Jump to content

Variatie turatie la relanti


florinSLX
 Share

Postare recomandată

Vi s-a intimplat ca relantiul sa nu tina uneori sau dupa accelerare si ridicarea brusca a piciorului motorul sa se opreasca?Motor pe benzina de 1400.Ms!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La diesel nu prea am auzit de asemenea cazuri, insa la motoarele pe benzina am auzit de situatii de genul asta chiar din gura angajatilor unei reprezentante VW. Se plangeau ca vin in service masini noi-noute care nu aveau un mers regulat al motorului la ralanti si unele chiar se opreau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La golful lui taicamiu tot motor 1.4 16v aveam problema asta ,cand acceleram si acul turometrului revenea la loc cobora sub nivelul normal si dupa aceea revenea la pozitia lui si cateodata murea motorul.Neaparat da capacul ala de plastic de pe motor jos ,uita-te la filtru de aer si curata cu un spray sau carburol corpul clapetei de acceleratie in interior,ar trebui sa pui un prieten sa tina acceleratia calcata ca sa poti sterge usor in jurul clapetei,dupa aceea ar trebui facuta din nou adaptarea clapetei cu vag com sau poti sa o faci si fara deconectand borna bateriei,daca dai un search gasesti pe aici procedura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

de multe ori nu sta la relanti masina nu mereu si nu stiu ce are la inceput am cerzut ca este din cauza benzinei dar are momente cind se subtureaza si se supratureaza fara sa-i fac nimic,cine stie ce poate avea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin , as vrea sa spun ca s-a rezolvat problama si multumesc deci pentru indicatii!!! Am curatat clapeta si am resetat cu vag-com si totul e perfect!!! Multumesc mult!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai sunt multe de verificat....injectie, sonda lambda sau bujii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate am vaz ca s-a discutat pe forum si ar tre' sa cauti mai bine ...cel mai des intalnita a fost problema cu senzorul de temperatura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau citeam chiar acum ca trebuie curatata clapeta de acceleratie si pe urma resetata cu vag-com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da multumesc pentru indicatii,mai nou mecanicul mi-a zis catrebuie schimbat debitmetrul

totusi as mai avea o intrebare;cind apas acceleratia brusc are un ciricait cam cum ar avea o dacie cind are avansul mare si benzina e proasta,de ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Problema actuala, se opreste motorul al relantiu, in rest cand nu se opreste, la relantiu oscileaza, problema frecventa. Am curata recent clapeta de acceleratie, dar acum aceasta problema este fff. enervanta, se opreste in intersectii sau in timp ce schimb vitezele, raman blocat cu motorul oprit si nu mai pot vira.

O fii de la benzina, mai nou alimentez Efix de la rompetrol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Eu am scapat curatind clapeta dupa cara s-a resetet cu vag-com.Efixul de la Rompetrol are un aditiv care curata ,problabil a fost mizerie in rezervor si a infundat traseul sau filtrul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Servus,

Nu sunt de meserie dar cred ca dupa experientele avute as putea sa iti spun ca :

- trebuie sa faci o scanare sa fii sigur ca e clean si nu e electrica problema (ti se aprinde vreun bec la bord?)

- am avut aceleasi simptome la Golf, si s-a rezolvat curatind clapeta de acceleratie.

- ar mai fi ceva sensori (cu ar fi engine speed sensor, etc), care daca sunt dusi iti fac chestia asta.

Ai mare grija sa nu ti se opreasca motorul in vreo curba, cand nu apesi acceleratie (ca daca ramii fara servo tre sa ai forta nu gluma sa rotesti volanul, si elementul surpriza te baga in primul pom).

O zi excelenta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate iti completezi si tu datele sa stim si noi ce motor ce masina etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
liviutoader2005

Salut,

De ceva timp am observat un zgomot ciudat la relanti (un fel de tzacanit continuu). Am cautat in manuaul de service si pe forum, dar nu am gasit nici un post asemanator. Din cate am observat, tzacanitul se aude undeva in partea stanga a motorului (cred ca pe la recipientul evac ... nu stiu exact ... asa am citit in manualul de service). Am fost la un mecanic care mi-a spus ca e normal sa tzacane asa ... dar nu prea l-am crezut avand in vedere ca am masina de 2 ani si nu mi s-a mai intamplat pana acum...)

Poate s-a mai confruntat cineva cu o problema asemanatoare sa ma lumineze si pe mine :D .

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-ar putea sa se auda de la injectoare, sau tachetii. La mine se aude din cauza uleiului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este un intinzator hidraulic (telescop), cel de la rola intinzatoare a curelei de distributie, sau cel de la rola intinzatoare a alternatorului(am inteles ca e si acolo unul asemanator), care la uzura, tzacane. Si eu am aceeasi problema si credeam ca e de la tacheti. Nici vorba. Mi-au spus cei care au patit. Daca atunci cand ai schimbat distributia, ai schimbat si acel telescop (e cat un deget - eu nu l-am schimbat atunci), ramane cel de la intinzatorul alternatorului.

post-8441-1171283216_thumb.jpg

Modificat de cosmin_acn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviutoader2005

Multumesc pentru sfaturi. Nu cred sa fie din cauza uleiului, deoarece a inceput sa tzacane inainte sa-i fac schimbul de ulei. I-am pus ARAL de 5w40 (in urma sfaturilor unor mecanici ...). De la tacheti e putin probabil sa fie deoarece zgomotul nu se aude din blocul motor ci de undeva pe langa el ...

Multumesc inca o data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa te uiti la intinzatoarele respective. Poti fi foarte surprins. Eu asta urmeaza sa fac dupa ce imi repar masinuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai rezolvat pana la urma? Ce era? Spune-ne si noua rezolvarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
  • Administrator

redeschid un pic discutia cu problema mea...

din pacate inca nu am apucat sa merg cu masina (fiind a sotiei) dar o voi face w-e asta...

pe scurt, masina sta jos la relanti (in jur de 5-600 rpm)... o singura data masina s-a si oprit la relanti.....alimentez doar omv regular, acum 15 k km am schimbat toate filtrele... de curand insa i-am schimbat intermediara si finala cu aftermarketuri bosal... este o diferenta in forma tobei finale in sensul ca originalul avea o singura evacuare (ca iesire) in timp ce noua toba are 2 guri mai subtiri in jos... n-as prea crede ca influenteaza dar ma gandesc ca nu strica sa precizez...

in rest comportamentul ei este normal, mers firesc, fara mesaje avarie

PS: este AHW-ul din semnatura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am problema asta. am curatat injectoarele cu solutie la cardinal si degeaba. am schimbat senzorul de temp, am curatat pedala de acceleratie, filtrul de benzina, bujiile, 2 bobine, filtrul de aer si nimic. pe langa simptoma asta nici nu trage bine(mai mult un zgomot infundat decat acceleratie) si se galgaie la viteza constanta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salut am si eu o problema cu maisna mea cea din semnatura golf 4 1.4i 16v, imi fluctueaza relantiul face ca si cum ar trage o gura de aer :Driver:, am fost la tester si mi s-a spus ca e devina supapa de relantiu de pe rampa de injectoare, m-am dus si am comandatat-o mentionez ca am dat 360 ron pe ea mi s-a parut enorm dar cica nu e decat originala si se aduce num ai la comanda , asta e am comandat-o, problema e ca azi am schimbat-o si tot asa face nu atat de rau dar tot face, mai nasol e ca daca ai viteza si dai in frana si esti pe liber moare motorul aveti vreo idee cam ce ar putea fii, oricum maine ma duc cu ea la tester iar , orice iedee ar fi buna.

Mecanicul care mi-o schimba imi zise ca ar trebuii sa fac un reglaj pe calculator acum cu supapa asta cea noua, o fii si asta?

Modificat de Kudlacech
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are dreptate. Clapeta de accelaratie s-o cureti de asemenea si sa-i faci adaptarea. Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lamurestema si pe mine care e clapeta de accelaratie, e cumva aia din cutia filtrului de aer unde e partea filtrului goala si are ulei in jurul lui daca e aia cum faci sa o cureti pe aia ca eu daduia azi cu o carpa de acolo dar o curatai pe deasupra ca daca apesi pe ea nu se intoarce.

Modificat de Kudlacech
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!