hohote. Mai era cineva pe forum care spunea ca O1 e mai tare ca A4...

As fi curios sa stiu ce masina a condus anterior "artistultehnic" si care e experienta lui in condusul diferitelor autoturisme ca vad ca nu exista masina ca O1. Apropo, sper ca ai condus Golf VI daca iti permiti sa postezi asa ceva. Daca da si crezi ce afirmi atunci pentru tine masina este doar un mijloc de transport cu care te deplasezi cu maxim 80km/h pe autostrada ca ca nu consumi mult si la 80km/h nu e mare diferenta intradevar in linie dreapta daca nu iei de asemenea in considerare spatiul interior mult mai mare al Golf-ului VI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pmi, chestia cu 'specialistii' ai bagat-o ca introducere pentru un raspuns la 'artistultehnic' sau era asa, in general, pentru toti cei care si-au exprimat parerile mai mult sau mai putin autorizate in sectiunea asta?

Daca era numai pentru artistultehnic, iti inteleg perfect reactia; tot timpul ne prezinta pareri personale ca generalizari si 'adevaruri absolute', indiferent daca-s pertinente sau gogonate pana la nesimtire. In momentul cand cele prezentate (... 'pe nerasuflate') sunt gogonate si uneori cat se poate de flagrante, simti de-a dreptul ca-ti jigneste bunul simt si inteligenta prin forma in care ti le serveste. Posibil ca omul sa fie bine intentionat si sa vrea doar sa ne impartaseasca doar o opinie pozitiva???

In mod sigur nu era si pentru restul, dar hai sa fac un mic palmares personal si oarecum argumentat, desi niciodata nu m-am considerat specialist - doar doresc sa-mi impartasesc experienta, poate e utila cuiva.

Imi plac masinile in asa hal ca au fost un hobby destuld de costisitor si ar mai fi inca daca n-as avea cenzura din partea sotiei... dar hai sa nu extind prea mult partea asta.

Masini 'in familie':

- dacia 1300, pe care am adus-o dintr-o stare de 'cazan pe roti' intr-o stare decenta, cu mecanica functionand 'ceas';

- opel manta - idem, desi aici lucrurile au mers mai usor;

- ford escort - masina socrilor, dar sunt destul de familiarizat cu ea;

- skoda octavia 2, diesel - masina sotiei, cu care sunt familiarizat;

- skoda octavia tour, 2 bucati - benzina si diesel - masina personala, respectiv masina 'de ocazii speciale' a socrilor.

Alte masini cu care m-am familiarizat (serviciu, prieteni - daca am posibilitatea sa fiu sofer, rareori ratez ocazia):

- Daihatsu Rocky, 2,8 turbo diesel;

- Mitsubishi L200, 2,5 turbodiesel;

- peugeot 206cc, 1,6 benzina;

- vw touareg, 3 tdi;

- skoda octavia RS, 2 tdi;

- mini 1,6 benzinar;

- audi a4, 1,9 tdi;

- logan, normal si mcv, toate variantel de motorizare in afara de 1,6 16v

- citroen c5, 2 diesel

Din toata lista am fost impresionat cum se comporta L200 pe drumuri virajate (electronica te asista in asa hal si asa de echilibrat, ca nu-ti dai seama care sunt, de fapt, limitele masinii) si de suspensia reglabila a lui c5.

Cu toate astea, am considerat ca masina care m-ar multumi (cu investitii minore mai tarziu, in soft si suspensii reglabile) si ca masina de zi cu zi, si ca distractie, si cu un pret decent pentru ceea ce imi ofera este octavia tour sport, 1,8t. Nu stiu ce as fi ales daca n-as fi avut o varianta diesel deja in familie; opinia mea e ca 1,9 tdi-ul, 102 cp, nu prea se preteaza pentru o echipare sportiva la o masina de 1,3 tone, ar trebui minim 100 cp/tona.

Si nu lucrez la skoda; pur si simplu -parere personala- consider ca masina ofera o echipare cinstita si fiabila pentru ce pret are si ce asteptari am eu de la ea.

Modificat de emircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O simpla opinie personala in contradictie cu ce s-a discutat la o emisiune TV si imediat cineva de pe forum dintr-un motiv sau altul s-a simtit lezat.Oricum sunt imun la dovezi de simpatie, ironii si alte aprecieri.Mai sensibil sunt la exagerarile fara argumente de genul celor prezentate in aceea situatie.Punct.

Nu sunt marele specialist dar e foarte simplu cu o minima documentare sa avem si opinii argumentate.Eu nu iau in ras opinia nimanui de pe forum, chiar daca se compara O1 cu A4 sau Golf VI.Singura problema este sa se faca o comparatie corecta pentru aceleasi motorizari ale masinilor (un singur exemplu pentru motorul 1,6l).http://www.123auto.ro/Masini-Noi/Comparatie-Masini-Noi/172-2251-6235.html.

Si aici din greseala sau intentionat consumurile Octaviei Tour au fost umflate in loc de 5,5 l extraurban si 7,1 mixt (cartea masinii, site oficial), in schimb la noul Golf performantele sunt exagerate (nu se gasesc pe siturile oficiale ale celor care vand aceasta masina, pentru ca acolo e mai complicat sa vinzi un produs exagerand calitatile acestuia).In fine.Asa o mica concluzie daca analizam doar acceleratia masinilor 0-100km, consumul acestora si volumul portbagajului se vede clar ca topul din aceste privinte e exact invers.Trebuie sa mai fac o precizare, motoarele de pe cele trei masini au aceleasi caracteristici, capacitate cilindrica, cuplu maxim,CP etc.Greutatea masinilor insa difera, cel mai mult se ascunde greutatea reala a Golful VI, care este promovat ca are o acceleratie de 11,3 s O-100Km dar in realitate este in urma Octaviei Tour si daca masinile se testeaza in aceleasi conditii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Artistule, concluziile alea le-ai tras in urma experientelor personale cu cele 2 masini, sau sunt deduse?

Mai o intrebare, daca-mi dai voie: cu ce te incalzeste ca masina ce o detii e mai rapida cu cateva zecimi de secunde sau secunde decat o alta care poate nici nu te intereseaza de ea? Nu e mai 'palpabil' ce simti tu pe pielea ta, cat confort/disconfort iti produce cand mergi cu ea in fiecare zi si care e utilitatea resimtita fata de banii pe care i-ai dat si care continui sa-i investesti in intretinere, ce regrete ai ca de aceesi bani nu ti-ai luat altceva?

Pana la urma toate plusurile si minusurile astea sunt o consecinta a cat suntem noi de multumiti in urma investitiei facute si cheltuielilor care ne asteaspta mai departe cat mai tinem masina. Si sunt cat se poate de subiective.

De exemplu, eu sunt multumit inclusiv cu consumul, pe care reusesc sa-l tin cu greu la 10% in oras in conditii de iarna. Ma enerveaza ca benzina e scumpa, dar nu e un minus al masinii. Ca fapt divers, acelasi consum de benzina il am si la dacia 1300, si la opel manta 1900, ambele mai usoare, dar pe carburatie. In aceleasi conditii de traseu, colegi cu golf5 de 1,4 (motor mic si economic) 'ajung' la 12%. Si nu merg deloc subturat, caut sa ma mentin in plaja/zona de cuplu maxim cu oricare din cele 3 masini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oameni buni, lasati polemicile! Cea mai buna masina este pana la urma aia care o ai (fie ea Skoda Ocatavia 1, Golf 6, Dacia 1300 etc). Toate au plusuri si minusuri. Comfortul sporit atrage dupa sine si cheltuieli mai mari (vezi cat e un Casco pt.Octavia 1 si cat e pt.Audi a4). De asemeni cat costa intretinerea(impozit, RCA, service) unei Dacii 1300 ( aproape nimic) si cat dai la o masina straina?...

Modificat de x-tremist
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!